Αναγνώριση αεροβόλου

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Αεροβόλα

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    325
    Praetorian στις #24267

    Ένας φίλος έχει το εικονιζόμενο στις φωτογραφίες αεροβόλο. Πρόκειται για αεροβόλο ελατηρίου, σπαστής κάννης το οποίο αγοράστηκε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ’80 έναντι περίπου 10.000 Δρχ. Δεν υπάρχει κάποιο αναγνωριστικό εκτός του αριθμού σειράς. Παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει την εταιρεία κατασκευής και τον τύπο του όπλου ας μας ενημερώσει.

    Να σημειώσω ότι το όπλο παρουσιάζει πρόβλημα στην ισχύ εξόδου του βλήματος, το οποίο πιθανότατα οφείλεται σε βλάβη του ελατηρίου. Πως μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα αυτό; Υπάρχουν ανταλλακτικά, ή θα πρέπει να αποτανθούμε σε οπλουργό; Τονίζω ότι ο φίλος δεν ασχολείται καθόλου με τα όπλα (το εν λόγω αεροβόλο του έχει μείνει από την εφηβική του ηλικία) και δεν προτίθεται να διαθέσει κάποιο σοβαρό ποσό για την επισκευή του, οπότε σε πρώτη φάση η λύση του οπλουργού αποκλείεται.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    http://www.e-artemis.gr/forum/index.php?au…si&img=8532


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    325
    Praetorian στις #168672

    Τα έκανα λίγο μπάχαλο με τις φωτογραφίες… Πως μπορώ να τις αφαιρέσω και να τις ξαναβάλω;

    ΟΚ, Τις έβαλα σε album… Δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ είχα αρκετό χώρο διαθέσιμο για φωτογραφίες, μου άφησε μόλις μερικά Kb διαθέσιμα, μόλις έβαλα την πρώτη φωτο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/12/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    118
    su-35 στις #168681

    Πρεπει να ειναι το μοντελο LG422 η το LG427 της ουγγρικης FEG

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #313972

    Ένας φίλος έχει το εικονιζόμενο στις φωτογραφίες αεροβόλο. Πρόκειται για αεροβόλο ελατηρίου, σπαστής κάννης το οποίο αγοράστηκε κάπου στα μέσα της δεκαετίας του '80 έναντι περίπου 10.000 Δρχ. Δεν υπάρχει κάποιο αναγνωριστικό εκτός του αριθμού σειράς. Παρακαλώ αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει την εταιρεία κατασκευής και τον τύπο του όπλου ας μας ενημερώσει.

    Να σημειώσω ότι το όπλο παρουσιάζει πρόβλημα στην ισχύ εξόδου του βλήματος, το οποίο πιθανότατα οφείλεται σε βλάβη του ελατηρίου. Πως μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα αυτό; Υπάρχουν ανταλλακτικά, ή θα πρέπει να αποτανθούμε σε οπλουργό; Τονίζω ότι ο φίλος δεν ασχολείται καθόλου με τα όπλα (το εν λόγω αεροβόλο του έχει μείνει από την εφηβική του ηλικία) και δεν προτίθεται να διαθέσει κάποιο σοβαρό ποσό για την επισκευή του, οπότε σε πρώτη φάση η λύση του οπλουργού αποκλείεται.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    [url=”http://www.e-artemis.gr/forum/index.php?autocom=gallery&req=si&img=8532″]http://www.e-artemis.gr/forum/index.php?au…si&img=8532[/url]

    Οπως ειπε και su-35 προκειται για Ουγγρικο αεροβολο,τα ελατηρια της Ντιανα τεριαζουν,αλλα πιθανο να θελει και τσιμουχες,και στο εμβολο μπορει να ειναι δερματινη,αν δεν υπαρχη η γνωσει σιγουρα θα χρειαστει οπλουργο για να το επισκευασει.Αμα μπορει να το επισκευασει μπες στη σελιδα της Chambers gunmakers εχει ανταλακτικα για αυτο,ψαξε στα αεροβολα και στη μαρκα Relum και το μοντελο Rapide.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/12/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    118
    su-35 στις #168685

    Μια ιδιαιτεροτητα των FEG ειναι το διπλο ελατηριο με το οποιο ειναι εφοδιασμενα,δηλαδη δυο ελατηρια το ενα μεσα στο αλλο.

    http://img18.imageshack.us/img18/3585/nhgalqho1ya.jpg

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    325
    Praetorian στις #313915

    Παιδιά, σας ευχαριστώ για την έμεση ανταπόκρισή σας. Θα το ψάξω και θα προσπαθήσω να το λύσω μόνος μου. Θα δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε… ;)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    572
    neos_toyfekaleyris στις #168740

    αν το είχε στην απομαχία τόσα χρόνια, μάλλον είναι οι τσιμούχες και όχι τα ελατήρια. Μάλλον τα πλαστικά-λαστιχένια μέρη έοχυν στεγνώσει με τον καιρό και δεν επιτυγχάνεται καλή έμφραξη

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    10/09/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    1004
    SmTakis στις #168745

    Αν εξαιρέσουμε την παράμετρο "ποιότητα μετάλλου και τρόπου κατασκευής" τότε η μείωση της απόδοσης ενός ελατηρίου οφείλεται τόσο στην χρήση, όσο και στον χρόνο κατα τον οποίον μένει το ελατήριο συμπιεσμένο. Και συμπιεσμένο δεν μένει μόνο όταν είναι οπλισμένο αλλά και όταν η εξ αρχής τοποθέτησή του είναι τέτοια που το ελατήριο είναι υπό συνεχή συμπίεση ακόμα και όταν το όπλο δεν είναι οπλισμένο (που τότε απλά πολλαπλασιάζεται η συμπίεσή του). Γιαυτό θα δούμε ότι στα περισσότερα αεροβόλα χρειαζόμαστε spring compressor για να τα λύσουμε.
    Με άλλα λόγια αν υποθέσουμε ότι το συγκεκριμένο αεροβόλο δεν είχε μείνει τόσα χρόνια οπλισμένο (…παίζεται και αυτό…) εξαρτάται από το πόσο συμπιεσμένο ήταν (κατασκευαστικά) στην μη οπλισμένη του κατάσταση – μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για 25+ χρόνια! . Τέλος αφού θα λυθεί που θα λυθεί… λογικό και "σοφό" δεν είναι να αλαχθούν γενικά ελατήριο & τσιμούχες ? Τι δηλαδή… θα το ανοίξει κάποιος θα αλλάξει τις τσιμούχες και θα το ξανακλείσει για να δει αν και κατά πόσο το ελατήριο έχει εξασθενήσει ώστε να το…ξανανοίξει? Τέλος πάντων .. υπάρχει και το γνωμικό "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!"

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων