NGV 2lt VS X-Trail

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 61 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    846
    Long Rifle στις #370903

    Εαν εχεις την δυνατοτητα να δηλωσεις κατοικια στην επαρχια (εαν εχεις εξοχηκο ή χωριο) μπορεις να το ταξινομησεις εκει

    Είναι σίγουρα απροβλημάτιστο αυτό;
    Βέβαια ξέρω ότι η νομοθεσία λέει ακριβώς ότι "απαγορεύεται να ταξινομηθεί πετρελαιοκίνητο επιβατικό ΙΧ σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη". Σε περίπτωση ελέγχου όμως τι γίνεται;
    Απαγορεύεται και η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητου σε αυτές τις περιοχές; Το λέω αυτό γιατί στατιστικά κόβονται μηνιαίως περίπου 20 κλήσεις σε Αθήνα και 260 περίπου σε Θεσσαλονίκη για το λόγο αυτό.
    Αν δεν κάνω λάθος το πρόστιμο είναι 140€ και αφαίρεση πινακίδων ή διπλώματος για ένα μήνα (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο από τα δύο ισχύει).
    Δεν μένω Αθήνα – Θεσσαλονίκη αλλά θα ήθελα να ξέρω.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    682
    vickers2 στις #131473

    εχει κ προστιμο κ αφαιρεσεις στοιχειων…….εγω θα το χω μονο για ταξιδια εχω κ ενα μικρο για τη πολη……κατοικια δηλωνω στη πατριδα μου οπως εχω κανει κ τωρα για φθηνοτερα ασφαλιστρα………

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    682
    vickers2 στις #370908

    Φιλε aki να γνωριζεις οτι τα τελευταια GV εχουν πιο εξελιγμενο κινητηρα (αναφερομε στο diesel).

    τι εννοεις πιο εξελιγμενο φιλε?για πες να ενημερωθουμε……ποιας χρονολογιας κ μετα???

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/11/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    30
    silentmover στις #131491

    Φίλε, δώσε λίγα παραπάνω και πάρε το Subaru Forester, diesel κατά προτίμηση. Made in Japan, φοβερή τετρακίνηση και ποιότητα κατασκευής, άψογη κύλιση στο δρόμο, τίμημα λίγο αυξημένη κατανάλωση λόγω μόνιμης τετρακίνησης. ¨εχει και κοντά, ημίκοντα για την ακρίβεια

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/11/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    30
    silentmover στις #370928

    ποτε δεν ειπα οτι εχει αργα το τεριος αν ειδες! μιλισα για την αισθηση. ειπα οτι ο κομπλαδορος του ειναι τετιος που λειτουργει οπως τα αργα σε καπια αλλα αυτοκινητα. "οπως τα αργα" οχι αργα :P
    οπως και ναχει, αργα δεν ειναι και αξιλογα αυτοκινητα με αργα πλεον ειναι πολυ λιγα και πολυ ακριβα. αν ο φιλος θελει το αμαξι του να ειναι και 4χ4 και μπλοκε να εχει και αργα να εχει και να εχει και χωρους και να ειναι τοσο δυνατο που να μην επηρεαζεται απο το γεγονος οτι θα ειναι μακρυ (για να εχει και χωρους), τοτε θα πρεπει να δωσει πολλα λεφτα και να παρει αμαξι τυπου grand pajero ή land cruiser ή το μακρυ wrangler (αν και το κοντο εχει καλυτερες επιδοσεις). το θεμα ομως ειναι τα κυβικα πλεον και τα φραγκα. και αν θυμαμαι καλα ειπε μονο για x-trail και vitara. εγω ειμαι υπερ του vitara

    φιλικα Κωστας

    το TERIOS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΓΑ.ΤΕΛΕΙΑ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/06/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1301
    ximikos00 στις #370930

    Φίλε, δώσε λίγα παραπάνω και πάρε το Subaru Forester, diesel κατά προτίμηση. Made in Japan, φοβερή τετρακίνηση και ποιότητα κατασκευής, άψογη κύλιση στο δρόμο, τίμημα λίγο αυξημένη κατανάλωση λόγω μόνιμης τετρακίνησης. ¨εχει και κοντά, ημίκοντα για την ακρίβεια

    To forester είναι ενα πολύ καλο suv με αργά , πολύ καλη ποιότητα , ταξιδιάρικο , γρήγορο…
    ΑΛΛΑ…

    Δν έχει το απαραίτητο ύψος…

    Αν πιστεύεις ότι δν το χρειάζεσαι τότε θα είναι μια καλή αγορά…

    Αλλά αν πηγαίνεις σε δύσκολα κομματια θα το γοτανίσεις…

    Το forester είναι αρκετα χαμηλό…

    Αν και αφήνω μια πισινη γιατί καπου είχε πάρει το μάτι μου ότι το καινούριο forester ήταν κατα 2 εκ ψηλότερο απο το NGV αν και δν το έχω τσεκάρει…

    Ενα ακόμη μειονέκτημα του forester είναι ότι δν μπορείς να κάνεις εύκολα μετατροπές…

    Δλδ ακόμα και στο NGV με 500 ευρώ περίπου βάζεις τα Rocky Road και πέρνεις 3.5 εκ μπροστά και 5,5 πίσω…
    Ενώ τα forester δν μετατρέπονται τόσο έυκολα , επειδή πατάνε πολύ καλα στο δρομό κανείς δν τα πειράζει…

    Πιο πολύ για τα χιονοδρομικά το επιλέγουν…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    233
    Andreasdik στις #370931

    To forester είναι ενα πολύ καλο suv με αργά , πολύ καλη ποιότητα , ταξιδιάρικο , γρήγορο…
    ΑΛΛΑ…

    Δν έχει το απαραίτητο ύψος…

    Αν πιστεύεις ότι δν το χρειάζεσαι τότε θα είναι μια καλή αγορά…

    Αλλά αν πηγαίνεις σε δύσκολα κομματια θα το γοτανίσεις…

    Το forester είναι αρκετα χαμηλό…

    Αν και αφήνω μια πισινη γιατί καπου είχε πάρει το μάτι μου ότι το καινούριο forester ήταν κατα 2 εκ ψηλότερο απο το NGV αν και δν το έχω τσεκάρει…

    Ενα ακόμη μειονέκτημα του forester είναι ότι δν μπορείς να κάνεις εύκολα μετατροπές…

    Δλδ ακόμα και στο NGV με 500 ευρώ περίπου βάζεις τα Rocky Road και πέρνεις 3.5 εκ μπροστά και 5,5 πίσω…
    Ενώ τα forester δν μετατρέπονται τόσο έυκολα , επειδή πατάνε πολύ καλα στο δρομό κανείς δν τα πειράζει…

    Πιο πολύ για τα χιονοδρομικά το επιλέγουν…

    Το Forester είναι 215χλστ. και το Grand Vitara 200χλστ. απόσταση απο το έδαφος! Μικρή διαφορά βέβαια αλλά δεν είναι χαμηλό το Subaru!

    Για περισσότερες πληροφορίες π.χ. γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, ράμπας κλπ κλπ δες εδώ: http://www.tetrakinisimag.gr/grandvitaravs.htm

    Ελπίζω να βοηθήσει η σελίδα!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/06/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1301
    ximikos00 στις #370935

    Το Forester είναι 215χλστ. και το Grand Vitara 200χλστ. απόσταση απο το έδαφος! Μικρή διαφορά βέβαια αλλά δεν είναι χαμηλό το Subaru!

    Για περισσότερες πληροφορίες π.χ. γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, ράμπας κλπ κλπ δες εδώ: [url=”http://www.tetrakinisimag.gr/grandvitaravs.htm”]http://www.tetrakinisimag.gr/grandvitaravs.htm[/url]

    Ελπίζω να βοηθήσει η σελίδα!

    Καλά θυμόμουνα…
    Το παλιό νομίζω ηταν χαμηλό…
    Το καινούριο το κάνανε πιο ψηλο…

    Ωραίος!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3285
    kryptia-e στις #370950

    το TERIOS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΓΑ.ΤΕΛΕΙΑ

    μιλαω αριστα ελληνικα οπως μπορεις να δεις : "ποτε δεν ειπα οτι εχει αργα το τεριος αν ειδες!"

    οι διευκρινισεις του τι ενοουσα δωθηκαν προχτες, το θεμα λυθηκε φιλε εδω και 2 μερες και αποτι βλεπω,ολοι τελικα καταλαβαν τι ελεγα εκτος απο εσενα.τελεια

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    217
    vagelisb στις #370958

    Είναι σίγουρα απροβλημάτιστο αυτό;
    Βέβαια ξέρω ότι η νομοθεσία λέει ακριβώς ότι "απαγορεύεται να ταξινομηθεί πετρελαιοκίνητο επιβατικό ΙΧ σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη". Σε περίπτωση ελέγχου όμως τι γίνεται;
    Απαγορεύεται και η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητου σε αυτές τις περιοχές; Το λέω αυτό γιατί στατιστικά κόβονται μηνιαίως περίπου 20 κλήσεις σε Αθήνα και 260 περίπου σε Θεσσαλονίκη για το λόγο αυτό.
    Αν δεν κάνω λάθος το πρόστιμο είναι 140€ και αφαίρεση πινακίδων ή διπλώματος για ένα μήνα (δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο από τα δύο ισχύει).
    Δεν μένω Αθήνα – Θεσσαλονίκη αλλά θα ήθελα να ξέρω.

    Πραγματι απαγορευεται σε Αθηνα Θεσ/νικη αλλα πρεπει να εισαι πολυ γκαντεμης για να φας κληση.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/08/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    217
    vagelisb στις #370959

    τι εννοεις πιο εξελιγμενο φιλε?για πες να ενημερωθουμε……ποιας χρονολογιας κ μετα???

    Τα πρωτα GV diesel ειχαν τον πετρελαιοκινητηρα του clio,απο το 2008 και μετα χωρις να ειμαι 100% σιγουρος εχουν πιο καινουργιο κινητηρα. Τι βελτιωσεις εχουν γινει,δεν γνωριζω,αλλα λογικα πρεπει να ειναι καλυτερος απο τον πρωτο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    682
    vickers2 στις #370974

    Τα πρωτα GV diesel ειχαν τον πετρελαιοκινητηρα του clio,απο το 2008 και μετα χωρις να ειμαι 100% σιγουρος εχουν πιο καινουργιο κινητηρα. Τι βελτιωσεις εχουν γινει,δεν γνωριζω,αλλα λογικα πρεπει να ειναι καλυτερος απο τον πρωτο.

    δε ξερω τι να σου πω…θα γραφτω στο βιταρα κλαμπ κ θα ρωτησω….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #131814

    Καλά ρε παλικάρια. Που πάτε για κυνήγι και χρειάζεται καλά και σώνει 4Χ4;;;
    Εγώ πηγαίνω πάντα με το Sunny και ποτέ δεν χρειάστηκα κάτι άλλο. Και βλέπω και πολλά παλικάρια που κυκλοφορούν με 4Χ4 και τα παρκάρουν επάνω στον ασφαλτόδρομο!!!
    Εντάξει, δεν λέω ότι δεν χρειάζεται σε κάποιες περιπτώσεις ή για κάποια κυνήγια, αλλά πόσες φορές βγαίνεις εκτός δρόμου; Αφού παντού υπάρχουν έστω πολύ καλοί χωματόδρομοι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    17/11/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    23
    valsamotis στις #371307

    Καλά ρε παλικάρια. Που πάτε για κυνήγι και χρειάζεται καλά και σώνει 4Χ4;;;
    Εγώ πηγαίνω πάντα με το Sunny και ποτέ δεν χρειάστηκα κάτι άλλο. Και βλέπω και πολλά παλικάρια που κυκλοφορούν με 4Χ4 και τα παρκάρουν επάνω στον ασφαλτόδρομο!!!
    Εντάξει, δεν λέω ότι δεν χρειάζεται σε κάποιες περιπτώσεις ή για κάποια κυνήγια, αλλά πόσες φορές βγαίνεις εκτός δρόμου; Αφού παντού υπάρχουν έστω πολύ καλοί χωματόδρομοι.

    ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΙΣ ΤΣΙΧΛΕΣ ΕΣΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ LADY ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΙΧ? :P :P :D

    ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ , ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΣΕ ΓΚΑΖΟΝ :) B)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #371316

    ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΣ ΤΙΣ ΤΣΙΧΛΕΣ ΕΣΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ LADY ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΙΧ? :P :P :D

    ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ , ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΣΕ ΓΚΑΖΟΝ :) B)

    :P :D
    Δεν τις κυνηγάω σε γκαζόν, αλλά το Sunny με έχει πάει σε απίστευτες μεριές. Και χωράει και 5 σακιά πατάτα πίσω. Να μην ρίξω και τα καθίσματα…..
    :P

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 61 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων