‘Ετσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα φίλε ARIS δεν σου άφησαν άλλα περιθώρια παρά να τους κυνηγήσεις μέχρι τέλους.
Ξεκινάς από τα πιό ανέξοδα μέσα και προχωράς. Δημοσιοποίηση του γεγονότος : γράμματα (έντυπα) και e-mail στα κυνηγετικά ένθετα των εφημερίδων και στα κυνηγετικά περιοδικά , παλιά και νέα. Ένα ωραίο e-mail στην ίδια την Benelli στην Ιταλία με πλήρη περιγραφή του γεγονότος (στοιχεία όπλου, ημερομηνίες κλπ) και των αντιδράσεων/απάντησης του εδώ “αντιπροσώπου” με παράκληση αλλά και απαίτηση (ευγενικά) να τιμήσουν την εγγύηση που λένε πώς παρέχουν στα προϊόντα τους με τον τρόπο που θα ικανοποιήσει εσένα (τον πελάτη τους). Άν δεν ξέρεις Ιταλικά το γράφεις στα Αγγλικά (το ίδιο κάνει).
Παράλληλα με αυτές τις ενέργειες αρχίζεις τα τηλέφωνα σε ΙΝΚΑ, Γραμματείες Προστασίας Καταναλωτών και τα λοιπά Ινστιτούτα που σκοπό έχουν να διαφυλάττουν τα δικαιώματά μας σαν πελάτες – αγοραστές – αρχικά για να σε διαφωτίσουν σχετικά με το πού στέκεσαι νομικά αυτή τη στιγμή αλλά για να μάθεις ποιές ενέργειες θα σε βοηθήσουν καλύτερα. Αφού θα έχεις αυτές τις πληροφορίες σκέφτεσαι και πράττεις αναλόγως.