Η Lee δινει 16 bushings για πυριτιδα και 8 για σκαγια.
σε ενα απο τα παραδειγματα γομωσης χρησημοποιει το .171 με blue dot της Alliant το οποιο αντιστοιχει σε 32,4 grains δηλαδη 2,1 γραμμαρια.
Δεν γνωριζω ποσο μικρου ογκου μπορει να ειναι αυτη η πυριτιδα(blue dot) αλλα για 42,5 γραμμαρια μαλλον προοδευτικη θα ειναι και συνεπως δεν μπορει να ειναι μικρου ογκου…υποθετω παντα*…..μενει να μαθουμε περισσοτερα*Assumption is the Mother of all Fuckups
Η πυρίτιδα BLUE DOT της ALLIANT είναι πράγματι προοδευτική (κάπου είχα διαβάσει ότι σε ταχύτητα καύσης είναι σχεδόν ίδια με την TECNA της Nobelsport), είναι όμως μικρού όγκου, όπως σχεδόν όλες οι αμερικάνικες.
Τα bushings της LEE είναι όντως μικρά για τις ευρωπαικές πυρίτιδες. Εγώ για την Α1 είχα χρησιμοποιήσει το μεγαλύτερο (.198) και το είχα διευρύνει αρκετά για να ρίχνει τη δόση που ήθελα 1,60 γραμ. Και για την ΜΒ32 που χρησιμοποίησα αργότερα, επίσης χρειάστηκε αρκετό ξύσιμο το επόμενο bushing (το .189) για δόση των 1,65 γρ.
Νομίζω ότι καμιά (σχεδόν) ευρωπαική πυρίτιδα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τα bushings της LEE, χωρίς τροποποίησή τους.
Κατά τα λοιπά, η μηχανή είναι πολύ καλή, συμφωνώ απόλυτα μ' αυτά που έγραψε ο φίλος skopeytis.