ΚΟΨΙΜΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ

Επισκόπηση 9 δημοσιεύσεων - 1 έως 9 (από 9 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    58
    amarkou στις #27099

    Για σας φίλοι. Εχω ενα προβλημα με το όπλο μου (Browning Fusion Evolve) το ελατήριο επανένταξης κλείστρου είναι πολύ σκληρό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην γυρίζει το κλείστρο πίσω μετα απο την πυροδότηση του φυσιγγιου. Γνωρίζετε αν μπορώ να κόψω ένα κομμάτι απο το ελατήριο για να μειώσω την τάση του;; το έχετε ακούσει σαν τεχνική;;; Αν υποθέσουμε ότι το όπλο είναι καθάρο τότε τι άλλο μπορεί να εμποδίζει την ομαλή ολίσθηση του κλείστρου;;. Παντελή SOS!!!!!!!! Καθε μέρα που περνα νομίζω πως έχεις όλο και ποιο δίκιο…….. δεν ξέρω ρε παιδια έχω πολλές εμπλοκές με αυτό το όπλο πολλές!!!!!!!

    Κάθε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη…. Να περνατε καλά


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    340
    JOHNNY36 στις #355150

    Για σας φίλοι. Εχω ενα προβλημα με το όπλο μου (Browning Fusion Evolve) το ελατήριο επανένταξης κλείστρου είναι πολύ σκληρό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην γυρίζει το κλείστρο πίσω μετα απο την πυροδότηση του φυσιγγιου. Γνωρίζετε αν μπορώ να κόψω ένα κομμάτι απο το ελατήριο για να μειώσω την τάση του;; το έχετε ακούσει σαν τεχνική;;; Αν υποθέσουμε ότι το όπλο είναι καθάρο τότε τι άλλο μπορεί να εμποδίζει την ομαλή ολίσθηση του κλείστρου;;. Παντελή SOS!!!!!!!! Καθε μέρα που περνα νομίζω πως έχεις όλο και ποιο δίκιο…….. δεν ξέρω ρε παιδια έχω πολλές εμπλοκές με αυτό το όπλο πολλές!!!!!!!

    Κάθε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη…. Να περνατε καλά :angry: :D :P

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ? ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕΣ ΠΙΣΩ ? ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ:D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    58
    amarkou στις #355154

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ? ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕΣ ΠΙΣΩ ? ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ:angry:

    Το οπλο το πήρα μεταχειρισμένο. Είναι το πρώτο μου όπλο και όπως καταλαβαίνεις δεν ήμουν σε θέση να δω τα ψηλά γράμματα…Στην αρχή μου εκανε δυο τρεις εμπλοκές στο σκοπευτήριο αλλα δεν έδωσα σημασία… στο κυνήγι αργότερα αρχισε να μου κάνει εμπλοκές μετα απο την 3 φορά. Γενικά αν δεν βρέχει και αν είναι πεντακάθαρο το όπλο και αν δεν ρίξω πολλά φυσίγγια τότε κάτι γίνετε αλλα δεν νομίζεις ότι είναι πολλά τα Αν;. Ελπιζω να σου έλυσα κάποιες απορίες…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/01/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    19
    gkalamiotis στις #355158

    Το οπλο το πήρα μεταχειρισμένο. Είναι το πρώτο μου όπλο και όπως καταλαβαίνεις δεν ήμουν σε θέση να δω τα ψηλά γράμματα…Στην αρχή μου εκανε δυο τρεις εμπλοκές στο σκοπευτήριο αλλα δεν έδωσα σημασία… στο κυνήγι αργότερα αρχισε να μου κάνει εμπλοκές μετα απο την 3 φορά. Γενικά [b]αν[/b] δεν βρέχει και [b]αν [/b]είναι πεντακάθαρο το όπλο και [b]αν [/b]δεν ρίξω πολλά φυσίγγια τότε κάτι γίνετε αλλα δεν νομίζεις ότι είναι πολλά τα [b]Αν;[/b]. Ελπιζω να σου έλυσα κάποιες απορίες…

    φιλε γεια σου εχω κι εγω μια ιδια καραμπινα και δεν εχω αντιμετωπισεε τετοιο προβλημα…. σε καμια περιπτωση δεν κοβεισ το ελατηριο μα σε καμια…. το καλυτερο που εχεισ να κανεισ ειναι να το πασ σε εναν οπλουργο… και ακομα καλυτερα να εποικοινωνισεισ με την αντιπρωσοποια… παντωσ αυτα τα οπλα εχουν μια αδυναμια στην καθαριοτητα….ειναι λιγο ευαισθητα σε αυτο τον τομεα… αλλα το ποιο πιθανο σε εσενα ειναι να υπαρχει καποιο προβλημα αλλα οχι στο μηκοσ και στη σκληποτητα του ελατηριου…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    739
    accuracy lover στις #115573

    Από τα λεγόμενά σου φίλε amarkou δεν κατάλαβα ακριβώς το πρόβλημα της εμπλοκής – μπορείς να το κάνεις πιό "λιανά" που λένε ; Εννοείς ότι μετά την πυροδότηση του φυσιγγίου δεν ξεκλειδώνει κάν το κλείστρο για να έρθει πίσω ; Ή μήπως ξεκλειδώνει αλλά δεν κάνει την πλήρη διαδρομή μέχρι πίσω ώστε να πετάξει το παλιό φυσίγγι και να βάλει νέο ; (πάει άς πούμε μέχρι τα μισά της διαδρομής ; ) Η σωστή περιγραφή της βλάβης έχει μεγάλη σημασία για την διόρθωσή της. Tο ελατήριο επαναφοράς του κλείστρου βρίσκεται μέσα στο κοντάκι και ο έλεγχός του απαιτεί την επέμβαση ειδικού. Το όπλο έχει καθαριστεί ποτέ σε βάθος ; Το έκανες ποτέ "φύλλο και φτερό" όπως το δείχνουν οι εικόνες στο προσπέκτους του ; Ειδικά σε όπλα αερίων θέλει επιμονή στο καθάρισμα (το οποίο καμιά φορά περιλαμβάνει και ξεβούλωμα) των οπών της κάννης από κατάλοιπα πυρίτιδας και πλαστικού από τους συγκεντρωτήρες ή και επιμολυβδώσεις (άν έχουν χρησιμοποιηθεί φυσίγγια χωρίς συγκεντρωτήρα). Άν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν το φρόντιζε αρκετά όλα αυτά συμβάλλουν στην δημιουργία του προβλήματος. Πρίν από την επίσκεψη στον οπλουργό θα ήταν καλό να το υποβάλλεις σε εκτεταμένο καθαρισμό παντού (κάννη, πιστόνι αερίων, κλείστρο, βάση κλπ) με καθαριστικό υγρό (όχι με καθαριστικά "λάδια" που τα κάνουν όλα – σαν τα σαμπουάν 3 σε 1 – αλλά με υγρό καθαρισμού απ' αυτά που κυκλοφορούν σε γυάλινο μπουκάλι όπως το HOPPES No9 ΒΕNCH REST που αφαιρεί τα πάντα) και με πολλή επιμονή στο εσωτερικό της κάννης στην οπή εξαγωγής των αερίων (καλό τρίψιμο με ορειχάλκινη βούρτσα και πολλά περάσματα με καθαριστικό). Καλό μπάνιο του πιστονιού και πλήρες στέγνωμα των εξαρτημάτων που έρχονται σε επαφή με τα αέρια πρίν την συναρμολόγηση (όχι λίπανση). Δοκίμασε να ξαναρίξεις με διάφορους τύπους γνωστών φυσιγγίων της αγοράς και δες τι κάνει – πιθανόν να ευθύνονται και τα φυσίγγια. Άν συνεχίζει το ίδιο "παραμύθι" είναι καλύτερα να αποτανθείς σε οπλουργό που γνωρίζει τα συγκεκριμένα όπλα (ή στον εξουσιοδοτημένο της αντιπροσωπείας) για να βρεί την αιτία της δυσλειτουργίας. Η λύση του κοψίματος του ελατηρίου επαναφοράς μόνο λύση δεν θα δώσει στο πρόβλημα – αυτές οι τεχνικές "Προκρούστη" είναι η τέλεια συνταγή για να καταντήσει το όπλο τελείως "ανισόρροπο" – ο κατασκευαστής του ήξερε τι έκανε όταν το σχεδίαζε και το έφτιαχνε. Καλό καθάρισμα – πολλές δυσλειτουργίες των όπλων θεραπεύονται απλά και μόνο με αυτό.
    Φιλικά,
    Κώστας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    340
    JOHNNY36 στις #355184

    Από τα λεγόμενά σου φίλε amarkou δεν κατάλαβα ακριβώς το πρόβλημα της εμπλοκής – μπορείς να το κάνεις πιό "λιανά" που λένε ; Εννοείς ότι μετά την πυροδότηση του φυσιγγίου δεν ξεκλειδώνει κάν το κλείστρο για να έρθει πίσω ; Ή μήπως ξεκλειδώνει αλλά δεν κάνει την πλήρη διαδρομή μέχρι πίσω ώστε να πετάξει το παλιό φυσίγγι και να βάλει νέο ; (πάει άς πούμε μέχρι τα μισά της διαδρομής ; ) Η σωστή περιγραφή της βλάβης έχει μεγάλη σημασία για την διόρθωσή της. Tο ελατήριο επαναφοράς του κλείστρου βρίσκεται μέσα στο κοντάκι και ο έλεγχός του απαιτεί την επέμβαση ειδικού. Το όπλο έχει καθαριστεί ποτέ σε βάθος ; Το έκανες ποτέ "φύλλο και φτερό" όπως το δείχνουν οι εικόνες στο προσπέκτους του ; Ειδικά σε όπλα αερίων θέλει επιμονή στο καθάρισμα (το οποίο καμιά φορά περιλαμβάνει και ξεβούλωμα) των οπών της κάννης από κατάλοιπα πυρίτιδας και πλαστικού από τους συγκεντρωτήρες ή και επιμολυβδώσεις (άν έχουν χρησιμοποιηθεί φυσίγγια χωρίς συγκεντρωτήρα). Άν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν το φρόντιζε αρκετά όλα αυτά συμβάλλουν στην δημιουργία του προβλήματος. Πρίν από την επίσκεψη στον οπλουργό θα ήταν καλό να το υποβάλλεις σε εκτεταμένο καθαρισμό παντού (κάννη, πιστόνι αερίων, κλείστρο, βάση κλπ) με καθαριστικό υγρό (όχι με καθαριστικά "λάδια" που τα κάνουν όλα – σαν τα σαμπουάν 3 σε 1 – αλλά με υγρό καθαρισμού απ' αυτά που κυκλοφορούν σε [b]γυάλινο[/b] μπουκάλι όπως το HOPPES No9 ΒΕNCH REST που αφαιρεί τα πάντα) και με πολλή επιμονή στο εσωτερικό της κάννης στην οπή εξαγωγής των αερίων (καλό τρίψιμο με ορειχάλκινη βούρτσα και πολλά περάσματα με καθαριστικό). Καλό μπάνιο του πιστονιού και πλήρες στέγνωμα των εξαρτημάτων που έρχονται σε επαφή με τα αέρια πρίν την συναρμολόγηση (όχι λίπανση). Δοκίμασε να ξαναρίξεις με διάφορους τύπους γνωστών φυσιγγίων της αγοράς και δες τι κάνει – πιθανόν να ευθύνονται και τα φυσίγγια. Άν συνεχίζει το ίδιο "παραμύθι" είναι καλύτερα να αποτανθείς σε οπλουργό που γνωρίζει τα συγκεκριμένα όπλα (ή στον εξουσιοδοτημένο της αντιπροσωπείας) για να βρεί την αιτία της δυσλειτουργίας. Η λύση του κοψίματος του ελατηρίου επαναφοράς μόνο λύση δεν θα δώσει στο πρόβλημα – αυτές οι τεχνικές "Προκρούστη" είναι η τέλεια συνταγή για να καταντήσει το όπλο τελείως "ανισόρροπο" – ο κατασκευαστής του ήξερε τι έκανε όταν το σχεδίαζε και το έφτιαχνε. Καλό καθάρισμα – πολλές δυσλειτουργίες των όπλων θεραπεύονται απλά και μόνο με αυτό.
    Φιλικά,
    Κώστας

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ BROWNING GOLD ΠΟΥ ΕΧΩ , ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΜΙΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΡΟΥ ΕΞΑΓΩΓΗ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΥΣΙΓΓΙΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΜΗ ΝΕΟ , ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ , ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΕΚΑΝΕ , ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΡΙΞΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 3 ΚΟΥΤΙΑ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ . ΛΥΣΕ ΤΟ ΚΟΝΤΑΚΙ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΕΛΛΑΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΩΛΗΝΑ , ΕΝΑ ΠΙΡΑΚΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ , ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΗ ΣΩΛΗΝΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΑΤΗΡΙΟ .ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ ΣΕ ΣΚΑΝΔΑΛΕΣ , ΚΛΕΙΣΤΡΑ , ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    57
    ximikos στις #355186

    Για σας φίλοι. Εχω ενα προβλημα με το όπλο μου (Browning Fusion Evolve) το ελατήριο επανένταξης κλείστρου είναι πολύ σκληρό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην γυρίζει το κλείστρο πίσω μετα απο την πυροδότηση του φυσιγγιου. Γνωρίζετε αν μπορώ να κόψω ένα κομμάτι απο το ελατήριο για να μειώσω την τάση του;; το έχετε ακούσει σαν τεχνική;;; Αν υποθέσουμε ότι το όπλο είναι καθάρο τότε τι άλλο μπορεί να εμποδίζει την ομαλή ολίσθηση του κλείστρου;;. Παντελή SOS!!!!!!!! Καθε μέρα που περνα νομίζω πως έχεις όλο και ποιο δίκιο…….. δεν ξέρω ρε παιδια έχω πολλές εμπλοκές με αυτό το όπλο πολλές!!!!!!!

    Κάθε βοήθεια είναι καλοδεχούμενη…. Να περνατε καλά :angry: :D :P

    To idio provlima antimetopiza kai ego me tin Remington 1100 (fermeni apo tin ameriki to 1976). Kai ego skeftomoun na kanw kati me to elatirio epanataxeis.
    To kalokairi evgala to elatirio, to ka8arisa sxolastika. Katharisa poly kala tis tripes stin kani me psilo syrma. Eixan piasei vroma kai fenete embodizan tin diafigi aerion. Evgala tin skandali, tin fisixa me aera opos kai to ypolipo oplo esoterika aki telos ka8arisa sxolastika to sidirodromo kai ton opio perasa elafros me graso apo grafiti. To oplo fetos den mou ekane emplokes.
    Epikaintrosou lipon sto sxolastiko ka8arisma tou sidirodromou & trypwn.
    …Kai panta kalo ka8arisma meta apo ka8e kynigi.

    Elpizo na voi8isa

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    58
    amarkou στις #115604

    [size="7"]Σας ευχαριστω όλους για τον χρόνο σας. Το κλείστρο άλλωτε κάνει μισή διαδρομή, άλλωτε κάνει πλήρη διαδρομή και άλλωτε δεν κάνει καθόλου. Το περιεργο είνα ότι ενω έριξα τουφεκια και είδα το κλέιστρο να μένει ακίνητο, η βελόνα του κλέιστρου είχε οπλίσει και πατώντας την σκανδάλη έκανε "τικ";;;;; Το 'οπλο το έχω καθαρίσει πολύ καλά.Το έχω κάνει φύλλο και φτερό αλλά μετα απο λίγες τουφεκιες κάνει εμπλοκές. Πήρα λοιπόν την απόφαση με την παρότρυνση των φίλων μου να κόψω (χθες) 2-3 cm απο το ελατήριο απαναφοράς δεδομένου ότι απο όλα τα όπλα που δοκίμασα το δικό μου είχε την μεγαλύτερη αντίσταση για να οπλίσω το κλέιστρο. Δεν ξέρω τι θα γίνει στην πράξη, πάντως η αντίσταση φαίνεται να έχει μαλακώσει αρκετά…..Θα δούμε… έτσι και αλλιως μετα την σεζον θα το πάω στον οπλουργό για check up. Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας. Θα σας ενημερώσω με το πρώτο κυνήγι για τα άποτελέσματα, καλού κακού πάντως θα πάρω μαζί μου και το παλιο δικανο του μπάρμπα μου. [/size]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #115619

    To να κοψεις το ελατηριο ειναι λαθος,ισως η ενταση του να ειναι λιγο παραπανω αλλα οχι στο σημειο να αφαιρεσεις σπειρες.Ο σωστος τροπος ειναι να το ελατωσεις περνοντας το ελατηριο μεσα σε ενα μακρυ μποζονι με δυο παξιμαδια να το αφησεις πιεζμενο και κατα διαστηματα να μετρας την ενταση του ελατηριου.Εφοσον πρωτα γνωριζεις την ενταση του ελατηπιου πριν το πειραξεις,η ακομα καλυτερα να μετραγες την ενταση σε μια ιδια καπαμπινα η οποια λειτουργη σωστα και πανο σε αυτο το ελατηριο να ελατωνες το δικο σου και οχι να το κοψεις.Μια Μπενελλι εχει στο ελατηριο επαναφορας 1.7 κιλα ενταση αν το μετρησεις με μια ζυγαρια για να παρης μια ιδεα για να λειτουργιση σωστα.

Επισκόπηση 9 δημοσιεύσεων - 1 έως 9 (από 9 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων