Mήπως γνωρίζει κανείς πού οφείλεται η θραύση των οδηγων των κλειστρων αυτων των οπλων :: Οι οδηγοι κοβοντε ακριβως στα σημεία που φωλιαζουν με μικροτερη διαμετρο μεσα στον φορεα του κλείστρου αλλα και μεσα στο εμβολο των αεριων. Η επιφανεια αποκοπής ειναι εντελως επίπεδη και ειναι εμφανές οτι η ζημιά προέρχεται από ισχυρό εφελκυσμό και οχι απο θλιψη .Οι ραβδοι των οδηγων παραμενουν ευθείς και μετα την αποκοπή τους. Πιστευω οτι οφείλεται σέ κακό σχεδιασμό του οπλου. Να ακούσω τίς απόψεις σας γιά την θεραπεία του προβληματος. Να σημειώσω οτι φωτογράφισα τήν περιοχη του κλειδώματος του κλειστρου με ταυτόχρονο λήψη εικόνας και του στομίου της κανης και με εξεπληξε η εμφανηση φλόγας ταυτοχρόνως και κατα την οπισθοχώρηση του κλείστρου αλλα καί από το στομιο.Υποθέτω τό αιτιο αλλα θελω να ακούσω καί την γνώμη σας. Θα επανελθω. Να ευχαριστήσω εκ των προτερων οσους απαντησουν. Δημ. Καραγεώργος
Σπασμενοι οδηγοι κλειστρων σε Franchi 612 και Breda Mira
Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 1 έως 4 (από 4 συνολικά)
Επισκόπηση 4 δημοσιεύσεων - 1 έως 4 (από 4 συνολικά)
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.