Ανταγωνισμός Κυνηγών

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 33 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    29
    Apostratos στις #114726

    Συνάδελφοι καλησπέρα,
    δεν διάβασα το άρθρο του Καραμπατζάκη αλλά διαβάζοντας τα σχόλια πιο πάνω διακρίνω κάποια αντιπαλότητα μεταξύ ανθρώπων που έχουν κοινό παρονομαστή, κοινά ενδιαφέροντα και μεγάλη αγάπη το κυνήγι, το οποίο σήμερα βάλλεται απο παντού με πολλούς και διάφορους τρόπους. Διακρίνω επίσης κάποιες πικρίες και παράπονα και προσπάθειες διαχωρισμού των συναδέλφων ανάμεσα σε κυνηγούς πτερωτού και τριχωτού θηράματος.(Στα πενήντα μου χρόνια πλέον έχω ασχοληθεί και με το τριχωτό και με το πτερωτό θήραμα.Το καθένα ξεχωριστά με συνάρπαζε για τη μοναδικότητά του. Να συμπληρώσω επίσης ότι η παρέα μας αποτελείτο απο ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων και ο αγράμματος της παρέας ήταν ισότιμο και ισάξιο μέλος με τον μεγαλογιατρό ο οποίος έκανε κάθε κάθε σαββατοκύριακο όπως και άλλοι τριακόσια πενήντα χιλιόμετρα για να συναντηθούμε.
    Επίσης όταν κυνηγούσαμε αγριογούρουνο δεν δεσμεύαμε περιοχές, ούτε κλείναμε δρόμους όπως ακούω σήμερα στην Τρίπολη και δημιουργούνται προστριβές, γιατί απλούστατα οι μπεκατσάδες ήταν στην παρέα και μάλιστα είχαν τα καλύτερα καρτέρια). Δεν έχω γνωρίσει φίλοι μου μέχρι σήμερα κυνηγό τσίχλας ή μπεκάτσας που να μη θέλει να συμμετέχει σε κυνήγι λαγού ή αγριογούρουνου,ή κυνηγό τρυγονιών και ορτυκιών που να μην τον συναρπάζει το κυνήγι υδροβίων. Αναρωτηθήκατε ποτέ μέσα σας για τί ασχολείστε με το ένα ή το άλλο είδος κυνηγίου? Μήπως λόγω έλειψης χώρου για το σκύλο?Μήπως λόγω έλειψης χρόνου? Μήπως λόγω έλειψης γνωριμιών?
    Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε πολλά κυνήγια τριχωτού γιατί δεν αντέχουν τα πόδια μου και τα πνευμόνια μου, αλλά η καρδιά μου σκιρτάει κάθε φορά που ακούω για παγάνα ή για ντορό και πολλές φορές τρέχω παρ΄ότι γνωρίζω μετά ότι δεν θα κουνιέμαι απο τον καναπέ για μιά εβδομάδα.
    Μην πυροβολούμε λοιπόν αδέρφια ο ένας τον άλλο γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και πολλοί είναι αυτοί γύρω μας που θα σπεύσουν να το εκμεταλευθούν και να μας δημιουργήσουν πρόβλημα.Αν διαιρεθούμε μόνοι μας είναι πιο εύκολο να βασιλέψουν άλλοι. Περισσότερα είναι αυτά που μας ενώνουν αρκεί να τα βρούμε, αφού πρώτα τα βρούμε με τον εαυτό μας.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #114730

    Αγαπητέ φίλε Απόστρατε, το άρθρο του κου Καραμπατζιάκη το έχω παραθέσει αυτούσιο στο ξεκίνημα του θέματος. Όσο για τις απόψεις σου τέτοιες πιστεύω ότι πρέπει να ακούγονται και όχι διχαστικές όπως του άρθρου,

    Κώστας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/02/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    362
    argirishunter στις #114734

    θελοντας να κρινω το αρθρο αντικειμενικα καταλαβα πως αρχικα κατεγραφε την πραγματικοτητα στην ελλαδα.. νομιζω κανενασ δεν διαφωνει πωσ τα πραγματα καποτε ηταν καπως ετσι … βαζοντασ την προσωπικη του ιστορια που φυσικα δεν εχει λογους να μασ πει ψεματα .. εκει που αρχιζω και διαφωνω ειναι στο οτι υπαρχει στο κυνηγι διαφορα αναμεσα σε κοινωνικεσ ταξεις… ολα τα κυνηγια μπορουν να ασκηθουν απο ολους πλεον απλα ο ενασ θα φοραει σολα Vibram και ο αλλοσ παππουτσι ελληνικου στρατου… οσο για τον διαχωρισμο φερματζηδες και γουρουναδες δεν στεκει… τα σκυλια τα οποια χρησιμοποιει καποιος στο κυνηγι δεν το χαρακτηριζουν …
    δηλαδει αυτος που κυνηγαει με σκυλι που ξεσηκωνει δεν ειναι μπεκατσας? μην τρελαθουμε … μιλησε για ανταγωνισμο σε μια αλλη εποχη που δεν νομιζω ακομα να ισχυει κατι τετοιο… οσο τωρα για τους συνχρονουσ γουρουναδες.. για την παρανομη χρηση VHF το κλεισιμο των δρομων την μη καλη γνωση βλητικης (δηλαδη ξερει ο μπεκατσας βλητικη που παταει μια μουφα μπροστα η ενα διασπορας και παει..) οτι ειναι αγραμματοι οτι οτι οτι…. και οτι ο φερματζησ ειναι ο κυνηγος αλλησ κατηγοριας εγω διαφωνω… για για να δουμε τα πραγματα ποιο σωστα… γιατι να απαγορευτε το VHF ? αυτοι κλεινουν το δρομο εσυ σαν λογικος ανθρωποσ θα μπεισ στη μεση της παγανασ για μπεκατσα η λαγο?σωστο ειναι να σε ενημερωνουν και να σε αποτρεπουν με ευγενικο τροπο να μην μπεισ μην ξεχναμε πωσ ενα λαθος με μονοβολο αφαιρει μια ζωη δεν ειναι σκαγια .. ολα φιλοι μου εχουν τα θετικα και τα αρνητικα οταν γινονται σε υπερβολικο βαθμο … το ζητημα ειναι πωσ ολοι ειμαστε κυνηγοι δηλαδη εγω κατεχω ενα κουτσχαρ και ενα γκεκακο σε ποια κατηγορια ανηκω… οσο για τους φερματσιδεσ εχουν πολλα αρνητικα και αυτοι ..γιατι ρε φιλε περδικαρη χτυπασ το λαγο που ψαχνω 100μ απο κατω εγω στα ελατα? για περδικα δεν βγηκες? εγω σαν λαγασ οσες περδικεσ ντοριασα και μου σηκωθηκαν μια μια θα ηθελεσ να στις κατεβασω ολεσ ? το προβλημα ειναι στη νοοτροπια μας… και αυτη την νοοτροπια μασ την καλιεργησαν γιατι θελουμε να εχουμε το καλυτερο σκυλι παρε φολες κυριε παρε κλοπες να μαθεισ να δημοσιευεισ φωτογραφιεσ και να γυρνας με τουπε στα καφενια… ποσουσ λαγους βαρεσε ο ανταγωνιστης 3?οργωνονται ολα τα δρομακια τη νυχτα να βαρεσει 4 παει ο λαγος… ποσε μπεκατσες?2 εγω 3 πηρα και στο καρτερι… ο ανταγωνισμος του καλυτερου μασ εφαγε και οχι του φερματζη και του γουρουνα… δεν ειδα ομωσ ποτε κανεναν μπεκατσα η γουρουνα να λεει αυτος βαρεσε γουρουνι σημερα εγω γιατι δεν βρηκα μπεκατσα? οσο για το ζητημα των τραυματισμων εξισου και στα αλλα κυνηγια υπαρχει γνωριζοντασ απο δικο μου ανθρωπο χειρουργο στο νοσ.τριπολης ποσους ερμους μπεκατσαδες περδικαδες ορτυκαδες εχει ξεσκαγιωσει απλα δεν αποτελει ειδηση και δεν μθαινεται οπως ενα ατυχημα απο μονοβολο … καλο ειναι να μην κρινουμε γιατι η κακια στιγμη δεν αργει..αυτους που πρεπει να κρινουμε ειναι αυτοι οι οπλοφοροι που ασκουν λαθροθηρια …αυτους κρεμαστε τους!!! οσο για το σωμα της θηροφυλακης καλο ειναι αν θελει να προσφερει κατι καλο ασ παει σε κανενα ποιο off road μερος και να μην μου καθεται στην ασφαλτο …και παραπτωμα δεν ειναι η πενταρα καραμπινα που τρεχετε να δειτε ουτε η αδεια μια βολτα απο τα ορτυκο τσιχλο καρτερα που λαλουνε τα κασετοφωνα , τα μπεκατσο καρτερα ο λαγος με το αμαξι ολα αυτα που γνωριζεται και απλα δεν πατε γιατι δεν σας καιει και πολυ αφου πληρωνουν τα κοροιδα καλο θα ειναι να ξανα σκεφτειτε… μην ξεχνατε πως ειστε οργανω διορισμενα απο εμας και μπορουμε οποια διποτε ωραια να κανουμε και εμεις ελενχο σε εσας… συναδελφοι το προβλημα σε αυτη την χωρα εμαστε εμεις… μιλαμε για παιδεια στο κυνηγι .. εδω δεν εχουμε στη ζωη μας θα εχουμε στο χομπι μας?.. και τι να σου κανει η παιδεια οταν υπαρχει και ο αδικος πολεμος εναντιον σου ως δολοφονου ? οσο σε πολεμουν βρισκεσαι σε πολεμο ειτε αντιδρας ειτε οχι …

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    29
    Apostratos στις #114747

    Φίλε κώστα,
    διάβασα τελικά το άρθρο που παραθέτεις στην αρχή και όσα έγραψα πιο πάνω ισχύουν στο ακέραιο.Πιθανώς και ο Καραμπατζιάκης να μην έχει χρόνο ή χώρο για το σκύλο του και να προσκολήθηκε σε μια παρέα γουρουνοκυνηγών, οι οποίοι τον ειδοποιούν όταν βρούν φρέσκο ντορό ή έχουν κλεισμένα τα γουρούνια και να του δίνουν το καλύτερο καρτέρι, λόγω της ιδιότητός του να τον ευχαριστήσουν και αυτός τους το αναποδίδει με το άρθρο του.
    Σε κανένα είδος είδος κυνηγίου δεν χωράνε ράμπο και καραμπινιέρηδες γιατί τα κυνηγετικά ατυχήματα δεν είναι δυστυχώς προνόμιο των γουρουνοκυνηγών. Είχα την ατυχία να πληγώ απο σκάγια συναδέλφου σε καρτέρι τρυγονιών, ευτυχώς επιπόλαια, ο οποίος όταν του φώναξαν οι φίλοι μου ότι με τραυμάτισε έσπευσε να εξαφανιστεί.
    Σήμερα πιστεύω ότι οι βιοποριστικοί λόγοι άσκησης του κυνηγίου έχουν εκλείψει.
    Κάνείς συνηδητοποιημμένος δεν κυνηγάει για να πουλήσει το θήραμα, εκτός απο τους κατ' επάγγελμα λαθροθήρες.
    Ενας κυνηγός σήμερα και να προσθέσω και τον εαυτό μου,κάνει κατά μέσο όρο τριακόσια χιλιόμετρα σε κάθε έξοδο, με έξοδα που ξεπερνούν πολές φορές και τα εκατό ευρώ για να επιστρέψει με δέκα στιχλοκότσυφα ή τρείς μπεκάτσες ή ένα λαγό ή τρία κιλά αγριόχοιρο στην καλύτερη περίπτωση.
    Σίγουρα λοιπόν τα έξοδα είναι περισσότερα απο τα προσδοκώμενα έσοδα σε περίπτωση πώλησης του θηράματος.
    Όλοι και ειμαι σίγουρος για αυτό βγαίνουμε στο βουνό γιατί το κυνήγι είναι τρόπος ζωής, πρόκληση και ευκαιρία να ξεφύγουμε απο την καθημερινότητα και να έλθουμε σε επαφή με τη φύση και τέλος είναι αρχέγωνο έμφυτο στον καθένα μας,υπάρχει
    στο D.N.A. μας, όπως οι αγαπημένοι μας σύντοφοι στο κυνήγι τη φέρμα τους.
    Αυτό είναι λοιπόν που μας ενώνει και μπορεί να μας κάνει μια κοινωνική ομάδα πολύ δυνατή, που θα έχουμε φωνή και άποψη και θα μπορούμε να καθοδηγούμε τις εξελίξεις πρός όφελός μας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #114753

    Αγαπητε φίλε,
    Δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα γράφεις στην πρώτη παράγραφο, για τον απλό λόγο ότι αποτελούν εικασίες και είναι επί προσωπικού, πράγμα το οποίο δεν θα ήθελα να θίξω για άνθρωπο που δεν γνωρίζω προσωπικά. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα.
    Στο θέμα της ασφάλειας πρώτα απ' όλα κι' εγώ είχα την πικρή εμπειρία ατυχήματος φίλου που είχαμε πάει μαζί σε κυνήγι ορτυκιού και μάλιστα από μέλος της ίδιας παρέας και παρ' όλο που είχαμε λάβει όλα τα μέτρα σφαλείας. Ο λόγος που έθιξα το θέμα είναι ότι οι κυνηγοί φέρμας σε συντριπτικό πιά ποσοστό χρησιμοποιεί το γιλέκο πορτοκαλί, ενώ αυτοί του αγριογούρουνου όπου τα ατυχήματα είναι πιθανότατα θανατηφόρα από κακώς εννοούμενη μαγκιά όχι μόνο δεν τα χρησιμοποιούν, αλλά "τη λένε" και σε όποιον θελήσει να το χρησιμοποιήσει.
    Δυστυχώς η εμπορικοποίηση του θηράματος είναι πολύ διαδεδομένη έτσι αφού πλέον υπάρχει χρηματικό κέρδος στη μέση οι εμπλεκόμενοι χρησιμοποιούν μεθόδους είτε παράνομες είτε μη αποδεκτές που τους εντάσουν στην κατηγορία του λαθροθήρα.
    Σκοπός μου που άνοιξα το θέμα ήταν να χτυπήσω ένα καμπανάκι στον αρθρογράφο ότι τέτοιοι διαχωρισμοί είναι και άδικοι και επικίνδυνοι για το κυνήγι.
    Κώστας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #114763



    «Όλα τα κυνήγια έχουν τη δική τους γοητεία και αξία. Ανάλογα με το χαρακτήρα του και τις δυνατότητές του, ο κάθε κυνηγός έχει να επιλέξει ένα ή περισσότερα που του ταιριάζουν και με τα οποία θα ασχοληθεί και θα ειδικευτεί. Το θέμα είναι να λατρέψει αυτό που κάνει και να το κάνει συνειδητά.»

    [color=”#8B0000″>Διαφωνεί κανείς με αυτό;


    «Μια και δυο, λοιπόν, πέρασαν τα χρόνια, έγινα 18 ετών, έβγαλα άδεια κυνηγίου, πήρα και το πρώτο μου σκυλί και άρχισα να κυνηγώ τα θηράματα της «φέρμας».
    Με τον καιρό διαπίστωνα, όμως, ότι η τσάντα δεν γεμίζει και τόσο εύκολα και ότι «νούμερα» τα οποία είχα ακούσει στα στέκια τα παλιά, ήταν πολύ μακριά από τη δική μου πραγματικότητα.
    Επίσης, έβλεπα ότι όλοι εκείνοι οι μεγαλοσχήμονες και σπουδαίοι κυνηγοί, από τσανταδόρο που με είχαν και με εκπαίδευαν, υποτίθεται ως «κυνηγό υπό εκκόλαψη», άρχισαν σταδιακά να με βλέπουν ανταγωνιστικά.
    Φανταστείτε έναν 18άχρονο που έβλεπε έναν παλιό κυνηγό ως δάσκαλο, ως ίνδαλμα, ξαφνικά να διαπιστώνει ότι αυτός ο άνθρωπος τον αποφεύγει, τον παραπλανά ή ακόμη χειρότερα τον κριτικάρει πίσω από την πλάτη του!!!»

    [color=”#8B0000″>Δεν συμβαίνει αυτό σαν κανόνας και όχι ως εξαίρεση;


    «Το κυνήγι της φέρμας, αναπτύχθηκε στην Ευρώπη μετά την εφεύρεση των πυροβόλων όπλων και στην πατρίδα μας ασκήθηκε από τις υψηλές κοινωνικές τάξεις, από τις αρχές του 20ου αιώνα, για να εξαπλωθεί μαζικά μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
    Ιδιαίτερα, δε, μεγάλους ρυθμούς εξάπλωσης γνώρισε τη δεκαετία του ’70.
    Η θεαματικότητα που παρουσιάζει, η ευκολία μύησης από έναν αρχάριο κυνηγό, τα πολύ όμορφα και στιλάτα σκυλιά φέρμας, η ευκολία πρόσβασης στα ανάλογα κυνηγοτόπια και το παραμύθι που έντεχνα μας πούλησαν κάποιοι επιτήδειοι, ότι δηλαδή το κυνήγι είναι άθλημα και όχι αποκομιδή τροφής απευθείας από τη φύση (και μπήκε και στη νομοθεσία), είναι οι κυριότεροι λόγοι της μαζικής αυτής εξάπλωσης και κυρίως στους κυνηγούς των αστικών κέντρων. Λείπει, όμως, το κυριότερο που είναι η βαθιά παράδοση.
    Η παράδοση είναι που μεταφέρει από γενιά σε γενιά τους κανόνες δεοντολογίας και ο σεβασμός στις παραδόσεις και το εθιμικό δίκαιο, είναι αυτός που επιβάλλει την τήρηση των κανόνων.
    Κάθε άλλη προσπάθεια με επιβολή κανόνων από αλλού, με αντιγραφές από κοινωνίες που καμιά σχέση δεν έχουν με μας, είναι καταδικασμένη, γιατί εν πολλοίς είναι ακατανόητη. Χρέος όλων μας είναι να κρατήσουμε τις παραδόσεις μας αλώβητες, για να περισώσουμε τις κυνηγετικές αξίες και αρετές.»

    [color=”#8B0000″>Λέει κάποια αναλήθεια;;;


    «Φίλοι φερματζήδες, ζήστε έντονα τις μοναδικές ρομαντικές στιγμές που χαρίζει αυτό το μοναχικό κυνήγι παρέα με το σκύλο σας και αφήστε τους κομπασμούς και τα πρωταθλήματα. Μη βλέπετε το θήραμα σαν… πήλινο δίσκο, αλλά ως ένα κομμάτι του οικοσυστήματος που το παίρνεται και η φύση θα το αναπληρώσει με ανάλογο τίμημα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν.»
    «Φίλοι γουρουνάδες, κρατήστε ως κόρη οφθαλμού την ομαδικότητα αυτού του κυνηγίου που οι αρχαίοι πρόγονοί μας, μάς κληροδότησαν ως βαριά παρακαταθήκη.
    Εφαρμόστε αυστηρά τους κανόνες της κυνηγετικής δεοντολογίας και μην αφήνετε να παρεισφρήσουν ανάμεσά σας, άκριτα και για λόγους μοντερνισμού, ξενόφερτα στοιχεία. Θα λειτουργήσουν ως «μπούμερανγκ».

    [color=”#8B0000″>Είναι διχαστικές; Άτοπες; Άστοχες;;;;


    «Ο φίλος kostasts έχει απόλυτο δίκιο στις αιτιάσεις του για το άρθρο του Καραμπατζάκη…. όσο κι αν κάποιοι (ελάχιστοι…) από εδώ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τι θέλει να πει…»
    προσβλητικά[/b] για εμάς τους συνδαιτυμόνες σας, που ατυχώς συμφωνούμε με τον κο Καραμπατζάκη; Δημιουργούν ή δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις για εκτροπή της συζήτησης σε διαξιφισμό; Αφήνουν ή δεν αφήνουν – δεν ξέρω ποιες – υπόνοιες για εμάς τους «αντιφρονούντες»;

    Άλλη έκφραση του Saket: «Δεν ξέρω τους λόγους που έκαναν τον Καραμπατζάκη να γράψει αυτές τις βλακείες, αλλά μπορώ να φανταστώ μερικούς…»

    «Είναι (συνειδητά…) πολύ σκληρό το μήνυμά μου αλλά δυστυχώς……»
    [color=”#8B0000″>
    Παρακαλώ πολύ τους φίλους που παρακολουθούν την συζήτηση, να πάρουν θέση στα παραπάνω ασχέτως εάν συμφωνούν ή διαφωνούν με τον κο Καραμπατζάκη ακόμα και εάν δεν έχουν διαμορφώσει άποψη για το θέμα.

    Εν κατακλείδι αφού ο Saket «μπορεί να φανταστεί μερικούς λόγους» θα τον παρακαλούσα να μας τους πει κι εμάς που απ’ ότι φαίνεται δεν διαθέτουμε ούτε την φαντασία του ούτε την σοφία του….. ο Apostratos το έκανε στην πρώτη παράγραφο του τελευταίου μηνύματος του…..

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    153
    saket στις #114768

    Φίλε Μάριε η σκληρότητα των χαρακτηρισμών μου οφείλεται στο γεγονός ότι ο Καραμπατζάκης εκθειάζει (τρόπον τινά…) μια μερίδα κυνηγών στους οποίους τα ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα είναι συχνά και πολλά (παρά το ολιγάριθμο της ομάδας αυτής …των γουρουνοκυνηγών δηλαδή, έναντι της πολυπληθέστερης ομάδας των υπολοίπων κυνηγών…).
    Δεν μπορούμε λοιπόν να εκθειάζουμε μια τάξη με τόσα πολλά ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ περιστατικά , ξεχνώντας το πολύτιμο και αναντικατάστατο της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ αλλά και τον δυσάρεστο αντίκτυπο στην κοινή γνώμη όταν ακούει στις ειδήσεις τέτοια θλιβερά γεγονότα.
    Όταν κάποιος δημόσια εκτεθείς άνδρας-επιστήμονας, αντί να παρέχει συμβουλές και να ψάχνει τρόπους να μειωθούν ή να εξαλειφθούν τα τραγικά αυτά ατυχήματα, χαϊδεύει τα αυτιά τους τότε ναι λέει και πράττει βλακείες…..
    Αν δεν σου κάνει κόπο ψάξε στα "ΝΕΑ" της ιστοσελίδας μας και θα βρεις κι άλλα τραγικά περιστατικά πέραν αυτών που ανέφερα και που φαίνεται δεν τα πρόσεξες…

    Για μένα το πολυτιμώτερο αγαθό παραμένει η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ…και δεν νομίζω να διαφωνείς επ΄ αυτού….
    Κατά τα άλλα ο καθένας κρίνεται από τα γραφόμενά του και την στάση του και (Δόξα τω Θεώ ..), τα μέλη του e-artemis και γνώσιν και νου διαθέτουν….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    139
    kounos στις #354356

    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Με θλίψη διαπιστώνω πως για άλλη μια φορά η συζήτηση τείνει να παρεκτραπεί και να «εφευρεθούν» «θέματα» τα οποία δεν τέθηκαν εξ’ αρχής ούτε τίθεται ζήτημα να τεθούν.

    Ο Φάνης Καραμπατζάκης απλά κατέθεσε δημόσια κάποια προσωπικά βιώματα, καθένας μας έχει το δικαίωμα να συμφωνεί ή να διαφωνεί μαζί του. Κανένας όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να χλευάζει ή να υβρίζει τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ για τις απόψεις του και πολύ περισσότερο για τα βιώματά του.

    Δεν νομίζω ότι τέθηκε «ταξικό» ζήτημα στο άρθρο ή ζητήματα «διαχωρισμού» κυνηγών, σχολιάστηκαν «νοοτροπίες ανταγωνισμού» αλλά και παραδόσεις μέσα από προσωπικά βιώματα…. Ειδικά το θέμα της ύπαρξης ή μη Παράδοσης θα έπρεπε να μας προβληματίσει….

    Θα εμμείνω σε ορισμένα σημεία του επίμαχου άρθρου. Για δείτε λίγο:[/font][/color]
    [i]
    «Όλα τα κυνήγια έχουν τη δική τους γοητεία και αξία. Ανάλογα με το χαρακτήρα του και τις δυνατότητές του, ο κάθε κυνηγός έχει να επιλέξει ένα ή περισσότερα που του ταιριάζουν και με τα οποία θα ασχοληθεί και θα ειδικευτεί. Το θέμα είναι να λατρέψει αυτό που κάνει και να το κάνει συνειδητά.»[/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Διαφωνεί κανείς με αυτό;[/font][/color]

    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Κι εδώ η απογοήτευση ενός νεαρού κυνηγού:[/font][/color]
    [i]«Μια και δυο, λοιπόν, πέρασαν τα χρόνια, έγινα 18 ετών, έβγαλα άδεια κυνηγίου, πήρα και το πρώτο μου σκυλί και άρχισα να κυνηγώ τα θηράματα της «φέρμας».
    Με τον καιρό διαπίστωνα, όμως, ότι η τσάντα δεν γεμίζει και τόσο εύκολα και ότι «νούμερα» τα οποία είχα ακούσει στα στέκια τα παλιά, ήταν πολύ μακριά από τη δική μου πραγματικότητα.
    Επίσης, έβλεπα ότι όλοι εκείνοι οι μεγαλοσχήμονες και σπουδαίοι κυνηγοί, από τσανταδόρο που με είχαν και με εκπαίδευαν, υποτίθεται ως «κυνηγό υπό εκκόλαψη», άρχισαν σταδιακά να με βλέπουν ανταγωνιστικά.
    [b]Φανταστείτε έναν 18άχρονο [/b]που έβλεπε έναν παλιό κυνηγό ως δάσκαλο, ως ίνδαλμα, ξαφνικά να διαπιστώνει ότι αυτός ο άνθρωπος τον αποφεύγει, τον παραπλανά ή ακόμη χειρότερα τον κριτικάρει πίσω από την πλάτη του!!!»[/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Δεν συμβαίνει αυτό σαν κανόνας και όχι ως εξαίρεση;[/font][/color]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]
    Και για το κυνήγι φέρμας:[/font][/color]
    [i]«Το κυνήγι της φέρμας, αναπτύχθηκε στην Ευρώπη μετά την εφεύρεση των πυροβόλων όπλων [b]και στην πατρίδα μας ασκήθηκε από τις υψηλές κοινωνικές τάξεις, από τις αρχές του 20ου αιώνα, για να εξαπλωθεί μαζικά μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. [/b]
    Ιδιαίτερα, δε, μεγάλους ρυθμούς εξάπλωσης γνώρισε τη δεκαετία του ’70.
    Η θεαματικότητα που παρουσιάζει, η ευκολία μύησης από έναν αρχάριο κυνηγό, τα πολύ όμορφα και στιλάτα σκυλιά φέρμας, η ευκολία πρόσβασης στα ανάλογα κυνηγοτόπια και [b]το [u]παραμύθι [/u]που έντεχνα μας πούλησαν κάποιοι επιτήδειοι, ότι δηλαδή το κυνήγι είναι άθλημα και όχι αποκομιδή τροφής απευθείας από τη φύση [/b](και μπήκε και στη νομοθεσία), είναι οι κυριότεροι λόγοι της μαζικής αυτής εξάπλωσης και κυρίως στους κυνηγούς των αστικών κέντρων. [b]Λείπει, όμως, το κυριότερο που είναι η βαθιά παράδοση. [/b]
    [b]Η παράδοση είναι που μεταφέρει από γενιά σε γενιά τους κανόνες δεοντολογίας [/b]και ο σεβασμός στις παραδόσεις και το εθιμικό δίκαιο, είναι αυτός που επιβάλλει την τήρηση των κανόνων.
    Κάθε άλλη προσπάθεια με επιβολή κανόνων από αλλού, με αντιγραφές από κοινωνίες που καμιά σχέση δεν έχουν με μας, είναι καταδικασμένη, γιατί εν πολλοίς είναι ακατανόητη. [b]Χρέος όλων μας είναι να κρατήσουμε τις παραδόσεις μας αλώβητες, για να περισώσουμε τις κυνηγετικές αξίες και αρετές.»[/b][/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Λέει κάποια αναλήθεια;;;[/font][/color]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]
    Ακόμα και οι παραινέσεις του συγγραφέα:[/font][/color]
    [i]«Φίλοι φερματζήδες, ζήστε έντονα τις μοναδικές ρομαντικές στιγμές που χαρίζει αυτό το μοναχικό κυνήγι παρέα με το σκύλο σας και αφήστε τους κομπασμούς και τα πρωταθλήματα. Μη βλέπετε το θήραμα σαν… πήλινο δίσκο, αλλά ως ένα κομμάτι του οικοσυστήματος που το παίρνεται και η φύση θα το αναπληρώσει με ανάλογο τίμημα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν.»
    «Φίλοι γουρουνάδες, κρατήστε ως κόρη οφθαλμού [b]την ομαδικότητα αυτού του κυνηγίου που οι αρχαίοι πρόγονοί μας, μάς κληροδότησαν ως βαριά παρακαταθήκη. [/b]
    Εφαρμόστε αυστηρά τους κανόνες της κυνηγετικής δεοντολογίας και μην αφήνετε να παρεισφρήσουν ανάμεσά σας, άκριτα και για λόγους μοντερνισμού, ξενόφερτα στοιχεία. Θα λειτουργήσουν ως «μπούμερανγκ».[/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Είναι διχαστικές; Άτοπες; Άστοχες;;;;[/font][/color]

    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Αντί λοιπόν να προσπαθήσουμε να κάνουμε μια συζήτηση σε βάθος, με «ήπιους τόνους» ως πολιτισμένοι άνθρωποι και με επιχειρήματα, κρίνουμε ρηχά – ενίοτε άκριτα- κάποιες απόψεις με τις οποίες δεν συμφωνούμε.
    Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις άλλης μιας ανούσιας λεκτικής αντιπαράθεσης από αυτές που δυστυχώς βλέπουμε συχνά στο φόρουμ.

    Θα σταθώ στο μήνυμα του Saket:[/font][/color]
    [i]«Ο φίλος kostasts έχει απόλυτο δίκιο στις αιτιάσεις του για το άρθρο του Καραμπατζάκη…. όσο κι αν κάποιοι (ελάχιστοι…) από εδώ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τι θέλει να πει…»[/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]
    Και σας ρωτώ όλους σας ευθέως, τα παραπάνω είναι ή δεν είναι[b] προσβλητικά[/b] για εμάς τους συνδαιτυμόνες σας, που ατυχώς συμφωνούμε με τον κο Καραμπατζάκη; Δημιουργούν ή δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις για εκτροπή της συζήτησης σε διαξιφισμό; Αφήνουν ή δεν αφήνουν – δεν ξέρω ποιες – υπόνοιες για εμάς τους «αντιφρονούντες»;

    Άλλη έκφραση του Saket: [/font][/color][i]«Δεν ξέρω τους λόγους που έκαναν τον Καραμπατζάκη να γράψει αυτές τις [b]βλακείες,[/b] αλλά μπορώ να φανταστώ μερικούς…»[/i]

    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]Και [/font][/color][i]«Είναι (συνειδητά…) πολύ σκληρό το μήνυμά μου αλλά δυστυχώς……»[/i]
    [color=”#8B0000″][font=”Verdana”]
    Παρακαλώ πολύ τους φίλους που παρακολουθούν την συζήτηση, να πάρουν θέση στα παραπάνω ασχέτως εάν συμφωνούν ή διαφωνούν με τον κο Καραμπατζάκη ακόμα και εάν δεν έχουν διαμορφώσει άποψη για το θέμα.

    Εν κατακλείδι αφού ο Saket «μπορεί να φανταστεί μερικούς λόγους» θα τον παρακαλούσα να μας τους πει κι εμάς που απ’ ότι φαίνεται δεν διαθέτουμε ούτε την φαντασία του ούτε την σοφία του….. ο Apostratos το έκανε στην πρώτη παράγραφο του τελευταίου μηνύματος του…..[/font][/color]

    Θα συμφωνήσω μαζί σου συνάδελφε ,σε αυτό το site όλοι έχουν λόγο και αυτός είναι σεβαστός,όμως μερικοί από τους συναδέλφους είναι πολύ έντονοι στήν κατηγορηματική κρητική που ασκούν με αποτέλεσμα να φαίνονται σαν δημόσιοι κατήγοροι.Παράδειγμα , όταν έγραψα για την BENNELI Super black eagle ii την αποψή μου ,μου έγραψαν και ρώτησαν εάν με αυτό το όπλο θα πάω για σιταρήθρες και τσίχλες επειδή εχει 76mm θαλάμη, δηλαδή ακατάλληλο για τα Ελληνικά κυνήγια. :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #354365

    Επειδή πράγματι η συζήτηση παρεκτρέπεται, να πω ότι προσωπικά δεν επικροτώ ακραίες εκφράσεις και γι' αυτό σε όλα τα post μου τις αποφεύγω επιμελώς. Το πρόβλημα με το άρθρο είναι ότι ο αρθρογράφος χαρακτηρίζει συλλήβδην τις δύο ομάδες κυνηγών από τα προσωπικά του βιώματατα οποία τον κατεύθυναν σε συγκεκριμένο είδος κυνηγίου.

    Σνομπ και μεγασλορρήμονες με υπόνοιες νεοπλουτισμού οι φερμαδόροι, τα καλά παιδιά από την άλλη παραξηγημένα από την πλουτοκρατία.

    Ε λοιπόν αν αυτό δεν είναι διχαστικό τότε τι είναι. Οι ίδιοι οι γουρουνάδες δέχονται τους χαρακτηρισμούς αυτούς για τον εαυτό τους; Θα έλεγα ότι πιθανότατα θα έπρεπε να αλλάξει κυνηγετικές παρέες στα νιάτα του και σίγουρα θα γνώριζε καλύτερους κυνηγούς φέρμας από εκείνους που είχε για δασκάλους.

    Αγαπητέ prowler το συγκεκριμένο άρθρο χρειάζεται λίγο περισσότερη εμβάθυνση για να δεις ότι τα υπονοούμενα που αφήνει είναι σαφώς απαξιωτικά και τους κυνηγούς φέρμας, προερχόμενα κατ' ευθείαν από τα αρνητικά βιώματα του αρθρογράφου.

    Μπορεί λοιπόν η σημερινή κατάσταση του κυνηγιού να κριθεί με κριτήρια και συνθήκες 20 ή 30 ετών πίσω;

    Μπορεί η μια μεριά να είναι σωστή σε όλα και η άλλη όχι;

    Με ποιό δικαίωμα ο κος Καραμπατζιάκης χαρακτηρίζει εμένα έμμεσα "μαζέτα" νουθετώντας με να μην περνάω το θήραμα για πήλινο δίσκο και να μην σπαταλώ το θήραμα;

    Που την είδε τη σπατάλη του θηράματος σε κάποιον που κυνηγάει νόμιμα; Αν αναφέρεται σε λαθροθηρία τι τον εμποδίζει να το γράψει ξεκάθαρα.

    Με ποιό δικαίωμα με εξομοιώνει με τους "δασκάλους" του ως κομπορρήμονα και φαντασμένο, που μου πλασσάρουν επειτήδιοι τα σούπερ σκυλιά και τα ειδικά τουφέκια; (Αλήθεια πόσο πουλιέται ένα γουρουνόσκυλο:D

    Ασε αυτά περί παραδόσεων. Αλήθεια πως δεν μεταλαμπαδεύτηκε η παράδοση στους νεόκοπους όπως τους λέτε γουρουνάδες που κυνηγάνε για κρέας; Ποιοί τους έμπασαν στο συγκεκριμένο κυνήγι αφού είναι νεόφερτοι; Εγω ξέρω πως μ' όποιον δάσκαλο καθίσης τέτοια γράμματα θα μάθεις, άρα λοιπόν η παράδοση μάλλον δεν ήταν αρκετή.

    Μην μου πείς ότι δεν βλέπεις αυτές τις αντιστοιχίες που νοητικά υπάρχουν στο κείμενο. Είναι και ανακριβείς και άδικες. Και όπως έχω ξαναγράψει ο κος Καραμπατζιάκης αδικεί τον εαυτό του με τα γραφόμενά του.

    Είναι απαράδεκτο να φέρονται ως αντίπαλοι δύο κυνηγετικές ομάδες που δεν έχουν κοινό κυνηγετικό αντικείμενο. Ο μόνος τρόπος να έρθουν σε αντιπαράθεση είναι όταν περιορίζεται η άσκηση του ενός κυνηγίου από το άλλο και ο ένας ή δύο μάλλον δεν μπορούν να περιορίσουν τους δέκα, είκοσι και βάλε. Θα έπρεπε αφού ήθελε να γράψει κάτι για το θέμα να δεί τα τεκταινόμενα με τα μάτια του σήμερα απαλλαγμένα από προκαταλλήψεις. Σε παραπέμπω στο post του "Απόστρατου" πιό πάνω το οποίο παραθέτω αυτούσιο:

    …Συνάδελφοι καλησπέρα,
    δεν διάβασα το άρθρο του Καραμπατζάκη αλλά διαβάζοντας τα σχόλια πιο πάνω διακρίνω κάποια αντιπαλότητα μεταξύ ανθρώπων που έχουν κοινό παρονομαστή, κοινά ενδιαφέροντα και μεγάλη αγάπη το κυνήγι, το οποίο σήμερα βάλλεται απο παντού με πολλούς και διάφορους τρόπους. Διακρίνω επίσης κάποιες πικρίες και παράπονα και προσπάθειες διαχωρισμού των συναδέλφων ανάμεσα σε κυνηγούς πτερωτού και τριχωτού θηράματος.(Στα πενήντα μου χρόνια πλέον έχω ασχοληθεί και με το τριχωτό και με το πτερωτό θήραμα.Το καθένα ξεχωριστά με συνάρπαζε για τη μοναδικότητά του. Να συμπληρώσω επίσης ότι η παρέα μας αποτελείτο απο ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων και ο αγράμματος της παρέας ήταν ισότιμο και ισάξιο μέλος με τον μεγαλογιατρό ο οποίος έκανε κάθε κάθε σαββατοκύριακο όπως και άλλοι τριακόσια πενήντα χιλιόμετρα για να συναντηθούμε.
    Επίσης όταν κυνηγούσαμε αγριογούρουνο δεν δεσμεύαμε περιοχές, ούτε κλείναμε δρόμους όπως ακούω σήμερα στην Τρίπολη και δημιουργούνται προστριβές, γιατί απλούστατα οι μπεκατσάδες ήταν στην παρέα και μάλιστα είχαν τα καλύτερα καρτέρια). Δεν έχω γνωρίσει φίλοι μου μέχρι σήμερα κυνηγό τσίχλας ή μπεκάτσας που να μη θέλει να συμμετέχει σε κυνήγι λαγού ή αγριογούρουνου,ή κυνηγό τρυγονιών και ορτυκιών που να μην τον συναρπάζει το κυνήγι υδροβίων. Αναρωτηθήκατε ποτέ μέσα σας για τί ασχολείστε με το ένα ή το άλλο είδος κυνηγίου? Μήπως λόγω έλειψης χώρου για το σκύλο?Μήπως λόγω έλειψης χρόνου? Μήπως λόγω έλειψης γνωριμιών?
    Εγώ προσωπικά δεν συμμετέχω σε πολλά κυνήγια τριχωτού γιατί δεν αντέχουν τα πόδια μου και τα πνευμόνια μου, αλλά η καρδιά μου σκιρτάει κάθε φορά που ακούω για παγάνα ή για ντορό και πολλές φορές τρέχω παρ΄ότι γνωρίζω μετά ότι δεν θα κουνιέμαι απο τον καναπέ για μιά εβδομάδα.
    Μην πυροβολούμε λοιπόν αδέρφια ο ένας τον άλλο γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και πολλοί είναι αυτοί γύρω μας που θα σπεύσουν να το εκμεταλευθούν και να μας δημιουργήσουν πρόβλημα.Αν διαιρεθούμε μόνοι μας είναι πιο εύκολο να βασιλέψουν άλλοι. Περισσότερα είναι αυτά που μας ενώνουν αρκεί να τα βρούμε, αφού πρώτα τα βρούμε με τον εαυτό μας.

    Κώστας

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #354376

    Θα συμφωνήσω μαζί σου συνάδελφε ,σε αυτό το site όλοι έχουν λόγο και αυτός είναι σεβαστός,όμως μερικοί από τους συναδέλφους είναι πολύ έντονοι στήν κατηγορηματική κρητική που ασκούν με αποτέλεσμα να φαίνονται σαν δημόσιοι κατήγοροι.Παράδειγμα , όταν έγραψα για την BENNELI Super black eagle ii την αποψή μου ,μου έγραψαν και ρώτησαν εάν με αυτό το όπλο θα πάω για σιταρήθρες και τσίχλες επειδή εχει 76mm θαλάμη, δηλαδή ακατάλληλο για τα Ελληνικά κυνήγια. :D

    Αγαπητε πατριωτη,δεν ασκησαμε κατηγορηματικη κρητικη,εξ αλλου,ολοι σχεδον οπλα με 76 χιλ θαλαμη εχουμε σημερα! :D
    Αληθεια.76 χιλ θαλαμη η 86 εχει το οπλο σου??

    ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    Η ΔΙΧΟΝΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΤΑΕΙ
    ΕΝΑ ΣΚΗΠΤΡΟ Η ΔΟΛΕΡΗ
    ΚΑΘΕΝΟΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ
    ΠΑΡΤΟ!ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥ!

    ————————————————————————————————————————————————-
    :( B) :P

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/02/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    255
    pontioskkk στις #354401

    Αγαπητε πατριωτη,δεν ασκησαμε κατηγορηματικη κρητικη,εξ αλλου,ολοι σχεδον οπλα με 76 χιλ θαλαμη εχουμε σημερα! :D
    Αληθεια.76 χιλ θαλαμη η 86 εχει το οπλο σου??

    ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    Η ΔΙΧΟΝΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΤΑΕΙ
    ΕΝΑ ΣΚΗΠΤΡΟ Η ΔΟΛΕΡΗ
    ΚΑΘΕΝΟΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ
    ΠΑΡΤΟ!ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥ!

    ————————————————————————————————————————————————-
    :D :( B)

    signomi pou tha grapso me greeklish alla edo sto tei oi upologistes grafoun mono latinikous xarakthres

    mhpos to oplo tou exei 89xiliosta thalamh??? (alla auto to theoro asxeto)

    Hthela na rothso se olous merika pragmata…

    Niothete to idio sinaisthima otan kinigate gourounia se antithesh me otan kinigate poulia (ola ta eidh me olous tous tropous) kai otan kinigate lago?

    Nomizo pos oxi auta ta sinaisthimata einai diaforetika kai tha aresoun mono se mia kathgoria apo kinigous giati sta gourounia yparxei h omada sthn opoia o kathenas kanei sigekrimenh douleia eno sta alla kinigia mporei o kathenas na kinigisei monos tou kai pernei dikes tou apofaseis kai an kinigaei mazi me allous mporei na parei protovoulia na kanei kati diaforetiko.

    Pisteuo pos ton kathena ton sinarpazei ena eidos kinigiou apo auta
    Kai an diafoneite kai lete oti sas aresoun ola ta kinigia tote pos aisthaneste otan feugete apo to spiti kai pate gia gourounia kai gavgizei to skuli pou exete gia ta poulia?
    pos aisthaneste otan eiste eto karteri sta gourounia kai perasoun apo pano sas fasses ??

    alla sigoura tha uparxoun kai eksereseis alla elaxistes

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    29
    Apostratos στις #114800

    Φίλοι καλημέρα,
    έγραψα την αποψή μου και προσπάθησα να είμαι σύντομος ενωτικός και ξεκάθαρος.
    Άλλά τα σχόλια του συναδέλφου Μάριου με αναγκάζουν να απαντήσω επι προσωπικού.

    Αγαπητέ συνάδελφε,

    όπως αναγνωρίζεις το δικαίωμα του οποιουδήποτε να καταθέτει τα προσωπικά του βιώματα σε ένα περιοδικό το οποίο πωλείται στα περίπτερα στο οποίο εμείς είμαστε υποψήφιοι αγοραστές, να θεοποιεί μια ομάδα και να δαιμονοποιεί μια άλλη, άλλο τόσο πρέπει να αναγνωρίσεις το δικαίωμά μου να σχολιάζω και πολλές φορές να επικρίνω τα γραφόμενα, τα οποία κατ' έμέ δεν είναι προσωπικά βιώματα αλλά ένα άρθρο το οποίο γράφεται σε ένα περιοδικό το οποίο επαναλαμβάνω πωλείται και αποκομίζει κέδρη.

    Αν διέκρινες χλευαστικό και υβριστικό περιεχόμενο στην πρώτη παράγραφο το μυνήματός μου παρακαλώ, να δεχθείς εσύ και όσοι νομίζουν ότι προσβλήθηκαν την ταπεινή μου συγνώμη και την ειλικρινή μου μεταμέλεια.

    Θα πρόσεξες όμως ότι ξεκίνησα με τη φράση ΠΙΘΑΝΩΣ.

    Οπως απομονώνεις και εμμένεις σε ορισμένα επίμαχα σημεία του άρθρου (γιατί περί άρθρου πρόκειται)για να συνηγορήσεις υπέρ της μιάς άποψης, άλλο τόσο μπορώ και εγώ να το κάνω και να συνηγορήσω υπέρ της άλλης.

    Κανείς μας δεν σχολιάζει ένα επίμαχο άρθρο με τα ίδια κριτήρια, χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι τα δικά μου κριτήρια είναι σωστά.
    Άλλοι είμαστε αισιόδοξοι βλέπουμε τοποτήρι μισογεμάτο και διακρίνουμε αγαθές προθέσεις, ενώ άλλοι είμαστε απαισιόδοξοι βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο και διακρίνουμε κακές προθέσεις. Σε αυτή την κατηγορία μπορεί να ανήκω και εγώ.

    Στα τριανταπέντε χρόνια της κυνηγετικής μου πορείας έχω βιώματα προσωπικά, το τι μπορούν να κάνουν ορισμένοι απο εμάς προκειμέμου να εισχωρήσουν σε μια ομάδα γουρουνοκυνηγών ή να γίνουν (άρχοντες ) ενός κυνηγότοπου.
    Μπορεί να σε κουράσω και μαζί και όλους όσους παρακολουθούν το φόρουμ αλλά αξίζει τον κόπο να καταθέσω μερικά.
    Πριν πολλά χρόνια προ'ι'στάμενος Δ.Ο.Υ. σε κοντινή επαρχιακή πόλη ήλθε στο χωριό του παππού μου κερνούσε και μοίραζε αφειδώς μονόβολα και υποσχόταν ότι θα τους ελυνε τα προβλήματα όσων είχαν με την εφορία και θα αναλάμβανε τις φορολογικές τους δηλώσεις προκειμένου να γίνει μέλος της γουρουνοπαρέας. Πράγματι αυτό συνέβη και οι κατ' επάγγελμα αγρότες κυνηγοί στους οποίους έκανε τις φορολογικές δηλώσεις, που σημειωτέον το εισόδημά τους ήταν αφορολόγητο και δεν είχαν παρακράτηση φόρου έπαιρναν κάθε χρόνο επιστροφή φόρου.Όταν λοιπόν ο εφοριακός μετατέθηκε και δεν ξαναπήγε εκεί για κυνήγι γιατί βρήκε άλλη παρέα στον τόπο διαμονής του οι αγρότες συμπλήρωναν μόνοι τους τις δηλώσεις αντιγράφοντας τις παλαιότερες που είχε συντάξει ο καλός τους φίλος. Αποτέλεσμα τους ζητήθηκε επανέλεγχος απο την εφορία και πολλοί πλήρωσαν και πρόστιμα.
    Επίσης γνωρίζω προσωπικά κυνηγό χειρούργο γιατρό, ο οποίος χειρούργησε αγρότη και σήμερα κυνηγάει στην έναρξη στα καλύτερα ηλιόσπορα και όταν πρόκει ται να επισκευθεί την περιοχή τα μηχανάκια δουλεύουν πολλές ημέρες πρίν να συγκεντρωθούν τα ορτύκια και να ευχαριστηθεί κυνήγι ο γιατρός μας.
    Πιστεύω πως και άλλοι συνάδελφοι στο φόρουμ έχου παρόμοιες εμπειρίες και βίωματα παράνομης συνδιαλαγής και εκμετάλευσης και μπορούν να νας διαφωτίσουν περισσότερο.
    Οφείλουμε λοιπόν να είμαστε υποψιασμένοι ειδικά σε χαλεπούς καιρούς.

    Τελειώνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ο παππούς μου και ο πατέρας μου που με μύησαν στα μυστικά και την τέχνη του κυνηγίου, οι οποίοι μου δώρισαν το πρώτο μου κυνηγετικό όπλο ένα ρώσικο πλαγιόκανο, θα με έβλεπαν ποτέ σαν ανταγωνιστή τους στο κυνηγότοπο.

    φιλικά Γιάννης

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #354420

    Αν αρχισουμε να λεμε για τα μερη μας,απο που να αρχισουμε,και που να τελειωσουμε??Ολο αυτο το κακο,οφειλεται δυστηχως,στην ενταξη ΠΑΝΤΕΛΩΣ ασχετων ατομων,στην κυνηγετικη οικογενεια.Επειδη κυνηγαει,ο φιλος,ο κουμπαρος,ο συγγενης,πηραν ενα οπλο και πανε να κυνηγησουν,εχοντας αγνοια των κυνηγετικων ΑΓΡΑΦΩΝ νομων,που ειναι και οι ουσιαστικοτεροι για την ομαλη ασκηση του αγαπημενου μας αθληματος.Ετσι εγινε και στον τοπο μου,που απο μερη που ηταν παντελλως ασχετοι απο κυνηγι,αγορασαν ενα τουφεκι και φερονται σαν τσιφλικαδες αγνοωντας τα παντα,και ας ειναι καλα οι αλητες που τοσα χρονια ,εχουν κανει ενα συλλογο με 10.000 αδειες,να εκδιδει περιπου 2,500,και στις εκλογες να πηγαινουν καμια 300 ατομα και κανενας λογικος ανθρωπος να μην ανακατευεται,για να μην τον παρει η μποχα! :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1013
    karma στις #354425

    Αν αρχισουμε να λεμε για τα μερη μας,απο που να αρχισουμε,και που να τελειωσουμε??Ολο αυτο το κακο,οφειλεται δυστηχως,στην ενταξη ΠΑΝΤΕΛΩΣ ασχετων ατομων,στην κυνηγετικη οικογενεια.Επειδη κυνηγαει,ο φιλος,ο κουμπαρος,ο συγγενης,πηραν ενα οπλο και πανε να κυνηγησουν,εχοντας αγνοια των κυνηγετικων ΑΓΡΑΦΩΝ νομων,που ειναι και οι ουσιαστικοτεροι για την ομαλη ασκηση του αγαπημενου μας αθληματος.Ετσι εγινε και στον τοπο μου,που απο μερη που ηταν παντελλως ασχετοι απο κυνηγι,αγορασαν ενα τουφεκι και φερονται σαν τσιφλικαδες αγνοωντας τα παντα,και ας ειναι καλα οι αλητες που τοσα χρονια ,εχουν κανει ενα συλλογο με 10.000 αδειες,να εκδιδει περιπου 2,500,και στις εκλογες να πηγαινουν καμια 300 ατομα και κανενας λογικος ανθρωπος να μην ανακατευεται,για να μην τον παρει η μποχα! :D

    Αυτα ειναι τα χαλια μας λιγο-πολυ , υπαρχει ενα πλεγμα ιθυνοντων/εμπορων/ανευθυνουπευθυνων που ολοι μαζι ρολλαρουν ενα μπαχαλο που γενναει το αυγο του φιδιου , τον καθε μορφης ανταγωνισμο και τη νοοτροπια του τσιφλικιου (και του κτηνοτροφου αλλα και του πρωτευουσιανου) , τον ακρατο εγωισμο και το δε βαριεσαι.
    Ολοι αυτοι χυνουν κροκοδειλια δακρυα σε καθε ευκαιρια:ατυχηματα , μειωση θηραματων , απωλεια σκυλιων κλπ
    Η απαντηση μου ειναι οτι καλυτερα γραφικοι παρα μερος του "κυνηγοκοσμου" τους …

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #354426

    Αυτα ειναι τα χαλια μας λιγο-πολυ , υπαρχει ενα πλεγμα ιθυνοντων/εμπορων/ανευθυνουπευθυνων που ολοι μαζι ρολλαρουν ενα μπαχαλο που γενναει το αυγο του φιδιου , τον καθε μορφης ανταγωνισμο και τη νοοτροπια του τσιφλικιου (και του κτηνοτροφου αλλα και του πρωτευουσιανου) , τον ακρατο εγωισμο και το δε βαριεσαι.
    Ολοι αυτοι χυνουν κροκοδειλια δακρυα σε καθε ευκαιρια:ατυχηματα , μειωση θηραματων , απωλεια σκυλιων κλπ
    Η απαντηση μου ειναι οτι καλυτερα γραφικοι παρα μερος του "κυνηγοκοσμου" τους …

    Σωστα φιλε μου,αλλα το κακο της υποθεσεως ειναι,οτι αυτη η κατασταση διαιωνιζεται ,εξ αιτιας του τροπου που αντιδρουμε οι νορμαλ σκεπτομενοι! :D

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 33 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων