ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΡΧΙΖΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #30265

     
    Σε όλα σχεδόν τα σεμινάρια εκπαίδευσης σκύλων που έχω παρακολουθήσει από τα πρώτα θέματα που συζητούνται είναι «Πότε αρχίζει η εκπαίδευση του πουλόσκυλου». Την ίδια ερώτηση μου κάνουν πολλοί. Ευκαιρία λοιπόν μέσα από το Forum που διαθέτει η e-artemis να πούμε ο καθένας τις απόψεις μας, ίσως  έτσι να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο για να βελτιώσουμε τους σκύλους μας. Γράψτε όλοι τώρα πότε ξεκινάτε εσείς ή τι έχετε ακούσει. Στο τέλος κατι καλό θα βγεί


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    191
    babis στις #33630

    προσωπικα παντα πως αρχιζω το κουταβι .

    στην αρχη οταν 1,5 μηνων το βγαζω εξω και παιζω μαζι του . του πεταω κανα πραγμα να μου το φερει αλλα παντα σε μορφη παιχνιδιου . με την υπακοη δεν ασχολουμε και παραπολλυ . το μονο που του μαθενω ειναι να καθεται και να ξαπλωνει .  να ακουει το ονομα του αλλα και να ερχεται οταν το φωναξω . .

    σε ηληκια 6 μηνων με θυραμα εκτροφιου θα παρω της πρωτες φερμες . και σιγα σιγα θα το βγαζω στο κυνηγι . στην αρχη το βγαζεις για κανα 30 λεπτο το πολλυ .  και σε ηληκια 1 χρονου πρεπει να ειναι εξω μια ωρα . απο εκει και περα αρχιζουν οι συναντησεις με το αγριο θυραμα .

    να βγαλεις το κουταβι με καποιο μεγαλυτερο και ποιο εμπειρο σκυλι δεν θα εχεις παντα καλα αποτελεσματα . θα πρεπει να μαθει το σκυλι τι ψαχνει αλλα και πως να δουλευει . θα του δωσεις την ευκερια του λαθους για να μαθει .

    και μια βολτα σε μια ρεζερβα δεν θα ητανε κακο . αλλα παντα με μεγαλη προσοχη γιατι η ρεζερβες ειναι ( δεν θελω να κανω κανενα σχολιο ) .

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #33651

    KALHMERA KAI APO EMENA. EGO PROSOPIKA XEKINAO THN “EKPAIDEYSH” APO MIKRH HLIKIA 2.5 MHNON PERIPOU SE MORFH PAIXNIDIOU PANTA. PROSPA8O NA KANO TO KOUTABI NA MA8EI TO ONOMA TOU FONAZONTAS TO ME TO ONOMA POU EPILEGO KAI ENO EXO SKUPSEI KALONTAS TO NA ER8EI KONTA MOU. YSTERA, EXONTAS DEMENO SE ENA KALAMI ME SPAGGO ENA FTERO, PROSPA8O NA DO TIS DIA8ESEIS TOY GIA FERMA H OXI. MALISTA, H SETTERITSA POU EXO TORA (IRLANDIAS) FERMARE APO HLIKIAS 2 MHNON KIOLAS ENA TRYGONI POU EIXA ZONTANO SE KLOUBI APO PERYSI.

    YSTERA STHN IDIA HLIKIA XEKINO “MA8HMATA” APORT PANTA SE MORFH PAIXNIDIOU KAI TO POLU 2-4 PETAGMATA APORTARISMATA THN FORA. AFOU EXEI MA8EI TO ONOMA TOU KAI TO APORT, MPAINO SE PIO DYSKOLA. SE HLIKIA 5.5 – 6 MHNON PERIPOU TO BGAZO SE EXODOUS MAZI ME TO MEGALO KAI PROSPA8O NA TOU DOSO NA KATALABEI POIO EINAI TO ZHTOUMENO, AKOLOU8ONTAS TA MEGALA SKULIA.

    PARALLHLA TO BGAZO MONO TOU SE 8HRAMA EKTROFHS PROSPA8ONTAS NA DO ANTIDRASEIS KAI TA SXETIKA.

    SE HLIKIA 9 MHNON KAI AFOU EXEI MA8EI ARKETA PRAGMATA TO KOUTABI MAS, TOTE ISOS NA PROXORHSOUME SE APORT PRAGMATIKOU 8HRAMATOS KAI OXI OMOIOMATOS. OXI OMOS NA EXEI AIMATA EPANO TOU H NA EINAI ZONTANO DIOTI EITE 8A TO SFIXEI EITE 8A GLYKA8EI APO TO AIMA KAI ISOS PROSPA8HSEI NA TO FAEI.

    OLA TA PARAPANO ISXYOUN GIA TA PERISSOTERA KOUTABIA. YPARXOUN OMOS KAI KOUTABIA POU MA8AINOUN KAI BGAINOUN PIO GRHGORA. EGO EXO THN TYXH NA EXO ENA TETOIO, THN “MAGIA” H OPOIA EINAI 8.5 MHNON TORA KAI HDH MOU EXEI BGALEI ONH THS 2 MPEKATSES ALLA EXEI SHKOSEI KAI 3-4 POULIA AKOMA AFOU TA EXEI FERMAREI O MEGALOS KAI AYTH ME PONTARISMA TA EXEI ANAGASEI NA SHKO8OUN.

    EAN YPARXEI PRAGMATIKH 8EKLHSH-EPIMONH KAI AGAPH GIA TO KOUTABI MAS KAI GIA AYTO POU PROSPA8OUME NA KANOUME, TOTE EIMAI SIGOUROS POS 8A BGALOUME ENA SKULI AXIO TON PROSDOKION MAS!!!! 

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    122
    BIZZAROS στις #33653

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΚΥΛΩΝ , ΑΛΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΒΓΑΖΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΑΠΟ 2 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 6 ΜΗΝΩΝ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΕΓΩ. ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΡΤ ΣΑΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙ, ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΟΛΙΑ (ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΡΑΝΤΟΡ). ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 6 ΜΗΝΩΝ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΑΠΟ 8 ΜΗΝΩΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΘΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ. ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ 18 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΟΛΙΣ  ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΩ ΤΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟΡΤ.

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ “FORCE BRAKE”. TO BΙΒΛΙΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ Η ΙΔΕΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ, ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΝΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥ.

    ΤΑΣΟΣ

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #33656

     

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ “FORCE BRAKE“. TO BΙΒΛΙΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

     

    Έχει τύχει να διαβάσω σε αρκετά βιβλία για το θέμα αυτό όχι απαραίτητα ως “force brake” αλλά ο κάθε συγγραφέας το δίνει με άλλη διάσταση αποτελέσματος : από την πιστή υπακοή ως την πλήρη υποταγή. Δεν ξέρω πιο βιβλίο έχετε και αν το έχω διαβάσει έτσι δεν μπορώ να σας πω να ακολουθήσετε ή όχι. Πρέπει να ξέρεται ότι για να φτάσουμε σε ένα τέρμα υπάρχουν πολλοί δρόμοι, ο καθένας ακολουθεί αυτόν που πιστεύει καλύτερο και αποτελεσματικότερο. Εγώ εκπαιδεύω τους σκύλους μου με μια πολύ λεπτή ισορροπία απαιτήσεων μου – ανταπόκρισης του σκύλου – ικανότητάς του. Ποτέ δεν θέλω να «σπάσω» την προσωπικότητα, την πρωτοβουλία και την ανεξαρτησία του.

    Σε ένα σεμινάριο του ΟΚΑΔΕ  (Δεν θυμάμαι ποιος αυτή τη στιγμή) είπε : Η εκπαίδευση θέλει σιδερένιο χέρι με βελούδινο γάντι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/09/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    98
    Θόλος στις #33663

     

    Κε Νικολακοπουλε, καλημέρα και από μένα,

    Ήθελα να ρωτήσω το εξής, με την ευκαιρία της λήξης της κυνηγετικής περιόδου. Εχεται παρατηρήσει να ατονεί το ενδιαφέρον του σκύλου (ιδίως αν ειναι νεαρός) επειδή δεν βλέπει σκοτωμένο θήραμα? αλλά μόνο ψάχνει φερμάρει και βλέπει πουλιά να φεύγουν (δεν ακούει ούτε καν πυροβολισμό).

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4107
    Kalliston Hellas στις #33671

    Εχεται παρατηρήσει να ατονεί το ενδιαφέρον του σκύλου (ιδίως αν ειναι νεαρός) επειδή δεν βλέπει σκοτωμένο θήραμα?

    Ένας σκύλος με πάθος θα βγει για κυνήγι με οποιεσδήποτε συνθήκες. Εμείς πρέπει να διατηρούμε το πάθος αυτό και να το εκμεταλλευόμαστε για να βελτιώσουμε την τεχνική κυνηγίου του σκύλου μας.

    Αν διαπιστώνουμε ότι πέφτει το ενδιαφέρον του σκύλου μας ή αντιθέτως (πιστεύοντας -ο σκύλος- ότι εμείς αδιαφορούμε για το κυνήγι του)* αρχίζει να απομακρύνετε και να κυνηγά για λογαριασμό του. Τότε πρέπει εγκαίρως να τον σταματήσουμε. Καλό είναι να διακόψουμε σε μία καλή φάση, σε μία επιτυχημένη ενέργεια ή εκτέλεση εντολής. Κάλεσμα, Έπαινος, Δέσιμο. Τα εκπαιδευτικά κρατούν 10-20 λεπτά το πολύ. Δεν είναι κακή η χρήση πιστολιού αφέτη (ελέγξτε την νομιμότητα). Ένα με δύο απόρτ με ξεπαγωμένα θηράματα είναι αρκετά για την εκπαίδευση και ικανοποιεί κατά κάποιον τρόπο τον σκύλο (ανάλογα φυσικά με την φυλή). Στην ερώτησή σας θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε περιπτώσεις και σε εποχή κυνηγίου, όπως να βγαίνουμε καθημερινά και να μη συναντάμε θήραμα ή να σηκώνει ο σκύλος θηράματα και να αστοχούμε. Στην Αγγλία όταν ο Κυναγωγός εκπαιδεύει νέα σκυλιά δεν πυροβολεί, έχει κάποιον gun man γι αυτό, η προσοχή του όλη είναι στραμμένη στον σκύλο.

    * Έχετε προσέξει ότι όταν είσαστε αφηρημένος στο κυνήγι ή έχετε πιάσει κουβέντα με τον συγκηνηγό σας ο σκύλος ατονεί την έρευνά του; Μόλις τον προσέξετε και αποκτήσετε «επαφή» επανέρχεται στα στάνταρτ του.

Επισκόπηση 7 δημοσιεύσεων - 1 έως 7 (από 7 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων