Κοντακι – Ξύλα – Φινίρισμα

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 211 έως 225 (από 451 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/03/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    384
    ΙΝΠ στις #420984

    Μπορεί κάποιος να προτείνει το σωστό λινέλαιο από το Πλαίσιο; Προσπαθώ να δω κάποια link στην αρχή του topic αλλά μερικά δεν δουλεύουν και μερικά δεν βγάζουν προιόν. Αγόρασα ένα μπουκαλάκι από το πλαίσιο το οποίο γράφει επάνω Artisan Linseed Oil και από κάτω γράφει water mixable. Αυτό με μπερδεύει λίγο και δεν ξέρω αν είναι το σωστό. Σε δοκιμή που έκανα σε ξύλο δείχνει να αργεί εξαιρετικά να στεγνώσει και το ότι μπορεί να αραιωθεί με νερό με προβληματίζει.

    http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Πριν 2-3 χρονια πηρα απο το Πλαισιο το εξης λαδι:

    Talens Boiled linseed oil 026, 75 ml στο οποιο προσθεσα

    1-2% siccative courtrai(pale) 030, 75 ml και

    5-10% white spirit(artists quality) 090, 75ml.

    Το πρωτο ειναι σκληρυντικο και το δευτερο διαλυτικο, ειναι Α ποιοτητας

    και χρησιμοποιουνται απο επαγγελματιες  ζωγραφους.

    Δεν γνωριζω αν εξακολουθει να τα φερνει,παντως αυτα δουλεψαν αριστα

    σε ολα μου τα οπλα.

    Τα αλλα που αναφερει ο kapnas πρεπει να δουλευουν επισης καλα,

    γιατι το Brownells ειναι σοβαρο μαγαζι και απευθυνεται σε δυσκολη αγορα

    που δεν χαριζει καστανα και για τα CCL μονο καλα λογια εχω ακουσει.

    Απλως απο το Πλαισιο θα σου ερθουν πολυ φθηνα.Αν δεν θελεις να αγορασεις

    τα δυο προσθετα απο τα οποια χρησιμοποιεις ελαχιστη ποσοτητα και μετα

    σου μενουν, στειλε μου  pm και θα σου δωσω εγω.Γιαννης

     

     

     

     

     

     

     


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/05/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    197
    airman στις #421014

    Τελικα επελεξα atlacol κρυσταλλιζε,ανοιξα με λαμακι το σπασιμο και το γεμισα με μια πλουσια ποσοτητα,μεσα,αριστερα και δεξια.

    Του εβαλα σφιγκτηρα,θα το αφησω μια μερα να στεγνωσει και αυριο θα δουμε τι γινεται!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #421017

    να το καθαρίζεις στα πλάγια, για να βγαίνει από μέσα η παραπανίσια κόλλα. με ένα υγρό πανάκι αφαίρεσε την ποσότητα που βγαίνει από τη ρωγμή κάθε 15 λεπτά

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/05/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    197
    airman στις #421034

    Ναι το καθαρισα αρκετα καλα πιστευω,θα δειξει αυριο που θα το λυσω,θα ανεβασω φωτο!

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #421049

    Γιάννη σ’ευχαριστώ πολύ. Έχω αρχίσει ήδη να δουλεύω κάτι ξύλα και δεν λέει τώρα να αλλάξω συνταγή. Αυτό με τις αναμίξεις έχω κάνει και γω με διαφορετικά προιόντα, αλλά και η δική μου συνταγή κινείται στην ίδια λογική με την δική σου. Αραίωμα του λαδιού με white spirit για περισσότερη διείσδυση στο ξύλο και σκληρυντικό για στέγνωμα. Θα δω το αποτελέσμα και θα σου πω.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #421054

    για να καταλάβω κι εγώ, το καλλιτεχνικο λινέλαιο το αραιώνετε με διαλυτικό στα πρώτα χέρια και του βάζετε σκληρυντικό στα τελευταία? πολλές συνταγές μαζεμένες και έχω αρχίσει να τα χάνω…

    επίσης, γι αυτό που λέει ο κάπνας, είχα χρησιμοποιήσει δοκιμαστικά ωμό λινέλαιο (χρωματοπωλείου, όχι το φαγώσιμο) σε στειλιάρι τσεκουριού, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν πολύ καλά. Αφού πρώτα το ζέστανα μέχρι να αρχισει να κοχλάζει ελαφρώς, για να γίνει πιο λεπτορευστο, το άπλωσα στο σημείο που το ξύλο βγαίνει από την τρύπα του τσεκουριού (το μάτι ή μάνα, που λέμε). Αυτό μόλις στέγνωσε έκανε τελικά μια κρούστα από το πρώτο χέρι, η οποία για αρκετό καιρό παρέμενε κολλώδης. Ευτυχώς δεν το άλειψα σε όλο το ξύλο. Οπότε για ποιο λάδι μιλάει? Μήπως και αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει διαλυτικά κτλ?

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #421055

    για να καταλάβω κι εγώ, το καλλιτεχνικο λινέλαιο το αραιώνετε με διαλυτικό στα πρώτα χέρια και του βάζετε σκληρυντικό στα τελευταία? πολλές συνταγές μαζεμένες και έχω αρχίσει να τα χάνω…

    Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να δώσω οποιαδήποτε πληροφορία, αντιθέτως μάλιστα, αλλά δεν θα το κάνω μέχρι να δω το αποτέλεσμα. Δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου. Αντίθετα ο Γιάννης παραπάνω δίνει ακριβώς τα υλικά που χρησιμοποίησε και αναλογίες λέγοντας ότι είχε πολύ καλά αποτελέσματα,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/03/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    384
    ΙΝΠ στις #421058

    για να καταλάβω κι εγώ, το καλλιτεχνικο λινέλαιο το αραιώνετε με διαλυτικό στα πρώτα χέρια και του βάζετε σκληρυντικό στα τελευταία? πολλές συνταγές μαζεμένες και έχω αρχίσει να τα χάνω… επίσης, γι αυτό που λέει ο κάπνας, είχα χρησιμοποιήσει δοκιμαστικά ωμό λινέλαιο (χρωματοπωλείου, όχι το φαγώσιμο) σε στειλιάρι τσεκουριού, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν πολύ καλά. Αφού πρώτα το ζέστανα μέχρι να αρχισει να κοχλάζει ελαφρώς, για να γίνει πιο λεπτορευστο, το άπλωσα στο σημείο που το ξύλο βγαίνει από την τρύπα του τσεκουριού (το μάτι ή μάνα, που λέμε). Αυτό μόλις στέγνωσε έκανε τελικά μια κρούστα από το πρώτο χέρι, η οποία για αρκετό καιρό παρέμενε κολλώδης. Ευτυχώς δεν το άλειψα σε όλο το ξύλο. Οπότε για ποιο λάδι μιλάει? Μήπως και αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει διαλυτικά κτλ?

    Συμφωνώ και επαυξάνω με τη νέα προσθήκη περί “trolling” στους όρους χρήσης. Καιρός ήταν! http://www.e-artemis.gr/forumz/topic/ananeosi-oron-chrisis/

    Sorry αλλα οσα εκανες ηταν λαθος.

    1) το λινελαιο δεν το βραζουμε εμεις αλλα το περνουμε ετοιμο.

    Δεν ειναι απλη διαδικασια για να το κανεις μονος σου.

    2)η ποσοτητα που βαζεις καθε φορα στο ξυλο ειναι 3-4 σταγονες

    σε ενα ολοκληρο κοντακι και μετα το τριβεις σαν να προσπαθεις

    να το αφαιρεσεις ολο.Δηλαδη στο τελος μενει ελαχιστο πανω

    στο ξυλο αλλιως δεν στεγνωνει.

    3) τετοια αλοιματα γινονται πολλα μεχρι να εχουμε ομοιομορφη

    επιφανεια που δεν ρουφαει αλλο υλικο.

    4) πριν καθε επαληψη ελαφρο τριψιμο με συρμα για τις κατσαρολες

    πολυ ψιλο Ν70 και ξεσκονισμα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/03/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    384
    ΙΝΠ στις #421059

    για να καταλάβω κι εγώ, το καλλιτεχνικο λινέλαιο το αραιώνετε με διαλυτικό στα πρώτα χέρια και του βάζετε σκληρυντικό στα τελευταία? πολλές συνταγές μαζεμένες και έχω αρχίσει να τα χάνω… επίσης, γι αυτό που λέει ο κάπνας, είχα χρησιμοποιήσει δοκιμαστικά ωμό λινέλαιο (χρωματοπωλείου, όχι το φαγώσιμο) σε στειλιάρι τσεκουριού, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν πολύ καλά. Αφού πρώτα το ζέστανα μέχρι να αρχισει να κοχλάζει ελαφρώς, για να γίνει πιο λεπτορευστο, το άπλωσα στο σημείο που το ξύλο βγαίνει από την τρύπα του τσεκουριού (το μάτι ή μάνα, που λέμε). Αυτό μόλις στέγνωσε έκανε τελικά μια κρούστα από το πρώτο χέρι, η οποία για αρκετό καιρό παρέμενε κολλώδης. Ευτυχώς δεν το άλειψα σε όλο το ξύλο. Οπότε για ποιο λάδι μιλάει? Μήπως και αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει διαλυτικά κτλ?

    Συμφωνώ και επαυξάνω με τη νέα προσθήκη περί “trolling” στους όρους χρήσης. Καιρός ήταν! http://www.e-artemis.gr/forumz/topic/ananeosi-oron-chrisis/

    Α, ξεχασα οτι το διαλυτικο και το σκληρυντικο μπαινουν εξ αρχης.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #421060

    Sorry αλλα οσα εκανες ηταν λαθος. 1) το λινελαιο δεν το βραζουμε εμεις αλλα το περνουμε ετοιμο. Δεν ειναι απλη διαδικασια για να το κανεις μονος σου. 2)η ποσοτητα που βαζεις καθε φορα στο ξυλο ειναι 3-4 σταγονες σε ενα ολοκληρο κοντακι και μετα το τριβεις σαν να προσπαθεις να το αφαιρεσεις ολο.Δηλαδη στο τελος μενει ελαχιστο πανω στο ξυλο αλλιως δεν στεγνωνει. 3) τετοια αλοιματα γινονται πολλα μεχρι να εχουμε ομοιομορφη επιφανεια που δεν ρουφαει αλλο υλικο. 4) πριν καθε επαληψη ελαφρο τριψιμο με συρμα για τις κατσαρολες πολυ ψιλο Ν70 και ξεσκονισμα.

    όχι, δε με κατάλαβες. Δεν το εβρασα για να το μετουσιωσω από ωμό σε βρασμένο. Απλά το ζέστανα για να γίνει πιο λεπτόρευστο, γιατί ήταν πηχτό. Τη διαδικασία με το καλλιτεχνικό (βρασμένο ή ραφινέ) λινέλαιο τη γνωρίζω, απλά αναφέρθηκαν κι άλλες μέθοδοι τώρα (ωμό με red oil, διαλύτες-σκληρυντές κτλ) και για αυτά ρωτάω. Το σχόλιό μου για το ωμό λινέλαιο και το τσεκούρι, ήταν σαν ερώτηση για το προηγούμενο σχόλιο του κάπνα, που μίλησε για ωμό λινέλαιο αναμειγμένο με κάποιο red oil. Το ωμό λινέλαιο δε δούλεψε καλά. Είχα κάνει τη δοκιμή τότε που άνοιξα το thread αλλά παρέλειψα να γράψω τι έκανα και πώς κατέληξε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1724
    kapnas 125+25 στις #421061

    Τα λινέλαια ζωγραφικής… Λινελαιο (Linseed oil) θα βρούμε στα καταστήματα που πουλανε ειδή ζωγραφικής. Αγοραστέ το λινέλαιο για ζωγραφική και όχι από χρωματοπωλείο που είναι λιγότερο καθαρό….. μέχρι εδώ όλα καλα, αλλά ξεχνάμε ότι τα λινέλαια ζωγραφικής είναι μεν λεπτά σε ύφη αλλά πρωτίστως κάνουν για Ραφινάρισμα και είναι ειδικά για αραίωση ελαιοχρωμάτων.(  Για την μείξη των χρωμάτων, αυξάνει την γυαλάδα, και έχει μικρή τάση να κιτρινίζει ) τώρα που κολλαει ότι κάνει για εμβαπτίσει κάτι το όποιο θέλουμε για τα αρχικά τουλάχιστον χεριά στο κοντάκι .. πραγματικά αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα … ενδεχομένως να έχει διαδοθεί ότι λόγο του λεπτού τις αίσθησης και μονο να το καταστεί και πιο εύκολο σε εισχωρήσει αλλά και σε στεγνότητα λόγο τον διάφορων προσμίξεων που έχουν.

    Δεν υπάρχει συνταγή που να υποδεικνύει τον αριθμό των περασμάτων με λινέλαιο.
    Καθοριστική σημασία στο πόσος χρόνος χρειάζεται, και πόσα περάσματα χρειάζονται, παίζει η ποιότητα του ξύλου. Αν η καρυδιά είναι πορώδες, χρειάζεται να περαστούν τα ξύλα περισσότερα «χέρια» λινελαίου.… Και ρωτώ εδώ μήπως τελικά το ωμο λινέλαιο μεν είναι ακατάλληλο για ζωγραφική αλλά είναι καταλληλότερο για εμποτισμό και για μια άτυπο αρχικοί μεν αλλά στιλβώσει του κοντακίου  όταν έχει υποστεί προσμίξεις άλλων υλικών(νέφτι όχι white spirit ένα ποσοστό red oil για χρωματισμό ανάλογα τον γούστων μας.<<Τι πιθανοί πηκτικότητα την δουλεύουμε με τα ποσοστά των άλλων υλικών ώστε να το κάνουμε λεπτότερο σε σχέση με την αρχική του μορφή >>

    Δεν θα σας κουράσω και θα σας πω ότι για μένα η μεγάλη τους διαφορα είναι ότι το καλλιτεχνικό λινέλαιο με το ωμο είναι ότι το ωμο στεγνώνει πολύ πιο αργά … ένα κοντάκι περασμένο με όλα του τα καλούδια και χερια μπορεί να τελειώσει σε 10 ημέρες το ωμο θα σου φάει άλλες 10….. έμενα προσωπικά δεν με πειράζει αυτό και για αυτό το προτιμώ.

    Το red oil είναι μια πολύ παλιά ιστορία όπου την χρησιμοποιούσαν και την χρησιμοποιούν ακόμα η άγγλοι ώστε να δώσει στο ξύλο αυτή την κόκκινη αίσθηση στο ξύλο οπου είναι και καλαίσθητο αλλά παραπέμπει σε χρωματισμό στις σπάνιες καρυδιές του Καύκασου οπου έχουν κόκκινες αποχρώσεις … η υφη η πυκνότητα και ο σχεδιασμός των νερών τις καρυδιάς προσδιορίζει το τελικό αποτέλεσμα που θα έχουμε … όσο πιο μαρμάρινοι ύφη έχει το ξύλο τόσο πιο ποιοτικό αποτέλεσμα θα έχουμε …άλλωστε αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που περνάτε το λινέλαιο για την αναδείξει όλων αυτόν.

    http://i42.tinypic.com/6pt890.jpg

    http://i44.tinypic.com/5yajnm.jpg

    http://i43.tinypic.com/3xw6u.jpg

    Υρ… να είστε τσιγκούνηδες με την ποσότητα του λινελαίου που βάζετε την κάθε φορα… και μεγαλύτερο προσόν όλων για το τελικό αποτέλεσμα είναι να μην βιάζεστε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #421062

    με λίγα λόγια η συνταγή είναι “ωμό λινέλαιο (χρωματοπωλείου) + White spirit αοσμο +red oil” βλέποντας και κάνοντας όσο να πιάσουμε τη σωστή πυκνότητα και χρώμα?

    Το ωμό λινέλαιο πάντως (αδιάλυτο και ζεσταμένο για να γίνει λεπτόρευστο για λίγο) έκανε απλά μια κρούστα, δεν ξέρω αν πότισε. Το καλλιτεχνικό (σε άλλη δοκιμή) πότισε σιγά-σιγά, και με τα χέρια έκανε ένα όμορφο φινίρισμα, πολύ γλυκό στην αφή, αλλά δεν ξέρω αν είναι αδιάβροχο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1724
    kapnas 125+25 στις #421070

    Κανένα λινέλαιο δεν αδιαβροχοποιεί το κοντακι … μην μπερδεύεται το τελικό φινίρισμα με αλοιφές γυαλίσματος οπου δίνουν μια πρόσκαιρη αδιαβροχοποιήσει ( ρίχνοντας νερό επάνω αυτό γλίστρα)  …. Και όμως το λινέλαιο δεν κάνει για προστασία του κοντακιού <<μακροπρόθεσμα>> η προστασία του κοντακιού επιτυγχάνετε με μίγματα οπού η εταιρίες έχουν βρει και εφαρμόζουν με τελικό στάδιο τα λούστρα γυαλιστερά και μη… άσχετου τρόπου το επιθυμεί το είναι η αναδείξει κατά πρώτο λόγο και μετά η οποια προστασία του ξύλου … εξου και το πολλαπλό τον  περασμάτων με λινέλαιο… όσο πιο πυκνό είναι ένα ξύλο καρυδιάς αλλά και πιο καθαρό από αμυχές σκισίματα οπού επουλώνονται με Σίλερ τόσο πιο καλό αποτέλεσμα έχουμε.. τώρα για την χρωματικοί αντίθεση και πάλι υπεύθυνο είναι το ξύλο οπού ανάλογα το ποσό σκούρο η ανοικτό είναι σε αποχρώσεις σε σχέση με τα νερά που έχει το κάθε κοντάκι… παρά πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι το ξύλο τις καρυδιάς εκτός τις οποιαδήποτε φυσικής ξηράνσεις ( 7 έως 10 χρονια).. περνά και από στάδια ατμιση(φούρνισμα) οπού σκουραίνει άλλοτε πολύ και άλλοτε πολύ περισσότερο με αποτέλεσμα να έχουμε συνήθως σκουρόχρωμους κατ βάση τάκους για κατασκευή κοντακιών… ρίζες διχάλες του δέντρου αλλά και ορισμένα κομμάτια κοντά στο έδαφος δίνουν πιο πυκνά ξύλα με αποτέλεσμα αυτά και όχι μονο να χρίζουν ιδιαίτερης φροντίδας κατά την ξήρανση για την αποφύγει ραγαδοσεων ( βαθιά σκισίματα)και άλλων παθήσεων που έχει το ξύλο τις καρυδιάς κατά την κοπή…ένα άλλο που πιθανών να διαφεύγει σε παρά πολλούς είναι ότι το ξύλο τις καρυδιάς ακόμα και σε μορφή κοντακιού μεταβάλετε για αρκετά χρόνια λίγο λίγο μεν αλλά μεταβάλετε … το σίγουρο είναι ότι δεν μένει σταθερή.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/09/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    183
    gcreator στις #421122

    Κανένα λινέλαιο δεν αδιαβροχοποιεί το κοντακι … μην μπερδεύεται το τελικό φινίρισμα με αλοιφές γυαλίσματος οπου δίνουν μια πρόσκαιρη αδιαβροχοποιήσει ( ρίχνοντας νερό επάνω αυτό γλίστρα) …. Και όμως το λινέλαιο δεν κάνει για προστασία του κοντακιού <<μακροπρόθεσμα>> η προστασία του κοντακιού επιτυγχάνετε με μίγματα οπού η εταιρίες έχουν βρει και εφαρμόζουν με τελικό στάδιο τα λούστρα γυαλιστερά και μη… άσχετου τρόπου το επιθυμεί το είναι η αναδείξει κατά πρώτο λόγο και μετά η οποια προστασία του ξύλου … εξου και το πολλαπλό τον περασμάτων με λινέλαιο… όσο πιο πυκνό είναι ένα ξύλο καρυδιάς αλλά και πιο καθαρό από αμυχές σκισίματα οπού επουλώνονται με Σίλερ τόσο πιο καλό αποτέλεσμα έχουμε.. τώρα για την χρωματικοί αντίθεση και πάλι υπεύθυνο είναι το ξύλο οπού ανάλογα το ποσό σκούρο η ανοικτό είναι σε αποχρώσεις σε σχέση με τα νερά που έχει το κάθε κοντάκι… παρά πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι το ξύλο τις καρυδιάς εκτός τις οποιαδήποτε φυσικής ξηράνσεις ( 7 έως 10 χρονια).. περνά και από στάδια ατμιση(φούρνισμα) οπού σκουραίνει άλλοτε πολύ και άλλοτε πολύ περισσότερο με αποτέλεσμα να έχουμε συνήθως σκουρόχρωμους κατ βάση τάκους για κατασκευή κοντακιών… ρίζες διχάλες του δέντρου αλλά και ορισμένα κομμάτια κοντά στο έδαφος δίνουν πιο πυκνά ξύλα με αποτέλεσμα αυτά και όχι μονο να χρίζουν ιδιαίτερης φροντίδας κατά την ξήρανση για την αποφύγει ραγαδοσεων ( βαθιά σκισίματα)και άλλων παθήσεων που έχει το ξύλο τις καρυδιάς κατά την κοπή…ένα άλλο που πιθανών να διαφεύγει σε παρά πολλούς είναι ότι το ξύλο τις καρυδιάς ακόμα και σε μορφή κοντακιού μεταβάλετε για αρκετά χρόνια λίγο λίγο μεν αλλά μεταβάλετε … το σίγουρο είναι ότι δεν μένει σταθερή.

    Η σοφία είναι γνώση και, η σωστή της χρήση…δύναμη!

    Πολύ σωστός! επειδή τυγχανει ο πατέρας μου να είναι επιπλοποιός και είμαι απο μωρό παιδί μέσα στα ξύλα…. ο πατερας μου πάντα λέει χαρακτηριστικά ότι “Το ξύλο είναι ζωντανός οργανισμός”

    Υ.Γ.: Πόσο πολύ θα γούσταρα ένα κοντάκι από ξύλο αγριατριανταφυλλιάς! Πανέμορφο!……………… Αχ άτιμη κρίση!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/03/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    384
    ΙΝΠ στις #421141

    http://i42.tinypic.com/6pt890.jpg http://i44.tinypic.com/5yajnm.jpg http://i43.tinypic.com/3xw6u.jpg

    Πραγματικη ριζα Καυκασου και εξαιρετικο κοντακι.
    Οι παρακατω φωτο ειναι απο μια συλλεκτικη Benelli του 1994 που περιποιουμαι με λινελαιο:
    BENELLI 1994

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 211 έως 225 (από 451 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων