Η original A5 ειναι οπλο σταθμος στην ιστορια των οπλων, οπως η αλλαγη σε ακαπνη πυριτιδα οπως το 1911, το Κ98 , το 1894 οπως λιγα πραγματα στη κυνηγετικη και μη ιστορια οπλων. Θεωρω οχι μονο με την ρομαντικη πλευρα μου βεβηλωση να ξαναχρησιμοποιεις ενα τοσο βαρυ ονομα για να λανσαρεις κατι το οποιο ναι μεν εχεις το δικαιωμα σαν κατοχος των δικαιωματων να το κανεις αλλα δεν θα εχει την πορεια του παλιου γιατι απλα ειναι διαφορετικες οι συνθηκες.
Φανης
Δεν βεβηλωνεις τιποτα ,φτιαχνεις ενα σηχρονο οπλο με καποια στιχεια σχεδιαστικα απο το παλιο μοντελο και ξαναχρισημοπιεις το ονομα .Και μια και αναφερθηκατε σε καποια μοντελα αυτοκινητων , να πω για το vw σκαραβεο (που ακωμα κατεχει το ρεκορ πολησεων στο βιβλιο γκινες )οτι το μοντελο που βγενει σημερα ξεκινησαι πολη δηναμικα τις πολησοις του . Τα δυο πρωτα χρωνια δεν ερχωταν στην ευρωπη γιατη το εργωστασιο της βραζιλιας (600 αυτοκινητα ημιρεσιος )δεν πρωλαβεναι να καληψει τις παραγκελιες της αμερικης και πουλαει ακωμα αρκετα απο το 1997 μεχρι σημερα που ειναι το ιδιο ακρηβος αυτοκινητο .Τωρα για το οπλο , αν η εταιρια ξανα εβγαζα το ιδιο το παλιο μοντελο εκει θα ειχαι αποτυχει και θα χαλουσαι και τη φημη του οπλου .Ποιος θ αγωραζαι σημερα ενα οπλο ελατιριου , ,ελαχηστοι κι αυτο για να το βαλουν στην ντουλαπα και να λεν οτι εχουν μια Α5 και η franchi βγαζει το AL48 πωσοι απ εδω αν τους ρωτησεις θα την αγωραζα σχεδον κανης και ομος καποτε πουλουσαι .Τα σηστιματα που υπερισχησαν στ αυτογεμοι ειναι δυο αερια ,αδρανια .