καλησπερα συναγωνιστες και χρονια πολλα,προχτες ειχα μια κουβεντα με φιλους για τα τσοκαρισματα των οπλων,εχω ενα browning B425 light και η μια καννη εχει *- και η αλλη **- τελικα το οπλο μου εχει τσοκαρισμα ενα και δυο αστρα ? κι εδω ειναι η απορια!!οταν το αγορασα μου ειχε πει τοτε ο πωλητης οτι τα τσοκαρισματα ειναι 2 και 4 γιατι η browning τα υπολογιζει αλλιως!!!τελικα ποιο απο τα δυο ισχυει? οι καννες ειναι 66 ποντους και εχει σταθερα τσοκ και ειναι 2 3/4.κι αν οντως ισχυει το πρωτο δηλαδη το στενο τσοκαρισμα , αξιζει τον κοπο να κοψω την καννη 3 ποντους ωστε να γινει κυλινδρος ή αυτο δεν ισχυει???ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
τσοκαρισματα οπλων
-
καλησπερα συναγωνιστες και χρονια πολλα,προχτες ειχα μια κουβεντα με φιλους για τα τσοκαρισματα των οπλων,εχω ενα browning B425 light και η μια καννη εχει *- και η αλλη **- τελικα το οπλο μου εχει τσοκαρισμα ενα και δυο αστρα ? κι εδω ειναι η απορια!!οταν το αγορασα μου ειχε πει τοτε ο πωλητης οτι τα τσοκαρισματα ειναι 2 και 4 γιατι η browning τα υπολογιζει αλλιως!!!τελικα ποιο απο τα δυο ισχυει? οι καννες ειναι 66 ποντους και εχει σταθερα τσοκ και ειναι 2 3/4.κι αν οντως ισχυει το πρωτο δηλαδη το στενο τσοκαρισμα , αξιζει τον κοπο να κοψω την καννη 3 ποντους ωστε να γινει κυλινδρος ή αυτο δεν ισχυει???ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΚΑΝΟ ΜΕ ΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΝΝΕΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΠΛΟΥΡΓΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΡΩΤΑ ΩΣ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΤΣΟΚ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΣΟΚ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΟΠΕΛΑΤΗΣ ΕΚΕΙ ΚΟΒΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΤΩ ΚΑΝΝΗ ΣΤΑ SP H ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΟ Η ΑΛΛΗ ΚΑΝΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΝ ΤΗΝ ΚΟΨΕΙΣ ΣΤΟΥΣ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΣΙΓΓΙΑ ΜΕ ΜΑΛΛΙΝΗ ΤΑΠΑ
Φίλε Στέργιο,
Εχω ένα S/P B 525 Classic, 71 cm κάνη, με αυλό 18,7mm. Το όπλο το πήρα με 5 τσοκάκια Invector plus, της μαμάς Browning…
Μετά από μέτρηση με επαγγελματικό παχύμετρο της εσωτερικής διαμέτρου των τσόκ βρήκα τα παρακάτω:*****CYL : Διάμετρο 18,7 = στένωση 0 mm
****IMP CYL: Διάμετρο 18,6 = στένωση 0,1mm
***ΜOD : Διάμετρο 18,5 = στένωση 0,2mm
**IMP MOD : Διάμετρο 18,2 = στένωση 0,5mm
*FULL: Διάμετρο 17,9 = στένωση 0,8mmΒρήκα δηλαδή τα τσόκ ότι είναι πολύ ανοιχτά κατά μια θέση, δηλ το MOD είναι IMP CYL και το IMP MOD είναι απλά MOD . Ισως να πάιζει ρόλο και ο ανοιχτός αυλός …..
Οπως διαβάζω σε άλλα όπλα η συνήθη στένωση του demi τσοκ είναι 0,5 mm και του Full τσοκ είναι 1 mm . Αρα εγώ τώρα βάζω στένωση 0,5 η πάνω κάννη και 0,2 η κάτω κάννη και έχω βρεί μια άκρη….. Στα χαρτιά βάζω *** & ** αλλά στην πράξη είναι σαν να κυνηγάω με ****/*** αν είχα άλλο όπλο….Φίλε Στέργιο,
Εχω ένα S/P B 525 Classic, 71 cm κάνη, με αυλό 18,7mm. Το όπλο το πήρα με 5 τσοκάκια Invector plus, της μαμάς Browning…
Μετά από μέτρηση με επαγγελματικό παχύμετρο της εσωτερικής διαμέτρου των τσόκ βρήκα τα παρακάτω:*****CYL : Διάμετρο 18,7 = στένωση 0 mm
****IMP CYL: Διάμετρο 18,6 = στένωση 0,1mm
***ΜOD : Διάμετρο 18,5 = στένωση 0,2mm
**IMP MOD : Διάμετρο 18,2 = στένωση 0,5mm
*FULL: Διάμετρο 17,9 = στένωση 0,8mmΒρήκα δηλαδή τα τσόκ ότι είναι πολύ ανοιχτά κατά μια θέση, δηλ το MOD είναι IMP CYL και το IMP MOD είναι απλά MOD . Ισως να πάιζει ρόλο και ο ανοιχτός αυλός …..
Οπως διαβάζω σε άλλα όπλα η συνήθη στένωση του demi τσοκ είναι 0,5 mm και του Full τσοκ είναι 1 mm . Αρα εγώ τώρα βάζω στένωση 0,5 η πάνω κάννη και 0,2 η κάτω κάννη και έχω βρεί μια άκρη….. Στα χαρτιά βάζω *** & ** αλλά στην πράξη είναι σαν να κυνηγάω με ****/*** αν είχα άλλο όπλο….μενιο ησουν κατατοπισθηκοτατος, σ ευχαριστω πολυ!!παω να βρω παχυμετροοοοοοο!!!!!!
καλησπερα συναγωνιστες και χρονια πολλα,προχτες ειχα μια κουβεντα με φιλους για τα τσοκαρισματα των οπλων,εχω ενα browning B425 light και η μια καννη εχει *- και η αλλη **- τελικα το οπλο μου εχει τσοκαρισμα ενα και δυο αστρα ? κι εδω ειναι η απορια!![size=3][color=”#FF0000″]οταν το αγορασα μου ειχε πει τοτε ο πωλητης οτι τα τσοκαρισματα ειναι 2 και 4 γιατι η browning τα [s]υπολογιζει[/s] συμβόλιζε αλλιως!!![/color][/size]τελικα ποιο απο τα δυο ισχυει? οι καννες ειναι 66 ποντους και εχει σταθερα τσοκ και ειναι 2 3/4.κι αν οντως ισχυει το πρωτο δηλαδη το στενο τσοκαρισμα , αξιζει τον κοπο να κοψω την καννη 3 ποντους ωστε να γινει κυλινδρος ή αυτο δεν ισχυει???ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
[font=”Verdana”]Φίλε, ειδικά σ' αυτή την περίπτωση … ο πωλητής είχε δίκιο !!!
Παλιότερα η Browning συμβόλιζε τα τσοκ με αυτό το σύστημα, με αστερίσκους και παύλα.
Το όπλο σου έχει τσοκ IMP.CYL. στην κάτω κάνη και IMP.MOD. στην πάνω, που είναι ιδανικές συσφίξεις κατά τη γνώμη μου, και … μη διανοηθείς να κόψεις τις κάνες !!!
BROWNING CHOKES AND THEIR CODES (ON REAR LEFT-SIDE OF BARREL)
'*' designates full choke (F).
'*-' designates improved modified choke (IM).
'**' designates modified choke (M).
'**-' designates improved cylinder choke (IC).
'**S' designates skeet (SK).
'***' designates cylinder bore (CYL).
http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_tell_…ning_superposed
[/font][font=”Verdana”]Φίλε, ειδικά σ' αυτή την περίπτωση … ο πωλητής είχε δίκιο !!!
Παλιότερα η Browning συμβόλιζε τα τσοκ με αυτό το σύστημα, με αστερίσκους και παύλα.
Το όπλο σου έχει τσοκ IMP.CYL. στην κάτω κάνη και IMP.MOD. στην πάνω, που είναι ιδανικές συσφίξεις κατά τη γνώμη μου, [size=2]και … μη διανοηθείς να κόψεις τις κάνες !!!
[/size]
[b]BROWNING CHOKES AND THEIR CODES (ON REAR LEFT-SIDE OF BARREL)
'*' designates full choke (F).
'*-' designates improved modified choke (IM).
'**' designates modified choke (M).
'**-' designates improved cylinder choke (IC).
'**S' designates skeet (SK).
'***' designates cylinder bore (CYL).
[/b][font=”Comic Sans MS”]όπως σου ΄πε ο Στέλιος φίλε
2/4 τα τσοκ
και
ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ[/font][font=”Verdana”]Φίλε, ειδικά σ' αυτή την περίπτωση … ο πωλητής είχε δίκιο !!!
Παλιότερα η Browning συμβόλιζε τα τσοκ με αυτό το σύστημα, με αστερίσκους και παύλα.
Το όπλο σου έχει τσοκ IMP.CYL. στην κάτω κάνη και IMP.MOD. στην πάνω, που είναι ιδανικές συσφίξεις κατά τη γνώμη μου, [size=2]και … μη διανοηθείς να κόψεις τις κάνες !!!
[/size]
[b]BROWNING CHOKES AND THEIR CODES (ON REAR LEFT-SIDE OF BARREL)
'*' designates full choke (F).
'*-' designates improved modified choke (IM).
'**' designates modified choke (M).
'**-' designates improved cylinder choke (IC).
'**S' designates skeet (SK).
'***' designates cylinder bore (CYL).
[/b]ευχαριστω πολυ φιλε,το οπλο ειναι κοσμημα κι εγω λυπαμαι νε το βαλω χερι!!!υπαρχει περιπτωση να βρω τυποποιημενη καννη της browning για το συγκεκριμενο οπλο 62 ποντους με βελτιωμενο κυλινδρο και στις δυο καννες?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.