Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,
Θα προσπαθήσω να γίνω πιο κατανοητός και να εξηγήσω το πώς λειτουργούν τα επίσημα κλαδικά forums ώστε να διατηρούν την εγκυρότητα και τον σεβασμό όσων τα διαβάζουν.
Κατ αρχάς κανείς δεν μπορεί να μας υποχρεώσει να βάζουμε το ονοματεπώνυμο μας κάτω από οποιοδήποτε κείμενο.
Όμως επειδή το πρώτο που θα επικαλεστεί κάποιος για να αμφισβητήσει μια καταγγελία, είναι η ανωνυμία μας, αντί να γράφουμε από κάτω το όνομα μας,
αρκεί ένα «Τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση σας επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του φόρουμ».
Θα μου πείτε, μα αν ξέρουν τα στοιχεία μας θα κινδυνεύουμε συνεχώς με μηνύσεις, καλύτερα να μην γράφουμε.
Δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Ξέρετε τι ισχυρίστηκε γνωστός διευθυντής χιονοδρομικού σε κάποια καταγγελία μας? «Οι κατηγορίες είναι ανυπόστατες και κατευθύνονται από ανταγωνιστές που προσπαθούν να μας κάνουν ζημιά εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία που τους προσφέρει το φόρουμ»
Κάποια απ αυτά που θα πρέπει να προσέξουμε είναι:
Δεν γενικεύουμε ποτέ τις καταγγελίες μας. Αν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να αποδείξουμε αυτά που ισχυριζόμαστε , αναφέρουμε το όνομα της εταιρείας.
Δεν μπορούμε να πούμε π.χ. ότι όλοι οι Έλληνες κατασκευαστές φυσιγγίων είναι άχρηστοι επειδή κάποιοι βγάζουν φυσίγγια για πέταμα.
Ούτε μπορούμε να πούμε μην αγοράζετε το ταδε φυσίγγι γιατί το δοκίμασα στο κυνήγι και δεν πήρα πουλί, γιατί φυσικά δεν έχουμε τα μέσα να το αποδείξουμε.
Μπορούμε όμως να πούμε ότι δεν μείναμε ευχαριστημένοι για τους Χ και Ψ δικούς μας λόγους τονίζοντας ότι είναι προσωπική μας εκτίμηση.
Αν όμως διαπιστώσουμε ότι ενώ το κουτί η το διαφημιστικό έντυπο της εταιρείας γράφει για παράδειγμα Rottweil και το φυσίγγι είναι γεμισμένο με PSB, το καταγγέλλουμε και μάλιστα ζητάμε και τον λόγο.
Δεν χρειάζεται να πούμε ο τάδε είναι κλέφτης απατεώνας, θησαυρίζει εις βάρος μας κ.λ.π. Απλά γράφουμε με λεπτομέρειες αυτά που συνέβησαν και παραθέτουμε τα στοιχεία που έχουμε.
Δηλαδή με λίγα λόγια οι καταγγελίες του KOSTASGR2000 και του « Μπεκατσόφτερος» είναι τόσο κραυγαλέες που δεν σηκώνουν αμφισβήτηση. Οπότε επιβάλλεται να είναι επώνυμες για να μην μπορούν να αμφισβητηθούν. Καλό θα είναι να αναφέρουμε και κάποια στοιχεία, π.χ. αριθμό όπλου ώστε η καταγγελία μας να είναι ολοκληρωμένη.
Σε καμία περίπτωση δεν θα χαριστούμε, είμαστε εδώ για να υπερασπίζουμε τα δικά μας συμφέροντα.
Για να είστε κατοχυρωμένοι σε τέτοιες περιπτώσεις, να απαιτείτε από το κατάστημα που σας πούλησε το όπλο, να πιστοποιεί γραπτώς την κατάσταση του και το πρόβλημα που προέκυψε. Αν μη τι άλλο, έστω αυτό το μικρό κέρδος από την λιανική τον υποχρεώνει να ενδιαφερθεί και να ζητήσει από την αντιπροσωπία την σωστή και ολοκληρωμένη επιδιόρθωση της ζημιάς.
Φίλε Μπεκατσόφτερε ο καταστηματάρχης σου, θα έπρεπε να τηλεφωνήσει ο ίδιος και να ενημερώσει τον Κύργια για την ζημιά που έγινε και μάλιστα να απαιτήσει απειλώντας με διακοπή συνεργασίας την επαναβαφή της κάννης σου χωρίς δικά σου έξοδα.
Φιλικά, Κώστας
Υ.Γ. Φίλτατε GARFIELD δεν σου έκανα επίπληξη, απλά θέλοντας να προλάβω τα χειρότερα επεσήμανα να αποφύγουμε τους χαρακτηρισμούς.
Να είσαι σίγουρος αν είχα κάτι μαζί σου, οι παρατηρήσεις μου θα γίνονταν με προσωπικό μήνυμα.