Απαντήσεις συζητήσεων που έγιναν
Posted In: Kin
-
Kin,
Το βίντεο που ανέβασες στο φόρουμ , δεν έχει σχέση με κανένα σκοπευτικό αγώνισμα εγκεκριμένο από την Σκοπευτική Ομοσπονδία Ελλάδος και φυσικά με το κυνήγι , που είναι τα θέματα που πραγματεύεται το e-artemis.gr.
Αντιθέτως οι πυροβολισμοί με πιστόλια εκτός χώρων σκοπευτηρίων και ιδίως στο βουνό που αναφέρεις είναι παράνομοι .
Για τους λόγους αυτούς το θέμα θα κλειδωθεί και το link θα διαγραφεί.
Μπορεί ο χώρος να είναι ιδιωτικός και να ασκώ εκεί την σκοποβολή μου αυτό το σκεφτήκατε;
Επίσης σε πεδία βολής επιτρέπεται αυτό το σκεφτήκατε επίσης;
Και μία τελευταία ερώτηση “old timer”. Χτες απο αφηρημάδα έκανα ένα λάθος, ενω έιχα τραβήξει τον λεβιέ και ετοιμαζόμουνα να βάλω την βολίδα χτυπάει το κινητό. “Ολα καλα αντε γεια” Πάω να ρίξω και ακούω ένα δυνατο θόρυβο. Είχα ξεχάσει να βάλω βολίδα ο βλάκας. ’νοιξα την θαλάμη στο diana 52 και υπήρχε λίγος καπνός. Το όπλο έκανε dieseling χωρίς βολίδα?
Αυτό έγινε μόνο μια φορά από λαθος και δεν πρόκειτε να ξαναγίνει. Υπάρχει περίπτωση να εβλαψε το όπλο?
Διάβασα κάπου ότι ο θαλαμος συμπίεσης γενικά στα αεροβόλα ελατηρίου χρειάζεται ελαφρώς λάδωμα μετά από συγκεκριμένο αριθμό βολών. Αυτο που δεν διευκρινίζεται είναι αν τα όπλα αυτά είναι με πλαστική κεφαλή στο πιστόνι ή με δερμάτινη.
Το diana 52 έχει πλαστική και στο manual αναφέρεται ότι δεν χρειάζεται ποτέ λαδωμα. Σήμερα έρξα 50 βολές και κατά το τράβηγμα του λεβιέ άκουσα τρίξιμο της πλαστικής κεφαλής στο πιστόνι, που εξαφανίστηκς σε δυο οπλίσματα.
Πότε χρειάζεται λάδωμα το συγκεκριμένο όπλο? Μήπως δεν ισχύει αυτο που αναφέρεται στο manual?
Αν χρειάζεται λάδωμα με πιόν τρόπο πρέπει να γίνει και με πιο λυπαντικό?
Ευχαριστώ
Ο μόλυβδος οξειδωνεται όπως όλα τα μεταλλα με ενα λεπτό στρωμα οξειδιου μολυβδου ή ανθρακικου μολυβδου PbO και Pbco3 αντιστοιχα. Ο μολυβδος που είναι “φρεσκος” χωρις να οξειδωθει έχει καλυτερη ανταπόκριση στις ραβδώσεις της κάννης.Το λάδι αποτρέπει την οξείδωση ιδίως όταν μπέι αμέσως μετά το ανοιγμα του κουτιού. Αυτό βέβαια για τα όπλα αερίου.
[quote)
λεγεται dieseling και ειναι Ο πιο σιγουρος τροπος να καταστρεψεις ενα καλο ελατηριου.
οταν ανεβαινει η πιεση απο την συμπιεση του αερα το λαδι αναφλεγεται, ακριβως οπως το πετρελαιο στους κινητηρες ντηζελ. εχεις λοιπον ανεξελεγκτη παραγωγη ενεργειας πολυ περισσοτερης απ οσο μπορει να αντεξει το οπλο σου. ξεχνα επισης την ακριβεια, εχεις περασει καλα σε υπερηχητικες ταχυτητες.
το μονο που σε σωζει ειναι οτι συνεβη μεσα στην κανη (ελπιζω να ΜΗΝ εριξες λαδι στον κυλινδρο ή στο ελατηριο)
ο μολυβδος ΔΕΝ σκουριαζει, Ανδρεα…
καθαρισε τα βληματα και το κουτακι με βενζινη καθαρισμου που θα παρεις απο ενα οποιοδηποτε super market, στεγνωσε τα καλα και δουλευε τα στεγνα.[/quote]
Έχω ακούσει για το dieseling και τους κινδύνους του αλλά δεν έριξα μεσα στον θαλαμο συμπίεσης αλλα μέσα στο κουτάκι με τις βολίδες. Είναι δυνατόν να δημιουργήθεί dieseling ρίχνοντας με ελάχιστα λαδωμένες βολίδες?
Ο λόγος που έριξα έιναι επειδή σηντηρουν καλύτερα τις βολίδες μεσα στο κουτί χωρίς να παραμορφώνονται.
Πάντως τα σιλβερ ποιντ 5,5 έχουν πολύ καλή απόδοση.
Ο πιό δυνατός θόρυβος είναι υπαρκτός όπως και η υπερβολική διάτρυση. Έστησα δυο σανίδες θαλάσσης 2 εκατοστών η μία, sta 20 μέτρα με σιγουρια ότι δεν θα τις περάσει αλλα τις έκανε κόσκινο.
Η ευθυβολία ήταν ίδια με τα diabolo επίπεδης κεφαλής.
Το οπλο είναι 5,5 χιλ. Αν σε περίπτωση που σπάσει το ελατήριο βάλω ενα χοντρό και πιο μαλακο θα λυθεί το πρόβλημα?
Επίσης το σπάσιμο του ελατηρίου κατα την συνεχόμενη χρήση βαρεων βλημάτων είναι η μόνη ζημια που μπορεί να πάθει το όπλο (δηλ επιδιορθώσιμη)?