ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΠΛΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 70 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    93
    dragonfly στις #38222

    Κώστα με όλο το σεβασμό και χωρίς να θέλω να παρέμβω στο έργο σου ως συντονιστή δεν νομίζω ότι ο Garfield ξεπέρασε τα όρια. Το ότι ο κ. Κύργιας δεν κάνει καλά την δουλειά του το γνωρίζουμε πολλοί εδώ μέσα, εκ των οποίων και εγώ. Το χαρακτηρισμό “κακός αντιπρόσωπος”  τον έχει κερδίσει ο κ. Κύργιας όλα αυτά τα χρόνια με τις ενέργειές του ως αντιπρόσωπος. Το ότι κάποιοι το κατάλαβαν αυτό και το επισημαίνουν δεν νομίζω ότι ξεπερνά τα όρια.

    Όπως δεν ξεπερνά τα όρια ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή να πούμε “καλό αντιπρόσωπο” κάποιον άλλο επειδή κανει καλά τη δουλειά του και σέβεται τον πελάτη.

    Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης αλλά φιλικά και με καλή πρόθεση.

    Κώστας


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    679
    DUCKHUNTER στις #38223

    Παιδια μια ειναι η κινηση που μπορουμε να κανουμε για να τους κουνησουμε λιγο και να παψουν να εχουν την μυτη τοσο ψηλα!

    E-MAIL στην εταιρια που συνεργαζονται αναφερωντας τα προβληματα και την συμπεριφορα τους και μετα θα δουμε τι θα γινει!!!!!

    Γιωργος

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #38224

    Συμφωνώ με τον dragonfly. ’λλωστε, χωρίς ονόματα, αυτό το θέμα δεν έχει απολύτως κανένα νόημα και σκοπιμότητα. Αν συμφωνήσουμε όλοι ότι τέτοια θέματα αντιβαίνουν στην δεοντολογία του forum, ας πάρουμε μία απόφαση όλοι μαζί ότι είναι off limits, και από δω και πέρα να τα αποφεύγουμε.

    Φιλικά,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #38234

    Αγαπητοί φίλοι, μετα ένα χρόνο λειτουργίας του φόρουμ μαλλον είναι καιρός να θέσουμε κάποιες προδιαγραφές ας το πούμε, για το πως και το τι πρέπει να γράφουμε ώστε να μην χάσουμε την εγκυρώτητα που μας διακρίνει.

    Το κυριότερο είναι να μην γράφονται πράγματα που μπορούν να ειπωθούν σε προσωπικά μηνύματα η στο chatting.

    Εκ πείρας γνωρίζω οτι οι ανώνυμες και αναπόδεικτες καταγγελείες έχουν  αντίθετα αποτελέσματα και θα κινδυνεύσουμε να χαρακτηριστούμε γραφικοί.

    Στην περίπτωση βέβαια του Finn το πράγμα μιλάει από μόνο του, αν τώρα γεμίσουμε το θέμα με ανυπόστατες καταγγελείες και χαρακτηρισμούς (δεν υποδεικνείω τον Garfield) χάνουμε τις εντυπώσεις.

    Στην ενότητα “κυνηγόσκυλα” έγινε το ίδιο με τους εκτροφείς. Αν τα ισοπεδώσουμε όλα και βάλουμε τους πάντες στο σακί ωραιοποιόντας μόνο τους εαυτούς μας δεν θα έχουμε καμιά διαφορά από τους επικριτές μας π.χ. στο άρθρο των 4ΤΡΟΧΩΝ. 

    Όλα αυτά είναι είναι προσωπικές μου απόψεις, για την εφαρμογή τους χρειάζεται και η σύμφωνη γνώμη των μελών. Προτείνω λοιπόν να φτιαχθεί ένα θέμα στο “περι ανέμων” και ο καθένας να καταθέσει την γνώμη του για το πως βλέπει το φόρουμ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1470
    kritsilis στις #38235


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από GARFIELD στίς 19 Mάϊος 2004


    Οντος ο κυργιας είναι απο τους πιο κακούς αντιπροσώπους, εγώ που ζώ στη θεσσαλονικη το γνωρίζω απο πρώτο χέρι. Εκτός απο αυτά είναι και απο τους πιο ακριβούς,


    [/indent]

    Γενικά εγώ προσωπικά προσέχω το τι λέω για κάποιον. Δεν βλέπω τίποτα κακό σε αυτά που αναφέρει πιό πάνω ο GARFIELD.

    Θα συμφωνήσω με leo , όχι ότι διαφωνώ με kostask. Aπλά σε μένα δεν φαίνεται κάτι κακό στην παραπάνω φράση.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #38236

    Κώστα, εσύ που έχεις μία παραπάνω εμπειρία κι από άλλα forum, εκεί τι παίζεται σε τέτοια θέματα; Για παράδειγμα στο forum για το σκι.

    Φιλικά,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #38241

    Παιδιά δεν έχω χρόνο τώρα, αλλά εντός της μέρας θα σας γράψω τι ισχύει γενικά στα φόρουμς.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/12/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    116
    GARFIELD στις #38243

    Αισθάνομαι άσχημα για την τροπή που έχει πάρει η συζήτηση. Συμφωνω με τον Κώστα ότι δεν πρέπει να υπάρχουν άσχημοι χαρακτηρισμοί μέσα στις συζητήσεις μας διότι κάποιοι θα μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν για να βάλουν εμάς, όμως δεν είπα και κάτι το βαρύ για τον συγκεκριμένο επειχηρηματία. Αυτή είναι η γνωμη μου για τον επειχηρηματία αυτόν, αν τώρα αυτό χτυπάει άσχημα ζητώ και πάλι συγνώμη.

     

    Φιλικά Κώστας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #38244

    Πιστεύω ότι δεν είναι λάθος να χαρακτηρίσουμε έναν αντιπρόσωπο ή έμπορο ή οποιονδήποτε καλό ή κακό, αρκεί να αναφερθεί και το γιατί.

    Αν είχα αγοράσει εγώ το όπλο και δεν είχε προβλήματα, για εμένα ο Κύργιας θα ήταν “εντάξει”, απλά και μόνο γιατί έκανε την δουλειά του. Εγώ δεν δικαιούμαι να τον χαρακτηρίσω έτσι ή αλλιώς.

    Ο φίλος όμως που αντιμετώπισε τα προβλήματα έχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τον εν λόγω αντιπρόσωπο και την λειτουργία της επιχείρησής του και δικαιούτε να δώσει χαρακτηρισμό, καθώς έχει πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση από αυτόν και την επιχείρησή του.

    Αυτή είναι η γνώμη μου και μόνο.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #335726

    Παιδιά, σε αντίστοιχα forums του εξωτερικου, με περιεχόμενο ανάλογο με το δικό μας, οι γνώμες λέγονται σταράτες. Βέβαια, “το δικό μας” forum δεν μπορεί να συγκριθεί με τα ξένα, γιατί τουλάχιστον από επίπεδο, τα άλλα πρέπει να μας ζηλεύουν.

    Το ερώτημα λοιπόν είναι, κρατάμε αυτό το επίπεδο, ακόμα κι αν σημαίνει να αποκρύπτουμε την αλήθεια, ή λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, με την λογική της εγκυρότητας που μας διακρίνει, ακόμα κι αν στενοχωρήσουμε κάποιους;

    Θεωρώ επίσης αυτονόητο, ότι οι συντελεστές του e-artemis ουδεμία ευθύνη φέρουν για ότι γράφεται στο forum, αλλά από την άλλη έχουν διορίσει κάποιους από εμάς ως συντονιστές, ακριβώς για να διασφαλίζουμε ότι δεν θα αμαυρωθεί η δεοντολογική ταυτότητα του forum και κατ’ επέκταση του site.

    Ειλικρινά δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ποιος είναι ο σωστός τρόπος δράσης σε ένα τέτοιο ζήτημα. Το θέμα όντως σηκώνει συζήτηση.

    Φιλικά,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38245

    FILOI MOU, EGO EIMAI AYTOS POU EIXAANAFEREI TO PROBLHMA ME THN RIGA THS CRIO.OPOU MOU ESPASE THN ORA POU TOUFEKAGA KAI OXI SE KAPOIO PESIMO H KATI SXETIKO.DYSTYXOS DEN EIMAI MONO EGO POU EIXA AYTO TO PROBLHMA, ALLA SE PAROMOIA SYZHTHSH POU EIXA XTES ME FILO MOU OPLOPOLH  EXOUN POLLOI TO IDIO PROBLHMA ME THN RIGA KAI KATA SYNEPEIA TO IDIO PROBLHMA, THS EPISTROFHS THS KANNHS KAMMENH!!!KAI EGO ME DIKA MOU EXODA ESTEILA KAI PARELABA THN KANNH TOU OPLOU APO KAI PROS THN ANTIPROSOPEIA!!!

    DYSTYXOS OMOS DEN MPOROUME NA KANOUME TPT. KANEIS DEN MAS AKOUEI.

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38246

    APO THN ALLH, ESTEILA KAI E-MAIL STHN BENELI STHN ITALIA KAI EDO KAI 2 EBDOMADES DEN EXO PAREI APANTHSH.

    IDIOI EINAI OLOI TOUS MOU FAINETAI.KOITANE MONO POS 8A TA PAROUN KAI META MH TOUS EIDATE.

    TORA TO TI MPOREI NA PEI KANEIS STO FORUM, PISTEYO POS EINAI UPOKEIMENIKO (ENTOS KAPOION ORION BEBAIA) KAI AN EINAI KATI TO KOINOS APODEKTO, DE BRISKO TO LOGO NA LEME SE KAPOION MHN LES AYTO DE PREPEI KTL.

    OLA AYTA BGAINOUN KAI EKFRAZONTAI APO AGANAKTHSH!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    810
    vagelisdr στις #38250

    Φίλοι μου, να σας θυμίσω ότι σε παρόμοιο θέμα που είχε ανοιχτεί μετά την Diana και την παρουσία και στάση κάποιων εμπόρων εκεί, ο κ.Τσάμης είχε ζητήσει από όποιον θέλει να καταγγείλει κάποιον ή κάτι να το κάνει επώνυμα, για προφανείς λόγους.

    Φιλικά,

    Βαγγέλης

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    93
    dragonfly στις #38257

    Πριν 2 χρόνια ένας φίλος πήρε 1 ζευγάρι μπότες για το βάλτο στήθους (Gore tex) από Cabelas. Μετά από 1,5 χρόνο του τρύπησαν και εφόσον του είχαν στείλει εγγύηση ή 2 ή 3 χρόνια δεν θυμάμαι ακριβώς τους τα στέλνει πίσω με ιδιωτικό κούριερ και χρέωση ΔΙΚΗ τους. ΣΕ 9 ΗΜΕΡΕΣ είχε ένα ολόιδιο ζευγάρι μπότες καινούργιο χωρίς να πληρώσει 1 Ε.

    Έτσι λειτουργούν μερικές εταιρίες. Για τις υπόλοιπες, αν θέλουμε να μπορούμε να κοιταζόμαστε στο καθρέφτη κάθε πρωϊ χωρίς να γελάμε, πιστεύω μια είναι η λύση.

    Σε ειδική κατηγορία στο φόρουμ με επικεφαλίδα καταγγελίες ο κάθε παραπονούμενος θα καταγγέλει ΕΠΩΝΥΜΑ τον καθε κύριο Χ. Το φόρουμ έχει δύναμη ας την εκμεταλευτούμε. Ίσως να κάνουμε καλύτερο εμπόριο και να γίνουμε και καλύτεροι καταναλωτές.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1470
    kritsilis στις #38258


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από kostask στίς 19 Mάϊος 2004


    Κύριοι στην εταιρεία που διευθύνω όταν υπάρχει παράπονο από πελάτη για ελαττωματικό ρούχο, το παραλαμβάνουμε με δικά μας έξοδα και έχουμε ήδη στείλει άλλο προς αντικατάσταση.


    [/indent]

    Aυτό που θα πρέπει να είναι και ο κανόνας για όλους τους επιχειρηματίες, Δυστηχώς όμως υπάρχουν κάποιοι που δεν το τηρούν.

    Επειδή λόγω της φύσης της δουλειάς μου έχω αλλάξει αρκετές εταιρείες, σας πληροφορώ ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που δεν δίνει καμμιά σημασία στον πελάτη και μάλιστα στο ιδιωτικό τομέα.

    Ομως έτσι δεν πιστεύω ότι οδηγούμαστε πουθενά, και γιαυτό υπάρχουν τα προβλήματα που βλέπουμε.

    Αρα λοιπόν θα πρέπει να καταδικάζουμε τον “κακό επιχειραματία”, όποιος και να είναι αυτός

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 70 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων