Ανταγωνισμός Κυνηγών

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 33 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #27222

    Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα πήρα από το σχετικό άρθρο στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Κ&Φ. γραμμένο από τον κο Θεοφάνη Καραμπατζιάκη, επειδή το θεωρώ τουλάχιστον ατυχές το παραθέτω μαζί με το κείμενο του mail που έστειλα στο περιοδικό. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω εξ αρχής ότι κυνηγώ με σκύλο φέρμας αλλά τιμώ τους άξιους κυνηγούς του αγριογούρουνου που κυνηγούν το δύσκολο αυτό θήραμα χωρίς προκαταλήψεις και στα πλαίσια που ορίζει ο νόμος και η ηθική.
    Το άρθρο του περιοδικού:

    Ανταγωνισμός μεταξύ κυνηγών
    27.12.08
    Εμείς οι γουρουνάδες και εσείς οι πουλάδες

    Με αφορμή το θέμα του «Κ&Φ» που ακολουθεί, θα μπορούσε να ξεκινήσει ένας διάλογος για το πως βλέπουμε το κυνήγι και τι θέλουμε απ’ αυτή τη δραστηριότητα.

    Του Θεοφάνη Καραμπατζάκη

    Όλα τα κυνήγια έχουν τη δική τους γοητεία και αξία. Ανάλογα με το χαρακτήρα του και τις δυνατότητές του, ο κάθε κυνηγός έχει να επιλέξει ένα ή περισσότερα που του ταιριάζουν και με τα οποία θα ασχοληθεί και θα ειδικευτεί. Το θέμα είναι να λατρέψει αυτό που κάνει και να το κάνει συνειδητά.

    Από την ηλικία των 14 ετών, στα μέσα της δεκαετίας του ’70, όταν άρχισα να πηγαίνω στο κυνήγι ως τσανταδόρος ή αεροβολάς και άρχισα δειλά-δειλά να περνάω και από τα κυνηγετικά στέκια των κυνηγών της «φέρμας» (γιατί αυτού του είδους τους κυνηγούς ακολουθούσα ως τσανταδόρος), άκουγα τους μεγαλύτερους στις συζητήσεις τους να αναφέρονται στους κυνηγούς του τριχωτού θηράματος με σνομπισμό και υπεροψία και να τους θεωρούν κυνηγούς τρίτης κατηγορίας.
    Άκουγα λοιπόν φράσεις όπως: «Έλα μωρέ, κυνηγοί είναι οι γκεκατζήδες;», «ποιοί μωρέ, οι γουρουνάδες; Αυτοί είναι νηστικοί αγριάνθρωποι και κυνηγούν για το κρέας» και άλλα πολλά τέτοια.
    Αντίθετα, οι ίδιοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους «σπόρτσμεν», υψηλού επιπέδου κυνηγούς, με γνώσεις στη βλητική, καλούς σκοπευτές και όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα, αφενός την υπεροψία και αφετέρου τον ανταγωνισμό στη τσάντα. Ακούγαμε εμείς οι πιτσιρικάδες για κάτι «νούμερα» σε ορτύκι, πέρδικα και μπεκάτσα, τα οποία ξεπερνούσαν κάθε όριο της εφηβικής μας φαντασίας. Κάθε, δε, περίπτωση μετριοπάθειας ήταν απορριπτέα.
    Μια και δυο, λοιπόν, πέρασαν τα χρόνια, έγινα 18 ετών, έβγαλα άδεια κυνηγίου, πήρα και το πρώτο μου σκυλί και άρχισα να κυνηγώ τα θηράματα της «φέρμας».
    Με τον καιρό διαπίστωνα, όμως, ότι η τσάντα δεν γεμίζει και τόσο εύκολα και ότι «νούμερα» τα οποία είχα ακούσει στα στέκια τα παλιά, ήταν πολύ μακριά από τη δική μου πραγματικότητα.
    Επίσης, έβλεπα ότι όλοι εκείνοι οι μεγαλοσχήμονες και σπουδαίοι κυνηγοί, από τσανταδόρο που με είχαν και με εκπαίδευαν, υποτίθεται ως «κυνηγό υπό εκκόλαψη», άρχισαν σταδιακά να με βλέπουν ανταγωνιστικά.
    Φανταστείτε έναν 18άχρονο που έβλεπε έναν παλιό κυνηγό ως δάσκαλο, ως ίνδαλμα, ξαφνικά να διαπιστώνει ότι αυτός ο άνθρωπος τον αποφεύγει, τον παραπλανά ή ακόμη χειρότερα τον κριτικάρει πίσω από την πλάτη του!!!

    Η ωριμότερη σκέψη…
    Τα χρόνια πέρασαν και η ωριμότητα, μαζί με τις εμπειρίες και τις θεωρητικές γνώσεις που αποκτήθηκαν, βελτίωσαν, ως συνήθως συμβαίνει, την κρίση μου.
    Στο μεταξύ, κάπου μέσα μου βαθιά υπήρχε μία επιθυμία να ασχοληθώ και με το κυνήγι του αγριόχοιρου και δεν μπορούσα να εξηγήσω από πού προερχόταν αυτή η επιθυμία, γιατί δεν είχα ανάλογες εμπειρίες. Μόλις μου δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία, γνώρισα μία παρέα «γουρουνάδων» και άρχισα αραιά-αραιά να πηγαίνω και στα γουρούνια.
    Άλλαξα αρκετές παρέες στη πάροδο των χρόνων και τελικά ρίζωσα σε μία, της οποίας οι άνθρωποι που την απαρτίζουν, παλιοί και νεώτεροι, είναι όλοι φίλοι μου.
    Κατέληξα λοιπόν τα τελευταία χρόνια, τα περισσότερα κυνήγια μου να είναι στον αγριόχοιρο.
    Αναρωτιόμουν λοιπόν, πως συντελέσθηκε αυτή η… «διολίσθηση» από τα κυνήγια της «φέρμας» στα γουρούνια…
    Πώς ενσωματώθηκα εγώ, σε παρέες που άλλοτε θωρούσα ότι αποτελούνται από άξεστους χωριάτες;
    Πώς είναι δυνατόν να στέκεσαι σ’ ένα καρτέρι 2-3 ώρες και να μη βαριέσαι;
    Σιγά-σιγά όμως και αναλύοντας, κατέληξα.
    Εντόπισα λοιπόν, πρώτα-πρώτα, τις διαφορές στο προφίλ των δύο κοινωνικών ομάδων κυνηγών (γουρουνάδων και φερματζήδων).
    Διαπίστωσα κατ’ αρχήν, ότι οι περισσότεροι γουρουνάδες ή τουλάχιστον αυτοί που σχετίστηκα εγώ, επί το πλείστον αγράμματοι και χωρικοί, πολύ λίγο τους ένοιαζε ο ανταγωνισμός και το νούμερο.
    Μία ημέρα έκανα το λάθος να αφήσω την πρωτοβουλία σ’ ένα γουρούνι 30 κιλών, το οποίο βγήκε στο καρτέρι μου, με «τρίπλαρε» και έφυγε ατουφέκιστο.
    Ο αρχηγός της παρέας και φίλος μου, ο αείμνηστος Ανέστης Κυρμανίδης, μόλις του διηγήθηκα τη γκάφα μου, μού είπε: «Ελπίζω άλλη φορά να μην αφήσεις την πρωτοβουλία στο γουρούνι. Θα πρέπει ν’ αποφασίζεις πιο γρήγορα απ’ αυτά και τώρα μην κάθεσαι και στενοχωριέσαι για το γουρούνι που δεν μπήκε στον ντορβά της παρέας. Εμείς είμαστε χορτάτοι».

    Οι "γουρουνάδες"…
    Οι γουρουνάδες, έχουν πλήρη μεσάνυχτα από βλητική (τσοκαρίσματα, φυσίγγια κ.λπ.), αλλά γνωρίζουν πολύ καλά τις δυνατότητες του όπλου που κρατούν. Συνήθως δεν είναι οπλόφιλοι, βλέπουν το όπλο μόνο ως εργαλείο και όχι ως φετίχ και βέβαια αν δοκιμάσουν να ρίξουν στο «φτερό», τα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά.
    Γνωρίζουν πολύ καλά το βουνό και το δάσος, προσανατολίζονται χωρίς να βλέπουν ορίζοντα και μπορούν να επιβιώσουν σε δύσκολες καταστάσεις. Είναι άριστοι ανιχνευτές και μπορούν να αντιληφθούν την παρουσία θηραμάτων από ποικίλα σημάδια, ακόμη και οσμές.
    Επίσης, δίνουν πολύ μεγάλη σημασία, μέχρι υπερβολής, στη δίκαιη μοιρασιά του κρέατος, πράγμα που αν δεν το δει κανείς λίγο βαθύτερα, ξενίζει.
    Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι πριν από 20 χρόνια, η αγοραπωλησία του αγριόχοιρου ήταν νόμιμη. Για τους ελάχιστους εναπομείναντες κατοίκους της ορεινής υπαίθρου στη χώρα μας, το κυνήγι του αγριόχοιρου λειτουργούσε και ως βιοπορισμός.
    Με ανύπαρκτο βοηθητικό εξοπλισμό (άρβυλα, ένδυση, κ.λπ.), με ελάχιστα λειόκαννα τουφέκια και κυρίως με στρατιωτικά που τους διέθεταν τα ΤΕΑ, κυνηγούσαν αγριόχοιρο τον οποίο πουλούσαν ως κρέας και ζαρκάδι για να τραφούν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους.
    Το ζαρκάδι δεν πουλιόταν για δύο λόγους: πρώτον γιατί ήταν και είναι απαγορευμένο θήραμα και δεύτερον γιατί είναι ελαφρύ, οπότε δεν έπιανε υψηλή αξία. Έτσι, λοιπόν, εφόσον έμπαινε στο κυνήγι και ο επαγγελματισμός, ήταν φυσικό η μοιρασιά να είναι σχολαστική. Φτάσαμε λοιπόν στις μέρες μας, που ενώ η αγοραπωλησία απαγορεύεται, η σχολαστική μοιρασιά παραμένει ως παράδοση και λειτουργεί τόσο ισχυρά, που πολλές φορές γίνονται και «παρατράγουδα».
    Τους πουλάδες, οι γουρουνάδες δεν τους αντιμετωπίζουν σε καμιά περίπτωση περιφρονητικά, παραδέχονται τις ανώτερες σκοπευτικές τους ικανότητες, αλλά δεν κατανοούν πως ρίχνουν «σφαίρα» σε τόσο μικρό θήραμα και με τόσες πιθανότητες αποτυχίας. Και αυτό πάλι έχει να κάνει με την προέλευσή τους από πολύ φτωχά κοινωνικά στρώματα, όπου η άκαρπη κατανάλωση πυρομαχικών ήταν απαγορευμένο παιχνίδι. Βέβαια, εξοργίζονται όταν κάποιος μπεκάτσας ή φάσσας, τούς κάνει «χαλάστρα» μπαίνοντας στην περιοχή που κυνηγούν αυτοί.
    Με λίγα λόγια, η κοινωνικότητα κυρίως του κυνηγίου του αγριόχοιρου, που συνίσταται στην ανάπτυξη δυνατών φιλικών σχέσεων μεταξύ των κυνηγών της παρέας, το κολατσιό με συνοδεία ούζου γύρω από τη φωτιά, τα πειράγματα, η συμμετοχή όλων στο κυνήγι ανάλογα μ’ αυτό που ο καθένας μπορεί να προσφέρει καλύτερα (άλλος «κόβει», άλλος μεταφέρει με το 4Χ4, άλλοι έχουν τα σκυλιά που είναι συνήθως και οι ειδικευμένοι παγανιέρηδες, άλλος είναι υπεύθυνος για τη διοικητική μέριμνα, κ.λπ.), η αποβολή του λουφαδόρου που πολλές φορές δεν είναι και τόσο διακριτική, η τιμητική θέση που αποδίδεται από την παρέα στους βετεράνους χωρίς γκρίνια και άλλα πολλά είναι τα στοιχεία που μ’ έκαναν να διολισθήσω από τα κυνήγια της φέρμας στο κυνήγι του αγριόχοιρου, χωρίς όμως να απαξιώνω τα πρώτα.

    …και οι "φερματζήδες"
    Θα πρέπει όμως να δούμε λίγο πιο βαθιά και τους φερματζήδες. Γιατί αναπτύσσεται αυτός ο έντονος ανταγωνισμός για το νούμερο ακόμη και μεταξύ φίλων; Γιατί αυτή η ξέφρενη και άκριτη τάση προς ό,τι μας πασάρουν οι επιτήδειοι, όπως π.χ. σούπερ σκύλοι, μπίπερ, ειδικά όπλα (μπεκατσοτούφεκα κ.ά.); Γιατί η τόσο εύκολη αλλαγή μεθόδων κυνηγίου, όπως π.χ. ομαδικό κυνήγι ορτυκιού ή πέρδικας (πού ακούστηκε!);
    Κάποιοι πολύ εύκολα θα πουν: τα πράγματα αλλάζουν και η ζωή εξελίσσεται. Θα συμφωνούσα μόνο αν και η μπεκάτσα έβαζε τουρμπίνα και πετούσε σαν F16. Δεν μπορούμε να βελτιώνουμε τα επιθετικά μας όπλα χωρίς το θήραμα να βελτιώνει και εκείνο τα αμυντικά του. Γιατί στους γουρουνάδες και στους λαγάδες δεν περνάνε αυτά; Κάποιος ίσως βιαστεί ν’ απαντήσει: «μα αυτοί ζουν πίσω από τον κόσμο, ενώ εμείς είμαστε μοντέρνοι, αντιλαμβανόμαστε τα μηνύματα των καιρών».
    Όχι παιδιά, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα! Αν κοιτάξουμε λίγο στην κυνηγετική μας ιστορία, το λαγοκυνήγι και το γουρουνοκυνήγι, έχουν τις ρίζες τους πολύ πίσω στην αρχαιότητα και φέρουν μαζί τους μια πολύ βαριά παράδοση με τις κοινωνικές της προεκτάσεις.
    Το κυνήγι των πουλιών παραδοσιακά, γινόταν με οποιονδήποτε άλλον τρόπο εκτός από το τουφέκι, όπως π.χ. με το απόχι τα ορτύκια στη Μάνη, με ξόβεργα τις τσίχλες στα νησιά και κάθε λογής παγίδα για τα διάφορα είδη πουλιών ανά την Ελλάδα. Τουφεκιά στο φτερό για τους παλιούς κυνηγούς της υπαίθρου, ήταν κάτι το ακατανόητο. Εδώ λειτουργούσε η οικολογική αρχή του καλύτερου αποτελέσματος με το λιγότερο δυνατό ενεργειακό κόστος (προσπάθεια), που την γνωρίζουν και την εφαρμόζουν πολύ καλά όλοι οι άρπαγες, μηδέ του ανθρώπου εξαιρουμένου.
    Το κυνήγι της φέρμας, αναπτύχθηκε στην Ευρώπη μετά την εφεύρεση των πυροβόλων όπλων και στην πατρίδα μας ασκήθηκε από τις υψηλές κοινωνικές τάξεις, από τις αρχές του 20ου αιώνα, για να εξαπλωθεί μαζικά μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
    Ιδιαίτερα, δε, μεγάλους ρυθμούς εξάπλωσης γνώρισε τη δεκαετία του ’70.
    Η θεαματικότητα που παρουσιάζει, η ευκολία μύησης από έναν αρχάριο κυνηγό, τα πολύ όμορφα και στιλάτα σκυλιά φέρμας, η ευκολία πρόσβασης στα ανάλογα κυνηγοτόπια και το παραμύθι που έντεχνα μας πούλησαν κάποιοι επιτήδειοι, ότι δηλαδή το κυνήγι είναι άθλημα και όχι αποκομιδή τροφής απευθείας από τη φύση (και μπήκε και στη νομοθεσία), είναι οι κυριότεροι λόγοι της μαζικής αυτής εξάπλωσης και κυρίως στους κυνηγούς των αστικών κέντρων. Λείπει, όμως, το κυριότερο που είναι η βαθιά παράδοση.
    Η παράδοση είναι που μεταφέρει από γενιά σε γενιά τους κανόνες δεοντολογίας και ο σεβασμός στις παραδόσεις και το εθιμικό δίκαιο, είναι αυτός που επιβάλλει την τήρηση των κανόνων.
    Κάθε άλλη προσπάθεια με επιβολή κανόνων από αλλού, με αντιγραφές από κοινωνίες που καμιά σχέση δεν έχουν με μας, είναι καταδικασμένη, γιατί εν πολλοίς είναι ακατανόητη. Χρέος όλων μας είναι να κρατήσουμε τις παραδόσεις μας αλώβητες, για να περισώσουμε τις κυνηγετικές αξίες και αρετές.

    Συναδελφικές παραινέσεις

    Φίλοι φερματζήδες, ζήστε έντονα τις μοναδικές ρομαντικές στιγμές που χαρίζει αυτό το μοναχικό κυνήγι παρέα με το σκύλο σας και αφήστε τους κομπασμούς και τα πρωταθλήματα. Μη βλέπετε το θήραμα σαν… πήλινο δίσκο, αλλά ως ένα κομμάτι του οικοσυστήματος που το παίρνεται και η φύση θα το αναπληρώσει με ανάλογο τίμημα. Τίποτα δεν είναι δωρεάν.

    Φίλοι γουρουνάδες, κρατήστε ως κόρη οφθαλμού την ομαδικότητα αυτού του κυνηγίου που οι αρχαίοι πρόγονοί μας, μάς κληροδότησαν ως βαριά παρακαταθήκη.
    Εφαρμόστε αυστηρά τους κανόνες της κυνηγετικής δεοντολογίας και μην αφήνετε να παρεισφρήσουν ανάμεσά σας, άκριτα και για λόγους μοντερνισμού, ξενόφερτα στοιχεία. Θα λειτουργήσουν ως «μπούμερανγκ».

    …και η προσωπική μου άποψη:

    Εάν ο κος Καραμπατζιάκης είχε στόχο την αύξηση ανταγωνιστικών τάσεων μεταξύ γουρουνάδων και φερματζήδων, το πέτυχε. Είναι κρίμα για ένα τόσο διακεκριμένο επιστήμονα κυνηγό να κολλάει ταμπέλες και να προβαίνει σε ιδιότυπες «διακρίσεις». Ελίτ και σνομπ από τη μία , τα παιδιά του λαού από την άλλη. Τι άλλο θα ακούσουμε ;
    Είναι κακό και ξενόφερτο λοιπόν κε Καραμπατζιάκη να επιλέγω να κυνηγώ με καθαρόαιμο σκυλί μιας συγκεκριμένης ράτσας που πιστεύω ότι ικανοποιεί τις απαιτήσεις μου και όχι με κοκόνι. Επίσης λυπάμαι αλλά δεν ξέρω τι το «ειδικό» έχει ένα μπεκατσοντούφεκο; Σκοπευτικό laser πάντως δεν έχει. Φανταστείτε τώρα πόσο σνομπ είμαι που κυνηγώ με δίκαννο αντί της παραδοσιακής και λαοφιλούς καραμπίνας.
    Πού είδατε κε Καραμπατζιάκη αλλαγή τρόπων κυνηγιού στα κυνήγια φέρμας; Μήπως οι νεόκοποι παγανιέρηδες της περδικας και του ορτυκιού που αναφέρετε είναι κυνηγοί τριχωτών που μετέφεραν τη παγάνα στα πουλιά και που γι’ αυτούς η φέρμα του σκύλου είναι χάσιμο χρόνου. Προσωπικά δεν έχω δει παραπάνω από δυο – τρείς «φερματζήδες» κυνηγούς να πηγαίνουν μαζί στο κυνήγι. Κι’ αυτό για να αντιμετωπίσουν τα έξοδα αλλά και για στοιχειώδη ασφάλεια εάν συμβεί κάτι. Κι’ αυτοί στον κυνηγότοπο χωρίζονται γιατί το κυνήγι φέρμας είναι μοναχικό και ατομικό.
    Μιλάτε για εξομοίωση του πουλιού με πήλινο δίσκο σκοπευτηρίου υπονοώντας σπατάλη θηράματος. Από ποιους κύριε Καραμπατζιάκη; Απ’ αυτούς που σπαταλάνε μέρες μέσα στα δάση για δυο τρείς μπεκάτσες που ζήτημα είναι αν θα μπορέσουν να τουφεκίσουν καν, ή από εκείνους που σπάνε τα πόδια τους στους χαλιάδες και στις σάρες για δυό πέρδικες; Μήπως πρέπει να χτυπάμε καθιστά πουλιά για να είμαστε cost effective και να μην προκαλούμε με τη σπατάλη πυρομαχικών τα παιδιά του λαού; Θα θυμίσω την εκτεταμένη χρήση δραμιών από τους γουρουνάδες και τα γουρούνια που χάνονται τραυματισμένα. Μη μιλάτε λοιπόν για σπατάλη θηράματος από μέρους μας.
    Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σας είναι η χρήση του μπίπερ με την οποία διαφωνώ απόλυτα παρ’ όλο που είναι νόμιμη και φυσικά δεν συζητώ για τους ηλεκτρονικούς κράχτες που όμως δεν χαρακτηρίζουν τους κυνηγούς φέρμας αλλά τους κάθε λογής μαζέτες.
    Όσον αφορά τις υπερβολές μεταξύ φερματζήδων, δείξτε μου κυνηγό ή ψαρά που να μην έχει φουσκώσει την τσάντα ή την ψαριά του έστω και μία φορά. Τα κιλά του γουρουνιού δηλαδή μένουν σταθερά; Όσον αφορά τον ανταγωνισμό δεν έχουν υπάρξει επικοί τσακωμοί για γουρούνια που έβγαλαν τα σκυλιά μιας παρέας και τα τουφέκισε άλλη; .Όλα είναι τόσο αγγελικά στον κόσμο των γουρουνοκυνηγών;
    Επί του προκειμένου όμως. Γιατί κε Κααραμπατζιάκη επιμελώς αποσιωπάτε τα «κακώς κείμενα» των γουρουνάδων; Γιατί δεν αναφέρεστε στους κλειστούς αγροτικούς δρόμους με «οδοφράγματα» αγροτικά αυτοκίνητα και πολλές φορές μέλος της "παρέας" να φυλά σκοπιά, μην τυχόν και περάσει κανείς; Γιατί δεν αναφέρετε την άκρως διαδεδομένη παράνομη χρήση VHF; Τις παρέες 20 και 30 και βάλε… ατόμων (μέχρι 10 μέλη λέει ο νόμος); Την ανθούσα παράνομη αγοροπωλησία θηράματος; Τις πεντάσφαιρες και οκτάσφαιρες «καραμπίνες»; Τη διαπόμπευση του θηράματος από καφενείο σε καφενείο κι’ από χωριό σε χωριό; Ποια είναι η δικαιολογία για όλ’ αυτά; Το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο ή η αρχαία παράδοση;
    Και κάτι άλλο πιο σημαντικό που αφορά την ανθρώπινη ζωή. Προσωπικά έχω γίνει στόχος ειρωνικών (στην καλύτερη περίπτωση) σχολίων από «παραδοσιακούς» γουρουνοκυνηγούς για τη χρήση πορτοκαλί γιλέκου και καπέλου στο κυνήγι, πολύ πριν επιβληθεί νομικά με τη φετινή ρυθμιστική. Μήπως μπορείτε να μου πείτε τι ποσοστό γουρουνοκυνηγών κάνει χρήση τέτοιου εξοπλισμού που θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τόσα θανατηφόρα ατυχήματα; Δεν πειράζει αφήστε. Η παράδοση λέει ότι και ο Ξενοφών φορούσε χιτώνα παραλλαγής στο κυνήγι του αγριόχοιρου. Δυστυχώς ανοίγοντας το site πληροφορήθηκα άλλο ένα ατύχημα όπου το θύμα εξελήφθη ως θήραμα. Να χαίρεστε την παράδοσή σας.
    Με όλ’ αυτά σε καμία περίπτωση δεν θέλω να θίξω την κυνηγετική ικανότητα των γουρουνοκυνηγών και τη δυσκολία του κυνηγίου του αγριόχοιρου. Όμως πώς να το κάνουμε έχουμε όλοι το ίδιο δικαίωμα στον κυνηγότοπο. Εκεί κε Καραμπατζιάκη μετράει η παράδοση και ο άγραφος νόμος κι’ όχι πως θα μοιραστεί το κρέας η παρέα. Σε ότι αφορά τις παραινέσεις σας λυπάμαι αλλά δεν θα τις δεχθώ.
    Επειδή κε Καραμπατζιάκη γνωρίζω από τον κυνηγετικό τύπο την επιστημονική σας κατάρτιση και το έργο σας για το καλό του κυνηγιού γενικότερα δεν σας καταλογίζω εμπάθεια, αλλά θεωρώ ότι το άρθρο σας είναι ατυχές και μεροληπτικό. Νομίζω ότι θα πρέπει να αναθεωρήσετε και να δώσετε τις αναγκαίες εξηγήσεις. Οι ταμπέλες και οι διαχωρισμοί μόνο κακό κάνουν. Δεν μου αρέσει να κάνω τον τιμητή, όμως το κυνήγι μόνο ως ενιαίο και αδιαίρετο πρέπει να προβάλλεται για να επιβιώσει, ανεξάρτητα από θηράματα, τεχνικές κυνηγίου και κοινωνικές ομάδες.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας και εύχομαι Καλή Χρονιά σε όλους.

    Κώστας Τσαπάρας
    Μαγούλα Αττικής


    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #353958

    Λογω τετοιων αρθρων και αποψεων σταματησα να αγοραζω το εν λογω περιοδικο,και τωρα σταματησα να περνω και αλλο μεγαλο περιοδικο.Αιτια,τα αρθρα απο ατομα τα οποια,παροτι ειναι ΓΝΩΣΤΕΣ του αντικειμενου,και μπορουν να επιχειρηματολογησουν ανετα και αντικειμενικα,για λογους που δυστηχως δεν μπορω να κατανοησω,καταφευγουν η σε κρισεις οπως ο ανωτερω η σε καταγραφη προσωπικων δεδομενων.Κουβεντα δεν κανει ο κυριος Καραμπατζιακης για τα οργια που γινονται στην Πελλοπονησο,που εχουν απασχολησει επανειλημενως τον κυνηγετικο και μη τυπο.Ουτε λεξη για τα οσα σωστα επισημενει ο φιλος
    Κωστας. :( θεαματικότητα που παρουσιάζει, η ευκολία μύησης από έναν αρχάριο κυνηγό, τα πολύ όμορφα και στιλάτα σκυλιά φέρμας, η ευκολία πρόσβασης στα ανάλογα κυνηγοτόπια και το παραμύθι που έντεχνα μας πούλησαν κάποιοι επιτήδειοι, ότι δηλαδή το κυνήγι είναι άθλημα και όχι αποκομιδή τροφής απευθείας από τη φύση (και μπήκε και στη νομοθεσία), είναι οι κυριότεροι λόγοι της μαζικής αυτής εξάπλωσης και κυρίως στους κυνηγούς των αστικών κέντρων. Λείπει, όμως, το κυριότερο που είναι η βαθιά παράδοση. ;) Αυτη η παραγραφος,δεν μου αρεσε καθολου μα καθολου συναδερφοι!

    ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΙΝΑΜΕ??????ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΟΛΟΓΟΙ,ΝΑ ΠΩ ΟΚ?ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ??

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #354239

    [font=”Verdana”]Έχοντας διανύσει την αντίστροφη πορεία σε σχέση με τον Κο Φάνη Καραμπατζάκη, – ξεκίνησα από "γουρουνάς" και αυτή τη στιγμή είμαι "κυνηγός υδροβίων" και "φερματζής" – έτσι νομίζω ότι μπορώ να πω με αντικειμενικότητα την γνώμη μου.

    Φίλε μου Κώστα λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω αλλά συμφωνώ με τον Φάνη Καραμπατζάκη, έτσι είναι όπως τα λέει. Το άρθρο του το είχα διαβάσει πριν καιρο σε έκδοση της ΣΤ ΚΟΜΑΘ κι όντως με προβλημάτισε. Αλλά συμφωνώ.
    Φίλε Κώστα πρόσεξες ότι δεν υπήρξε ανταπόκριση στο μυνημά σου από άλλα μελη του φόρουμ, αναρωτήθηκες γιατί;
    Κατανοώ τις ανησυχίες σου ίσως και την αντίδρασή σου δεν τις συμμερίζομαι όμως….
    Ισως έχεις υπόψη σου νεόκοπες παρέες "γουρουνάδων" αυτούς τους κρεατοσυλέκτες που ενίοτε σκοτώνονται μεταξύ τους την τελευταια δεκαετία :D
    ΔΕΝ είναι αυτοί που έχει υπόψη του ο Φάνη Καραμπατζάκης ΔΕΝ είναι αυτοί που γνώρισα εγώ. Αν θέλεις να μαθεις, ενας από τους λόγους που αποφευγω το κυνήγι αγριόχοιρου (εκτός της έλλειψης χρόνου) είναι η εμφάνιση νεόκοπων ταλιμπάν…..

    Όσον αφορά τη νοοτροπία των παλιών "φερματζήδων" δες αυτό το μυνημα που έστειλε παλαιός και καλός Μπεκατσάς σήμερα:[/font]

    TO ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΜΠΕΚΑΤΣΑΣ (οπως & το καρτερι του τρυγωνιου στο νερου) ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΠΟΤΕ!!!!!!
    ΑΠΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΑΣΑΡΧΕΙΑ….ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΜΠΕΚΑΤΣΑ ΕΙΝΑΙ "ΜΟΔΑ" ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 10ετιας….
    ΕΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ …..
    ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ 4.500 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 1995 ΤΟ ΠΟΛΥ 7-10 ΦΕΡΜΑΤΖΙΔΕΣ & 1-2 ΕΙΧΑΝ ΣΚΥΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΟΙΚΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΡΑΤΣΑ & ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΑ & ΚΑΛΑ…ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΦΕΡΜΑΡΑΝ…..
    ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 25-30 ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΕ ΣΚΥΛΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ….
    ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΠΕΚΑΤΣΟΤΟΠΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΕΙΣ 2-3 ΧΛΜ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΑΛΛΑ ΓΑΙΔΟΥΡΟΔΡΟΜΟΣ….ΤΩΡΑ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΤΟ & ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΜΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ…..
    ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΠΟΥΛΙΑ & ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΟΥΤΕ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΜΑΡΤΗΡΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ…….
    ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΥΛΙΑ …& ΣΕ 1 ΩΡΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ & ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ….
    ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ????????

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡΙ……

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΊΑ Η ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ…..ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ…ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ….
    Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ (που εζησε ακομα ποιο καλες κυνηγετικες στιγμες) ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ (καλο ή κακο )……
    ΤΩΡΑ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΙΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΜΟΝΟ & ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ…..ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΕ ΚΑΡΤΕΡΙ…… Ή ΛΑΓΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ…Η ΚΟΨΙΜΟ ΧΛΩΡΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ….. Ή ΑΚΟΜΑ ΠΕΤΑΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ……….

    ΠΑΡΕΠΗΠΤΟΝΤΩΣ & ΕΓΩ ΚΥΝΗΓΗΣΑ ΜΠΕΚΑΤΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡΙ ΚΑΠΟΤΟΤΕ (18ρης) ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ…ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ…ΟΜΩΣ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ & ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡΙ
    ΕΔΩ & 3-4 ΧΩΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΑΣΤΙΓΑ……
    ΠΩΣ?????????
    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ…..ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ( ακομα & με αυτ/τα ιδιωτικα των μελων του Δ/Σ του συλλογου) ΣΕ 3-4 ΜΕΡΗ ΓΝΩΣΤΑ & ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΑΡΤΕΡΙΑ……
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ (και αυτο ειναι που ποναει) ΚΡΑΞΙΜΟ ΚΑΘΕ ΚΑΡΤΕΡΙΤΖΗ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΕ ΜΠΕΚΑΤΣΕΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ…..
    ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΠΙΔΗΞΕΙΑΣ (γιατι στο καρτερι γιαυτο παει & οχι για να φαει) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΧΤΕΙ & ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ,ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΥΝΗΓΟΣΥΖΗΤΗΣΗ ….ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ….ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ……
    ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΜΥΝΗΣΕΙΣ & ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ………

    ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ …..ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΙΝΑΝ….& ΠΡΟΚΑΛΩ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΙ (ακομα & τιε μερες μς πολλες μπεκατσες) ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΑΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ( δεν κυνηγανε καρτερι κοτσυφια-τσιχλες στο χωριο μου).
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ …ΔΙΑΒΑΖΩ….ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΜΠΕΚΑΤΣΕΣ…ΑΛΛΑ ……….. [/color]

    [font=”Verdana”]Καταλαβατε φίλοι Κώστα & Δημήτρη;;;;;; ετσι είναι όπως τα γράφει ο ΚΕΡΜΕΝ και παρεπιπτοντως ο τρόπος αντιμετώπισης των λαθροθήρων που προτείνει είναι ο ενδειγμένος κατά την γνώμη μου.
    Θα πω κάτι τελευταίο, όλα αυτά τα χρόνια έχοντας κυνηγήσει σε διαφορα μέρη της πατρίδας μας κι έχοντας γνωρίσει πάρα πολλούς κυνηγούς και "κυνηγούς" τείνω στο συμπέρασμα ότι οι "καλύτεροι" κυνηγοί είναι οι συνειδητοποιημένοι Λαγάδες. Ασχέτως αν έχουν μεσάνυχτα από βλητική, ασχέτως του μορφωτικού τους ή του "κοινωνικού" τους επιπέδου και ασχέτως αν δεν ενδιαφέρονται για καθαροαιμία, είναι πραγματικοί ΚΥΝΗΓΟΙ. :D [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    139
    kounos στις #354251

    Λογω τετοιων αρθρων και αποψεων σταματησα να αγοραζω το εν λογω περιοδικο,και τωρα σταματησα να περνω και αλλο μεγαλο περιοδικο.Αιτια,τα αρθρα απο ατομα τα οποια,παροτι ειναι ΓΝΩΣΤΕΣ του αντικειμενου,και μπορουν να επιχειρηματολογησουν ανετα και αντικειμενικα,για λογους που δυστηχως δεν μπορω να κατανοησω,καταφευγουν η σε κρισεις οπως ο ανωτερω η σε καταγραφη προσωπικων δεδομενων.Κουβεντα δεν κανει ο κυριος Καραμπατζιακης για τα οργια που γινονται στην Πελλοπονησο,που εχουν απασχολησει επανειλημενως τον κυνηγετικο και μη τυπο.Ουτε λεξη για τα οσα σωστα επισημενει ο φιλος
    Κωστας. :D θεαματικότητα που παρουσιάζει, η ευκολία μύησης από έναν αρχάριο κυνηγό, τα πολύ όμορφα και στιλάτα σκυλιά φέρμας, η ευκολία πρόσβασης στα ανάλογα κυνηγοτόπια και το παραμύθι που έντεχνα μας πούλησαν κάποιοι επιτήδειοι, ότι δηλαδή το κυνήγι είναι άθλημα και όχι αποκομιδή τροφής απευθείας από τη φύση (και μπήκε και στη νομοθεσία), είναι οι κυριότεροι λόγοι της μαζικής αυτής εξάπλωσης και κυρίως στους κυνηγούς των αστικών κέντρων. Λείπει, όμως, το κυριότερο που είναι η βαθιά παράδοση. :D Αυτη η παραγραφος,δεν μου αρεσε καθολου μα καθολου συναδερφοι!

    ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΙΝΑΜΕ??????ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΟΛΟΓΟΙ,ΝΑ ΠΩ ΟΚ?ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ??

    Συνάδελφε μερικά από αυτά που λέει δεν είναι αλήθεια; Στο νησί μας μήπως έχεις δει τι συμβαίνει μεταξύ λαγάδων και μπεκατσάδων .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/09/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    716
    KERMEN στις #114648

    ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ…
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ & ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ….
    ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΦΕΡΜΑΤΖΗΣ ΠΟΥ ΕΔΩ & 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΝΗΓΑ ΦΑΝΑΤΙΚΑ & ΛΑΓΟ….
    Η ΛΑΓΟΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ 3 ΦΕΡΜΑΤΖΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΙΤΕΡΕΣ ΦΕΡΜΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ (δες τις φωτο με την παρεα σε μπεκατσες στο αλπουμ μου).
    ΤΟ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΙ (κατ επεκταση το γουρονκυνηγι) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ….
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΚΕΥΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΘΟΜΟΥΝ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΜΗΠΩΣ & ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΛΑΓΟΣ……
    ΚΑΙ ΟΜΩΣ …..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΝΟΣ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ……
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΝΗΓΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΛΙΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΘΗΡΑΜΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΒΙΟΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ (κ των συνηθειων του θηραματος), ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ,ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ κτλ.
    ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΥΝΗΓΙΑ ΠΟΥΛΙΩΝ ΠΟΥ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΜΟΝΑΧΙΚΑ & Η ΤΥΧΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΕΨΗΜΕΣ..
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ (και σε αυτο δεν νομιζω να αμφιβαλει κανενας) ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΠΛΕΟΝ & ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ…….
    ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΝΗΓΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΘΗΡΑΜΑ & ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ….
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΛΗΣΑ ΣΤΟ ΛΑΓΟΚΥΝΗΓΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΘΗΡΑΜΑΤΟΣ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ & ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ……

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #354258

    Συνάδελφε μερικά από αυτά που λέει δεν είναι αλήθεια; Στο νησί μας μήπως έχεις δει τι συμβαίνει μεταξύ λαγάδων και μπεκατσάδων .

    Λες να μην ξερω???αλλα μοναχα εγω καθομαι σαν μαλακας και κραζω τους γνωστους μας,και μονο εμενα μου την στηνουν οι θηροφυλακες να δουν αν εχω 3αρα την καραμπινα επειδη εβρισα τον πρωην προεδρο του συλλογου,που εγινε μεγαλοκυνηγος και αυτος.
    Το θεμα ειναι η ΠΑΙΔΕΙΑ,αλλα πως μπορουν να την αποκτησουν ατομα που αν τους εδινες ενα τουφεκι πριν απο 10-15 χρονια,εβαζαν την κανη για κοντακι??? :D

    Υ.Γ.το κουνος,απο τον πατακα το δανειστικες η καμια σχεση?? :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/02/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    124
    Fidel90 στις #114667

    ΛΟΙΠΟΝ…..ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΕΝΘΣΗ….
    ΤΟΝ ΦΑΝΗ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ (ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ) ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ… ΕΧΩ ΚΥΝΗΓΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΡΥΚΙΑ (ΜΑΝΤΕΨΤΕ…ΜΕ ΔΙΚΚΑΝΟ SP ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΟΡΤΥΚΙΑ)…. ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ)…
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΦΕΡΜΑΤΖΗΣ…. ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΓΡΙΟΧΟΙΡΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ…..
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝΗ TON PROWLER ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΚΕΡΜΕΝ…
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΥΝΗΓΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ…..ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΥΝΗΓΑΩ ΤΟ ΤΡΩΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΨΑΡΕΥΩ (ΚΑΙ "ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΩ")…ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΣΑΜΩΝΟΥΝ Η ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΑΣΚΟΠΩΣ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #114692

    Εάν φίλοι μου έχετε αντιληφθεί ότι στιγματίζω την αλλαγή είδους κυνηγίου που αναφέρει το άρθρο κάνετε λάθος. Επίσης δεν αναφέρομαι στο καρτέρι της μπεκάτσας γιατί οι συγκεκριμένοι δεν συγκαταλλέγονται στους "φερματζήδες", όπως άλλωστε και οι κάθε είδους κασσετοφονιάδες (συμφωνώ με όσα γράφει ο φίλος). Ακόμα η ευκολία πρόσβασης στον κυνηγότοπο διευκολύνει όλους (φερματζήδες και γουρουνάδες) εξ ίσου και κυρίως τους λαθροθήρες. Σας παραπέμπω σε άλλο άρθρο του ίδιου τεύχους του συγκεκριμένου περιοδικού όπου ο αρθρογράφος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι πατούσε το γκάζι του Niva τέρμα για να προλάβει το γουρούνι που κατευθυνόταν σε άλλο μέρος. Επίσης νομίζω ότι έκανα όσο πιο ξεκάθαρο γίνεται ότι δεν έχω πρόβλημα με τους γουρουνάδες που εξασκούν το κυνήγι τους σύμφωνα με το νόμο και την ηθική απαλλαγμένοι από μαγγιά του ράμπο και τη θρασύτητα που διακρίνει ορισμένους από αυτούς και την οποία έχω αντιμετωπίσει πολύ έντονα. Εκεί που έχω πρόβλημα είναι οι ταμπέλες και οι διαχωριστικές γραμμές. Το συγκεκριμένο άρθρο σαφώς και βγάζει λάδι τους γουρουνάδες από όλα τα κακώς κείμενα που αναφέρω. Με μιά φράση του τύπου "απομακρύνετε τα ξένα στοιχεία…κλπ" τελειώσαμε. Αντίθετα επιμένει στο να χαρακτηρίζει τους φερμαδόρους "ελίτ" και "μυρωδιάδες" για να χρησιμοποιήσω ποδοσφαιρική έκφραση. Απαντήστε μου λοιπόν. Με ποιόν τρόπο εκδιώκεται ο μπεκατσάς που έχει το θράσος να κυνηγά σε περιοχή που έχει ιδιοποιηθεί ως τσιφλίκι της η γουρουνοπαρέα; Μήπως κάποιος από σας τους "φερματζήδες" εξομοιώνει το θήραμα με πήλινο δίσκο και άγχεται μήπως ο διπλανός κάνει παραπάνω πουλιά και πάρει κανένα χρυσό μετάλλιο ή κύπελλο; Μήπως κρεμάει και τα πουλιά απ' τους καθρέφτες του αυτοκινήτου για να αυτοεπιδειχθεί; Γουρούνια όμως εχω δεί δεμένα πάνω σε σχάρες και καπώ αυτοκινήτων να κάνουν και το γύρο των καφενείων της επαρχίας. Μη μου λέτε για αρμαθιές μπεκάτσες ή σακούλες ορτύκια σε καφενεία γιατί αυτά είναι προϊόντα λαθροθηρίας (καρτεριού – κασετοφώνου). Ας βγεί λοιπόν κάποιος να μου πεί ότι υπερβάλλω σ' αυτά που λέω. Και η απορία μου είναι γιατί τα θέματα αυτά δεν θίγονται στο συγκεκριμένο άρθρο παρά περνάνε ντούκου; Γιατί δηλαδή ο αρθρογράφος δεν τα επικαλείται και δεν τα στιλιτεύει για να προατατεύσει την παράδοση; Δεν νομίζω να μην τα γνωρίζει ούτε βέβαια να τα επικροτεί. Γιατί λοιπόν δεν λέει στα ίσα τα ελαττώματα των μεν και των δε; Απλά πιστεύω ότι οι προσωπικές του απόψεις και εμπειρίες στο συγκεκριμένο θέμα τον επηρέασαν. Και επανέρχομαι στο ότι οι διαχωρισμοί δεν έχουν θέση στο κυνήγι. Πιστεύω ότι τον κυνηγό καλό ή κακό τον κάνει η συμπεριφορά που έχει απέναντι στο θήραμα και τους άλλους κυνηγούς κι' όχι το θήραμα που κυνηγάει. Το έργο του κου Καραμπατζιάκη για το καλό του κυνηγιού στη χώρα μας και τη συνέχισή του είναι τεράστιο και το γεγονός αυτό μαζί με την επιστημονική του κατάρτιση είναι που προσωπικά με προβλημάτισαν σε σχέση μ' αυτό το άρθρο. Ειλικρινά περιμένω να δω εάν θα υπάρξει απάντηση στο περιοδικό.

    Κώστας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/08/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    424
    panteli1 στις #114697

    Καλησπέρα
    Από γουρούνι άσχετος
    Από φερμα σχετικός
    Αλλά να κάνω ερώτηση σε αυτούς που ξέρουν από γουρούνι
    Όταν κάνουν παγάνα πως την κάνουν ?
    Με ντουντούκες Η με ντουφεκες
    Πόσες κούτες από φισέκια καταναλώνουν?
    Στα ποσά σταματάνε?
    Ξέρετε ότι κάποιος από Πελοπόννησο πληρώνει μεροκάματο για την παγάνα και τα τσακίζει για να τα πουλάει 50 και 60 το κιλό
    Σε κάποιες περιοχές το κυνηγάνε όλο τον χρόνο.
    Μήπως κάποιοι αφήνουν να τσακίζουν τα σκυλιά τους τα μικρά γουρουνάκια (ΜΠΗΜΙΑ) για να κακιώνουν τα σκυλιά?
    Καλό είναι όλα να τα κάνουμε με μέτρο και να μην αρχίζουμε να την λέμε σε κανέναν .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    149
    ΜΠΕΚΑΤΣΑΣ 3 στις #114699

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΧΟΡΤΑΓΟΙ? ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ? ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ Ο ΛΙΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ? ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.ΓΙΑΤΙ Ο ΛΑΓΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΡΔΙΚΑ? ΔΕΝ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΛΑΣ ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΟΥ ΛΑΓΟ ΘΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΩ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ πΧ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΑΓΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΣΕΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ <<ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ? ΠΑΣ ΚΑΛΑ?>>ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΛΑΓΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΕΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΓΩ ΛΑΓΟ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ…[ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ] ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΠΟΥΛΙΑ… ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΣΟΥ ΣΚΑΣΜΕΝΑ? ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ? ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΡΤΕΡΙ ΓΙΑ ΤΣΙΧΛΕΣ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΧΑΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΑΔΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ Σ'ΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΕΚΕΙ? ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΕΔΩ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.ΟΛΟΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ… Η ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ… Η ΘΑ ΦΑΜΕ… Η ΘΑ ΨΩΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ … ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟΝ. ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΜΙΣΟ ΜΑΤΙ ΝΑ ΧΛΕΒΑΖΕΙ Η ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΗ? ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ <<ΞΕΝΟ>>? ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΠΩΣ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ Η 500ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!!

    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΛΙΓΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ… ΕΣΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ? ΟΧΙ! ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ… ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ….ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΥΠΤΡΑ!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1013
    karma στις #114702

    Επειδη εδω ζουμε ολοι , ειναι απλα τα πραγματα:το γουρουνι ειναι κατα βασιν κυνηγι για κρεας (δηλ εισοδημα) και μαλιστα σε περιοχες που δοκιμαζονται τα τελευταια χρονια ξεχασμενες απο Θεο κι ανθρωπους , δεν υπαρχει η πολυτελεια για προβληματισμους και εφοσον γινεται στις μερες του ολα καλα και νομιμα.
    Αν ειναι λαθροθηρες το λογο εχει ο Νομος.Μην περιμενετε συμμετοχη τους σ ενα τετοιο φορουμ και αντιλογους , το ξερουν καλα οτι καταστρατηγουν καθε ελευθερια των αλλων κυνηγων οταν κλεινουν το βουνο κλπ κλπ παντως υπαρχουν και οι καθημερινες εαν καποιος θελει να κυνηγησει στα μερη τους.
    Για την κατηγορια της φερμας που ανηκω κι εγω δε νομιζω οτι ειναι καμμια ανωτερη μορφωτικα/κοινωνικα κλπ ταξη ομως σιγουρα στατιστικα περιεχει πολυ περισσοτερο συνειδητοποιημενο κοσμο που νοιαζεται για το αυριο εκτος απ το σημερα.Οποιοι θεωρουν οτι ανηκουν σ αυτη τη μειοψηφια πρεπει να παρουν στις πλατες τους το μελλον του κυνηγιου στην πατριδα μας.Και δεν εννοω τους συνδικαλιστες , αντιθετα υπαρχει πληθωρα ΔΣ κυν.συλλογων που ανεχεται καθε παρανομο οπλοφορο κατσαπλια για να παρει εσοδα/ψηφους και κανει γαργαρα τις παρανομιες.Αυτοι ειναι πρωτα απ ολα οι υπευθυνοι γιατι αυτοι εκδιδουν τις αδεις.Οι οπλοφοροι ανευ αδειας ανηκουν στο κοινο ποινικο δικαιο._

    Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #354300

    Επειδη εδω ζουμε ολοι , ειναι απλα τα πραγματα:το γουρουνι ειναι κατα βασιν κυνηγι για κρεας (δηλ εισοδημα) και μαλιστα σε περιοχες που δοκιμαζονται τα τελευταια χρονια ξεχασμενες απο Θεο κι ανθρωπους , δεν υπαρχει η πολυτελεια για προβληματισμους και εφοσον γινεται στις μερες του ολα καλα και νομιμα.
    Αν ειναι λαθροθηρες το λογο εχει ο Νομος.Μην περιμενετε συμμετοχη τους σ ενα τετοιο φορουμ και αντιλογους , το ξερουν καλα οτι καταστρατηγουν καθε ελευθερια των αλλων κυνηγων οταν κλεινουν το βουνο κλπ κλπ παντως υπαρχουν και οι καθημερινες εαν καποιος θελει να κυνηγησει στα μερη τους.
    Για την κατηγορια της φερμας που ανηκω κι εγω δε νομιζω οτι ειναι καμμια ανωτερη μορφωτικα/κοινωνικα κλπ ταξη ομως σιγουρα στατιστικα περιεχει πολυ περισσοτερο συνειδητοποιημενο κοσμο που νοιαζεται για το αυριο εκτος απ το σημερα.Οποιοι θεωρουν οτι ανηκουν σ αυτη τη μειοψηφια πρεπει να παρουν στις πλατες τους το μελλον του κυνηγιου στην πατριδα μας.Και δεν εννοω τους συνδικαλιστες , αντιθετα υπαρχει πληθωρα ΔΣ κυν.συλλογων που ανεχεται καθε παρανομο οπλοφορο κατσαπλια για να παρει εσοδα/ψηφους και κανει γαργαρα τις παρανομιες.Αυτοι ειναι πρωτα απ ολα οι υπευθυνοι γιατι αυτοι εκδιδουν τις αδεις.Οι οπλοφοροι ανευ αδειας ανηκουν στο κοινο ποινικο δικαιο._

    Στο τελευταιο κανεις λαθος φιλε μου,δεν ειναι υπευθυνοι αυτοι που εκδιδουν τις αδειες,αυτοι κοιτανε τα καλα και συμφεροντα τους.
    Υπευθυνοι,ειμαστε ολοι ΕΜΕΙΣ οι ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ,που παμε στο συλλογο ΜΟΝΟ για να εκδωσουμε την νεα μας αδεια,και δεν παταμε στις γενικες συνελευσεις να τους κραξουμε,και να ψηφησουμε ΙΚΑΝΑ ατομα,ατομα που ΑΓΑΠΟΥΝ το κυνηγι,και οχι ατομα που νοιαζονται για <μεγαλεια και πορδες>,οπως λεμε στον τοπο μου,και εν τελει,ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1013
    karma στις #354301

    Στο τελευταιο κανεις λαθος φιλε μου,δεν ειναι υπευθυνοι αυτοι που εκδιδουν τις αδειες,αυτοι κοιτανε τα καλα και συμφεροντα τους.
    Υπευθυνοι,ειμαστε ολοι ΕΜΕΙΣ οι ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ,που παμε στο συλλογο ΜΟΝΟ για να εκδωσουμε την νεα μας αδεια,και δεν παταμε στις γενικες συνελευσεις να τους κραξουμε,και να ψηφησουμε ΙΚΑΝΑ ατομα,ατομα που ΑΓΑΠΟΥΝ το κυνηγι,και οχι ατομα που νοιαζονται για <μεγαλεια και πορδες>,οπως λεμε στον τοπο μου,και εν τελει,ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

    Ετσι ειναι , ομως η καρδια του προβληματος δεν ειναι το Αιγαλεω κι οι Αμπελοκηποι Θεσ/νικης αλλα οι μικροι επαρχιακοι συλλογοι.Εκει πρεπει να γινει κατι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/04/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    221
    kostasts στις #114706

    Συμφωνώ με το φίλο Karma. Απόλυτα. Αυτός είναι και ο διαχωρισμός που πρέπει να έχουμε μεταξύ μας. Κυνηγοί από τη μιά και οπλοφόροι λαθροθήρες από την άλλη, οποιαδήποτε ιδιότητα κι' αν έχουν και ότι και να κυνηγάνε. Μηδενική ανοχή.

    Κώστας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    153
    saket στις #114711

    Ο φίλος kostasts έχει απόλυτο δίκιο στις αιτιάσεις του για το άρθρο του Καραμπατζάκη…. όσο κι αν κάποιοι (ελάχιστοι…) από εδώ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τι θέλει να πει…
    Δεν ξέρω τους λόγους που έκαναν τον Καραμπατζάκη να γράψει αυτές τις βλακείες,αλλά μπορώ να φανταστώ μερικούς…
    Πάντως σε καμμιά περίπτωση δεν πρέπει να ξεκινήσει μια αντιπαράθεση μεταξύ μας (γενικά των κυνηγών εννοώ…) για τις σκοπιμότητες (και για την αύξηση της κυκλοφορίας …) ενός (κατά τα άλλα πολύ καλού…) περιοδικού.
    Δυστυχώς την πραγματικότητα μπορεί να την αντιληφθεί και ο πιο άσχετος με το κυνήγι , απλά παρακολουθώντας τις Ειδήσεις στην TV και την τραγική σε απώλειες Ανθρώπινων Ζωών ανευθυνότητας και απύθμενης βλακείας που διακατέχει κάποιους….
    Είναι (συνειδητά…) πολύ σκληρό το μήνυμά μου αλλά δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα που μας διασύρει και στα ΜΜΕ και στις κατ΄ ιδίαν συζητήσεις με τους γνωστούς "αντιφρονούντες" με το Κυνήγι…

    Και για να μην μείνει σε κανέναν καμμιά αμφιβολία, αντιγράφω τα παρακάτω από το site μας:

    1.
    Σαββάτο 10 Ιανουαρίου 2009
    Tραυμάτισε κατά λάθος τον εγγονό του

    Τραγική κατάληξη είχε για έναν 28χρονο νέο άνθρωπο η περιδιάβαση σε δασική περιοχή στους Σπαθάδες Καλαμπάκας, μάλλον για κυνήγι αγριογούρουνων, με τον 73χρονο παππού του.
    Συγκεκριμένα το βράδυ της Πέμπτης παππούς και εγγονός ανέβηκαν στα ψηλά…

    2.
    Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009
    Νεκρός κυνηγός στη Δράμα

    Νεκρός κυνηγός από τα σκάγια συντρόφου του

    Ένας κυνηγός 48 χρονών και πατέρας 5 παιδιών, έχασε τη ζωή του τα Θεοφάνια σε δασική περιοχή του Κάτω Νευροκοπίου Δράμας, από τα σκάγια του όπλου ενός από τους άλλους έξι συντρόφους του. Κατά η διάρκεια κυνηγιού αγριόχοιρου ένας από την παρέα πυροβόλησε εναντίον του θύματος, καθώς πίστεψε ότι πρόκειται για θήραμα με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει θανάσιμα.
    «Πρέπει επιτέλους, οι υπεύθυνοι των αρμοδίων υπηρεσιών να συνεργαστούν με την Κυνηγετική Ομοσπονδία και να προχωρήσουν στην αναμόρφωση του πεπαλαιωμένου νόμου για το κυνήγι για την προστασία των κυνηγών, αλλά και των πολιτών» υποστήριξε στην ΕΡΑ Καβάλας, με αφορμή το τραγικό περιστατικό, ο πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Δράμας «Άρτεμις», Δημήτρης Ευμοιρίδης. Αναγνώρισε όμως, και την ευθύνη των ίδιων των κυνηγών στο θέμα της προστασίας τους με τη χρήση του πορτοκαλί γιλέκου.

    3.
    Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2008
    Νεκρός 32χρονος κυνηγός

    Για κυνήγι αγριογούρουνου είχε πάει 32χρονος σε αγροτική περιοχή της Άρτας μαζί με τον αδελφό του και φίλους του, αλλά κατά λάθος κάποιος τον πυροβόλησε και τον σκότωσε νομίζοντας ότι πρόκειται για θήραμα.
    Όλα έγιναν στην θέση “Αμπέλι” του Δημοτικού Διαμερίσματος Παλαιοκάτουνου Αθαμανίας Άρτας, όταν ο 32χρονος δέχθηκε τον πυροβολισμό από κάποιον της παρέας του, εκεί που είχαν στήσει το καρτέρι για το αγριογούρουνο. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Άρτας, όπου διαπιστώθηκε ότι ήταν ήδη νεκρός. Την υπόθεση ερευνά η Αστυνομία Άρτας, ενώ αυτοί που κυνηγούσαν μαζί του, οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα για να διαπιστωθεί από τίνος το όπλο βρήκε τον θάνατο ο άτυχος 32χρονος.

    Και όλα αυτά τις τελευταίες εβδομάδες..ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ…

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 33 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων