καλημέρα Θεόδωρε. εσύ που τους ξέρεις, για ρώτα τους, ευκολίες κάνουνε? να πάρω το μπλέ που μου αρέσει.
τα σκαφη μας !!!
-
[size=3]καλημέρα Θεόδωρε. εσύ που τους ξέρεις, για ρώτα τους, ευκολίες κάνουνε? να πάρω το μπλέ που μου αρέσει. [/size]
Εχω ενα χιλιάρικο,θα μου τσοντάρετε τα υπόλοιπα;;
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
12190[size=3]καλημέρα Θεόδωρε. εσύ που τους ξέρεις, για ρώτα τους, ευκολίες κάνουνε? να πάρω το μπλέ που μου αρέσει. [/size]
Ατυχήσατε το εχω πάρει εγώ καμάρια μου
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
12190[size=4]καλά τότε θα πάρω το κόκκινο. μια που είμαι Ολυμπιακός. [/size]
καλα παρτο δικο μου ειναι
Καλα κ Θεοδωρε εγω σου εδωσα το σκαφος να κανεις μια βολτα και εσυ καθεσε και λες οτι ειναι δικοσου,και δεν φτανει αυτο,το παζαρευεις κιολας.
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
12190[size=3]Καλα κ Θεοδωρε εγω σου εδωσα το σκαφος να κανεις μια βολτα και εσυ καθεσε και λες οτι ειναι δικοσου,και δεν φτανει αυτο,το παζαρευεις κιολας.[/size]
Και ο άλλος το θέλει για παραγάδι
[size=5]Και ο άλλος το θέλει για παραγάδι [/size]
Δεν το δουλευω στο παραγαδι,εχει γρηγορο ρελαντι,για συρτη βυθου το εχω.
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
01/01/1970
Αρ. μηνυμάτων:
12190Στροφή επί τόπου με πολυεστερικό σκάφος
Τα διπλέλικα σκάφη μανουβράρονται ευκολότερα στο λιμάνι. Αυτό οφείλεται στην ενέργεια της μιας προπέλας, που εξισορροπεί αυτήν της άλλης με αντίθετη στρέψη.
Στα μονέλικα σκάφη οι κινήσεις για το ρεμετζάρισμα γίνονται, κάνοντας μία πρόσω και μία ανάποδα τη μηχανή με αντίστοιχες κινήσεις του πηδαλίου, όπως στο παρκάρισμα του αυτοκινήτου. Με δύο μηχανές και δύο προπέλες τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά εύκολα, ακόμα και χωρίς τη χρήση του bow thruster.
Το σκάφος μπορεί να στραφεί επί τόπου κατά 360 μοίρες χωρίς να χρησιμοποιήσουμε καν τα πηδάλια. Για παράδειγμα, για να κάνουμε μία αριστερή στροφή επί τόπου, βάζουμε στο πρόσω τη δεξιά μηχανή και στο ανάποδα την αριστερή, όπως φαίνεται στο σχήμα 1.
Το ζεύγος των δυνάμεων κάνει την πρύμη να στραφεί δεξιά γύρω από έναν νοητό άξονα, άρα η πλώρη στρέφεται αριστερά. Την όλη διαδικασία βοηθά και η ενέργεια της φοράς τη προπέλας (propeller effect), που «δαγκώνει» το νερό σαν κουπί και τραβώντας διευκολύνει τη στρέψη.
Ας παρακολουθήσουμε στο σχήμα 2 πώς ακριβώς λειτουργεί το σκάφος σε μία επί τόπου στροφή προς τα δεξιά. Στη θέση Α βάζουμε πρόσω την αριστερή μηχανή και ανάποδα τη δεξιά. Αν το σκάφος, καθώς στρέφεται, τείνει να κινηθεί πρόσω, μειώνουμε τις στροφές της αριστερής μηχανής, που είναι στο πρόσω, όπως φαίνεται στη θέση Β. Εδώ θα πρέπει να προσέξουμε. Δεν αυξάνουμε τις στροφές της δεξιάς μηχανής που είναι στο ανάποδα για να εξισορροπήσουμε, αλλά μειώνουμε το πρόσω. Στη θέση Γ, καθώς το σκάφος συνεχίζει να γυρίζει, βλέπουμε ότι τείνει να κάνει και λίγο ανάποδα, ξεφεύγοντας από την επί τόπου στροφή που …
επιθυμούμε. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση μειώνουμε αντίστοιχα τις στροφές της δεξιάς μηχανής που κάνει ανάποδα, αντί να αυξήσουμε το πρόσω της αριστερής.Το μυστικό στη μανούβρα και ειδικά στην επί τόπου στροφή είναι να χρησιμοποιήσουμε όσο γίνεται λιγότερες στροφές και βέβαια πάντα να μειώνουμε τις στροφές των μηχανών, για να ελέγξουμε το σκάφος και να εξισορροπήσουμε. Ειδικά σε σκάφη με μεγάλες ιπποδυνάμεις, οι πολλές στροφές μπορεί να μας κάνουν να χάσουμε τον έλεγχο με αποτέλεσμα να κάνουμε κάποια ζημιά, πέφτοντας πάνω στο μώλο ή σε άλλο σκάφος.
Το παίξιμο με τις μανέτες χωρίς τη χρήση του πηδαλίου είναι μία εξάσκηση απαραίτητη για να εξοικειωθούμε περισσότερο με το σκάφος μας, αλλά και την ιδιαίτερη συμπεριφορά του με δυνατό αέρα. Μια τέτοια εξάσκηση σε ανοικτό κολπίσκο με αέρα, μακριά από άλλα σκάφη, θα μας δώσει τη ευκαιρία να γνωρίσουμε το σκάφος μας καλύτερα πριν επιχειρήσουμε να ρεμετζάρουμε σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λιμανάκι, όπου πέρα από τη μανούβρα πρέπει να έχουμε το νου μας σε επιπλέοντα σκοινιά, αγκυρόσκοινα και καδένες.
ΑνενεργόςΗμ. εγγραφής:
25/09/2007
Αρ. μηνυμάτων:
7067Εμένα πάντως μου αρέσει είναι "πολεμικό".
Τα χερούλια μπροστά είναι η λεπτομέρεια που τα σπάει….Εμένα πάντως μου αρέσει είναι "πολεμικό".
Τα χερούλια μπροστά είναι η λεπτομέρεια που τα σπάει….Το καλυτερο και πιο μαχιμο σκαφος του χωριου, για να μην πω του τοπικ!!!!!
Τα χερουλια δεν ειναι τιποτα……κατσε να δεις που θα του βαλει και ροδες και τιμονι…….κατηφορα ειναι ως το ποταμι
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.