επισης η συμβουλη μου φιλε γκιαουρη ειναι να παρεις πετρελαιο και αυτοματο. αν ομως το αυτοματο κιβωτιο βγαινει 4ταχυτο, τοτε αστο και παρε με ταχυτητες.αυτοματο μονο απο 5ταχυτο και πανω.για το πετρελαιο δεν το συζητω, εχει καλλυτερες επιδοσεις, ειδικα εκτος δρομου. απλα θελει λιγο προσοχη, να βαζεις καλο πετρελαιο και παντα αντιπαγωτικο μεσα
NGV 2lt VS X-Trail
-
το καινουργιο τεριος παντως κανει καλυτερο ταξιδι σε σχεση με το παλιο ενω εχει ακομα τις ιδιες καλες επιδοσεις με το παλιο και στο βουνο. οσο για την βενζινη…δεν καιει και τοοοσο πολυ πια. το x-trail δεν καιει?
(δεν εχω terios).εχω οδηγησει ομως πολλα 4χ4 στο δρομο αλλα και εκτος. προσωπικα εντυπωσιαστικα με τις εκτος δρομου επιδοσεις του νεου wrangler. δεν κανει για τον φιλο ομως, για πολλους λογους
για τα κυβικα του παντως καιει πολυ. επειδη το εχει ενας φιλος του πατερα μου μια φορα που ετυχε να παμε μεχρι Θεσ/νικη πανω στην εγνατια με ταχυτητα πανω απο 140χλμ εβλεπες το δεικτη της βενζινης να κατεβαινει με αρκετα γρηγορο ρυθμο θα ελεγα. το ιδιο βεβαια ισχυει και για το x-trail το οποιο οπως προειπα τα ειχε ο θειος μου και αναγκαστικε να το πουλησει κυριως λογω της υπερβολικης καταναλωσης του. τωρα εχει παρει το Tuscon το 2lt πετρελαιο και πραγματικα εχει σωθει.
για τα κυβικα του παντως καιει πολυ. επειδη το εχει ενας φιλος του πατερα μου μια φορα που ετυχε να παμε μεχρι Θεσ/νικη πανω στην εγνατια με ταχυτητα πανω απο 140χλμ εβλεπες το δεικτη της βενζινης να κατεβαινει με αρκετα γρηγορο ρυθμο θα ελεγα. το ιδιο βεβαια ισχυει και για το x-trail το οποιο οπως προειπα τα ειχε ο θειος μου και αναγκαστικε να το πουλησει κυριως λογω της υπερβολικης καταναλωσης του. τωρα εχει παρει το Tuscon το 2lt πετρελαιο και πραγματικα εχει σωθει.
καλα λογια εχω ακουσει για το φορεστερ αλλα δεν εχω προσωπικη πειρα
Μετά το τέλος υψηλού κυβισμού, έρχονται και τεκμήρια διαβίωσης.
Εκτός και αν είστε άνετοι οικονομικά, μήν ξανοίγεστε με τα δίλιτρα…
Οι κυβερνήσεις μας, δεν είναι να τις εμπιστέυεσαι.Μετά το τέλος υψηλού κυβισμού, έρχονται και τεκμήρια διαβίωσης.
Εκτός και αν είστε άνετοι οικονομικά, μήν ξανοίγεστε με τα δίλιτρα…
Οι κυβερνήσεις μας, δεν είναι να τις εμπιστέυεσαι.ακριβως οπως το λες. ειναι αναξιπιστες. απαραδεκτο για οποιαδηποτε κυβερνηση σε ολο τον πλανητη
Για τα δίλιτρα εχει ψηφιστεί νόμος ρε παιδιά…αι δν αλλάζει εύκολα…
Για το TERIOS που λεει ο φίλος παραπανω , ναι κομπλάρει αλλα μν το μπερδεύεις με τα αργά…Αλλο το μπλοκέ αλλο τα αργα!!!!
Το μπλοκέ πχ θα σε βοηθήσει σε λάσπη χιόνι , και διαγώνια χαντάκια που μένουν στο αέρα οι διαγώνιες…
Αλλά σε κροκάλα και γενικά αγριο πετρόδρομο , ή θα τα σπάσεις όλα ή θα πάρεις το δίσκο στο χέρι…
Εγω τα άργα τα χρησιμοποιώ αρκετά , σε σχέση με άλλους που λένε ότι δν εχουν βάλει ποτε…
Τι να πω δν ξέρω…
Αν κυνηγάς πέρδικα πάντως , τα θεωρώ υποχρεωτικά!Για τα δίλιτρα εχει ψηφιστεί νόμος ρε παιδιά…αι δν αλλάζει εύκολα…
Για το TERIOS που λεει ο φίλος παραπανω , ναι κομπλάρει αλλα μν το μπερδεύεις με τα αργά…Αλλο το μπλοκέ αλλο τα αργα!!!!
Το μπλοκέ πχ θα σε βοηθήσει σε λάσπη χιόνι , και διαγώνια χαντάκια που μένουν στο αέρα οι διαγώνιες…
Αλλά σε κροκάλα και γενικά αγριο πετρόδρομο , ή θα τα σπάσεις όλα ή θα πάρεις το δίσκο στο χέρι…
Εγω τα άργα τα χρησιμοποιώ αρκετά , σε σχέση με άλλους που λένε ότι δν εχουν βάλει ποτε…
Τι να πω δν ξέρω…
Αν κυνηγάς πέρδικα πάντως , τα θεωρώ υποχρεωτικά!ενοειται πως αλλο αργα και αλλο μπλοκε. απλως το συγκεκριμενο αμαξι εχει τετοι συστημα κομπλαδορου που λειτουργει και ως αργο σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. οχι οτι εχει αργα ομως
ενοειται πως αλλο αργα και αλλο μπλοκε. απλως το συγκεκριμενο αμαξι εχει τετοι συστημα κομπλαδορου που λειτουργει και ως αργο σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. οχι οτι εχει αργα ομως
Για εξηγησε το μου λίγο αυτό???
Γιατί το αργό για να δουλέψει θέλει ξεχωριστό γρανάζι το οποίο αυξάνει την ροπή…
Το μπλοκέ εχει σχέση με την μετάδοση στον αξόνα και απο εκεί στον τροχό…Το αργό σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με το κιβώτιο μετάδοσης…
Πως λοιπόν γίνεται να μειώνεται η σχέση μετάδοσης απο ένα μπλοκέ διαφορικό???
Για εξηγησε το μου λίγο αυτό???
Γιατί το αργό για να δουλέψει θέλει ξεχωριστό γρανάζι το οποίο αυξάνει την ροπή…
Το μπλοκέ εχει σχέση με την μετάδοση στον αξόνα και απο εκεί στον τροχό…Το αργό σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με το κιβώτιο μετάδοσης…
Πως λοιπόν γίνεται να μειώνεται η σχέση μετάδοσης απο ένα μπλοκέ διαφορικό???
το τεριος δεν εχει μονιμο μπλοκε. η διαδικασια γινεται με κουμπακι.το κουμπακι λοιπον που εχει για τον κομπλαδορο το αμαξι, πατωντας το αυξανει την ροπη του αυτοκινητου και μειωνει την ταχυτητα του. το τεριος εχει και κοντεσ σχεσεις εξαλου. εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο εχει σχεδον την ιδια ροπη που θα ειχε ενα ξιμνυ με τα αργα του π.χ. σχεδον ε…
ενοειται πως δεν ειναι αργα. το ξαναλεω.
ειναι απλα ενας δυνατος κομπλαδορος
το πως το κανανε δεν ξερω. δεν μπηκα στην διαδικασια να διαβασω τις λεπτομερειες του αυτοκινητου και φυσικα δεν με νοιαζει και πολυ μιας και δεν ειναι δικο μου οπως προειπατο τεριος εχει και κοντεσ σχεσεις εξαλου.
Κάπου έχεις μπερδευτεί…
Το Terios δν έχει κοντα-αργά…
Και το ζορίζω το θέμα γιατί διαβάζει και το παληκάρι και πρέπει να ξέρει τι και πως…Γιατί εχω ακούσει και γω πολλά κουλά…
Ο άλλος δν ήθελε να πάρει το NGV επειδή λέει έχει κουμπί και όχι λεβιέ…Αντε τώρα να του εξηγήσεις ότι είναι το ίδιο πράγμα αρκεί να έχει αργά…Ασε που το καινούριο με το ESP είναι σαν να έχει και μπλοκέ…
Λοιπόν μηχανικός δν είμαι…
Αλλά με το μπλοκέ ουσιαστικά κλειδώνουν οι τροχοί και μοιράζεται η ροπή σε όλους (δλδ στον άξονα που κλειδώνει)…
Αρά αυτό που λες -φιλικά πάντα- το θεωρω λάθος…Η λάθος μου το λες , η λάθος το κατάλαβες , ή λαθος καταλαβαινω εγώ…
Αν έχει κάποιος το καινούριο το Terios ας μας πει κάτι ρε παιδιά..
Γιατί μπορεί με το που κλειδώνει το διαφορικό να νιώθεις ότι το αμαξι παίρνει τα πάνω του…
Αλλά τα αργά …..Με τα αργά γίνεσαι άρμα…!!!Φιλικά πάντα στο ξαναλέω…
Κάπου έχεις μπερδευτεί…
Το Terios δν έχει κοντα-αργά…
Και το ζορίζω το θέμα γιατί διαβάζει και το παληκάρι και πρέπει να ξέρει τι και πως…Γιατί εχω ακούσει και γω πολλά κουλά…
Ο άλλος δν ήθελε να πάρει το NGV επειδή λέει έχει κουμπί και όχι λεβιέ…Αντε τώρα να του εξηγήσεις ότι είναι το ίδιο πράγμα αρκεί να έχει αργά…Ασε που το καινούριο με το ESP είναι σαν να έχει και μπλοκέ…
Λοιπόν μηχανικός δν είμαι…
Αλλά με το μπλοκέ ουσιαστικά κλειδώνουν οι τροχοί και μοιράζεται η ροπή σε όλους (δλδ στον άξονα που κλειδώνει)…
Αρά αυτό που λες -φιλικά πάντα- το θεωρω λάθος…Η λάθος μου το λες , η λάθος το κατάλαβες , ή λαθος καταλαβαινω εγώ…
Αν έχει κάποιος το καινούριο το Terios ας μας πει κάτι ρε παιδιά..
Γιατί μπορεί με το που κλειδώνει το διαφορικό να νιώθεις ότι το αμαξι παίρνει τα πάνω του…
Αλλά τα αργά …..Με τα αργά γίνεσαι άρμα…!!!Φιλικά πάντα στο ξαναλέω…
ποτε δεν ειπα οτι εχει αργα το τεριος αν ειδες! μιλισα για την αισθηση. ειπα οτι ο κομπλαδορος του ειναι τετιος που λειτουργει οπως τα αργα σε καπια αλλα αυτοκινητα. "οπως τα αργα" οχι αργα
οπως και ναχει, αργα δεν ειναι και αξιλογα αυτοκινητα με αργα πλεον ειναι πολυ λιγα και πολυ ακριβα. αν ο φιλος θελει το αμαξι του να ειναι και 4χ4 και μπλοκε να εχει και αργα να εχει και να εχει και χωρους και να ειναι τοσο δυνατο που να μην επηρεαζεται απο το γεγονος οτι θα ειναι μακρυ (για να εχει και χωρους), τοτε θα πρεπει να δωσει πολλα λεφτα και να παρει αμαξι τυπου grand pajero ή land cruiser ή το μακρυ wrangler (αν και το κοντο εχει καλυτερες επιδοσεις). το θεμα ομως ειναι τα κυβικα πλεον και τα φραγκα. και αν θυμαμαι καλα ειπε μονο για x-trail και vitara. εγω ειμαι υπερ του vitaraφιλικα Κωστας
Φίλε πάρε το Gv gia να μν μαλώνουμε !!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ…..
Ετσι είναι ρε Κώστα…
Τα καθαρόαιμα είναι λίγα πλέον και πρέπει να δώσεις τρελά λέφτα…Και αυτό που έκανε η suzuki να φύγει απο το σασί τύπου σκάλας κμαι να αφαιρέσει κ τον άξονα απο πίσω ήταν μεγάλο λάθος…
Βέβαια αναγκαζονται και αυτοί να ακολουθήσουν την μόδα…Και η μόδα θέλει suv 4κίνηση ίσα ίσα για λίγο λασπίτσα κ χιόνι και τέλος…
Οικολογικά και τα τζιπ!!!
Πόλεμος απο παντού!!!!!Φίλε πάρε το Gv gia να μν μαλώνουμε !!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ…..
Ετσι είναι ρε Κώστα…
Τα καθαρόαιμα είναι λίγα πλέον και πρέπει να δώσεις τρελά λέφτα…Και αυτό που έκανε η suzuki να φύγει απο το σασί τύπου σκάλας κμαι να αφαιρέσει κ τον άξονα απο πίσω ήταν μεγάλο λάθος…
Βέβαια αναγκαζονται και αυτοί να ακολουθήσουν την μόδα…Και η μόδα θέλει suv 4κίνηση ίσα ίσα για λίγο λασπίτσα κ χιόνι και τέλος…
Οικολογικά και τα τζιπ!!!
Πόλεμος απο παντού!!!!!gamise ta!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.