Είναι γενικότερο θέμα marketing η συμπεριφορά της Beretta. Είναι θέμα καθαρά του ποιος έχει το πάνω χέρι. Η Beretta, επειδή είναι κορυφαία σε ποιότητα και σε ζήτηση και το ξέρει, δε φοβάται να αντιμετωπίζει τους πελάτες της με αυτόν τον τρόπο. Και το κάνει γιατί μπορεί. Είναι θέμα "κύρους". Αν κάποια στιγμή αλλάξουν οι ισορροπίες στην αγορά, τότε μπορεί να κάνει και τεμενάδες για να περάσουμε από το μαγαζάκι της, αλλά κάτι τέτοιο μάλλον θα αργήσει.
Είναι επίσης και θέμα "βίτσιου" του καταναλωτή (και όμως). Είναι αλλιώς να ταλαιπωρηθείς για να φτάσεις στο πολυπόθητο Beretta σου και αλλιώς να το βρίσκεις στο πιάτο να σε περιμένει. Όπως και η VW με τα αυτοκίνητα. Έχει αγοράσει κανείς VW χωρίς να περιμένει 6-7 μήνες να του έρθει το αυτοκίνητο?
Η μοναδική λύση προς το παρόν μου φαίνεται το χαρτί παραπόνων "κύριοι, είχα κακή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία, αγενείς υπαλλήλους, αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση κτλ και γι αυτο δεν αγόρασα, έτσι για να συμμορφωθείτε" (άσχετα αν θα πας σε άλλο οπλοπωλείο μετα )
όσο για τα επίχρυσα μέρη στα όπλα, μάλλον θα ξαναξεβάψουν γρήγορα αν πέσει πάνω απλά μια ηλεκτροστατική επικάλυψη… Το σετ που γεμίζει τα σκαλίσματα που είχε προτείνει ο elvas φαίνεται ωραία λύση, φτηνή και επαναχρησιμοποιούμενη όταν παραστεί ανάγκη