Τόσο είναι, και το ξέρουν όλοι. Όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, δεν πάει. Ή παίρνει λιγότερα τετραγωνικά περίπτερο και κάνει οικονομία από εκεί. Και στο κάτω κάτω, η συμμετοχή στις εκθέσεις είναι μέσα στον προϋπολογισμό διαφήμισης μιας επιχείρησης. Και η DIANA είναι η μόνη ουσιαστικά έκθεση σχετική με τα είδη κυνηγίου. Η άλλη αφορά ουσιαστικά το ψάρεμα. Οποια επιχείρηση λοιπόν δεν συμμετέχει δεν είναι απαραίτητα για λύπηση. Όχι όταν τα δίνει δεξιά κι αριστερά σε περιοδικά, εφημερίδες, ίντερνετ, χορηγίες και δεν συμμαζεύεται. Συγγνώμη, αλλά είμαι πάρα πολλά χρόνια στο εμπόριο για να πιστέψω ότι οι κορυφαίες επιχειρήσεις του χώρου δεν έχουν να δώσουν λίγα χιλιάρικα για να συμμετέχουν στην έκθεση θεσμό του κλάδου τους. Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιοι είναι οι λόγοι, αλλά σίγουρα δεν είναι οικονομικοί.