τα σκαφη μας !!!

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Ψάρεμα

  • Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #168969

    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ !

    Τη διαδικασία για την απόκτηση του διπλώματος περιγράφουν αξιωματικοί του Λιμενικού. «Υπάρχει μια αυστηρότητα στη διαδικασία, καθώς εμείς οι ίδιοι είμαστε και εξεταστές και διασώστες», λένε[/b]

    Οι «καπετάνιοι του Σαββατοκύριακου» κάθονται στα… θρανία. Οσοι «ξεδιπλώσουν» με επιτυχία τις γνώσεις τους στα «μυστικά της θάλασσας» θα είναι έτοιμοι, με το δίπλωμα στο χέρι να, «σαλπάρουν» με σκάφος για καλοκαιρινές «αποδράσεις».

    Οι βασικές γνώσεις κρίνονται από επιτροπή αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος, στη διάρκεια εξετάσεων παρόμοιων με αυτές για την άδεια οδήγησης ΙΧ, αλλά και με αρκετές διαφορές.

    «Είναι αλήθεια ότι υπάρχει μια αυστηρότητα στις εξετάσεις διότι εμείς οι ίδιοι είμαστε και εξεταστές αλλά και διασώστες. Σήμερα εξετάζουμε και αύριο αντιμετωπίζουμε το κάθε πρόβλημα που θα παρουσιαστεί και θα χρειαστεί να βοηθήσουμε», μας είπε ο αντιπλοίαρχος ΛΣ Θωμάς Λεκκάκος εξηγώντας μας πώς γίνεται η όλη διαδικασία για την απόκτηση άδειας χειριστή ταχύπλοου σκάφους.


    Εάν κάποιος «κοπεί» στα γραπτά έχει δικαίωμα να συνεχίσει τη διαδικασία και να εξεταστεί στην πρακτική

    Οι εξετάσεις για όσους υποψηφίους καταθέτουν δικαιολογητικά στο Λιμεναρχείο Πειραιά διενεργούνται δύο φορές την εβδομάδα, από τριμελή επιτροπή στο Λιμενικό Τμήμα Γλυφάδας.

    Την ημέρα που το «Εθνος» παρακολούθησε τη διεξαγωγή τους, πρόεδρος της επιτροπής ήταν ο κ. Λεκκάκος και μέλη της οι ανθυποπλοίαρχοι ΛΣ Παναγιώτης Καραλής και Φώτης Μάνος και οι υποψήφιοι ανέρχονταν σε 55.

    Καθημερινά άλλωστε, προσέρχονται γύρω στα 50 άτομα και με αυτόν τον ρυθμό συνεχίζονται οι εξετάσεις όλο το καλοκαίρι, αν και όπως λέγεται ένα μικρό ποσοστό είναι μόνο που θα χρησιμοποιήσει άμεσα το «δίπλωμα», με το οποίο μπορεί κάποιος να είναι κυβερνήτης ακόμη και επαγγελματικού σκάφους μήκους μέχρι 20 μέτρων.

    Οι περισσότεροι παίρνουν την άδεια χειριστή «για να βρίσκεται». Είναι αναγκαία άλλωστε και για τα θαλάσσια μοτοποδήλατα, τζετ σκι και άλλα, που συνήθως ενοικιάζονται στις παραλίες.

    Οι εξετάσεις διενεργούνται κάθε Τετάρτη και Παρασκευή και το προηγούμενο βράδυ ή το πρωί της ίδιας ημέρας μαθαίνουν οι αξιωματικοί του Λιμενικού τον ορισμό τους ως μέλη της επιτροπής εξετάσεων.

    Η «πρώτη δουλειά» είναι να γίνει έλεγχος των στοιχείων ταυτότητας των υποψηφίων και στη συνέχεια περνάνε οι πρώτοι 25 στην αίθουσα διεξαγωγής γραπτών εξετάσεων.

    Στους υποψήφιους δίνονται 20 ερωτήσεις με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής από την ύλη, που υπάρχει σε εγχειρίδιο, το οποίο αγοράζει ο υποψήφιος σε οποιοδήποτε λιμεναρχείο.


    Στους υποψήφιους δίνονται 20 ερωτήσεις με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής. Οποιος απαντήσει σωστά σε 18 ερωτήσεις θεωρείται ότι πέτυχε στις γραπτές εξετάσεις

    Όποιος απαντήσει σωστά σε 18 ερωτήσεις θεωρείται ότι πέτυχε στις γραπτές εξετάσεις. Ωστόσο και εάν κάποιος «κοπεί» στα γραπτά έχει δικαίωμα να συνεχίσει τη διαδικασία και να εξεταστεί στην πρακτική, η οποία περιλαμβάνει τα εξής 4 τμήματα:

    1. Εκτέλεση χειρισμών – ελιγμών, κατά τους οποίους γίνεται αντιληπτή από τους εξεταστές η εμπειρία του υποψήφιου.

    2. Περιγραφή – επίδειξη και χρήση σωστικών και πυροσβεστικών μέσων.

    3. Διάσωση κινδυνεύοντος ατόμου στη θάλασσα, όπου εξετάζεται η ικανότητα έγκαιρης αντίδρασης σε περίπτωση κινδύνου.

    4. Τήρηση κανονισμών προς αποφυγή συγκρούσεων.

    Να σημειωθεί ότι όποιος «κοπεί» έχει δικαίωμα επανεξέτασης μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες.

    Γύρω στα 40 ευρώ την ώρα κυμαίνονται τα μαθήματα – Στα 350 ευρώ φτάνει κατά μέσο όρο το κόστος

    Το κόστος για την απόκτηση της άδειας χειριστή ταχύπλοου φτάνει κατά μέσο όρο στα 350 ευρώ.

    Τη συνολική δαπάνη ανεβάζει το κόστος του μαθήματος, του οποίου οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα, ενώ δεν υπάρχει από τον νόμο δέσμευση για τον αριθμό των μαθημάτων που θα γίνουν.

    Πάντως, μια συνήθης τιμή εκμάθησης κυμαίνεται περί τα 40 ευρώ την ώρα και ο ενδιαφερόμενος χρειάζεται συνήθως 4-5 ώρες μαθήματος. Δηλαδή, πρέπει να υπολογιστεί ένα κόστος της τάξης των 200 ευρώ.

    Επίσης, εάν ο υποψήφιος δώσει εξετάσεις με το σκάφος του εκπαιδευτή θα χρειαστεί να καταβάλει ένα ποσό της τάξης των 75 ευρώ ως παράσταση ενώ άλλα 44 ευρώ θα χρειαστεί να πληρώσει μετά την επιτυχή κατάληξη των εξετάσεων για την παραλαβή του διπλώματος.

    Να σημειωθεί ότι ο υποψήφιος έχει δικαίωμα να δώσει εξετάσεις με δικό του σκάφος αλλά σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να καταβάλει ένα ποσό για να έχει επιπλέον ασφάλιση επιβαινόντων.

    Τέλος, σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί μια δαπάνη 23 ευρώ για τα δύο παράβολα, που πρέπει να κατατεθούν στο Λιμεναρχείο με τα αναγκαία δικαιολογητικά.

    Δικαιολογητικά – Τα «χαρτιά» που απαιτούνται

    Τα δικαιολογητικά, που απαιτούνται για την απόκτηση άδειας χειριστή ταχύπλοου είναι:

    1. Αίτηση, που συμπληρώνεται στο Λιμεναρχείο.

    2. 3 φωτογραφίες διαβατηρίου

    3. Υπεύθυνη Δήλωση, με την οποία ο ενδιαφερόμενος δηλώνει ότι γνωρίζει και ότι δεν έχει καταθέσει δικαιολογητικά σε δεύτερο λιμεναρχείο.

    4. Επικυρωμένη φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και

    5. Επικυρωμένη φωτοτυπία άδειας οδήγησης αυτοκινήτου.

    Εάν ο ενδιαφερόμενος δεν έχει άδεια οδήγησης αυτοκινήτου τότε χρειάζεται ιατρικές βεβαιώσεις από παθολόγο και οφθαλμίατρο.

    Επίσης, πρέπει να κατατεθούν δύο παράβολα από τη Λιμενική Αρχή, ένα των 20 ευρώ και ένα των 3 ευρώ. Να σημειωθεί ότι η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται στο Λιμεναρχείο, στο οποίο υπάγεται ο τόπος διαμονής του ενδιαφερόμενου ενώ η παραλαβή του πτυχίου γίνεται μετά 15 εργάσιμες ημέρες και αφού προσκομιστεί απόδειξη πληρωμής 44 ευρώ σε Δ.Ο.Υ.

    Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά – τμήμα ταχυπλόων (τηλ. 210- 4593110) ή στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.

    ΕΘΝΟΣ http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=114…;pubid=19530949


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    679
    DUCKHUNTER στις #168979

    φιλαρακια ενδιαφερομαι για μια βαρκα που θα χρησιμοποιητε μονο σε ποταμι!
    βασικο ειναι να ειναι σταθερη γιατι τα ατομα που θα μπαινουν δεν ξερουν ολα απο βαρκες!
    μιας και στην ρουμανια αν ξερει κανεις η εχει σχετικα λινκς θα με διευκολυνε!

    φιλικα παντα
    απο ρουμανια
    γιωργος

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/12/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    500
    dimitris70 στις #168990

    Μια τρικαρινη νομιζω,αλλα πρωτα δοκιμασε

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/11/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    91
    Blackriton στις #168999


    Εάν κάποιος «κοπεί» στα γραπτά έχει δικαίωμα να συνεχίσει τη διαδικασία και να εξεταστεί στην πρακτική

    Τι μου θύμισες. Με αυτό το συγκεκριμένο πήρα το δίπλωμά μου. Πάντως δεν θα την έλεγα και ενδελεχή την εξέταση.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #169353

    βοηθεια….

    το σκαφακιμου ευγαλα τα καθισματα και θα τους βαλω καινιουργιες δερματινες τι χρομα λες;

    απο πανω θα μπει τεντα σκουρο μπλε χρωμα…

    το σκαφακι..

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #311995

    βοηθεια….

    το σκαφακιμου ευγαλα τα καθισματα και θα τους βαλω καινιουργιες δερματινες τι χρομα λες;

    απο πανω θα μπει τεντα σκουρο μπλε χρωμα…

    το σκαφακι..
    [img]http://i900.photobucket.com/albums/ac206/herbi_2009/0082.jpg[/img]

    Στην τέντα να μην βάλεις σκούρο χρώμα αλλά άσπρο να μην τράβα τον Ήλιο !

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #311993

    [size=5] [color=”#8B0000″]Στην τέντα να μην βάλεις σκούρο χρώμα αλλά άσπρο να μην τράβα τον Ήλιο ![/color] [/size]

    ναι βρε καπετανιομου αλλα κανει και τα τριπλασια λευτα και υπαρχει κρηση..

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #311979

    ναι βρε καπετανιομου αλλα κανει και τα τριπλασια λευτα και υπαρχει κρηση..

    λαθος κανεις οπως λες δουλεια δεν εχει τσαμπα ειναι τωρα .

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #179147

    Ο αέρας στο σκάφος «δουλεύει» για εμάς. 10.06.2011 Του Ιάσονα Θαλασσινού

    Οι μαρίνες και τα λιμάνια στη χώρα μας είναι σχεδόν πάντα ασφυκτικά γεμάτα, με τα σκάφη τόσο “σφιχτά” το ένα δίπλα στο άλλο, που το ρεμετζάρισμα γίνεται εξαιρετικά δύσκολο, ιδίως όταν φυσάει.

    Το έναυσμα για το θέμα αυτό μας δόθηκε, παρακολουθώντας μια μανούβρα στην πάντα γεμάτη μαρίνα του Αλίμου, όπου το πρόβλημα δεν είναι μόνο η σαρδελοποίηση των ελλιμενισμένων σκαφών, αλλά κυρίως τα ρεμέτζα, οι τσαμαδούρες και τα σχοινιά. Όταν φυσάει πλευρικός άνεμος κατά τη μανούβρα, ο έλεγχος του σκάφους γίνεται προβληματικός στις μικρές ταχύτητες, έστω και αν διαθέτουμε δύο μηχανές. Χρειάζεται πολύ μεγάλη μαεστρία και πρόβλεψη σε κάθε μας κίνηση, για να αποφύγουμε να πιάσουμε κάποιο σκοινί ή τα πέσουμε πάνω σε άλλο δεμένο σκάφος.

    Η προνοητικότητα είναι το κυριότερο στοιχείο, που θα μας προφυλάξει από τις κακοτοπιές. Για παράδειγμα στο σχήμα 1, βλέπουμε δύο σκάφη, που έχουν μπει στο στενό δίαυλο μεταξύ δύο προβλητών, για να αράξουν. Ο κυβερνήτης του σκάφους Α είναι πιο οξυδερκής, γιατί έχει προβλέψει το ξέπεσμα αριστερά με τον αέρα, γι’ αυτό κρατάει δεξιά, για να έχει το περιθώριο να διορθώσει. Ο κυβερνήτης του σκάφους Β ακολούθησε την πεπατημένη και σε κάποιο σημείο θα βρεθεί σε δύσκολη θέση, πέφτοντας πάνω σε αραγμένο σκάφος όπου βέβαια μπορεί να κάνει ζημιά, γιατί δεν είναι εύκολο να χρησιμοποιήσει, τις μηχανές με τα ρεμέτζα δίπλα στις προπέλες του. Όπως ξέρουμε, όταν ο αέρας είναι από τη μπάντα, η πλώρη μας ξεπέφτει πιο εύκολα από την πρύμη, γιατί δεν έχει βαθικά, άρα δεν έχει την ίδια πλευρική αντίσταση με την πρύμη μας.

    Στο σχήμα 2, το σκάφος Α θέλησε να φύγει, χωρίς να χρησιμοποιήσει τον αέρα, αποτέλεσμα να χτυπήσει στο μώλο. Το σκάφος Β εκμεταλλεύτηκε τον πλευρικό άνεμο και κάνει πρόσω με τη δεξιά μηχανή μόνο (τη μηχανή, που είναι πιο μακριά από τον αέρα).

    Προσέξτε τη διαφορά της μανούβρας των δύο σκαφών στο σχήμα 3. Το σκάφος Α διάλεξε λάθος γωνία για να προσεγγίσει και να πλαγιοδετήσει στο μώλο. Ο αέρας έκανε την πλώρη του να ξεπέσει, με κίνδυνο να πέσει πάνω στο αραγμένο σκάφος. Το σκάφος Β διάλεξε μια πιο λογική προσέγγιση, “σκοπεύοντας” πιο ψηλά στο μώλο και εκμεταλλεύεται τον αέρα για να του γυρίσει την πλώρη στη θέση, που ήθελε.

    Τον αέρα δεν τον εκμεταλλεύονται μόνο τα ιστιοφόρα, αλλά και τα μηχανοκίνητα. Σίγουρα ο αέρας και η διεύθυνσή του παίζουν μεγάλο ρόλο στην μανούβρα και πολλές είναι οι φορές που μας κάνουν δύσκολη την ζωή, αρκετές φορές επικίνδυνη θα έλεγα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ακούμε και διαβάζουμε για ζημιές που προκαλούνται ακόμα και σε μεγάλα βαπόρια, λόγω του αέρα, στην διαδικασία της μανούβρας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/09/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    148
    Pet62 στις #193465

    http://imageshack.us/photo/my-images/210/96953406.jpg/

    http://imageshack.us/photo/my-images/151/22523309.jpg/

    Βαζω και γω μια φωτο απο το σκαφος και ενα απο τα τελευταια παραγαδια τελος του 2010 το 11 δεν καναμε και τιποτα το αξιολογο….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4009
    herbi στις #253523

    [url=”http://imageshack.us/photo/my-images/210/96953406.jpg/”]http://imageshack.us/photo/my-images/210/96953406.jpg/[/url]

    [url=”http://imageshack.us/photo/my-images/151/22523309.jpg/”]http://imageshack.us/photo/my-images/151/22523309.jpg/[/url]

    Βαζω και γω μια φωτο απο το σκαφος και ενα απο τα τελευταια παραγαδια τελος του 2010 το 11 δεν καναμε και τιποτα το αξιολογο….

    μια χαρα σε βρισκο να το χερεσαι και παντα πολλες και ασφαλες βολτες.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/08/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1545
    SpyrosBenelli στις #199512

    Μετά από μισό αιώνα στις θάλασσες και πολλά εκατομμύρια κέρδη, καταστράφηκε για τα 16 ψωροχιλιάρικα του ΕΣΠΑ….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    487
    volleyst στις #238095

    Και το δικό μου σκαφάκι… :D
    BINTEO !!!
    Και εδώ ''ξεκουράζεται'' :P

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/08/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    952
    Chrisstk στις #199513

    Αυτά είναι… Εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε ελεύθερα να ονειρευτούμε.

    Νά' στε καλά ρε παιδιά και να τα χαίρεστε!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    487
    volleyst στις #238088

    Αυτά είναι… Εμείς οι υπόλοιποι μπορούμε ελεύθερα να ονειρευτούμε.

    Νά' στε καλά ρε παιδιά και να τα χαίρεστε!

    :P :D :D

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 117 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων