Το νεο JIMNY
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&a…8476&cid=12
ΚΑΚΟ … με τη καλή εννοια
η μουρη φέρνει λίγο σε asx (mitsubishi)
Νέος Χρήστης; Κάνε Εγγραφή! | Σύνδεση
Posted In: περι… ανέμων και υδάτων
Το νεο JIMNY
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&a…8476&cid=12
ΚΑΚΟ … με τη καλή εννοια
η μουρη φέρνει λίγο σε asx (mitsubishi)
[size=3]ΚΑΚΟ … με τη καλή εννοια
η μουρη φέρνει λίγο σε asx (mitsubishi)[/size]
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑSX ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 5 ΠΟΡΤΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΡΑ ΠΟΙΟ ΑΝΕΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΜΗ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΛ
http://suzukifan.com/2012/01/10/finallysuz…-alpha-concept/
Παιδια αυτο ειναι το πρωτοτιπο οπωτε να ξερεται οτι θα υπαρχουν αλαγες .
Παιδια αυτο ειναι το πρωτοτιπο οπωτε να ξερεται οτι θα υπαρχουν αλαγες .
εμενα μου αρεσει το θεμα ειναι οτι η suzuki γενικα ειναι ακριβη οποτε θα παιξει γυρω στα 20 χιλιαρικα φανταζομαι ποσο απαογορευτικο για την εποχη μας
Παιδια αυτο ειναι το πρωτοτιπο οπωτε να ξερεται οτι θα υπαρχουν αλαγες .
Νικολα τι ειναι αυτο ?
σχεδιασε αυτοκινητο η Benelli????
suzuki vinci?
μονο με lada niva diesel θα σωθουμε να εχει γυρο στα 12000 ευρο και να κανεις το κεφι σου!!!ζηταω πολλα????
μονο με lada niva diesel θα σωθουμε να εχει γυρο στα 12000 ευρο και να κανεις το κεφι σου!!!ζηταω πολλα????
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΗΣ LADA ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΕ DIESEL ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ . ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΕΙ ΣΕ DIESEL ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΑΚΟΜΑ
μονο με lada niva diesel θα σωθουμε να εχει γυρο στα 12000 ευρο και να κανεις το κεφι σου!!!ζηταω πολλα????
Eδω εισαι αγορι μου και ασε το ,,λαντιλακ,,πας παντου και θα εχει και ντιζελ
για βαλε να βρεις καμια φωτο απο το 4χ4 που ειχε βγαλει το 1980 να παθεις πλακα
μιλαμε για τανκς,,εκει που περναγε αυτο δεν περναγε τιποτα
Eδω εισαι αγορι μου και ασε το ,,λαντιλακ,,πας παντου και θα εχει και ντιζελ
για βαλε να βρεις καμια φωτο απο το 4χ4 που ειχε βγαλει το 1980 να παθεις πλακα
μιλαμε για τανκς,,εκει που περναγε αυτο δεν περναγε τιποτα
Μακαρι φιλε ηλια να αρχησουμαι την παραγογη τους ξανα .
Παιδια απ οτι ξερω και η SUZUKI στη μικρη κατιγορια των SUV εχει το SX4 οποτε πιστευω οτι αυτο θα ειναι παλι OFF ROAD .
Ωσο για τα συστιματα τετρακινησης ειναι τρεια και πανω σ αυτα τα τρεια (με καποιες μικρο αλαγες κατασκευαστης με κατασκευαστη ) δουλευουν οι κατασκευασταις .
ΥΓ.Καποια στιγμη που θα εχω χρονο θα γραψω καποια πραγματα για το καθε συστιμα ωστε να δειται τα υπερ και τα κατα απ το καθε ενα .Ωπος να πουμαι και τις βασικες διαφωρες αναμεσα σε ενα SUV και σε ενα OFF ROAD .
Λιπον ξεκεινω απο το συστημα τυπου Transfer Case .Το συστημα αυτο το βλεπουμαι στα αυτοκινητα εκτος δρομου (OFF ROAD ) .Να δουμαι λιγο το βιντεο και να πω μερικα πραγματα .
http://www.youtube.com/watch?v=0gUSaNryioI
Το βασικο αυτου του συστηματος ειναι οτι ο οδηγος μπωρει να επιλεξει την κινηση στου 2 η 4 τροχους οπως και επιλογη σε αργα οι γρηγορα οπως λεμαι κατι που τα αλλα δυο συστιματα δεν μπωρουν .
Το επομενο συστημα τυπου torsen ειναι αυτο που σημερα χρησιμοπιοιουν πολυ κατασκευασται οταν βεβαι ο κινητηρας ειναι τοποθετιμενος διαμηκης στο αυτοκινητο σε αυτοκινητα με εγκαρσια (εγκαρσια οταν λεμαι διλαδη λοξα οπως ειναι στα περισοτερα αυτοκινητα με μποστινη κινηση )τοποθετιση δεν μπωρει να τοποθετιθει το συστημα αυτο .Το συστημα αυτο το φωραναι ΙΧ αυτοκινητα και SUV .
http://www.youtube.com/watch?v=L9Le6Mvqez8…feature=related
Δουλευει μονιμα με διαφωρες κατανομαι διλαδη 80 στους εμπρος και 20 στους πισο η και αντιστροφα , οπως στην πωρια η κατανομη μπωρει ν αλαξει και να γηνει πχ.60 – 40 η 30-70 το αλλο οπως αυτο που εχει βαλει το terrios ειναι ενα κουμπι για να το κλιδονει στο 50-50 .Η πρωτη εταιρια που το χρισημοπιοισαι (το αγωρασαι απο την torsen ηταν η audi to 1976 και το εβαλαι τοτε στο AUDI COUPE quattro .
Το επομενο συστημα ειναι αυτο το τυπου HALDEX αυτο μπενει σ αυτοκινητα που εχουν το κινητιρα τοποθετιμενο εγκαρσια (γιατη εδω εχουμαι γωνιακη μεταδοση οπου δεν μπωρει να μπει το torsen ).Ξεκινοντας απο μπωστα στο σαζμαν εχουμαι επιπλεον ενα γραναζι με ενα αξονα που αλαζει την γωνια ποριας σε σχεση μα τα ιμιαξονια αυτο δεινει κινηση σ ενα κεντρικο αξονα που παει πησο σ ενα σημπλεκτη και απο τον σημπλεκτη στο πισω διαφωρικο .Ο σημπλεκτις ειναι ενας πολιδισκο μεσα σε λαδι οπως τις μοτοσικλεταις και ελενχεται απο ενα εγγεφαλο ο οπιος αναλογα τις πληροφωριες που περνει απο τους αλλου εγγεφαλους του αυτοκινητου κανονιζει ποτε θα δωσει κινηση στο πισω διαφωρικο Ενα καλλο σ αυτο το συστημα ειναι οτι δεν εχουμαι μονιμη κινηση στο πισω διαφωρικο οποται εχουμαι και χαμηλοτερη καταναλοση .
Το επομενο συστημα ειναι αυτο το τυπου HALDEX αυτο μπενει σ αυτοκινητα που εχουν το κινητιρα τοποθετιμενο εγκαρσια (γιατη εδω εχουμαι γωνιακη μεταδοση οπου δεν μπωρει να μπει το torsen ).Ξεκινοντας απο μπωστα στο σαζμαν εχουμαι επιπλεον ενα γραναζι με ενα αξονα που αλαζει την γωνια ποριας σε σχεση μα τα ιμιαξονια αυτο δεινει κινηση σ ενα κεντρικο αξονα που παει πησο σ ενα σημπλεκτη και απο τον σημπλεκτη στο πισω διαφωρικο .Ο σημπλεκτις ειναι ενας πολιδισκο μεσα σε λαδι οπως τις μοτοσικλεταις και ελενχεται απο ενα εγγεφαλο ο οπιος αναλογα τις πληροφωριες που περνει απο τους αλλου εγγεφαλους του αυτοκινητου κανονιζει ποτε θα δωσει κινηση στο πισω διαφωρικο Ενα καλλο σ αυτο το συστημα ειναι οτι δεν εχουμαι μονιμη κινηση στο πισω διαφωρικο οποται εχουμαι και χαμηλοτερη καταναλοση .
συναδελφοι θελω να βαλο γκαζι στο αμαξη για λογους οικονομιας.ΤΕΡΙΟΣ 1500 πητε μου σας παρακαλω τις γνωμες σας.ευχαριστω βελης.
συναδελφοι θελω να βαλο γκαζι στο αμαξη για λογους οικονομιας.ΤΕΡΙΟΣ 1500 πητε μου σας παρακαλω τις γνωμες σας.ευχαριστω βελης.
Aυτο σημφερει βαση των χιλιοματρων που κανεις οσω ποιο πολα τοσο ποιο γρηγορα θα κανεις και την αποσβεση των χρηματον που θα εχεις δωσει .Τωρα αν δεν κανεις πολα χιλιομετρα και βλεπεις οτι θελεις αρκετα χρωνια να κανεις αποσβεση αστο καλητερα .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.