ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΟΠΛΩΝ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 70 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #38261

     Γνωμη μου ειναι να γινονται οι καταγγελιες, και να αποφευγουμε τους οποους χαρακτηρισμους, που ορισμενοι μπορει να εκμεταλλευτουν και να τους γυρισουν εναντιον μας.

     Αν πχ η εταιρια Βικτωρας ΕΠΕ, μου εχει πουλησει το Χ πραγμα και αρνηται να το αντικαταστησει, η καθυστερει, η με κοροιδευει, η δεν με εξυπηρετει μπορω να πω ακριβως αυτο το γεγονος, με ονοματα, αλλα χωρις να λεω οτι ο Βικτωρας ειναι ετσι, ειναι αλλιως, ειναι κακος ειναι αχρηστος κλπ….

     Καλο ειναι ομως, και απο αποψη επιπεδου να αποφευγονται οι χαρακτηρισμοι. Πιστευω οτι εχουμε ολοι αποψη και κριση, και η παραθεση ενος γεγονοτος σαν αυτο, μας δινει να καταλαβουμε ποιος φταιει και τι επιπεδο υπηρεσιων εχει.

     Πριν παρεξηγηθω, θα ηθελα να πω οτι δεν αναφερομαι στην φιλο Garfield, καθως λογω καταγωγης εχει αλλη βαρυτητα η γνωμη του απο τη δικη μου που δεν τον ξερω καν τον εν λογω επιχειρηματια, αλλα σε ολους οσους γραψουν σε αυτο το θεμα.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    32
    Panex στις #38268

    Η γνώμη μου είναι πως ο λόγος για τον οποίο αποφεύγονται γενικώς σε δημόσιες συζητήσεις οι χαρακτηρισμοί είναι γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις δεν δίνονται οι θέσεις και των δύο πλευρών. Εγώ μπορώ κάλλιστα να παραπονεθώ/καταγείλω κάποιον αλλά εάν θέλω η κίνησή μου αυτή να αντιμετωπισθεί σοβαρά θα πρέπει να προκαλέσω την άποψη και της άλλης πλευράς. Εάν αυτή ανταποκριθεί οφείλω να την παραθέσω (ή αν δεν ανταποκριθεί αυτό δίνει αρκετές απαντήσεις από μόνο του τουλάχιστον για το ενδιαφέρον και την ευθιξία της άλλης πλευράς) και να αφήσω τους άλλους να βγάλουν μόνοι τους τα συμπεράσματά τους.

    Το Forum σίγουρα έχει δύναμη αλλά προυποθέτει υψηλό επίπεδο και κανόνες που είαι σεβαστοί από όλους αλλιώς κανείς δεν το υπολογίζει.

    Γι αυτό πιστεύω ότι καταγγελίες με συγκεκριμένη μεθοδολογία θα πρέπει να γίνονται χωρίς όμως περιτούς χαρακτηρισμούς.

    Φιλικά,

    Παναγιώτης

    ΥΓ Η άποψη μου είναι γενική και δεν αφορά στο συγκεκριμένο θέμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #38278

    Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

     

    Θα προσπαθήσω να γίνω πιο κατανοητός και να εξηγήσω το πώς λειτουργούν τα επίσημα κλαδικά forums ώστε να διατηρούν την εγκυρότητα και τον σεβασμό όσων τα διαβάζουν.

     

    Κατ’ αρχάς κανείς δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να βάζουμε το ονοματεπώνυμο μας κάτω από οποιοδήποτε κείμενο.

    Όμως επειδή το πρώτο που θα επικαλεστεί κάποιος για να αμφισβητήσει μια καταγγελία, είναι η ανωνυμία μας, αντί να γράφουμε από κάτω το όνομα μας,

    αρκεί ένα «Τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση σας – επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του φόρουμ».

    Θα μου πείτε, μα αν ξέρουν τα στοιχεία μας  θα κινδυνεύουμε συνεχώς με μηνύσεις, καλύτερα να μην γράφουμε.

    Δεν είναι έτσι τα πράγματα. 

    Ξέρετε τι ισχυρίστηκε γνωστός διευθυντής χιονοδρομικού σε κάποια καταγγελία  μας?  «Οι κατηγορίες είναι ανυπόστατες  και κατευθύνονται από ανταγωνιστές  που προσπαθούν να μας κάνουν ζημιά εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία που τους προσφέρει το φόρουμ» 

     

    Κάποια απ’ αυτά που θα πρέπει να προσέξουμε είναι:

     

    Δεν γενικεύουμε ποτέ τις καταγγελίες μας. Αν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να αποδείξουμε αυτά που ισχυριζόμαστε , αναφέρουμε το όνομα της εταιρείας.

    Δεν μπορούμε να πούμε  π.χ. ότι όλοι οι Έλληνες κατασκευαστές φυσιγγίων  είναι άχρηστοι επειδή κάποιοι βγάζουν φυσίγγια για πέταμα.

    Ούτε μπορούμε να πούμε μην αγοράζετε το ταδε φυσίγγι γιατί το δοκίμασα στο κυνήγι και δεν πήρα πουλί, γιατί φυσικά δεν έχουμε τα μέσα  να το αποδείξουμε.

    Μπορούμε όμως να πούμε ότι δεν μείναμε ευχαριστημένοι για τους Χ και Ψ δικούς μας λόγους τονίζοντας ότι είναι προσωπική μας εκτίμηση.

    Αν όμως διαπιστώσουμε ότι ενώ το κουτί η το διαφημιστικό έντυπο της εταιρείας γράφει για παράδειγμα Rottweil και το φυσίγγι είναι γεμισμένο με PSB, το καταγγέλλουμε και μάλιστα ζητάμε και τον λόγο.

     

    Δεν χρειάζεται να πούμε ο τάδε είναι κλέφτης απατεώνας,  θησαυρίζει εις βάρος μας κ.λ.π. Απλά γράφουμε με λεπτομέρειες αυτά που συνέβησαν και παραθέτουμε τα στοιχεία που έχουμε.

    Δηλαδή με λίγα λόγια οι καταγγελίες του KOSTASGR2000 και  του « Μπεκατσόφτερος» είναι τόσο κραυγαλέες που δεν σηκώνουν αμφισβήτηση. Οπότε επιβάλλεται να είναι επώνυμες για να μην μπορούν να αμφισβητηθούν. Καλό θα είναι να αναφέρουμε και κάποια στοιχεία, π.χ. αριθμό όπλου ώστε η καταγγελία μας να είναι ολοκληρωμένη.

     

    Σε καμία περίπτωση δεν θα χαριστούμε, είμαστε εδώ για να υπερασπίζουμε τα δικά μας συμφέροντα.

     

    Για να είστε κατοχυρωμένοι σε τέτοιες περιπτώσεις, να απαιτείτε από το κατάστημα που σας πούλησε το όπλο, να πιστοποιεί γραπτώς την κατάσταση του  και το πρόβλημα που προέκυψε. Αν μη τι άλλο, έστω αυτό το μικρό κέρδος από την λιανική τον υποχρεώνει να ενδιαφερθεί και να ζητήσει από την αντιπροσωπία την σωστή και ολοκληρωμένη επιδιόρθωση της ζημιάς.

    Φίλε Μπεκατσόφτερε ο καταστηματάρχης σου, θα έπρεπε να τηλεφωνήσει ο ίδιος και να ενημερώσει τον Κύργια για την ζημιά που έγινε και μάλιστα να απαιτήσει απειλώντας με διακοπή συνεργασίας την επαναβαφή της κάννης σου χωρίς δικά σου έξοδα.

     

    Φιλικά, Κώστας

     

    Υ.Γ. Φίλτατε GARFIELD δεν σου έκανα επίπληξη, απλά θέλοντας να προλάβω τα χειρότερα επεσήμανα να αποφύγουμε τους χαρακτηρισμούς.

    Να είσαι σίγουρος αν είχα κάτι μαζί σου, οι παρατηρήσεις μου θα γίνονταν με προσωπικό μήνυμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38281

    FILE KOSTA, H DIKH MOU H PERIPTOSH EINAI FAINOMENO. O OPLOPOLHS DEN ENDIAFER8HKE IDIAITERA ME APOTELESMA OTI GINEI NA GINEI ME DIKH MOU SYNENOHSH.

    BEBAIA, O OPLOPOLHS AYTOS, ME EXASE APO TA MATIA TOU APO ARXES SEPTEMBRH  KAI DEN XANAPATHSA STO MAGAZI TOU. EGO KAI O FILOS MOU MAZI.

    PISTEYO POS AYTO HTAN ARKETO GIA AYTON, MIAS KAI H KATANALOSH SE FUSIGGIA KAI OXI MONO, POU KANAME SE AYTO TO MAGAZI, HTAN AN OXI TERASTIA, ARKETA MEGALH. ME APOTELESMA NA XASEI TOUS 2 KALUTEROUS PELATES TOU.

    EXASE AYTOS, EXASA KAI EGO OMOS, MIAS KAI DEN BRHKA IKANOPOIHTIKH LYSH STO PROBLHMA TOU OPLOU MOU.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    93
    SAMWIN στις #38282

    ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ.ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΑΘΟΣ,ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗ,ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΠΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.

    ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΣ,ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΜΕΣ,ΟΠΩΣ ΒΑΣΙΜΗ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΑΝ FORUM ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΥΡΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ,ΠΧ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΣΙΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΟΛΩΝ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΟΝ  ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΜΕΝΟ ΕΜΠΟΡΟ Η ΕΤΑΙΡΙΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    33
    RALF στις #335732

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

    ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΣ .

    ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΩΦΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ,ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΘΗΜΑΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΙ. ΤΟ ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΤΟΥ FORUM . ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ‘Η ΛΕΜΕ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΜΕ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ.

    ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΜΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ…

     

      ΦΙΛΙΚΑ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #38297

    ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΩΦΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ,ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΑΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΘΗΜΑΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

    ’ν εγώ θέλω να πάρω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια Benelli ή μια Remington ή ένα κάποιο συγκεκριμένο όπλο, πόσες εναλλακτικές επιλογές έχω;

    Καμία. Πρέπει να πάω στην συγκεκριμένη εταιρεία και στον εδώ αντιπρόσωπό της για να αγοράσω το όπλο που τόσο πολύ θέλω. Στην μη ύπαρξη εναλλακτικών βασίζονται οι εταιρείες και ψιλογράφουν ή γράφουν κανονικά τους πελάτες τους.

    Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τον οπλοπώλη που θα μου πουλήσει το όπλο. Από αυτόν θα αγοράσω και τα φυσίγγια μου και όλα τα αναλώσιμα είδη. Αυτός δεν πρέπει να ενδιαφερθεί για το οποιοδήποτε πρόβλημα μου παρουσιάσει το όπλο; Αυτό δεν είναι το συμφέρον του; Αυτός είναι ανάμεσα σε εμένα και στην αντιπροσωπεία ή την εταιρεία κατασκευής.

    Εμείς, σαν καταναλωτές πρέπει να καταγγείλουμε αυτή την συμπεριφορά,  του οπλοπώλη ή/και της εταιρείας.

    Όπως θα το λέγαμε σε κάποιον γνωστό ή φίλο, έτσι πρέπει να το πούμε και εδώ για να προφυλάξουμε άλλους καταναλωτές από πιθανές ταλαιπωρίες. Βέβαια στο φόρουμ πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί και στις εκφράσεις αλλά και στον τρόπο που θα περιγράψουμε το πρόβλημα και την αντιμετώπισή του.

    Πιστεύω ότι σε ένα αποδεδειγμένο πρόβλημα και στην μη σωστή αντιμετώπισή του από την εταιρεία, χαρακτηρισμοί όπως “κακός” ή “αδιάφορος” είναι αποδεκτοί.

    Αυτή είναι η άποψή μου.

    Συμφωνώ στο να ανοιχτεί ένα θέμα για να αναφέροντε οι περιπέτειες αυτού του είδους, με ή χωρίς χαρακτηρισμούς. Επώνυμα και τεκμηριωμένα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    117
    GYPAR στις #335745

    Θα σας πώ τη δική μου εμπειρία με ξένη εταιρία και τους αντιπρόσωπο, καταστηματάρχη.

    Αγόρασα μποτάκια αδιάβροχα τα οποία όμως χρησιμοποίησα μετά από ένα χρόνο περίπου και διαπίστωσα ότι έμπαζαν από παντού. Τα πήγα αμέσως στον καταστηματάρχη ο οποίος βρήκε χίλιες και μία δικαιολογίες για να μου πεί οτι φταίω εγώ και οτι τα μποτάκια όταν μου τα έδωσε ήταν μια χαρά. Αφού τον πίεσα πολύ η τελευταία δικαιολογία ήταν ότι δεν μπορεί να μου τα αλλάξει διότι είχα χάσει την απόδειξη και αμφισβήτησε (όταν κατάλαβε ότι δεν είχα απόδειξη) ακόμα και οτι τα είχα αγοράσει απ’ αυτόν.

    Έσττειλα λοιπόν μήνυμα στην COLUMBIA  και τους ανέφερα το πρόβλημα μου με όλα τα σχετικά περί αξιοπιστίας, έλεχγο ποιότητας, προστασία καταναλωτή κλπ κλπ. Με παρέπεμψαν στον εδώ αντιπρόσωπό τους από όπου αφού μου ζήτησαν και τους έδωσα κάποιον κωδικό που ήταν γραμμένος στη γλώσσα του παπουτσιού, μου είπαν ότι αυτό το μποτάκι έπρεπε να είναι 100% αδιάβροχο και θα μου το άλλαζαν έστω και αν δεν είχα την απόδειξη αγοράς με ίδια και στην περίπτωση που δεν υπήρχε αυτό το μοντέλο με άλλο της αρεσκίας μου ακόμα και αν ήταν ακριβότερο. Ενημέρωσαν τον καταστηματάρχη, στον οποίο πήγα τα μποτάκια και μου έδωσε καινούργια κάνοντας τουμπεκί ……….. Μου είπε όμως οτι δεν ήταν ανάγκη να ανακατέψω όλο το κόσμο για ένα ζευγάρι παπούτσια!! 

    Συμπέρασμα  : Σαν καταναλωτές έχουμε δικαιώματα και τα υπερασπιζόμαστε. Μελετάμε προσεκτικά τους όρους της εγγύησης και αν δεν εφαρμόζει τους όρους της ο καταστηματάρχης ή αντιπρόσωπος καταφεύγουμε στην εταιρία δίνοντάς τους πλήρη και σωστά στοιχεία του προβλήματος μας και καταγγέλουμε το γεγονός. Η αρνητική διαφήμηση τους καίει και πολύ μάλιστα. Προσωπικοί χαρακτηρισμοί νομίζω δεν βοηθούν σε τίποτα, απεναντίας μπορεί να είναι βλαβεροί για τα συμφέροντά μαςσαν απλοί καταναλωτές. 

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38330

    KURIOI, O FILOS BASILHS, “basil01” MOU EDOSE XTES ENA E-MAIL KAPOIOU YPEY8HNOU THS BENELLI STHN ITALIA.EGRAPSA XTES SE AYTON KAI SHMERA TO PROI ME EKPLHXH EIDA POS MOU EIXAN APANTHSEI KAI POS EPIKOINONHSAN KAI TON KYRIO KYRGIA GIA TO PROBLHMA MOU. H APANTHSH TOU SE AYTOUS HTAN POS PROSPA8OUSAN NA EPIKOINONISOUN MAZI MOU ME E-MAIL. AYTO OMOS DEN EINAI ALH8EIA, DIOTI DEN EXOUN TO E-MAIL MOU.

    TELOS PANTON, AKOMA KAI APO THN ANTIPROSOPEIA MOU ZHTHSAN TO THLEFONO MOU, STELNONTAS MOU E-MAIL ETSI OSTE NA SYZHTHSOUME TO PROBLHMA. TORA, PERIMENO NEOTERA.

    8A H8ELA NA EYXARISTHSO TON FILO BASILH, POU MOU EDOSE AYTO TO E-MAIL MIAS KAI ISOS ETSI BRO LUSH STO PROBLHMA MOU.

    TELIKA PREPEI NA PSAXNOMASTE POLU.

    FILIKA,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    731
    basil01 στις #335749

     

    Φιλε Μου Μπεεκατσοφτερε….

    Χαιρομαι που σε βοηθησα

    Οχι ΙΣΩΣ αλλα σιγουρα θα βρεις Λυση….ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ’ΑΥΤΟ….Μεχρις και καινουργιο οπλο ειναι ΙΚΑΝΟΙ να σου δωσουν…

    Ο λογος ειναι αυτο το μικρο σηματακακι….που εχουν απο τον DNV ..

    Το “εργο” το εχω δει…ξανα….ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ…Και ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ

     

    Φιλικα Βασιλης

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38338

    File BAsili, pragmatika me boi8ises para polu kai me ekanes polu xaroumeno me ayta ta stoixeia pou mou edoses mias kai mou apantisan amesos.

    File an telika bro lusi, ypeu8inos 8a eisai esy. Kai epifylassomai.

    An ola pane kala, eisai proskalemenos sta meri mou, tin nea kinigetiki saizon, na kinigisoume parea oti 8hrama 8es.

    Y.S. ti einai ayto to simataki pou exoun apo ton DNV? ti einai to DNV?

    Kai pali se eyxaristo!!! 

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38361

    XARH STON FILO BASILH, POU MOU EDOSE XRYSES PLHROFORIES,EKANA KAPOIES KINHSEIS, ME APOTELESMA NA KOUNHSO MESA SE LIGES ORES MONO, 

     AGGLIA-ITALIA, ITALIA-ELLADA,

    ELLADA-ITALIA, ELLADA-AGGLIA!!!

    TO APOTELESMA? 8A SAS PO SE LIGES MERES!!!! PANTOS MEXRI TORA EXASFALISA THN BAFH THS KANNHS.

    TELIKA FILOI MOU, EXOUME THN DYNAMH ALLA DEN EXOUME THN GNOSH.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #335763

    Χαίρομαι ιδιαίτερα που με τους σωστούς χειρισμούς βρέθηκε μια λύση.

    Ελπίζω το όλο θέμα να μην κινήθηκε λόγω γνωριμιών, αλλά γιατί το ίδιο θα έκανε η Benelli για τον καθ’ ένα.

    Επίσης θα πρέπει να ενημερωθεί ο υπεύθυνος της Benelli, οτι δεν υπήρχε περίπτωση να σου στείλουν μαιλ αφού δεν το είχαν και δεύτερον αν ήθελαν θα μπορούσαν να σου στείλουν επιστολή.

    Προτείνω στο εξής να βομβαρδίζουμε το site κάθε εταιρείας στην περίπτωση που δεν μας εξυπηρετεί σωστά ο αντιπρόσωπος τους.

    Φροντίστε να κρατάτε στοιχεία όταν έχετε προβλήματα και όσοι έχετε την δυνατότητα, θα βοηθήσει πολύ μια φωτογραφία του όπλου πρίν και μια μετά την επισκευή. Είναι η καλύτερη απόδειξη για οποιαδήποτε κακοτεχνεία.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #38363

    FILE KOSTA, OXI DEN EGIINE MESO GNORIMION, ALLA MESO KAPOION DIKAIOMATON POU EXEI O PELATHS ALLA DEN GNORIZEI.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    731
    basil01 στις #38366

    Φιλοι μου….

    Κατ΄ αρχην θελω να πω οτι δεν εκανα τιποτα…Απλα βοηθησα τον φιλο μας βαζοντας στην υπηρεσια του τις επαγγελματικες μου γνωσεις… Κατι που ολοι το εχουμε κανει εδω μεσα απο καιρου εις καιρον…Ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ Γι αυτο… 

    Κωστα οσον αφορα την τελευται παραγραφο του κειμενου ΣΥΜΦΩΝΩ και επαυξανω…Διοτι ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ…

    Εαν και καποιος αλλος συναδελφος χρειαζεται τιποτα στο τομεα που λεγεται “AFTER SALES SERVICE & CUSTOMER SUPPORT”…Εδω ειμαι

    ΦΙλικα 

    Βασιλης 

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 70 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων