Μας κλέψανε τον Καραγκιόζη

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 1 έως 14 (από 14 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/10/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    976
    enduras1 στις #25239

    Μας κλέψανε τον Καραγκιόζη

    Μεταφερω αυτουσιο το ποστ που ποσταρε ενας φιλος σε ποδηλατικο φορουμ που ανηκω και με εκφραζει 100%

    Μετα την κλοπή απο τα αποβράσματα των Σκοπίων, του τιμημένου ονόματος της Μακεδονίας μας, μια νέα "κλοπή" Ελληνικής Παράδοσης έρχεται να ταράξει τα νερά…

    ΜΑΣ ΚΛΕΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ…

    Αντιγράφω από το In.gr και τα συμπεράσματα δικα σας…

    ———————————————————-

    Αθήνα
    Την τουρκική υπηκοότητα έδωσε η UNESCO στον Καραγκιόζη, επικυρώνοντας σχετική απόφαση που είχε ληφθεί πέρυσι από μία υποεπιτροπή της, η οποία απαρτιζόταν από εκπροσώπους έξι χωρών: της Τουρκίας, της Εσθονίας, του Μεξικού, της Βόρειας Κορέας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Κένυας.

    Η υποεπιτροπή είχε συνεδριάσει στο Αμπου Ντάμπι και είχε αποδεχθεί την εισήγηση που συνέταξε το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας, βάσει της οποίας τόσο ο Καραγκιόζης όσο και ο Χατζηαβάτης είναι Τούρκοι.

    Σύμφωνα με το Βήμα, η απόφαση επικυρώθηκε και από την αρμόδια επιτροπή της UΝΕSCΟ, χωρίς να υπάρξει καμία αντίδραση της Ελλάδος, παρά μόνο μία επιφύλαξη που διατύπωσε η διευθύντρια του Νεότερου Πολιτισμού του υπουργείου Πολιτισμού κυρία Τέτη Χατζηνικολάου, ότι ο Καραγκιόζης αποτελεί άυλη φιγούρα της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

    Η εξέλιξη αυτή προβληματίζει τα υπουργεία Εξωτερικών και Πολιτισμού. Ήδη, ο Π. Γερουλάνος ζήτησε από τις αρμόδιες υπηρεσίες λεπτομερή ενημέρωση, ενώ ο πρεσβευτής της Ελλάδας στην UΝΕSCΟ Γ. Αναστόπουλος δήλωσε ότι είχε συστήσει εδώ και καιρό στο υπουργείο Πολιτισμού να δηλώσει στην UΝΕSCΟ ότι ο Καραγκιόζης αποτελεί τμήμα της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

    «Ο Καραγκιόζης είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πολιτισμού μας» ανέφερε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών, Γρηγόρης Δελαβέκουρας.

    Ο ίδιος συμπλήρωσε, πως σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση που είχε από το υπουργείο Πολιτισμού, κατά τις αρχές της άυλης κληρονομιάς (που ορίζει η σύμβαση της UNESCO) «στο ίδιο αγαθό μπορούν να προσχωρήσουν δύο χώρες».

    ——————————————————-

    Από την μεριά μου μονο, να ρωτήσω με όλο το θάρος (και συγχωρέστε μου την γλώσσα που θα χρησιμοποιήσω…)

    ΤΙ ΣΚΑΤΑ γνώμη μωρε μπορεί να έχει για τον Καραγκιόζη μας, μία επιτροπή από ΚΟΡΕΑΤΗ, ΕΣΘΟΝΟ, ΜΕΞΙΚΑΝΟ, ΚΕΝΙΑΤΗ και ΑΡΑΒΑ ????? Αντε να παει στο διάολο ο Τουρκος εκοπροσωπος, λογικό είναι να θέλει να κλέψει τον Καραγκιόζη και να έχει ακουστα το ονομα του… Οι αλλοι λεχρίτες που δεν ξέρουνε τι σχημα έχει η καμπούρα του λαικού μας ήρωα, πως ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝΕ ?????

    Αι Σιχτήρ… και ΝΑΙ αυτο ειναι Τούρκικο και παει στα μουτρα όλης της επιτροπής…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1288
    PRINCE στις #149405

    Kai εχεις την ελληνικη αχρηστη κυβερνηση να κοιματε τον υπνο του δικαιου.

    βρε ουστ κοπροσκυλα

    μαγκες προξεστε το σωβρακο σας σε λιγο και αυτο θα μας παρουν.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/12/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3659
    louis στις #149406

    Εδω πουλησαν την χωρα ρε μαγκες στον καραγκιοζη θα κολουσαν τωρα.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #149412

    Εμεις παντα διναμε στους αλλους οτι φωτα ειχαμε να τους δωσουμε η μας τα κλεβανε στην προκειμενη περιπτωση,κατι που μεχρι ενος σημειου ειναι κατανοητο.Το Θεμα ειναι γιατι δεν αντιγραφουμε και εμεις τα καλα των αλλων αλλα μας δινουνε μονο τα σαπια τους? Αρα ειμαστε σκουπιδοφαγοι γιατι τα media ετσι μας εμαθαν.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/08/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    528
    thomy στις #149418

    με την σειρα μου να μεταφερω τα λογια καποιου: "Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως

    συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να

    διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια…"

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/02/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    180
    VasilisX στις #149422

    Aυτοί που πήραν τον Kαραγκιόζη να έρθουν να πάρουν και τους καραγκιόζηδες που μας κυβερνούν και κοιμούνται με τα τσαρούχια. H αγαπημένη φιγούρα μεγάλωσε γενιές και θα μείνει στην καρδιά μας και στις αναμνήσεις όσων τον έζησαν. Aυτά όμως τα τομάρια, οι καραγκιόζηδες (γελοίοι κατά την λαϊκή απόδοση) γιατί πρέπει να κάθονται στο σαράι τους και να ξεπουλάνε ότι με κόπο και πόνο αποκτήθηκε σε αυτόν τον τόπο? Θα πω κι'εγώ AI'ΣIXTIPPPP….

    Φιλε thomy αυτός που είπε την παραπάνω σοφία που έγραψες δεν είναι άλλος από τον Kίσιγκερ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    846
    Long Rifle στις #149431

    Προσέξτε τι δήλωσε ο πρωθυπουργός μας.
    http://www.cosmo.gr/News/280996.html
    Να περιμένουμε αντίστοιχη αντιμετώπιση και σε άλλα θέματα π.χ. Μακεδονία;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1288
    PRINCE στις #149439

    καλα μιλαμε ο ανθρωπος εαν προκεται για ανθρωπο το εχει χαμενο

    κριμα ειμαστε για να μας αξιζουν να μας κυβερνουν τετοια ατομα

    απο το κακο στο χειροτερο παμε ρε φουστη μου με τα κοπροσκλυλα αυτα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/11/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    2153
    aldo στις #149441

    δηλαδή ρε μάγκες τι άλλο περιμένατε απ το αμερικανάκι;;;;;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    730
    Λευτέρης στις #149442

    Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

    Από τη Σοφία Καρυπίδου

    Η γέννηση του πασίγνωστου λαϊκού μας ήρωα του ελληνικού
    θεάτρου σκιών , του αγαπημένου μας Καραγκιόζη, δεν είναι απόλυτα εξακριβωμένη και έχουν διατυπωθεί πολλές απόψεις
    πάνω στο θέμα αυτό. Η ιστορία της δημιουργίας του βασίζεται σε προφορικές παραδόσεις από τις οποίες η πιο διαδεδομένη
    αναφέρεται στον γνωστό θρύλο του Καραγκιόζη και του
    Χατζηαβάτη που ζούσαν στην Προύσα.

    Ο Χατζηαβάτης ήταν εργολάβος οικοδομών και είχε αναλάβει να χτίσει το σαράϊ του πασά της Προύσας.

    Πήρε στο γιαπί εργάτες και αρχιμάστορα έβαλε τον Καραγκιόζη που ήταν μαραγκός, μα είχε μυαλό πρωτομάστορα. Ο πασάς είδε ότι το σαράϊ αργούσε να τελειώσει κι εφοβέρισε τον Χατζηαβάτη πως θα τον θανατώσει. Ο Χατζηαβάτης φοβήθηκε και φανέρωσε στον πασά ότι φταίχτης ήταν ο Καραγκιόζης που έλεγε αστεία στους μαστόρους και γελούσαν.
    Ο πασάς φοβέρισε και τον Καραγκιόζη αλλά εκείνος εξακολούθησε να αστειεύεται. Ετσι ο πασάς τον θανάτωσε.
    Ολοι αγανάχτησαν με τον άδικο σκοτωμό του Καραγκιόζη κι ο πασάς για να ημερέψει τον λαό έχτισε ένα ωραίο μνημείο στην Προύσα κι έθαψε εκεί τον Καραγκιόζη με μεγάλες
    τιμές. Η αδικία όμως αυτή κόστισε πολύ στον πασά κι αρρώστησε βαριά.
    Οι άλλοι αγάδες για να διασκεδάσουν τον πασά έφεραν τον Χατζηαβάτη στο σαράϊ να του λέει τα χωρατά του Καραγκιόζη.

    Μια μέρα ο Χατζηαβάτης έκοψε έναν χάρτινο Καραγκιόζη, τέντωσε ένα πανί που το φώτισε κι έδωσε παράσταση Καραγκιόζη. Ο πασάς ευχαριστήθηκε τόσο που του έδωσε άδεια να παίζει παραστάσεις όπου θέλει. Λέγεται, λοιπόν, πως έτσι δημιουργήθηκε ο Καραγκιόζης.

    Υπάρχει όμως και ακόμα ένας θρύλος για τον Καραγκιόζη που
    αναφέρεται στην ιστορία ενός έλληνα από την Υδρα, του Γ. Μαυρομάτη και τοποθετείται χρονολογικά περίπου τον 18ο αιώνα. Ο Μαυρομάτης, λέγεται ότι ήλθε στην Τουρκία από την Κίνα με το
    θέατρο σκιών του. Αποφασίζοντας να εγκατασταθεί πλέον μόνιμα στην Πόλη, προσάρμοσε τόσο τη ζωή του όσο και το θέατρό του στα ήθη των τούρκων. Έτσι, ονόμασε τον πρωταγωνιστή του Καραγκιόζ, προέκταση στα ελληνικά Καραγκιόζης, που στα τούρκικα σημαίνει μαυρομάτης. Ο Μαυρομάτης πέθανε στην Τουρκία και πληροφορίες αναφέρουν ότι είχε βοηθό του τον Γιάννη Μπράχαλη, τον πρώτο καλλιτέχνη του είδους που έφερε τον Καραγκιόζη στην Ελλάδα.
    Οι πρώτες ιστορικά βεβαιωμένες πληροφορίες για το θέατρο του Καραγκιόζη εντοπίζονται στα μέσα του 17ου αιώνα και μας τον παρουσιάζουν να
    εκφράζει εικόνες από την ζωή των Τούρκων. Πολλοί υποστήριξαν ότι ο Καραγκιόζης μας ήταν τούρκικο θέατρο, όμως, όποιος γνωρίζει τον πνευματικό χαρακτήρα των λαών που ζούσαν μέσα στην τουρκική αυτοκρατορία, δύσκολο να φαντασθεί τούρκο, ή εβραίο ή αρμένη για δημιουργό του Καραγκιόζη και μάλιστα εμπνευσμένο από τη ζωή δυο
    ελλήνων: του Χατζηαβάτη και του Μαυρομάτη. Απλώς, η εντύπωση δημιουργήθηκε γιατί, μετά την εμφάνιση του Καραγκιόζη, η τουρκική κυριαρχία απλώθηκε σ'όλες τις χώρες της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και επόμενο ήταν το θέατρο σκιών να πάρει μορφή και έκφραση σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές συνθήκες, δηλαδή, οθωμανική.

    Ήταν, επομένως, λογικό οι ακόλουθοι τέσσερις σχεδόν αιώνες της τουρκοκρατίας να έχουν σαν αποτέλεσμα να ξεχασθεί τόσο πολύ η ελληνικότητά του, ώστε οι περισσότεροι ερευνητές να χαρακτηρίζουν τον Καραγκιόζη σαν τούρκικο θέατρο σκιών. Παρουσίαζε την τούρκικη ζωή ο Καραγκιόζης επειδή μέσα στην τουρκοκρατία διαμορφώθηκε και προς τους Τούρκους κυρίως απευθυνόταν. Ήταν ανάγκη, επομένως, να καλυφθεί με τούρκικο όνομα ο κεντρικός του ήρωας, γιατί διαφορετικά ήταν αδύνατον να ελέγχει τα φαινόμενα και τους τύπους της τούρκικης κοινωνικής ζωής.

    Η κοινωνική ιστορία του Θεάτρου Σκιών

    Το Θέατρο Σκιών έστησε το τσαντίρι του στα μοναστήρια, στους τεκέδες, αλλά και στα εργαστήρια των βιοτεχνών του Παζαριού, που έγινε το επίκεντρο της πόλης σ'όλη την Ανατολή.

    Εδραίωσε μιαν ισότιμη σχέση και διαλεκτική ανάμεσα στην πόλη και στην ύπαιθρο και διαχώρισε όλες τις κοινωνικές ομάδες της οθωμανικής επικράτειας σε τρεις "τάξεις", ανάλογα με τη θέση που έπαιρνε το κάθε άτομο στην παραγωγή:

    α) στην τάξη των "ανθρώπων του σπαθιού", όπου κατατάχθηκαν οι εμπειροπόλεμοι των φυλών του βουνού και της ερήμου, κτηνοτρόφοι και διαμετακομιστές,

    β) στην τάξη των "ανθρώπων του σφυριού και του δρεπανιού", όπου κατατάχτηκαν οι βιοτέχνες της πόλης και των κεφαλοχωρίων καθώς και οι καλλιεργητές των κάμπων και

    γ) στην τάξη των "ανθρώπων της πένας", στην οποία κατατάχτηκαν τα μέλη της μουσουλμανικής και χριστιανικής ιεραρχίας, που αποτέλεσαν τη νομοθετική, δικαστική, διπλωματική και αργότερα διοικητική υπαλληλία και γραφειοκρατία.

    Η κατάταξη έγινε στο πανί του Θεάτρου Σκιών.

    Ο Καραγκιόζης ο Τσιγγάνος, έγινε σύμβολο των ανθρώπων του σφυριού, των βιοτεχνών του Παζαριού γενικά. Ο Χατζηαβάτης έγινε το σύμβολο των γραμματιζούμενων, των ανθρώπων της πένας κι ο Μουσταφάς ο Μπεκρής, σύμβολο των πολεμιστών που είναι συνέχεια μεθυσμένοι από τη δύναμή τους.
    Ο Καραγκιόζης δεν ήταν τουρκικός όπως γράφτηκε συχνά. Το Παζάρι ήταν και ελληνόφωνο και τουρκόφωνο κι ο Καραγκιόζης παιζόταν από την αρχή που εμφανίστηκε και στις δύο γλώσσες του Παζαριού: και στην ελληνική λαϊκή και στην τούρκικη λαϊκή γλώσσα. Καλλιεργούσε τη διαλογική συζήτηση. Δίδασκε στους θεατές το
    διάλογο, το παζάρεμα, τις έξυπνες ατάκες και το λογοπαίγνιο που επιτρέπει στον καθένα να είναι ετοιμόλογος.
    Αυτή η μορφή του Οθωμανικού Θεάτρου Σκιών που γεννήθηκε στη Μικρασία και στην Κωνσταντινούπολη, κυριάρχησε παντού, σε όλη την Ανατολή, στα Βαλκάνια και στη Βόρεια Αφρική. Και απ'αυτήν θα προκύψουν αργότερα οι εθνικές
    μορφές του Θεάτρου Σκιών, στην Ελλάδα, στην Τουρκία, στη Ρουμανία, στη Γεωργία, στο Ιράκ, στη Συρία, στην Αίγυπτο, στη Λιβύη, στην Τυνησία, στην Αλγερία αλλά και στην Ευρώπη.

    Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    Ο Καραγκιόζης δεν ήταν άγνωστος στην Ελλάδα πριν από την Απελευθέρωση. Μάλιστα
    λέγεται ότι, τον καιρό που ετοιμαζόταν η επανάσταση, το θέατρο αυτό χρησίμευε σαν τόπος συνάντησης των αρχηγών της που κατάστρωναν εκεί τα σχέδιά τους δίχως να τους υποψιαστούν οι Τούρκοι.

    Παιζόταν, βέβαια, στην ελληνική γλώσσα αλλά αποτελούσε θέαμα ακατάλληλο, χυδαίο ενώ τα βασικά του στοιχεία ήταν τούρκικα. Επρόκειτο άλλωστε για θέατρο που περιόδευε από περιοχή σε περιοχή ξεκινώντας κυρίως από την Πόλη. Μετά την απελευθέρωση, ο Καραγκιόζης εγκαθίσταται μόνιμα στην Ελλάδα και από τις αρχές πλέον του 1900 μπορούμε να μιλάμε για καθαρά ελληνικό Καραγκιόζη.

    Σήμερα, η θεατρική αυτή παράδοση συνεχίζεται με ενδιαφέρον από διάφορους παίκτες σε όλη την Ελλάδα, μα και στο εξωτερικό και οι θεατές εξακολουθούν να την δέχονται με μεγάλη αγάπη και απέραντη νοσταλγία. Πρόκειται για μια κληρονομιά πολύτιμη που δεν πρέπει να χαθεί και αξίζει γιατί ο ήρωάς της είναι ο καθρέφτης της γνήσιας ελληνικής
    ψυχής.

    Φιγούρες του ελληνικού Θεάτρου Σκιών

    Ο Καραγκιόζης: Είναι ο ιδανικός τύπος του φτωχού Έλληνα, του τόσο φτωχού που έχει πια απαρνηθεί κάθε ιδιωτική φροντίδα κι έχει εξυψωθεί σε εύθυμη φιλοσοφική θεώρηση της ζωής. Είναι αγαθός, σκληρός καμιά φορά στ'αστεία του, αλλά καλόκαρδος στο βάθος. Γεμάτος τεμπελιά και αισιοδοξία, αλλά και γεμάτος διάθεση ν'ανακατεύεται σε όλα. Τον ενδιαφέρει κάθε τι που γίνεται γύρω του, όλους τους πειράζει και τους κοροϊδεύει και
    προ πάντων τον ίδιο τον εαυτό του. Το χέρι του είναι εξαιρετικά ευκίνητο και υπερβολικά μακρύ, για σκηνικούς λόγους, για να μπορεί να ξύνει την πλάτη του και το κεφάλι του ή για να χειρονομεί. Επίσης έχει συμβολική σημασία γιατί εκπροσωπεί το έξυπνο πνεύμα του. Καρπαζώνει προθυμότατα, δέρνει αλλά και δέρνεται. Είναι ευφυολόγος, ετοιμόλογος και αστείος, ποτέ όμως γελοίος. Δεν είναι ταπεινός, ούτε όταν δέρνεται. Το δέχεται κι αυτό σαν μια κακοτυχία του και σαν συνέπεια της κακοκεφαλιάς του, με την ίδια εύθυμη εγκαρτέρηση και το ίδιο ειρωνικό του κέφι.

    Ο Χατζηαβάτης: Ο τύπος του ραγιά που ζει ακόμα με την ανάμνηση της τουρκοκρατίας. Παμπόνηρος, ανήσυχος για όλα, αδύνατος, δειλός και κόλακας, κυρίως απέναντι στους ισχυρούς. Προσποιείται τον μισοκακόμοιρο ενώ ο νους του δουλεύει και ειδικά στις βρομοδουλειές. Από την άλλη πλευρά, εκπροσωπεί τον τύπο του βιοπαλαιστή αστού. Το επάγγελμά του είναι τελάλης, μεσίτης και ταχυδρόμος που εκτελεί παραγγελίες του μπέη και του πασά. Ωστόσο είναι ευγενικός, αξιοπρεπής και αξιόπιστος. Οικογενειάρχης, αν και δεν παρουσιάζεται αυτό ποτέ στη σκηνή, είναι πιο μορφωμένος κοινωνικά από τον Καραγκιόζη και γνωρίζοντας καλύτερα τον κόσμο προσπαθεί πάντα να διορθώνει τον
    φίλο του ή να τον δασκαλεύει.

    Μπαρμπα – Γιώργος: Εκπροσωπεί τον βουνίσιο έλληνα, τον γνήσιο ρουμελιώτη που ο χαρακτήρας του παρέμεινε αδιάφθορος μέσα στο πέρασμα του χρόνου. Είναι τύπος αγαθός, ηθικός και δυνατός. Καμαρώνει που είναι θείος του Καραγκιόζη και γι'αυτό του προσφέρει στοργικά την προστασία του.
    ……………………………………………..

    Τον καραγκιοζη δεν τον χασαμε τωρα. Τον χασαμε απο τοτε που η θολη παρεα των φασιστικων μειοψηφιων, αποφασισε πως η τηλεοραση στην Ελλαδα πρεπει να αλλαξει μορφη. Ετσι ο καραγκιοζης εφυγε και τη θεση του την πηραν τα πρεζακια, οι ομοφυλοφιλοι, οι εκδιδομενες, οι εκμεταλευτες νοητικως ασθενων ανθρωπων, οι εθνομηδενιστες και πολλα αλλα αποβρασματα που προσπαθουν να μας περασουν τη λιγδα τους ως τροπο ζωης.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    2174
    stratri1 στις #149446

    Καλά το είπες Λευτέρη. Όπως θα χάσουμε και οτιδήποτε Ελληνικό ξεχνάμε και του γυρίζουμε την πλάτη. Γιατί δεν είμαστε και εμείς αμέτοχοι σε αυτή την τεράστια προσπάθεια που γίνεται να ξεχάσουμε την Ιστορία μας. Και λαός χωρίς Ιστορία δεν μπορεί να υπάρξει.
    Στο χέρι μας είναι να γράψουμε στα @ρχίδια μας την απόφαση της Επιτροπής και να πάμε τα παιδιά μας να δούνε τον Καραγκιόζη ΜΑΣ, που θα συνεχίσει να κοροϊδεύει τον Τούρκο Πασά και τον Βεληγκέκα. Τον Καραγκιόζη που έμαθε να ζει την οικογένειά του με ένα κρεμμύδι και να την βγάζει καθαρή από όλες τις δυσκολίες που του τυχαίνουν. Αυτός είναι ο δικός μας Καραγκιόζης και η Επιτροπή να πάει να γ@μηθεί.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1713
    Caveman στις #149447

    Πάλι καλά που κάνουν κάτι τέτοια οι Τούρκοι και θυμόμαστε τον Καραγκιόζη, αλλιώς σε 10 χρόνια ούτε θα τον θυμόμασταν….

    Παρεπιμπτόντως τα κροκοδείλια δάκρυα δεν βοηθάνε, οι γείτονες έκαναν δουλειά γύρω από τον Καραγκιόζη, μέχρι και μουσείο του έχουν, εμείς καλά-καλά δεν έχουμε καραγκιοζοπαίχτες…

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    12190
    Ανώνυμος στις #149449

    Εδώ θέλω να σας πληροφορήσω εμείς η χώρα των δέκα εκατομμύριων έχουμε με άδεια από το κράτος το ελληνικό διακόσους καραγκιοζοπαίχτες ενώ οι γείτονες των εξήντα και πλέων εκατομμύριων κατοίκων έχουν δέκα καραγκιοζοπαίχτες με άδεια . Αυτό ειπώθηκε στο χθεσινό δελτίο της ΝΕΤ!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/08/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    528
    thomy στις #149461

    εν τω μεταξυ σε αυτην την επιτροπη υπηρχε τουρκος κ οχι ελληνας

Επισκόπηση 14 δημοσιεύσεων - 1 έως 14 (από 14 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων