φιλε μαλλον καποιο λαθος κανεις , ο ιδιος ο Gualandi εχει πει οτι πρεπει οι συγκεντρωτηρες να είναι εργοστασιακα προκομενοι , μονο οι αμερικανικοι είναι ετσι φτιαγμένοι , ολοι οι ευρωπαικοι δεν είναι προκομενοι αλλα χαραγμενοι μονο για ευκολια στην τοποθετηση τους μεσα στο φυσιγγι από τις αυτόματες μηχανες των εταιριων κατασκευης φυσιγγιων , μενοντας με την θεωρια οτι με τον πυροβολισμο ανοιγουν κατι όμως που δεν ισχυει στην πραξη , οι ιδιογομωτες πρεπει να προκοβουν αλλα υπαρχουν πολλοι που δεν προκοβουν , από εκει και περα σε διευρυμενο σπανε πιο ευκολα τα φτερα αν και αυτό δεν είναι κανονας , σε οπλα με στενους αυλους είναι συχνο το φαινομενο να μην σπανε καθολου η να σπανε ένα η δυο , σε οπλα με επιμυκυμενο κωνο δεν σπανε καθολου γιατι δεν υπαρχει πλεον το πρωτο και ισχυροτερο σφυροκόπημα που εκανε πανω στο κυαθιο ο αποτομος και κοντος εργοστασιακος κωνος
Δημήτρη ως προς το πρώτο κομμάτι της ανάρτησης σου δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα ( αν και ο Gualandi καλά το έλεγε αλλά η εταιρία δεν βλέπω να το εφαρμόζει .Όλοι οι συγγεντρωτηρες Gualandi δεν είναι κομμένοι από την μάνα τους όπως οι αμερικανικοί και έχει και τον TUBE που είναι και χωρίς φτερά)
Ως προς το δεύτερο κομμάτι δεν έχω εμπειρία με πειραγμένες κάνες. Αυτό οφείλεται στην δική μου νοοτροπία που λέει ότι αν δεν μου αρέσει η κατανομή παίζω με το φυσίγγι και το τσοκ και όχι την κάνη. Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με την εμπειρία σου. Άλλωστε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την παρατήρηση για να ξεκινήσουμε την αναζήτηση, το που οφείλετε αυτό που παρατήρησες .
Ας συζητήσουμε λογικά το θέμα μήπως βγει καμία άκρη γιατί το κομβικό σημείο είναι το που στην πραγματικότητα σπάνε οι σύνδεσμοι των φτερών γιατί απο εκεί θα προκύψει το πως η γεωμετρία των κανων παιζει ρολο.
Το καλύτερο που βρήκα είναι η απεικόνιση της φωτογραφίας . Απ ότι φαίνεται οι σύνδεσμοι στα φτερά σπάνε επειδή η αδράνεια των σκαγιών είναι μεγαλύτερη από αυτή του συγγεντρωτηρα και έτσι τα σκάγια φουσκώνουν τον συγγεντρωτηρα μένοντας στο κάτω μέρος του , επειδή αυτός θέλει να πάει μπροστά και αυτά αρνούνται να ακολουθησουν την κίνηση του και συγκεντρώνονται στην βάση του
Έτσι λοιπόν τα φτερά πρέπει να ανοίγουν για τρεις πιθανούς λογούς
1) είτε βγαίνοντας από την κάνη κλειστά , σπάνε οι σύνδεσμοι και η αντίσταση του αέρα τα διπλώνει
2) Είτε σπάνε μέσα στην κάνη από το στρες την εναυσης και διπλώνουν μόλις βγουν από την κάνη λογω της αντίστασης του αέρα
3) είτε από ένα συνδυασμό και των δυο, δηλαδή το στρες φορτίζει τους συνδέσμους των φτερών στο όριο τους ( ίσως κόβει και τα πιο αδύνατα) και ο αέρας αναλαμβάνει τα υπόλοιπα
Το σίγουρο είναι ότι μετά το τσοκ το σχήμα του συγκέντρωτηρα μένει ανέπαφο και μετά διπλώνει
Το ζήτημα είναι ότι αφού τα φτερά δεν μπορούν να διπλώσουν μέσα στην κάνη, αυτό το φούσκωμα, που σπάει τους συνδέσμους , είναι μέσα τα περιθώρια των διατομών της κάνης ?? Δηλαδή έχει η κάνη αρκετό τζόγο ανάμεσα στο συγγεντρωτηρα και το τοίχωμα ώστε να σπάσουν οι σύνδεσμοι από το φούσκωμα των σκαγιών ???
Θα δοκιμάσω να δω στα πόσα χιλιοστά αρχίσουν και σπάνε, να δω δηλαδή τις ανοχές του υλικου, γιατί το όλο θέμα μου κίνησε την περίεργια
Παίζει και αυτό αλλά μάλλον δεν βοηθαει σε κάτι ..