BROWNING CLUB

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 421 έως 435 (από 637 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Posted In: Browning

  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #415058

    Σήμερα αφιέρωσα λίγο χρόνο στο όπλο μου (Maxus) και αποφάσισα να καθαρίσω τον μηχανισμό σκανδάλης. Λοιπόν, το τι μαζεύει εκεί μέσα… άλλο πράγμα! Είναι σχετικά εύκολος στο να γίνει κομματάκια και να καθαριστεί. 2 πράγματα θέλουν προσοχή και 1-2 κολπάκια για να ξαναμπούν όλα στη θέση τους. Αυτό που έχω να πω είναι πως μετά το καθάρισμα το όπλο είναι ακόμα καλύτερο. Ξεχάστε τα λάδια με πολλά συστατικά (PTFE, silicon κλπ) ένα απλό λαδάκι θέλει ισα που (για να μην πω πως καλύτερα είναι χωρίς καθόλου λάδι) σε 2-3 σημεία (1 σταγόνα) και καλό σκούπισμα. Α! Για να καθαριστεί καλά μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος (όπως έκανα εγώ) ένα ξυλάκι (σαν αυτό που βάζουν στα σουβλάκια) και λίγο βαμβάκι και με την μύτη του ξύλου απαλά σπρώχνουμε λίγο από το βαμβάκι στα δύσκολα σημεία και σκουπίζουμε τα κατάλοιπα. Προσοχή μόνο να μην αφήνουμε τις ίνες από το βαμβάκι που μπορεί να κολλανε πάνω στα τοιχώματα του μηχανισμού. Το όπλο τώρα είναι σαν καινούργιο. Και όπως είπα και πριν, πολύ λίγο μα πάρα πολύ λίγο λάδι στον μηχανισμό (μην βάζετε κάθε φορά) και όταν είναι να τον καθαρίσετε γρήγορα στην διάρκεια κυνηγετικης περιόδου τότε να χρησιμοποιήσετε σπρέι με αέρα για να φυσήξετε τα κατάλοιπα. Αυτά.

     

    αυτο θελω να κανω και εγω αλλα δεν ξερω αν θα το καταφερω…


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #415059

    Δεν ειναι δυσκολο. Αν εισαι Αθηνα μπορουμε να κανονισουμε να σου δειξω πως να τον λυσεις και να τον καθαρισεις.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #415060

    Δεν ειναι δυσκολο. Αν εισαι Αθηνα μπορουμε να κανονισουμε να σου δειξω πως να τον λυσεις και να τον καθαρισεις.

    ενα τσιγαρο δρομο ειμαι μεχρι την Κω!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #415062

    DimiX wrote:
    Δεν ειναι δυσκολο. Αν εισαι Αθηνα μπορουμε να κανονισουμε να σου δειξω πως να τον λυσεις και να τον καθαρισεις.

    ενα τσιγαρο δρομο ειμαι μεχρι την Κω!

     

    Αυτος ο δρομος δεν ειναι ενα τσιγαρο, αυτος ειναι ενα πουρο και μαλιστα απο τα μεγαλα. Χμ… Αν εχεις Skype μπορω να μπω και να προσπαθησουμε ετσι ωστε να δεις τι πρεπει να κανεις.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    228
    Lipis77 στις #415072

    DimiX wrote:
    Σήμερα αφιέρωσα λίγο χρόνο στο όπλο μου (Maxus) και αποφάσισα να καθαρίσω τον μηχανισμό σκανδάλης. Λοιπόν, το τι μαζεύει εκεί μέσα… άλλο πράγμα! Είναι σχετικά εύκολος στο να γίνει κομματάκια και να καθαριστεί. 2 πράγματα θέλουν προσοχή και 1-2 κολπάκια για να ξαναμπούν όλα στη θέση τους. Αυτό που έχω να πω είναι πως μετά το καθάρισμα το όπλο είναι ακόμα καλύτερο. Ξεχάστε τα λάδια με πολλά συστατικά (PTFE, silicon κλπ) ένα απλό λαδάκι θέλει ισα που (για να μην πω πως καλύτερα είναι χωρίς καθόλου λάδι) σε 2-3 σημεία (1 σταγόνα) και καλό σκούπισμα. Α! Για να καθαριστεί καλά μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος (όπως έκανα εγώ) ένα ξυλάκι (σαν αυτό που βάζουν στα σουβλάκια) και λίγο βαμβάκι και με την μύτη του ξύλου απαλά σπρώχνουμε λίγο από το βαμβάκι στα δύσκολα σημεία και σκουπίζουμε τα κατάλοιπα. Προσοχή μόνο να μην αφήνουμε τις ίνες από το βαμβάκι που μπορεί να κολλανε πάνω στα τοιχώματα του μηχανισμού. Το όπλο τώρα είναι σαν καινούργιο. Και όπως είπα και πριν, πολύ λίγο μα πάρα πολύ λίγο λάδι στον μηχανισμό (μην βάζετε κάθε φορά) και όταν είναι να τον καθαρίσετε γρήγορα στην διάρκεια κυνηγετικης περιόδου τότε να χρησιμοποιήσετε σπρέι με αέρα για να φυσήξετε τα κατάλοιπα. Αυτά.

    αυτο θελω να κανω και εγω αλλα δεν ξερω αν θα το καταφερω…

    Είναι πολυ εύκολο και απλό φίλε μου, μην αγχωνεσαι καθόλου.
    Κοιτα προσεχτικά αυτο το βιντεακι και κανε ακριβώς το ίδιο :

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #415075

    Καλα, ο τυπος στο video βαζει με περιεργο τροπο τον μηχανισμο σκανδαλης μεσα στο οπλο… Λαθος, γιατι εχει πατησει την σκανδαλη και η σφυρα ειναι ρηγμενη (ορθια) με αποτελεσμα να υπαχει κυνδινος να πεσει η να μετακινηθει ο πυρος της σφυρας (μετακινειται πολυ ευκολα και θα βρει στο οπλο καθως βαζεις τον μηχανισμο στη θεση του). Λαθος… Αυτο το καταλαβαινεις αμεσως οτι θελει προσοχη εαν εχεις λυσει τον μηχανισμο σκανδαλης. Επισης δεν λυνει τον μηχανισμο… απλα κανει ενα γενικο καθαρισμα… Για εναν που δεν μπορει να ασχοληθει με το λυσιμο του μηχανισμου καλο ειναι εστω να καθαριζει ετσι το οπλο του.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #415140

    Ευχαριστώ παιδιά  , είναι εύκολο τουλάχιστον να βγει και να καθαριστεί.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    228
    Lipis77 στις #415156

    Καλα, ο τυπος στο video βαζει με περιεργο τροπο τον μηχανισμο σκανδαλης μεσα στο οπλο… Λαθος, γιατι εχει πατησει την σκανδαλη και η σφυρα ειναι ρηγμενη (ορθια) με αποτελεσμα να υπαχει κυνδινος να πεσει η να μετακινηθει ο πυρος της σφυρας (μετακινειται πολυ ευκολα και θα βρει στο οπλο καθως βαζεις τον μηχανισμο στη θεση του). Λαθος… Αυτο το καταλαβαινεις αμεσως οτι θελει προσοχη εαν εχεις λυσει τον μηχανισμο σκανδαλης. Επισης δεν λυνει τον μηχανισμο… απλα κανει ενα γενικο καθαρισμα… Για εναν που δεν μπορει να ασχοληθει με το λυσιμο του μηχανισμου καλο ειναι εστω να καθαριζει ετσι το οπλο του.

    Εγώ έτσι ακριβώς τα καθαρίζω τα όπλα και δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, μια χαρά είναι.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    323
    DimiX στις #415161

    Κι εγω ετσι καθαριζα το οπλο μου, ομως σημερα ειδα οτι οσο και να καθαρισει κανεις το μηχανισμο σκανδαλης εχει πολυ βρωμια ακομη μεσα, οποτε τον ελυσα, τον καθαρισα και το οπλο ειναι σαν καινουργιο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    243
    kinigos67 στις #415271

    Διαμαντής wrote:
    Φίλοι μου,καλημέρα και καλή Σαρακοστή. Εδώ και μια βδομάδα,είμαι κάτοχος μιας Browning Auto5,την οποία μου δώρισε ο αδερφός της πεθεράς μου,ο οποίος την έιχε φέρει από Αμβέρσα,αρχές ’80 που ήταν ναυτικός. Η απορία μου είναι,μέχρι να την πάω στον Χρηστάκο να βάλει μειοτήρα(είναι 5σφαιρη) ,να μου τη λύσει όλη και να την κάνει ενα καλό καθαρισμό, στην κάτω μεριά,εκεί που δέχεται τα φυσίγγια η αποθήκη,είναι χαραγμένος ο αριθμός του όπλου και δεν καταλαβαίνω αν στον αριθμό,το 1 είναι όντως 1 ή είναι Ι λατινικό. Ο αριθμός είναι ο εξής όπως τον βλέπω: Α) ή 17540 RN121FN Β) ή I7540 RNI2IFN Πάντως η κάνη λέει FABRICUE NATIONALE BELGIUM, είναι 1 άστρο 12-70, 2- 3/4 και 18,4 αυλός. Πια εκδοχή από τις δύο έιναι ο σωστός αριθμός του όπλου; Το Α.Τ Χίου που είναι δηλωμένη έχει την Β) εκδοχή με το λατινικό Ι ,αλλά φοβάμαι μην έχει κάνει λάθος διότι εγώ που το βλέπω στο όπλο δεν τον καταλαβαίνω ξεκάθαρα. Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγαλέου
    Περιηγήσεις 4Χ4 : http://www.suv4fun.gr/

    Δες εδώ: http://www.browning.com/customerservice/dategun/detail.asp?id=13 Λογικά είναι 1 και όχι i. Τα πρώτα νούμερα (17540) είναι ο σειραϊκός αριθμός, RN= 1979, 151= Magnum 12 gauge (121 δεν βλέπω να υπάρχει). Το FN δεν φαίνεται σύμφωνα με το site της Browning να σημαίνει κάτι. Από το 1975 και μετά η πλειοψηφία της παραγωγής της Auto-5 μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της FN στο Miroku της Ιαπωνίας (νομίζω όλες οι βαριές Auto-5 φτιάχτηκαν εκεί)

    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

    Φίλε sot, το όπλο δεν είναι μάγκνουμ και όπως είπα το αγόρασε στην Αμβέρσα του Βελγίου αρχές ’80.

    Απο ότι μου είπε ο Θείος μου που μου το έδωσε,ότι είναι αλουμινίου και καθαρό Βέλγικο όπλο.Σαν βάρος μου φάνηκε πούπουλο………

    Και εγώ νόμιζα ότι είναι οι βαριές Auto-5, όμως δεν είναι.Αντε να είναι 3κιλη το πολύ,ο θειος μου είπε οτι είναι 2.800.

    Την άλλη Τετάρτη που θα πάει στον οπλουργό για μειοτήρα και γενικό λύσιμο και καθαρισμό,θα λυθούν όλες οι απορίες μου.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    228
    Lipis77 στις #415313

    sot wrote:

    Διαμαντής wrote:
    Φίλοι μου,καλημέρα και καλή Σαρακοστή. Εδώ και μια βδομάδα,είμαι κάτοχος μιας Browning Auto5,την οποία μου δώρισε ο αδερφός της πεθεράς μου,ο οποίος την έιχε φέρει από Αμβέρσα,αρχές ’80 που ήταν ναυτικός. Η απορία μου είναι,μέχρι να την πάω στον Χρηστάκο να βάλει μειοτήρα(είναι 5σφαιρη) ,να μου τη λύσει όλη και να την κάνει ενα καλό καθαρισμό, στην κάτω μεριά,εκεί που δέχεται τα φυσίγγια η αποθήκη,είναι χαραγμένος ο αριθμός του όπλου και δεν καταλαβαίνω αν στον αριθμό,το 1 είναι όντως 1 ή είναι Ι λατινικό. Ο αριθμός είναι ο εξής όπως τον βλέπω: Α) ή 17540 RN121FN Β) ή I7540 RNI2IFN Πάντως η κάνη λέει FABRICUE NATIONALE BELGIUM, είναι 1 άστρο 12-70, 2- 3/4 και 18,4 αυλός. Πια εκδοχή από τις δύο έιναι ο σωστός αριθμός του όπλου; Το Α.Τ Χίου που είναι δηλωμένη έχει την Β) εκδοχή με το λατινικό Ι ,αλλά φοβάμαι μην έχει κάνει λάθος διότι εγώ που το βλέπω στο όπλο δεν τον καταλαβαίνω ξεκάθαρα. Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγαλέου
    Περιηγήσεις 4Χ4 : http://www.suv4fun.gr/

    Δες εδώ: http://www.browning.com/customerservice/dategun/detail.asp?id=13 Λογικά είναι 1 και όχι i. Τα πρώτα νούμερα (17540) είναι ο σειραϊκός αριθμός, RN= 1979, 151= Magnum 12 gauge (121 δεν βλέπω να υπάρχει). Το FN δεν φαίνεται σύμφωνα με το site της Browning να σημαίνει κάτι. Από το 1975 και μετά η πλειοψηφία της παραγωγής της Auto-5 μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της FN στο Miroku της Ιαπωνίας (νομίζω όλες οι βαριές Auto-5 φτιάχτηκαν εκεί)

    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

    Φίλε sot, το όπλο δεν είναι μάγκνουμ και όπως είπα το αγόρασε στην Αμβέρσα του Βελγίου αρχές ’80.

    Απο ότι μου είπε ο Θείος μου που μου το έδωσε,ότι είναι αλουμινίου και καθαρό Βέλγικο όπλο.Σαν βάρος μου φάνηκε πούπουλο………

    Και εγώ νόμιζα ότι είναι οι βαριές Auto-5, όμως δεν είναι.Αντε να είναι 3κιλη το πολύ,ο θειος μου είπε οτι είναι 2.800.

    Την άλλη Τετάρτη που θα πάει στον οπλουργό για μειοτήρα και γενικό λύσιμο και καθαρισμό,θα λυθούν όλες οι απορίες μου.

    Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγαλέου
    Περιηγήσεις 4Χ4 : http://www.suv4fun.gr/

    Οι Auto5 οι βελγικες ήταν η δεύτερη σειρά που είχαν βγει οι αλουμινίου οι λεγόμενες light ενώ πριν έβγαιναν οι ατσαλενιες , και γω τη light έιχε πάρει ο πατέρας μου απο Βέλγιο και είναι εξαιρετικό όπλο πραγματικά. Και όλα τα λεφτά να ξέρεις είναι οι Κάννες τους αν είναι η γνήσια η βελγική.
    Ένα θα σου πω, εγώ όμως έχω την 75 πόντους, είναι το κάτι άλλο. Το ριξιμο που κάνει η συγκεκριμένη full choke εννοείται, με όσους έχω βάλει σημάδι , μέχρι και σήμερα, δεν έχω βρει έναν να με ανταγωνιστεί και στη συγκεντρώση αλλά κυρίως στη διατρηση.
    Η αξία της καννης μόνο αν είναι η Βελγική γνήσια όπως είναι σήμερα, κοστολογειται πάνω απο 700€ , αυτό σου λέω μόνο……
    Δυο πράγματα θα προσεξεις όμως αν θέλεις να την έχεις χρόνια. Μη μπερδευτεις και να έχεις ΠΑΝΤΑ το νου σου μη βάλεις το δαχτυλίδι ανάποδα καμία φορά ( είναι το φρένο μπορεί να σου ανοίξει πίσω όπως τη πατησανε πολλοί) και να μη ρίχνεις γομωσεις πάνω απο 34 γρ. το πολύ διότι δεν είναι magnum.
    Αυτά ότι άλλο θέλεις είμαι στη διάθεση σου και μπορώ να βοηθήσω!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/04/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    243
    kinigos67 στις #415320

    Διαμαντής wrote:

    sot wrote:

    Διαμαντής wrote:
    Φίλοι μου,καλημέρα και καλή Σαρακοστή. Εδώ και μια βδομάδα,είμαι κάτοχος μιας Browning Auto5,την οποία μου δώρισε ο αδερφός της πεθεράς μου,ο οποίος την έιχε φέρει από Αμβέρσα,αρχές ’80 που ήταν ναυτικός. Η απορία μου είναι,μέχρι να την πάω στον Χρηστάκο να βάλει μειοτήρα(είναι 5σφαιρη) ,να μου τη λύσει όλη και να την κάνει ενα καλό καθαρισμό, στην κάτω μεριά,εκεί που δέχεται τα φυσίγγια η αποθήκη,είναι χαραγμένος ο αριθμός του όπλου και δεν καταλαβαίνω αν στον αριθμό,το 1 είναι όντως 1 ή είναι Ι λατινικό. Ο αριθμός είναι ο εξής όπως τον βλέπω: Α) ή 17540 RN121FN Β) ή I7540 RNI2IFN Πάντως η κάνη λέει FABRICUE NATIONALE BELGIUM, είναι 1 άστρο 12-70, 2- 3/4 και 18,4 αυλός. Πια εκδοχή από τις δύο έιναι ο σωστός αριθμός του όπλου; Το Α.Τ Χίου που είναι δηλωμένη έχει την Β) εκδοχή με το λατινικό Ι ,αλλά φοβάμαι μην έχει κάνει λάθος διότι εγώ που το βλέπω στο όπλο δεν τον καταλαβαίνω ξεκάθαρα. Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγαλέου
    Περιηγήσεις 4Χ4 : http://www.suv4fun.gr/

    Δες εδώ: http://www.browning.com/customerservice/dategun/detail.asp?id=13 Λογικά είναι 1 και όχι i. Τα πρώτα νούμερα (17540) είναι ο σειραϊκός αριθμός, RN= 1979, 151= Magnum 12 gauge (121 δεν βλέπω να υπάρχει). Το FN δεν φαίνεται σύμφωνα με το site της Browning να σημαίνει κάτι. Από το 1975 και μετά η πλειοψηφία της παραγωγής της Auto-5 μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο της FN στο Miroku της Ιαπωνίας (νομίζω όλες οι βαριές Auto-5 φτιάχτηκαν εκεί)

    Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Φίλε sot, το όπλο δεν είναι μάγκνουμ και όπως είπα το αγόρασε στην Αμβέρσα του Βελγίου αρχές ’80. Απο ότι μου είπε ο Θείος μου που μου το έδωσε,ότι είναι αλουμινίου και καθαρό Βέλγικο όπλο.Σαν βάρος μου φάνηκε πούπουλο……… Και εγώ νόμιζα ότι είναι οι βαριές Auto-5, όμως δεν είναι.Αντε να είναι 3κιλη το πολύ,ο θειος μου είπε οτι είναι 2.800. Την άλλη Τετάρτη που θα πάει στον οπλουργό για μειοτήρα και γενικό λύσιμο και καθαρισμό,θα λυθούν όλες οι απορίες μου. Κυνηγετικός Σύλλογος Αιγαλέου
    Περιηγήσεις 4Χ4 : http://www.suv4fun.gr/

    Οι Auto5 οι βελγικες ήταν η δεύτερη σειρά που είχαν βγει οι αλουμινίου οι λεγόμενες light ενώ πριν έβγαιναν οι ατσαλενιες , και γω τη light έιχε πάρει ο πατέρας μου απο Βέλγιο και είναι εξαιρετικό όπλο πραγματικά. Και όλα τα λεφτά να ξέρεις είναι οι Κάννες τους αν είναι η γνήσια η βελγική.
    Ένα θα σου πω, εγώ όμως έχω την 71 πόντους, είναι το κάτι άλλο. Το ριξιμο που κάνει η συγκεκριμένη full choke εννοείται, με όσους έχω βάλει σημάδι , μέχρι και σήμερα, δεν έχω βρει έναν να με ανταγωνιστεί και στη συγκεντρώση αλλά κυρίως στη διατρηση.
    Η αξία της καννης μόνο αν είναι η Βελγική γνήσια όπως είναι σήμερα, κοστολογειται πάνω απο 700€ , αυτό σου λέω μόνο……
    Δυο πράγματα θα προσεξεις όμως αν θέλεις να την έχεις χρόνια. Μη μπερδευτεις και να έχεις ΠΑΝΤΑ το νου σου μη βάλεις το δαχτυλίδι ανάποδα καμία φορά ( είναι το φρένο μπορεί να σου ανοίξει πίσω όπως τη πατησανε πολλοί) και να μη ρίχνεις γομωσεις πάνω απο 34 γρ. το πολύ διότι δεν είναι magnum.
    Αυτά ότι άλλο θέλεις είμαι στη διάθεση σου και μπορώ να βοηθήσω!

    Το παθος και η τρελα μας για το κυνηγι ειναι φυσιολογικη,πρεπει να κυνηγαμε ομως με σεβασμο στη φυση και παντα με προσοχη!

    η light πρέπει να είναι καθότι ελαφρυά όπως προείπα.Η κάνη είναι γνήσια,όπως και όλο το όπλο, έχει χαραγμένο πάνω 1 άστρο/12-70/2&3/4 BELGUM-FABRIQUE NATIONALE.

    Την άλλη Τετάρτη,θα τις κάνω μεταβίβαση στο όνομά μου και μετά θα την πάω στον Χρηστάκο για γενικό καθαρισμό και να μου τη δείξει τι πρέπει να προσέχω κλπ.

    Σε ευχαριστώ πολύ και ότι απορία έχω θα σε υπολογίζω για βοήθεια φίλε μου.Καλή Σαρακοστή!

    Προσεχώς θα βάλω και φωτό…….

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/06/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    205
    sot στις #415459

    Η Light Twelve δεν ήταν αλουμινίου. Είναι απλά ελαφρωμένες κανονικές 12άρες κατά περίπου 300 γραμμάρια. Οι διαφορές είναι α) πιο λεπτή κάννη, με 3 τρύπες στον δακτύλιο (οι πρώτες), β) πιο λεπτή ρίγα, γ) ελάφρυνση του κορμού (αφαίρεση ατσαλιού), και δ) κούφιο κοντάκι. Από το 53 και μετά την παραγωγή την διάνειμε η FN σε διάφορα εργοστάσια στον κόσμο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν π.χ. κορμοί φτιαγμένοι στην Ιαπωνία με Βελγικές κάννες κτλ. Οι κάννες με το σταθερό τσοκάρισμα φτιάχνονταν κατά κύριο λόγο στο Βέλγιο, ενώ οι Invector στην Mirocu.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #415460

    Η Light Twelve δεν ήταν αλουμινίου. Είναι απλά ελαφρωμένες κανονικές 12άρες κατά περίπου 300 γραμμάρια. Οι διαφορές είναι α) πιο λεπτή κάννη, με 3 τρύπες στον δακτύλιο (οι πρώτες), β) πιο λεπτή ρίγα, γ) ελάφρυνση του κορμού (αφαίρεση ατσαλιού), και δ) κούφιο κοντάκι. Οι κάννες με το σταθερό τσοκάρισμα φτιάχνονταν κατά κύριο λόγο στο Βέλγιο, ενώ οι Invector στην Mirocu.

     

    έτσι είναι,

    και εμένα   Light Twelve ατσαλένια  με σταθερό τσοκ  **

    όπως είπε και ο συνάδελφος παραπάνω μέχρι 33 γρ ειναι υπέρ αρκετά και ειναι κρίμα να ταλαιπωρείς τετοιο όπλο .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    16/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    228
    Lipis77 στις #415464

    Η Light Twelve δεν ήταν αλουμινίου. Είναι απλά ελαφρωμένες κανονικές 12άρες κατά περίπου 300 γραμμάρια. Οι διαφορές είναι α) πιο λεπτή κάννη, με 3 τρύπες στον δακτύλιο (οι πρώτες), β) πιο λεπτή ρίγα, γ) ελάφρυνση του κορμού (αφαίρεση ατσαλιού), και δ) κούφιο κοντάκι. Από το 53 και μετά την παραγωγή την διάνειμε η FN σε διάφορα εργοστάσια στον κόσμο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν π.χ. κορμοί φτιαγμένοι στην Ιαπωνία με Βελγικές κάννες κτλ. Οι κάννες με το σταθερό τσοκάρισμα φτιάχνονταν κατά κύριο λόγο στο Βέλγιο, ενώ οι Invector στην Mirocu.

    Sorry φίλε μου αλλα η βάση της light twelve είναι κράμα αλουμινίου και όχι ατσάλι! Και το πιστοποιησα 100% όταν μου άνοιξε η βάση πίσω και ήταν ο λόγος που δε μπορούσα να τη κολλησω με τίποτα και χρειάστηκε ειδικός χειρισμός, απ’οπου και αυτή η διάφορα στο βάρος που είναι πιστεύω πάνω απο 300 γρ. συνολικά.
    Όσον αφορά τις καννες τώρα η δική μου η light είναι ολοιδια σε πάχος, βάρος κ.λ.π. με τη καννη που φοράει του ξαδερφου, που είναι ατσαλενια , γνήσιες Βελγικες και οι δυο. Όσον αφορά τώρα τα όπλα, έχω δει προσωπικά διάφορες παραλλαγές, και made in Japan εξ ολόκληρου όπλα αλλα κυρίως βάσεις Βελγικες με γιαπωνεζικες καννες όπως λες και καμμιά σχέση πραγματικά η μια με την άλλη….

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 421 έως 435 (από 637 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων