Απαγόρευση χρήσης μολύβδινων σκαγίων στους υγροβιότοπους μας το 2013

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 19 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Επισκέπτης
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/1970
    Αρ. μηνυμάτων:
    7208
    Ανώνυμος στις #24256

    Καλημέρα.
    Σε περίπτωση που έχει ήδη συζητηθεί και είναι γνωστό το εν λόγω θέμα ζητώ συγνώμη. Πάντως εγώ μόλις πριν λίγο το διαπίστωσα.
    Συγκεκριμένα, το άρθρο 8 παρ. 4 της υπ’ αριθ. Η.Π.37338/1807/Ε.103/01-09-2010 κ.υ.α. (ΦΕΚ 1495Β’/06-09-10) αναφέρει:
    «Μετά τρία (3) έτη από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης αυτής, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση σκαγιών μολύβδου για τη θήρα πτηνών σε πάσης φύσεως υγροτοπικά οικοσυστήματα».
    Η έναρξη ισχύος της κυα είναι η ημερομηνία που κυκλοφόρησε το ΦΕΚ δηλ. η 6η/9/2010 και συνεπώς θα πρέπει να εφαρμοσθεί (μέσω των ρυθμιστικών) στην κυνηγετική σεζόν του 2013.

    Φιλικά, Γιάννης


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #313865

    Καλημέρα.
    Σε περίπτωση που έχει ήδη συζητηθεί και είναι γνωστό το εν λόγω θέμα ζητώ συγνώμη. Πάντως εγώ μόλις πριν λίγο το διαπίστωσα.
    Συγκεκριμένα, το άρθρο 8 παρ. 4 της υπ’ αριθ. Η.Π.37338/1807/Ε.103/01-09-2010 κ.υ.α. (ΦΕΚ 1495Β’/06-09-10) αναφέρει:
    «Μετά τρία (3) έτη από την έναρξη ισχύος της παρούσας απόφασης αυτής, απαγορεύεται η χρησιμοποίηση σκαγιών μολύβδου για τη θήρα πτηνών σε πάσης φύσεως υγροτοπικά οικοσυστήματα».
    Η έναρξη ισχύος της κυα είναι η ημερομηνία που κυκλοφόρησε το ΦΕΚ δηλ. η 6η/9/2010 και συνεπώς θα πρέπει να εφαρμοσθεί (μέσω των ρυθμιστικών) στην κυνηγετική σεζόν του 2013.

    Φιλικά, Γιάννης

    Θα γινόταν κι αυτό, αργά ή γρήγορα. ;) Όταν έρθει η ώρα, έχουμε πολλά να πούμε για όπλα και φυσίγγια.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #168717

    Όλο το ΦΕΚ εδώ:

    http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?filetic…D&tabid=508

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/08/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1376
    androu στις #168721

    Και τώρα θα ανακαλύψουμε όλοι την πραγματική έννοια της φράσης "Δεν κόβουν τα φυσίγγια μάστορα"…

    Ψιτ , παιδί…πιάσε 3 κουτιά Federal Black Cloud …

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/03/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2190
    falcon στις #313839

    Και τώρα θα ανακαλύψουμε όλοι την πραγματική έννοια της φράσης "Δεν κόβουν τα φυσίγγια μάστορα"…

    Ψιτ , παιδί…πιάσε 3 κουτιά Federal Black Cloud …

    [img]http://www.oneclickshooting.com/prodimages/53760.jpg[/img]

    75 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1724
    kapnas 125+25 στις #168742

    75…………….. Να είναι η ώρες τους……………… μην χολόσκατε θα την βρει την πατέντα ο Έλληνας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1543
    BERETTA425 στις #313697

    Θα την κανει την πατεντα του ο ελληνας παλι!
    Στην Ιταλια εβαζαν στην Λουπαρα Lupara φυσσιγγια με μπιλιες απο ρουλεμαν γνωστης μαρκας ετσι ωστε αυτα να διαπερνουν τις πορτες των αντιπαλων αυτοκινητων….Μαφιοζικες ιστοριες με κοντοκαννα κ κοντομανικα δικαννα!!!! ;)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/08/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1376
    androu στις #168783

    Σωστός ο Βαγγέλης…και ενημερωμένος για τα έθιμα της Σικελίας

    Να και μια σκηνή από τον Νονό με μια Lupara …

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    1724
    kapnas 125+25 στις #168786

    Ψάξτε όσοι ασχολείστε με το παπί για 18,2 και XXFUII γιατί με της αμερικανικές μαλακιές που θα μας πασάρουν μετά τα 25 μετρά παπί γιοκ να δω έλληνες κυνηγούς μέσα σε ξαπλωτές φυλαχτρες και γύρω γύρω ομοιώματα ( κάτι που απαγορεύετε δια ρόπαλου στην Ελλάδα και τι κάλο στον κόσμο )…………… να ντουφεκας αρειμάνιος και παπί να μην πέφτει……… γιατί ως γνωστόν καμία απόλυτος σχέση δεν έχει το κυνήγι των υδρόβιων στην Αμερική με το κυνήγι υδρόβιων στην Ελλάδα ………….. φανταστείτε αμερικανάκια μέσα στον Γκιαούρ Αντά. Και με νερό μέχρι την τον αφαλό και με ατσάλινα σκάγια …………………. ΕΡΕ γλέντια.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/08/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    853
    steve στις #313680

    "… απαγορεύεται η χρησιμοποίηση σκαγιών μολύβδου για τη θήρα πτηνών σε πάσης φύσεως υγροτοπικά οικοσυστήματα"

    [font=”Verdana”]Τώρα, εμένα, γιατί κάτι δεν μου πάει καλά με τη συγκεκριμένη διατύπωση??? Πολύ γενικό και αόριστο δεν είναι αυτό το …"πτηνών" και το …"πάσης φύσεως υγροτοπικά οικοσυστήματα" ??? Εξασφαλίζει πουθενά ότι αφορά μόνο τα υδρόβια; Μήπως η διατύπωση αυτή δίνει τη δυνατοτητα για ευρύτερες απαγορεύσεις των μολύβδινων σκαγιών? Ή έχω γίνει …. υπερβολικά καχύποπτος??[/font]
    :D :( :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    543
    manos1959 στις #168789

    Εδώ και αιώνες επικρατούσε η αντίληψη ότι τα μολύβδινα και μόνο σκάγια διαθέτουν τις απαραίτητες βλητικές ικανότητες, ώστε να καταβάλλουν ακόμη και τα πιο ογκώδη θηράματα. Η αντίληψη όμως αυτή αναθεωρήθηκε αναγκαστικά (κυρίως στη Β. Αμερική), λόγω της τοξικότητας των οξειδίων του μολύβδου και της δηλητηρίασης των υδρόβιων (κυρίως) θηραμάτων που αυτή συνεπάγεται.
    Έτσι, κάποια στιγμή, πρώτες οι αμερικάνικες εταιρείες παραγωγής φυσιγγίων επιδόθηκαν στην προσπάθεια εύρεσης κατάλληλου υλικού που θα μπορούσε να αντικαταστήσει τον μόλυβδο.
    Βασική προϋπόθεση για την επιλογή του υλικού ήταν να ικανοποιεί τους ακόλουθους παράγοντες:
    α) Να μην είναι τοξικό.
    β) Να προσφέρει αποδεκτά βλητικά αποτελέσματα.
    γ) Να είναι οικονομικά συμφέρουσα η παραγωγή των σκαγιών (σε σχέση με εκείνη των μολύβδινων).

    Ο σίδηρος

    Απ’ όσα υλικά τελικά εντοπίστηκαν, ο σίδηρος ήταν αυτός που ικανοποίησε σε μεγαλύτερο ποσοστό τους παράγοντες που προαναφέρθηκαν. Ας εντοπίσουμε όμως και ας αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα που παρουσιάζουν συγκρινόμενα τα δύο υλικά (μόλυβδος – σίδηρος).
    Ενώ σαν πλεονέκτημα των μολύβδινων σκαγιών εμφανίζεται το αυξημένο βάρος τους (σε σύγκριση με το αντίστοιχο ισομεγεθών ατσάλινων), πράγμα που σημαίνει ότι η αποδιδόμενη ενέργεια είναι και αυτή αυξημένη, ταυτόχρονα σαν μειονέκτημα εμφανίζεται η αδυναμία τους (λόγω της μαλακότητας του υλικού) να διατηρήσουν το σφαιρικό τους σχήμα, κατά τη διάρκεια της συμπίεσής τους από τις δυνάμεις της ανάφλεξης και του περάσματος από τον κώνο προσαρμογής, το εσωτερικό της κάννης και της σύσφιγξης (λόγω τριβών). Έτσι, ανάλογα με την τεχνική που έχει εφαρμοστεί για τη γόμωση ενός φυσιγγίου, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό σκαγιών θα παραμορφωθεί προτού αυτά αφήσουν το στόμιο της κάννης.

    Τα παραμορφωμένα σκάγια έχουν την ιδιότητα να «αφήνουν» εκτεθειμένη μεγαλύτερη επιφάνεια στην ατμοσφαιρική αντίσταση (απ’ ό,τι τα τελείως σφαιρικά), με αποτέλεσμα να εκτρέπεται η τροχιά τους μακριά από το σημείο σκόπευσης, μειώνοντας κατά συνέπεια το ποσοστό της συγκέντρωσης.
    Επιπρόσθετα, στα παραμορφωμένα σκάγια δεν «παραμένει» τόση ενέργεια όση στα σφαιρικά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους (εντονότερη επιβράδυνση) στην ατμόσφαιρα, οπότε τείνουν να βρεθούν πίσω από εκείνα που έχουν διατηρηθεί σφαιρικά, επιμηκύνοντας σοβαρά το νέφος των σκαγιών.
    Συμπερασματικά, τα μαλακά, παραμορφωμένα μολύβδινα σκάγια προκαλούν αυξημένη κατά μήκος διασπορά (του νέφους), με συνέπεια να έχουμε τραυματισμούς και φυσικά απώλειες βληθέντων θηραμάτων (ενώ ενδεχομένως η σκόπευση να είναι σωστή).

    Μια άλλη από τις αιτίες που προκαλούν την παραμόρφωση (άρα και την κατά μήκος και κατά πλάτος διασπορά) των μολύβδινων σκαγιών, είναι η «κοντή κολώνα αμορτισάζ των πλαστικών βυσμάτων ή συνολικά η κακή ποιότητά τους.
    Για να ξεπεραστεί το πρόβλημα, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν μολύβδινα σκάγια με υψηλή περιεκτικότητα σε αντιμόνιο (βασικότερος παράγοντας σκλήρυνσης του μολύβδου) της τάξης του 5% -7% (ανάλογα με το μέγεθος των σκαγιών).
    Είναι συχνό το φαινόμενο να παίρνουμε φτωχότερες συγκεντρώσεις από γομώσεις τύπου «demi-magnum» 42 γρ., με κοντή «κολώνα αμορτισάζ» του βύσματος και με ακατάλληλα σκάγια (μαλακά, όχι απόλυτα σφαιρικά κ.λπ.), απ’ ό,τι από άλλες «ελαφρότερες» (35 γρ.) που είναι όμως εφοδιασμένες με υψηλότερες «κολώνες αμορτισάζ» και με σκάγια της ενδεδειγμένης ποιότητας – σκληρότητας.
    Αντίθετα με τα μολύβδινα, τα ατσάλινα σκάγια σκληρότητας 75 DPH ή σκληρότερα (90 DPH) τείνουν να διατηρήσουν το σφαιρικό τους σχήμα αντιστεκόμενα στην παραμόρφωση (γι’ αυτό και δεν έχουν ανάγκη από υψηλές «κολώνες αμορτισάζ») και εξέρχονται από την κάννη ουσιαστικά σφαιρικά.

    Οι τρεις παράγοντες.

    Από πειράματα που έγιναν, βρέθηκε ότι τα μολύβδινα σκάγια θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 12% βαρύτερα από τα αντίστοιχα ατσάλινα του ιδίου μεγέθους, για να μπορέσουν να αποδώσουν την ίδια ενέργεια. Και αυτό, λόγω της παραμόρφωσης (άρα και της απώλειας ενέργειας) που χαρακτηρίζει τη μαλακότητα του μολύβδου σε σχέση με τη σκληρότητα του σιδήρου.
    Τρεις είναι οι κύριοι παράγοντες που καθορίζουν τη βλητική αποτελεσματικότητα των φυσιγγίων με σκάγια:
    α) Το σχήμα των σκαγιών (παραμορφωμένα ή όχι)
    β) Το βάρος τους
    γ) Η αρχική ταχύτητά τους
    Έτσι, τα ατσάλινα σκάγια, λόγω της διατήρησης του σχήματός τους, μπορούν να ταξιδεύουν (με άνεση), αντιμετωπίζοντας την ατμοσφαιρική αντίσταση αποτελεσματικότερα απ’ ό,τι επιτρέπει το μικρό τους βάρος. Μόνο στην περίπτωση του δεύτερου παράγοντα φαίνονται να είναι κατώτερα των μολύβδινων (το ατσάλι είναι 32% ελαφρύτερο του μολύβδου).

    Σε πολλούς λοιπόν επικρατεί η άποψη ότι ο παράγοντας «βάρος» καθιστά τα ατσάλινα σκάγια κατώτερα των μολύβδινων. Ωστόσο, αυτό είναι αλήθεια μόνο στην περίπτωση που συγκριθούν ατσάλινα και μολύβδινα σκάγια του ιδίου μεγέθους.
    Για να επιτευχθούν αντίστοιχα βλητικά δεδομένα, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ατσάλινα σκάγια «μεγαλύτερα» κατά δύο μεγέθη (περίπου).
    Έτσι, για παράδειγμα, τα μολύβδινα σκάγια 4, 3 ή 2 μπορούν να αντικατασταθούν αντίστοιχα από ατσάλινα 2, 1 ή 13 (αμερικανική κλίμακα).
    Επειδή η παραμένουσα ενέργεια (κινητική) είναι συνάρτηση της μάζας και της ταχύτητας (Κ.Ε. =½ m x v2), η ελαφρότερη μάζα του σιδήρου αντισταθμίζεται από την αύξηση της ταχύτητας (αρχικής).
    Εάν υποθέσουμε ότι ένα νέφος ατσάλινων σκαγιών νούμερο 2 βάλλεται με αρχική ταχύτητα των Vo=410 m/s, τότε τα σκάγια του νέφους, ένα προς ένα, θα έχουν περίπου την ίδια «παραμένουσα» ενέργεια στα 50 m με αντίστοιχα μολύβδινα νούμερο 4, που όμως βάλλονται με αρχική ταχύτητα Vo=375 m/s.

    Συμπερασματικά, διαπιστώνουμε ότι τα ατσάλινα σκάγια είναι το ίδιο αποτελεσματικά με τα μολύβδινα, αρκεί να «ανέβουμε» δύο νούμερα επάνω από τη συνηθισμένη χρήση και να τους εξασφαλίσουμε υψηλότερη αρχική ταχύτητα.
    Όπως είναι προφανές, η κανονικότητα του σχήματος των ατσάλινων σκαγιών έχει σαν συνέπεια την καλύτερη συγκέντρωση σε σχέση με τα μολύβδινα.
    Έτσι, για παράδειγμα, ενώ τα μολύβδινα σκάγια δυσκολεύονται να δώσουν συγκεντρώσεις της τάξης του 70% στα 35 m ή 30-35% στα 55 m όταν βάλλονται από πλήρη σύσφιγξη (full), αντίστοιχα τα ατσάλινα θα δώσουν 80-92% συγκεντρώσεις στα 35 m και 45-60% στα 55 m όταν βάλλονται από μισή σύσφιγξη (mod.). Με το παράδειγμα αυτό γίνεται πλέον σαφής ο ρόλος της κανονικότητας του σχήματος.
    Ένα άλλο προσόν που εμφανίζουν τα ατσάλινα σκάγια, είναι η μικρότερη «κατά μήκος» διασπορά σε σχέση με εκείνη των μολύβδινων.

    Επειδή τα ατσάλινα σκάγια που αποτελούν ένα ενιαίο νέφος δεν εκτρέπονται της τροχιάς τους (οπότε το συνολικό νέφος τείνει να ταξιδεύει κατά μήκος της γραμμής σκόπευσης), θα δώσουν υψηλές συγκεντρώσεις, λόγω της φύσης τους, γι’ αυτό και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε έντονες συσφίγξεις (extra full, full ή ακόμα και imp. mod.), διότι και η κάννη καταπονείται και τα αποτελέσματα θα είναι αρνητικά.
    Οι κατάλληλες συσφίγξεις για την περίπτωση των ατσάλινων σκαγιών είναι cyl, imp. cyl, mod, οι οποίες εξασφαλίζουν υπέρ αρκετές συγκεντρώσεις, ακόμα και στις μακρινότερες αποστάσεις.
    Οι φθορές που υφίστανται οι κάννες, εφόσον χρησιμοποιούνται οι συσφίγξεις που προαναφέρθηκαν, είναι αμελητέες. Γι’ αυτό ακριβώς και όλοι οι κατασκευαστές όπλων (είτε αυτά διαθέτουν επιχρωμιωμένες κάννες είτε όχι) σπεύδουν να διασαφηνίσουν στα διαφημιστικά τους φυλλάδια ότι τα όπλα τους είναι συμβατά με τη χρήση ατσάλινων σκαγιών.

    Είναι λοιπόν η περίπτωση των ατσάλινων σκαγιών ή λύση για την επίτευξη απόλυτων βλητικών αποτελεσμάτων;
    Η απάντηση του γράφοντος είναι πως «όχι», και αυτό διότι αφενός το κόστος των φυσιγγίων είναι πολύ υψηλό (δεν υπάρχει εγχώρια παραγωγή) και αφετέρου απαιτούν σκοπευτική δεινότητα λόγω των υψηλών συγκεντρώσεων και του μικρού αριθμού σκαγιών (όπως αναφέρθηκε πρέπει να χρησιμοποιούνται σκάγια δύο μεγέθη μεγαλύτερα) που περιέχονται στο φυσίγγι, στοιχεία που τα καθιστούν μη «δημοφιλή», τουλάχιστον στην πατρίδα μας.
    Γι’ αυτό και οι διάφορες εταιρείες προσανατολίζονται στην αντικατάσταση του σιδήρου από άλλα υλικά «βαρύτερά» του, όπως το βισμούθιο και το ταντζέντιο.
    Για να έχουμε επιτυχίες στο κυνήγι, η «συνταγή» είναι μία και αλάθητη (τουλάχιστον προς στιγμή). Να χρησιμοποιείτε σκάγια σκληρά (5% αντιμόνιο) υψηλής ποιότητας και κατεργασίας (κανονικό σφαιρικό σχήμα, όχι διαφοροποιήσεις μεγεθών σε μια γόμωση), πυρίτιδες προοδευτικής καύσης (ώστε να μην έχουμε έντονες παραμορφώσεις κατά τη διάρκεια της ανάφλεξης), υψηλές «κολώνες αμορτισάζ» των πλαστικών βυσμάτων (για να εκτονώνεται αποτελεσματικότερα το κρουστικό κύμα της έκρηξης μέχρι να αρχίσει η τροχιοδρόμηση του φορτίου των σκαγιών στο εσωτερικό της κάννης) και αστεροειδές κλείσιμο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    543
    manos1959 στις #168790

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ……………..

    Nέα ατσάλινα σκάγια που ονομάζονται Blind Side από την πάντα πρωτοπόρα εταιρεία WINCHESTER.
    Τα νέα αυτά φυσίγγια με τα σκάγια Blind Side,δοκιμάστηκαν σε μιά φάρμα στο Ιλλινόις των ΗΠΑ.
    Η πώληση αυτών των καινοτόμων και πρωτοποριακών φυσιγγίων θα αρχίσει τον….Ιούνιο του 2011!
    Blind_Side_012.JPG (49.95K)
    Αριθμός κατεβάσματος: 63
    Όπως φαίνεται και απο την μοναδική φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει,τα σφαιρίδια δεν είναι
    στρογγυλά,αλλά επίπεδα με 6 πλευρές λίγο στρογγυλεμένες,όπως τα ζάρια! Το πλεονέκτημα γι'αυτό
    το σχήμα είναι διπλό:
    1. Μπορεί να μπούν σε μιά σφαίρα περισσότερα και πιό συμπαγή σκάγια.
    2. Έχουν μεγαλύτερη δύναμη όταν χτυπούν τον στόχο.

    Blind_Side_012.JPG (49.95K)
    Αριθμός κατεβάσματος: 63
    Επειδή τα τετράγωνα σφαιρίδια έχουν φτωχό αεροδυναμικό σχήμα,αυτά τα νέας σχεδίασης γιά να είναι
    πιό αεροδυναμικά από τα κλασικά σφαιρίδια,περιέχονται σε ένα στέρεο περίβλημα που δεν αλλοιώνεται
    γιά να αποφευχθεί η επιβάρυνση του πυροβολισμού,και να συμπεριφερθούν πολύ κλειστά σε συγκέντρωση
    σε ένα συγκεκριμένο μήκος και σε ένα συγκεκριμένο στόχο.
    Blind_Side_012.JPG (49.95K)
    Αριθμός κατεβάσματος: 63
    Το βύσμα έχει σχήμα διαμαντιού,πρωτοποριακής σχεδίασης,πολύ σκληρό,το οποίο κατευθύνει τα σκάγια
    μετά την έξοδο από το στόμια της κάννης. Αυτό κρατά τα σκάγια μαζί,γιά πολύ μικρή απόσταση πριν
    αυτά διαχωριστούν και συνεχίσουν μόνα τους. Ο συνδυασμός αυτός λειτουργεί καλά και φαίνεται και
    στην συγκέντρωση.
    Blind_Side_012.JPG (49.95K)
    Αριθμός κατεβάσματος: 63
    Στις δοκιμές με φυσίγγια με γέμιση 1 3/8 ουγκιές που πυροβολήθηκαν υπήρξε συγκέντρωση 50% με ανοιχτό
    τσοκ και 70% με κλειστό τσοκ,σε απόσταση 40 μέτρων. Έγινε και βιντεοσκόπηση των δοκιμών από μηχανικούς
    της WINCHESTER,και ίσως παρουσιαστούν αργότερα στο διαδίκτυο. Το Blind Side θα πωλείται από 17 έως 22
    δολλάρια,και θα είναι διαθέσιμο στην αγορά τον Ιούνιο του 2011. Σε δοκιμές στο κυνήγι θα πω τούτο,τα
    θηράματα (πάπιες) ήταν ήδη νεκρά στον αέρα!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/07/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1361
    samgunner62 στις #168793

    Στην αμερικη πολυ εχουν εγκαταλειψει το υδροβιο απο το καιρο που επικρατησε το ατσαλι,και οπως πολυ σωστα λεει ο Kapnas με εξαιρετικα καλυτερες συνθηκες απο πλευρας προσελκεισης των υδροβιων,σιγουρα το κοστος θα ανεβει ακομα περισσοτερο οταν θα εφαρμοστη ο νομος.Σαν οπλοφιλος ειναι καταστροφη και απολυτα ξενερωμα,αλλα για το περιβαλλων ειναι σωστη αποφαση,το κακο ειναι οτι οτι ο θηρευτικος νομος εδω ειναι λαθος για το υδροβιο και με την εφαρμογη του ατσαλιου θα αυξηθουν η τραυματισμοι των θηραματων.Οπως εχουν αυξηθει και στην Αμερικη κατω πολυ καλυτερες συνθηκες θηρας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    3627
    BIK στις #313670

    ΚΑΛΑ θα ειμαι εγω στον γκιουμε στον ΑΝΤΑ και θα ερθει ποιος ;να με κανει ελεγχω με τι φυσσιγια ριχνω;ολοι μας θα εχουμε τα κανονικα τα φυσσιγια η μηπως οχι; :D

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #313666

    ΚΑΛΑ θα ειμαι εγω στον γκιουμε στον ΑΝΤΑ και θα ερθει ποιος ;να με κανει ελεγχω με τι φυσσιγια ριχνω;ολοι μας θα εχουμε τα κανονικα τα φυσσιγια η μηπως οχι; :D

    Εκεί μέσα πράγματι ο έλεγχος θα είναι δύσκολη έως αδύνατη περίπτωση. Αλλά όταν γίνεται μία αλλαγή στη νομοθεσία, αυτή εφαρμόζεται με δύο τρόπους. Πρώτον με την αστυνόμευση και επιβολή ποινών και δεύτερον με την προσωπική συμμόρφωση.

    Αν είσαι σε μία διασταύρωση με κόκκινο φανάρι στη μέση του πουθενά, ολομόναχος, περνάς με κόκκινο ή δεν περνάς;

    Σε όλες τις άλλες χώρες όπου έχουν επιβληθεί τα ατοξικά σκάγια, ο νομοθέτης λέει στον κυνηγό: "Θα πας για παπιά, θα βρεις παπιά, θα τα προσελκύσεις με κράχτες και ομοιώματα και θα χτυπήσεις έναν λογικό αριθμό θηραμάτων. Σου απαγορεύω όμως να χρησιμοπιήσεις σκάγια που θα μειώσουν μακροπρόθεσμα τα θηράματα που συναντάς".

    Στην Ελλάδα ο νομοθέτης μας λέει: "Θα πας για παπιά αλλά πιθανότατα δεν θα βρεις τίποτα. Αν βρεις παπιά, το μέρος εκεί απαγορεύεται. Αν έχει παπιά και επιτρέπεται το μέρος, πάει να πει ότι ο καιρός τα ζορίζει και πρέπει να σου απαγορεύσω το κυνήγι (βλ. χιονοκάλυψη). Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις και θέλεις να τα κυνηγήσεις, να ξέρεις ότι θα πρέπει να είσαι πολύ κωλόφαρδος και να κάτσεις κάπου όπου θα σου περνάνε πάνω απ' το κεφάλι σου από μόνα τους, γιατί σου απαγορεύω να τα προσελκύσεις. Υπό αυτές τις συνθήκες, βάρα μια ντουζίνα απ' ότι να' ναι. Α και που 'σαι, σε δύο χρόνια θα φροντίσω να μην μπορείς να τα πετύχεις κιόλας, γιατί στις Ευρώπες μας είπαν ότι αυτά τα μολύβια που ρίχνετε μειώνουν τους πληθυσμούς."

    Δεν ξέρω αν πιάνεται ο Έλληνας απ' το φιλότιμο, γιατί έχει μαζέψει πάρα πολλά απωθημένα, αλλά καλό θα ήταν να μας δοκίμαζαν μια φορά, έτσι για αλλαγή. Να μας εμπιστευτούν ρε αδερφέ, να μάθουμε όλοι μας αν το αξίζουμε.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 19 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων