ΕΧΩ ΕΝΑ PICK UP ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ….ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΟΡΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ??? ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ 50-50 ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ 80ΧΩΜΑ 20 ΑΣΦΑΛΤΟ…ΕΓΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕΡΡΕΣ ΓΡΕΒΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΚΟΤΡΑΧΕΙΛΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΜΕΝΑ ΜΕΡΟΙ,….ΤΩΡΑ ΦΟΡΑΩ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ 80 ΑΣΦΑΛΤΟ 20 ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ…..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
ALL TERAIN VS MUD TERAIN
-
Νομιζω οτι με 50-50 εισαι ενταξει. Το ιδανικο θα ηταν να ειχες ενα ζευγαρι ακομα, και αναλογως τη χρηση, αλλα επειδη οι κυριοτερες μετακινησεις μας, ειναι σε ασφαλτο ή χωματοδρομο, ασφαλτινα, ή εστω 50-50 ειναι οκ. Τωρα αν πας το αμαξι ακριβως διπλα σου στο καρτερι, παει δε παει ο δρομος, ε εκει θες πιο σκληρα λαστιχα Αυξανεις ομως τη καταναλωση, το θορυβο κυλισης, και δεν ειμαι σιγουρος και για τα κρατηματα τους.
ΒΙΚΤΩΡΑ ΤΑ MUD δεν ειναι τα καταλληλα για να σε πανε διπλα στο καρτερι αν αυτο δεν ειναι σε λασποτοπο.
ειναι λαστιχα μονο για λασπη.Ουτε στο δρομο αλλα ουτε και στο σκληρο-πετρωδες εδαφος δεν μπορουν να σταθουν μπροστα σε ενα 50/50.Αντιθετα
σε βγαζουν απο τα δυσκολα στη λασπη….αν εχεις χερια ικανα να κουμανταρουν σωστα το 4χ4…διαφορετικα…..αστα να πανε,ουτε αυτα σε σωζουν.
Ενα καλο 50/50 εχει συνηθως 4* σε λασπη-χωμα-χορτο-βραχο και 3* σε ασφαλτο βρεγμενη +χιονι ενω ενα MUD εχει 5* σε λασπη και 2* σε ασφαλτο βρεγμενη +χιονι ενω εχει γυρω στα 3*(-) στα υπολοιπα.
θα πρεπει λοιπον ο καθενας να υπολογισει πανω απο ολα το που παει αλλα και το ποσα ασφαλτινα χλμ θα κανει για να παει εκει…για να καταληξει…ΒΙΚΤΩΡΑ ΤΑ MUD δεν ειναι τα καταλληλα για να σε πανε διπλα στο καρτερι αν αυτο δεν ειναι σε λασποτοπο.
ειναι λαστιχα μονο για λασπη.Ουτε στο δρομο αλλα ουτε και στο σκληρο-πετρωδες εδαφος δεν μπορουν να σταθουν μπροστα σε ενα 50/50.Αντιθετα
σε βγαζουν απο τα δυσκολα στη λασπη….αν εχεις χερια ικανα να κουμανταρουν σωστα το 4χ4…διαφορετικα…..αστα να πανε,ουτε αυτα σε σωζουν.
Ενα καλο 50/50 εχει συνηθως 4* σε λασπη-χωμα-χορτο-βραχο και 3* σε ασφαλτο βρεγμενη +χιονι ενω ενα MUD εχει 5* σε λασπη και 2* σε ασφαλτο βρεγμενη +χιονι ενω εχει γυρω στα 3*(-) στα υπολοιπα.
θα πρεπει λοιπον ο καθενας να υπολογισει πανω απο ολα το που παει αλλα και το ποσα ασφαλτινα χλμ θα κανει για να παει εκει…για να καταληξει…ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΡΩΤΙΣΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΜΑΝΤ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΣΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΧΙΟΝΗ ΕΝΩ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΟΠΕΡ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΝΤ ΒΦ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛ ΤΕΡΡΑΙΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΝΤ ΤΗΣ ΒΦ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ….
ΕΙΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ http://www.coopertire.com/Flash/index.aspx http://www.bfgoodrichtires.com/overview/al…-t-a-ko/44.html
ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΜ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ….ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Γιώργο, όπως τα λέει ο Μίμης είναι. Αν σε ενδιαφέρει ΜΟΝΟ η καλύτερη συμπεριφορά στην λάσπη και είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις ΟΛΟΥΣ τους άλλους τομείς, τότε βάλε MUD. Αλλά είναι κρίμα με τόσα χιλιόμετρα που κάνεις στην άσφαλτο, να έχεις ένα λάστιχο που και θορυβώδες θα είναι και ψιλοεπικίνδυνο σε υψηλές ταχύτητες.
Η καλύτερη λύση είναι ένα καλό ALL TERRAIN λάστιχο. Το πιο σκληροτράχηλο αυτή τη στιγμή και με την καλύτερη συμπεριφορά στη λάσπη είναι το BF GOODRICH Τ/Α. Μάλιστα τώρα έχουν αλλάξει λίγο και την γόμα και έχει καλύτερη συμπεριφορά και στην βρεγμένη άσφαλτο, όπου το προηγούμενο είχε πράγματι ένα …θεματάκι.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.