[font=”Comic Sans MS”]Τα Ranco, ProComp , OME , Calmini, Ιron Man κλπ κλπ
ειναι αμορτισερ καθαρα εκτος δρομου….
Συνηθως βγαινουν και μακρυτερα απο μαμα και πρεπει να συνδυαζονται με μεγαλυτερα ελατηρια για να δουλευουν σωστα….Ειναι καλη λυση αλλα ακριβη!!!
[/font]
Σκεφτομαι να τα βάλω στο SX4 αλλάζοντας τα εργοσταιακά και να το ψηλώσω 2-3 πόντους.
Επειδή βλέπω το έχεις ψάξει, μου φαινέται καλύτερα λίγο σκληρότερα άμα το ψηλώσω…
Τα σκεφτομαι καλά? Προφανώς θα αλλάξω και ελατήρια…
Ευχαριστώ!
[font=”Comic Sans MS”]ΚΥΒ σιγουρα θα βγαινουν για το SX4. Aλλα επειδη το προκειται για "κουρσα" και οχι για τζιπ δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχεις στο δρομο….
Δεν ξερω πως θα συμπεριφερονται τα ψαλιδια (λογικα εχει ψαλιδια και πισω σωστα??)
τΙ ΚΡΕΜΑΣΜΑΤΑ θα αντεχουν τα ημιαξινια σε ζορι
Τι περιθωρια εχει η αναρτηση γενικοτερα….
τΟ ψηλωμα το αυτοκινητου ειναι ολοκληρη επιστημη….Αν θες να το κανεις σωστα και να μν εχεις προβληματα…
Ψηλωνονται το αμαξι ολα "τεντωνουν" και πρεπει να τα φερεις σε μια ισσοροπια για να δουλευουν και παλι σωστα σε δυσκολες συνθηκες…
Π.Χ. για καθε 3-4 ποντους που πας πανω πρεπει να βγαινεις και 1 ποντο εξω (αποστατες στις ζαντες) Να μεγαλωνει το μετατροχιο δλδ για να κανεις σταθερο το αμαξι αφου αλλαζει το κεντρο βαρους
Οταν ψηλωνεις πανω απο 4 ποντους , πρεπει να κατεβασεις τα ψαλιδια μπροστα για να δουλευουν στις ιδιες μοιρες τα ημιαξονια…Αλλιως δουλευουν με κλιση και σε καποιο ζορι θα τα παρεις στο χερι…
Χρειαζονται αποστατες στο διαφορικο γτ οπως ειπα το αμαξι τεντωνει και εμφανιζεται κενο αναμεσα σε διαφορικο και αξονα
Χρειαζεται αποστατη στην παναρ γτ το αμαξι τραβαει προς τη μια πλευρα
Χρειαζονται μακρυτερα αμορτισερ γτ τα κανονικα σε ηρεμια θα ειναι τεντωμενα και θα βγουν οφφ πολυ γρηγορα…
Χρειαζεσαι καμπεροβιδες για να πατανε οι μπροστινοι τροχοι στο εδαφος σε ευθεια και οχι με κλιση (\ / )
Και πολλα πολλα αλλα….
Θεωρητικα στα Vitara/Grand Vitara ψηλωμα μεχρι 3-4 ποντους δεν θες τπτ απο ολα αυτα….Για το SX4 δεν γνωριζω[/font]