Αλλη φορά αντί να το λέω στον Μιμάκο εμπιστευτικά θα το κάνω θέμα.
Έτσι υπάρχει και μια πιθανότητα να το μάθουν λιγότεροι.
Είναι κάτι που το ήθελα από καιρό, το σχεδίαζα από καιρό.
Η ιδέα μου σφηνώθηκε από την ημέρα που έψαχνα με έναν φίλο, ένα Γερμανικό site μεταχειρισμένων. Είχα βέβαια και κάποιους ενδοιασμούς, αλλά τους ξεπέρασα γρήγορα, έτσι κι αλλιώς εγώ Αθήνα κατεβαίνω σπάνια, υπάρχει και μετρό.
Ήμουν ανάμεσα στο Η1 ALPHA και στο H2 SUT, και θα μπορούσα να βγουν επαγγελματικά και με πετρελαιοκίνηση. Και ναι μεν το Η1 έχει μεγαλύτερη καρότσα. το δε Η2 είναι ποιο εξευγενισμένο, αλλά με μικρότερη καρότσα. Όχι ότι κάνει κάποιο από τα δύο για να το φορτώσεις, αλλά οι χώροι χρειάζονται.
Ένα ταξιδάκι αστραπή με βοήθησε πάρα πολύ, τα είδα και τα δύο από κοντά. Τελικά κατέληξα στο Η2, από κοντά η καρότσα του είναι μεγαλύτερη από ένα τετράπορτο Nissan η κάτι ανάλογο που κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά, και μην νομίζετε ότι είναι τρομερές οι τιμές τους. Αν σκεφτεί κανείς ότι καινούργιο έχει 57,075$ το LUX, και ότι έχει κυκλοφορήσει και το καινούριο μοντέλο.
Το μόνο πρόβλημα μου είναι πως θα το περνάω κάτω από τις ελιές στα καρτέρια της Πελασγίας, με 195 cm ύψος, και 205 cm φάρδος. Δεν βαριέσαι θα βρεθεί η λύση.
Υ.Γ. δεν ξέρω δε αν θα κρατήσει τον λόγο του ο Γερμανός, σ αυτό που μου υποσχέθηκε όταν έμαθε ότι είμαι κυνηγός, και ότι το αμάξι το θέλω και γι αυτόν τον λόγο. Θα δούμε.