H Nέα Browning Auto 5

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 216 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Browning

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #275057

    Θεωρω οτι κακως ονομαζεται Α5 μιας και δεν εχει καμια σχεση με την παλια (με εξαιρεση την εμφανιση). Καλυτερο θα ηταν να την ονομαζαν κατι παραπλησιο με το Α5 και να μην βεβηλωσουν ετσι ενα οπλο θρυλο.

    Φανης

    Ούτε το Mini Cooper έχει καμμία σχέση με το αυθεντικό πέρα από την εμφάνιση, αλλά αυτό δεν το εμπόδισε να μοσχοπουλήσει ούτε την εταιρεία να το φτιάξει.

    Δικό τους το καρπούζι, δικό τους και το μαχαίρι.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/08/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    460
    BENELLI4EVER στις #275053

    Ούτε το Mini Cooper έχει καμμία σχέση με το αυθεντικό πέρα από την εμφάνιση, αλλά αυτό δεν το εμπόδισε να μοσχοπουλήσει ούτε την εταιρεία να το φτιάξει.

    Δικό τους το καρπούζι, δικό τους και το μαχαίρι.

    Δεν ειναι κριμα ομως?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #275051

    Δεν ειναι κριμα ομως?

    Αν καταλαβαίνω σωστά, πιστεύεις ότι όταν δημιουργείς ένα προιόν που εξελίσσεται σε θρύλο, πρέπει να παύεις να έχεις το δικαίωμα του πρώτου λέγειν πάνω στο δημιούργημά σου.

    Αν το δεις ρομαντικά, ίσως. Με τη ψυχρή λογική όμως; :lol:

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2956
    naval στις #275049

    Θεωρω οτι κακως ονομαζεται Α5 μιας και δεν εχει καμια σχεση με την παλια (με εξαιρεση την εμφανιση). Καλυτερο θα ηταν να την ονομαζαν κατι παραπλησιο με το Α5 και να μην βεβηλωσουν ετσι ενα οπλο θρυλο.

    Φανης

    Aν εσύ και εγώ το θεωρούμε θρύλο φαντάσου αυτοί που έχουν και τα δικαιώματα πως το βλέπουν.

    Πάντως γουστάρω που πολλοί που είχαν παλιές Auto5 στο κουτί με τα γράσσα ακόμα (που σημαίνει ότι δεν είναι κυνηγοί) και ήθελαν 2500euro για πλάκα (κουτοπόνηροι), να δω τώρα τι θα λένε και πόσα θα ζητάνε?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    08/08/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    460
    BENELLI4EVER στις #275045

    Aν εσύ και εγώ το θεωρούμε θρύλο φαντάσου αυτοί που έχουν και τα δικαιώματα πως το βλέπουν.

    Πάντως γουστάρω που πολλοί που είχαν παλιές Auto5 στο κουτί με τα γράσσα ακόμα (που σημαίνει ότι δεν είναι κυνηγοί) και ήθελαν 2500euro για πλάκα (κουτοπόνηροι), να δω τώρα τι θα λένε και πόσα θα ζητάνε?

    Η original A5 ειναι οπλο σταθμος στην ιστορια των οπλων, οπως η αλλαγη σε ακαπνη πυριτιδα οπως το 1911, το Κ98 , το 1894 οπως λιγα πραγματα στη κυνηγετικη και μη ιστορια οπλων. Θεωρω οχι μονο με την ρομαντικη πλευρα μου βεβηλωση να ξαναχρησιμοποιεις ενα τοσο βαρυ ονομα για να λανσαρεις κατι το οποιο ναι μεν εχεις το δικαιωμα σαν κατοχος των δικαιωματων να το κανεις αλλα δεν θα εχει την πορεια του παλιου γιατι απλα ειναι διαφορετικες οι συνθηκες.

    Φανης

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    4563
    ΜΠΕΦ στις #184340

    Αν το δουμε λιγο ρεαλιστικα η νεα ειναι πυραυλος μπροστα στην παλια που ειχε καπως αρχαια τεχνολογια.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #275041

    Η original A5 ειναι οπλο σταθμος στην ιστορια των οπλων, οπως η αλλαγη σε ακαπνη πυριτιδα οπως το 1911, το Κ98 , το 1894 οπως λιγα πραγματα στη κυνηγετικη και μη ιστορια οπλων. Θεωρω οχι μονο με την ρομαντικη πλευρα μου βεβηλωση να ξαναχρησιμοποιεις ενα τοσο βαρυ ονομα για να λανσαρεις κατι το οποιο ναι μεν εχεις το δικαιωμα σαν κατοχος των δικαιωματων να το κανεις αλλα δεν θα εχει την πορεια του παλιου γιατι απλα ειναι διαφορετικες οι συνθηκες.

    Φανης

    Δεν βεβηλωνεις τιποτα ,φτιαχνεις ενα σηχρονο οπλο με καποια στιχεια σχεδιαστικα απο το παλιο μοντελο και ξαναχρισημοπιεις το ονομα .Και μια και αναφερθηκατε σε καποια μοντελα αυτοκινητων , να πω για το vw σκαραβεο (που ακωμα κατεχει το ρεκορ πολησεων στο βιβλιο γκινες )οτι το μοντελο που βγενει σημερα ξεκινησαι πολη δηναμικα τις πολησοις του . Τα δυο πρωτα χρωνια δεν ερχωταν στην ευρωπη γιατη το εργωστασιο της βραζιλιας (600 αυτοκινητα ημιρεσιος )δεν πρωλαβεναι να καληψει τις παραγκελιες της αμερικης και πουλαει ακωμα αρκετα απο το 1997 μεχρι σημερα που ειναι το ιδιο ακρηβος αυτοκινητο .Τωρα για το οπλο , αν η εταιρια ξανα εβγαζα το ιδιο το παλιο μοντελο εκει θα ειχαι αποτυχει και θα χαλουσαι και τη φημη του οπλου .Ποιος θ αγωραζαι σημερα ενα οπλο ελατιριου , ,ελαχηστοι κι αυτο για να το βαλουν στην ντουλαπα και να λεν οτι εχουν μια Α5 και η franchi βγαζει το AL48 πωσοι απ εδω αν τους ρωτησεις θα την αγωραζα σχεδον κανης και ομος καποτε πουλουσαι .Τα σηστιματα που υπερισχησαν στ αυτογεμοι ειναι δυο αερια ,αδρανια .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8660
    victz στις #184350

    http://www.mauser.com/Home.home.0.html?&L=1

    http://www.steyr-mannlicher.com/en/hunting…lassic/details/

    Κλασσικες εταιριες και οι 2 τους, και αν διαβασετε, το λενε οι ανθρωποι οτι πατανε στο κλασσικο σχεδιο και στυλ αλλα με πιο συχρονα υλικα. Κακα τα ψεματα, ενα καλο προιον, που εχει γινει θρυλος, βοηθαει και στην προωθηση ενος νεου μοντελου ή προιοντος που βασιζεται πανω του.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #275008

    Η original A5 ειναι οπλο σταθμος στην ιστορια των οπλων, οπως η αλλαγη σε ακαπνη πυριτιδα οπως το 1911, το Κ98 , το 1894 οπως λιγα πραγματα στη κυνηγετικη και μη ιστορια οπλων. Θεωρω οχι μονο με την ρομαντικη πλευρα μου βεβηλωση να ξαναχρησιμοποιεις ενα τοσο βαρυ ονομα για να λανσαρεις κατι το οποιο ναι μεν εχεις το δικαιωμα σαν κατοχος των δικαιωματων να το κανεις αλλα δεν θα εχει την πορεια του παλιου γιατι απλα ειναι διαφορετικες οι συνθηκες.

    Φανης

    έχεις ένα δίκιο θα μπορούσαν να την πουν auto5 S η plus η extra ktl

    αλλά πρέπει να μπει και το παλιό όνομα για να ζήσει και να συνεχιστεί ο θρύλος . Πχ αν δεν έβγαζαν νέο σκαραβαίο , τα εγγόνια μας δεν θα το μαθαίνανε ποτέ μόνο σε ντοκιμαντέρ τώρα όμως κρατάνε ζωντανό το brandname ! και το μίνι το ίδιο .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #184357

    Κυριοι το vw golf εχει βγαλει μεχρι τωρα 6 μοντελα που φερουν το ιδιο ονομα απο το 1974 , που παρουσιαστικε το πρωτο golf και το ενα μοντελο με τ αλλο δεν εχουν καμια σχεσει .Η breda εβγαλε παλη την altair η οπια δεν εχει καμια σχεση με την παλια .Η benelli εβγαλε παλη την SL 80 η οπια μπωρει να ειναι ηδια με την παλια μηχανικα και σχεδιαστικα αλλα δεν εχει τα ιδια μεταλα και βγενει και στην Ισπανια .Η BMW εβγαλε το MINI η FIAT το 500 και ου το καθεξης .Η μοδα στα ρουχα ξανα γυρνα σε παλιες εποχες με καποια στιχια σηχρονα κλπ.κλπ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/06/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    181
    vilanova στις #274991

    Το ΑΥΤΟ 5 είναι ένα όπλο θρύλος που στις πωλήσεις έκανε τρελά νούμερα και ετσι καθε ονομα θρύλος είναι ασσος στο μανικι της εταιριας. Επιδή η κάθε εταιρία θετει καποιος στοχους πωλησεων και οταν τπροοιον/ντα δεν επιφερουν τα νουμερα που στοχευει αναζητα νεα προιωντα ή λυσεις για να πιασει το στοχο της. Η μπραουνιγκ αν και εχει στη κυκλωφορεια ενα πολυ καλο οπλο με πολλες κενοτομιες απο οτι διχνει δεν εχει κανει τους στοχους πωλησεις και προχωρησε σε επανακυκλωφορεια του ΑΥΤΟ 5. Αλλα οπως διχνουν τα πραγματα
    προχωρησε σε κατι που εχει κανει και στη παρελθον, (που ενω ειχε στη κυκλοφορεια ενα πολυ καλο οπλο, το 2000 με το speedload και γεμισμα αποθηκης απο διπλα, προχωρησε στη παραληλη κυκλωφορεια ,της Β 80, ενα οπλο με καλουπι μπρουνιγκ και μηχανισμο μπερεττα )το ξανακανει τωρα με το μηχανησμο αδρανειας.Στη πρωκημενη περιπτωση ομως κατασκευασε το μηχανισμο ,αφου εχει ληξει η πατεντα της μπενελλι η ιδια, με τις δικες τις προδιαγραφες που απο οτι διχνει απο το βαρος, πρεπει να εχει ατσαλινη βαση για να πλησιαζει το αρχικο μοντελο αλλα και να δηξει οτι ειναι πιο ανθεκτικο εξαλου φαινετε και απο το διαφιμιστικο( βγαινει μεσα απο το βαλτο σαν ψαροντουφεκο,μονο το λαβρακι ληπει :D ).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #274987

    Επιδή η κάθε εταιρία θετει καποιος στοχους πωλησεων και οταν τπροοιον/ντα δεν επιφερουν τα νουμερα που στοχευει αναζητα νεα προιωντα ή λυσεις για να πιασει το στοχο της. :D ).

    Δεν ισχιει παντα αυτο για να μην πω σχεδον << ποτε>> .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/03/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    2275
    NIKFRA στις #184372

    Απ οτι ειπα και παραπανο , τα δυο σηστιματα που υπερισχησαν στα αυτογεμοι ειναι η αδρανια και τα αερια .Αυτο που επιζητους τωρα σχεδον ολες οι εταιριες ειναι τουλαχιστο ενα οπλο απο καθε σηστιμα , ετσι τουλαχιστο δειχνου να σημβενει αυτη τη στιγμη .Οπωτε και η BRAWNING εκμεταλευεται ενα ονωμα που την εκαναι δυναμη στο χορο των λιοκανων μαζι με το Β25 στα δυκαννα να μπει ακωμα ποιο δυναμικα στην αγωρα με το καινουριο Α5 .Μην ξεχναμαι οτι θελει να εχει κι αυτη ενα μερος απο την πιτα των οπλων αδρανιας αναμεσα στην μαμα BENELLI και στις αλλες δυναταις εταιριες οπως η BERETTA ,BREDA ,ΚΛΠ. .Το κολπο παντος της beretta επιασαι με την Vitoria .Nα ξερεται οτι ολες οι μεγαλες εταιριες εχουν σημβουλους σε ολους τους τομοις και δεν ειναι καθωλου μα καθωλου ασχετοι ,κατι παραπανο απ εμας ξερουν .Ο χρονος θα διξει παντος αν ηταν καλη η κιμηση τους η οχι .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2956
    naval στις #274978

    Το ΑΥΤΟ 5 είναι ένα όπλο θρύλος που στις πωλήσεις έκανε τρελά νούμερα και ετσι καθε ονομα θρύλος είναι ασσος στο μανικι της εταιριας. Επιδή η κάθε εταιρία θετει καποιος στοχους πωλησεων και οταν τπροοιον/ντα δεν επιφερουν τα νουμερα που στοχευει αναζητα νεα προιωντα ή λυσεις για να πιασει το στοχο της. Η μπραουνιγκ αν και εχει στη κυκλωφορεια ενα πολυ καλο οπλο με πολλες κενοτομιες απο οτι διχνει δεν εχει κανει τους στοχους πωλησεις και προχωρησε σε επανακυκλωφορεια του ΑΥΤΟ 5. Αλλα οπως διχνουν τα πραγματα
    προχωρησε σε κατι που εχει κανει και στη παρελθον, (που ενω ειχε στη κυκλοφορεια ενα πολυ καλο οπλο, το 2000 με το speedload και γεμισμα αποθηκης απο διπλα, προχωρησε στη παραληλη κυκλωφορεια ,της Β 80, ενα οπλο με καλουπι μπρουνιγκ και μηχανισμο μπερεττα )το ξανακανει τωρα με το μηχανησμο αδρανειας.Στη πρωκημενη περιπτωση ομως κατασκευασε το μηχανισμο ,αφου εχει ληξει η πατεντα της μπενελλι η ιδια, με τις δικες τις προδιαγραφες που απο οτι διχνει απο το βαρος, πρεπει να εχει ατσαλινη βαση για να πλησιαζει το αρχικο μοντελο αλλα και να δηξει οτι ειναι πιο ανθεκτικο εξαλου φαινετε και απο το διαφιμιστικο( βγαινει μεσα απο το βαλτο σαν ψαροντουφεκο,μονο το λαβρακι ληπει :D ).

    Δεν νομίζω πάντως να είχε τόσο χρόνο η Browning ώστε να προλάβει να ετοιμάσει το auto5 από την στιγμή που κατάλαβε ότι δεν πάνε καλά οι πωλήσεις.
    Μου μοιάζειι σαν κάτι που ετοιμάζεται καιρό τώρα, έτσι και αλλιώς είναι άλλη κατηγορία από την maxus.
    Δεν μπορεί να εγκαταλείψει αυτή την κατηγορία και να ποντάρει ότι θα βγάλει χρήματα πολλά από την νέα Auto5, πως είναι δυνατόν σ' ένα χρόνο μέσα να βγάλεις όπλο με ξένο σύστημα αδρανείας έτσι αβίαστα και χωρίς μακρόχρονες δοκιμές και μάλιστα να το βάλεις σ' ένα όπλο θρύλο?
    Πρέπει να έχεις κάνει έρευνα αγοράς, να έχεις πάρει γνώμες από κυνηγούς ανά τον κόσμο για να ρισκάρεις τόσο και μάλιστα τη στιγμή που το σύστημα αερίων σου είναι από τα πλέον απροβλημάτιστα.

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    26/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    9371
    blanco στις #274976

    [size=3]Δεν νομίζω πάντως να είχε τόσο χρόνο η Browning ώστε να προλάβει να ετοιμάσει το auto5 από την στιγμή που κατάλαβε ότι δεν πάνε καλά οι πωλήσεις.
    Μου μοιάζειι σαν κάτι που ετοιμάζεται καιρό τώρα, έτσι και αλλιώς είναι άλλη κατηγορία από την maxus.
    Δεν μπορεί να εγκαταλείψει αυτή την κατηγορία και να ποντάρει ότι θα βγάλει χρήματα πολλά από την νέα Auto5, πως είναι δυνατόν σ' ένα χρόνο μέσα να βγάλεις όπλο με ξένο σύστημα αδρανείας έτσι αβίαστα και χωρίς μακρόχρονες δοκιμές και μάλιστα να το βάλεις σ' ένα όπλο θρύλο?
    Πρέπει να έχεις κάνει έρευνα αγοράς, να έχεις πάρει γνώμες από κυνηγούς ανά τον κόσμο για να ρισκάρεις τόσο και μάλιστα τη στιγμή που το σύστημα αερίων σου είναι από τα πλέον απροβλημάτιστα.

    [/size]

    +1

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 46 έως 60 (από 216 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων