Λειόκαννο αλλά 7mm

Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 16 έως 19 (από 19 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/08/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    659
    elvas στις #132795

    Caveman,
    Δεν ξέρω ποιά μέθοδο χρησιμοποιεί η Sako για την κατασκευή των κανών της αλλά οι διάφορες μέθοδοι κατασκευής ραβδωτών κανών περιγράφονται πολύ ωραία στο παρακάτω link:
    http://www.rifleshootermag.com/gunsmithing/RSgunsmith1/
    Τη διαφορά στην τιμή την κάνει αυτό που πολύ σωστά είπες: "Άρα στην γραμμή παραγωγής αυτό είναι ένα στάδιο λιγότερο = μικρότερο κόστος παραγωγής". Εδώ μιλάμε για ένα μεμονωμένο κομμάτι, όχι για γραμμή παραγωγής και ας είναι ένα στάδιο λιγότερο. Για να δεις πόσο μεγάλο είναι το κόστος του ενός κομματιού, που είναι έξω από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, στείλε ένα e-mail στη Sako και ρώτησέ τους πόσο θα στοίχιζε ένα τέτοιο όπλο. Αν δεχτούν να το κάνουν θα δεις ότι η τιμή που θα σου δώσουν θα είναι εξωφρενικά υψηλή.

    Λευτέρης
    http://europeancartridgeunlimited.com


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1713
    Caveman στις #372777

    Caveman,
    Δεν ξέρω ποιά μέθοδο χρησιμοποιεί η Sako για την κατασκευή των κανών της αλλά οι διάφορες μέθοδοι κατασκευής ραβδωτών κανών περιγράφονται πολύ ωραία στο παρακάτω link:
    [url=”http://www.rifleshootermag.com/gunsmithing/RSgunsmith1/”]http://www.rifleshootermag.com/gunsmithing/RSgunsmith1/[/url]
    Τη διαφορά στην τιμή την κάνει αυτό που πολύ σωστά είπες: "Άρα στην γραμμή παραγωγής αυτό είναι ένα στάδιο λιγότερο = μικρότερο κόστος παραγωγής". Εδώ μιλάμε για ένα μεμονωμένο κομμάτι, όχι για γραμμή παραγωγής και ας είναι ένα στάδιο λιγότερο. Για να δεις πόσο μεγάλο είναι το κόστος του ενός κομματιού, που είναι έξω από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, στείλε ένα e-mail στη Sako και ρώτησέ τους πόσο θα στοίχιζε ένα τέτοιο όπλο. Αν δεχτούν να το κάνουν θα δεις ότι η τιμή που θα σου δώσουν θα είναι εξωφρενικά υψηλή.

    Λευτέρης
    [url=”http://europeancartridgeunlimited.com”%5Dhttp://europeancartridgeunlimited.com%5B/url%5D

    Σε αυτό για το κομμάτι εκτός γραμμής παραγωγής έχεις γενικά δίκιο, θα είναι υψηλότερο το τελικό κόστος αλλά αυτό εξαρτάται από την πολιτική της εταιρείας. Γνωστός (λεφτάς) ήθελε να αγοράσει λευκή φεράρι, χρώμα το οποίο δεν είναι στο επίσημο χρωματολόγιο της φεράρι. Το λευκό όμως είναι το υπόστρωμα πάνω στο οποίο βάφεται το κόκκινο και όλα τα χρώματα του χρωματολογίου. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το εργοστάσιο αγόρασε το αυτοκίνητο 15000 ευρώ φθηνότερα επειδή δεν μπήκε στο τελευταίο στάδιο, όμως αυτή ήταν η πολιτική της φεράρι.
    Όσο για την τιμή του sako, μου έβαλες ψύλλους στα αυτιά, θα στείλω email και θα σου πω τα νέα!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #133207

    η πιο εφικτή λύση είναι να πάρεις ένα 0.410 "βαρέως" τύπου (να αντέχει πιέσεις), να κόψεις την κάννη από το σημείο που ξεκινάει η σύσφιγξη του τσοκ (ή να το πας σε οπλουργό και να τη φαρδύνει στο μπροστινό μέρος) και να ρίχνεις σφαίρες 45 long coat. Κάπου το είχα βρει στο youtube παλιότερα και είχα ανοίξει μια συζήτηση. Δυστυχώς πλέον το βίντεο δεν είναι διαθέσιμο. Πληροφοριακά όμως σου λέω ότι ο τύπος που το είχε επιχειρήσει είχε κόψει την κάννη και στα 10 μέτρα η βολίδα χτύπησε το στόχο με το πλάι. Ίσως αν φάρδαινε την κάννη σε οπλουργό και την άφηνε μακριά, να είχε λίγο καλύτερα αποτελέσματα. Το όπλο ήταν ένα μονόκαννο με κόκορα, νομίζω Harrington & Richardson

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/08/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    460
    BENELLI4EVER στις #133278

    H REMINGTON EXEI STON KATALOGO THS ENA XRAPA XROYPA LEIOKANNO SE DIAMETRHMA .22LR. LOGIKA MPOREIS NA TO AGORASEIS ALLA DEN JERV POY UA BREIS PYROMAXIKA (KAI APLA KAI SHOTSHELLS)

Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 16 έως 19 (από 19 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων