NIVA,SAMURAI,JIMNY,VITARA,TERIOS ΚΤΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΕΝΑ JIMNY ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ Κ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ,ΑΛΛΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ Κ ΤΟ ΕΔΩΣΑ.ΠΗΡΑ ΤΟ GRAND VITARA 5DR 2000CC TO ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΧΩΡΟΥΣ ΒΡΗΚΑ ΛΥΣΗ ,ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ,ΑΛΛΑ ΒΑΡΥ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΕΧΘΕΣ Κ ΠΗΡΑ TERIOS.ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΕΛΑΤΗΡΙΑ Κ ΛΑΣΤΙΧΑ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ KONI ΚΟΚΚΙΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ 3-4 ΠΟΝΤΟΥΣ.ΛΑΣΤΙΧΑ BF GOODRICH 215/75/15 ΣΥΝΟΛΟ 5-6 ΠΟΝΤΟΥΣ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ .ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ TERIOS ΘΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ Η ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ.
4χ4 ΑΥΤ/ΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ-ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ
-
Και το terios δεν είναι μικρό? το μόνο που δεν μου αρέσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η αυτόματη τετρακίνηση το είχε ένας φίλος και είχαμε πάει βόλτα και θυμάμαι ότι με το που μπήκε σε ένα απλό χωματόδρομο ενεργοποιήθηκε η τετρακίνηση, πάντως το jimaki που το έχει ένας φίλος σκυλί μαύρο, και που δεν μας έχει πάει.
Πέτρο καλημέρα. Καλορίζικο το Terios. Θα μείνεις ευχαριστημένος ως προς την αξιοπιοστία του αυτοκινήτου. Στο λέω ως κάτοχος ενός Terios. Τώρα για τα αμορτισέρ που αναφέρεις και τα λάστιχα έχω να πω δύο πράγματα. Πρώτον τα Koni τα ρυθμιζόμενα τα φοράω (πλέον) μόνο εμπρός και μπορώ να σου πω οτι ήταν λάθος επιλογή τελικά διότι είναι πολύ σκληρά και κουράζουν. Για τα λάστιχα που λες δεν έχω προσωπική γνώμη. Στο αυτοκίνητο το δικό μου, (και στην συνέχεια και σε δύο φίλων που έχουν και εκείνοι Terios) έχω βάλει τα Yokohama Geolandar AT II με πολύ καλά αποτελέσματα. Έχω δηλαδή πολύ καλή πρόσφυση σε άσφαλτο στεγνή και βρεγμένη και μια πολύ καλή λύση για εκτός. Να σκεφτείς οτι μετά το καλοκαίρι που θα τα αλλάξω, πάλι τα ίδια θα βάλω.Καλορίζικο και πάλι.
Φάνη το Terios είναι μόνιμα 4Χ4.
Το Terios ήταν πάντα έτσι Φάνη. Το μόνο που αλλάζει είναι οτι υπάρχουν αυτοκίνητα με μπλοκέ διαφορικό (sx) όπως το δικό μου και άλλα χωρίς (dx).
Και γω JIMNY και ξερο ψωμι. Σκυλι, το εχω φορτωσει οσο επαιρνε, με τα 2 καθισματα ξαπλωτα, ελιες και λιπασματα, εχει τραβηξει αμαξι κολλημενο στις λασπες και βαρκες, χωρις να εχει κανει το παραμικρο. Προσφατα του εβαλα λαστιχα 50-50 της Bridgestone. H επομενη μετατροπη ειναι σετ αμορτισερ ελατηρια της OLD MAN EMU, ρωτηστε το JIMPAP που τα φοραει ηδη στο δικο του Vitara.
Φανη, η μονιμη τετρακινηση και μενα με χαλαγε στο Terios και γι’αυτο δεν το πηρα, χωρια που το Suzuki ειναι κορυφη στα μικρα 4Χ4 εδω και χρονια.
Πετρο, δεν ξερω αν τα λαστιχα που εβαλες ειναι απο τη μανα του σ’αυτες τις διαστασεις, αλλα εχω ακουσει απο πολλους, οτι αλλαζοντας λαστιχα σε μεγαλυτερες απο το κατασκευαστη διαστασεις καταπονει ψαλιδια, αναρτησεις, τα παντα… Δεν ειμαι ομως 100% σιγουρος…
Για πολλες λυσεις δες στο site της Τετρακινησης. http://www.tetrakinisi.gr
ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ Κ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΚΕΤΑ.ΤΟ JIMNY ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ Κ ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΝΟΧΕΣ ΣΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ Κ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΔΕΝ ΕΠΕΙΡΗΑΖΕΤΑΙ.ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ+ΑΡΓΟ.ΜE ΤΟ JIMNY ΕΧΩ ΟΡΓΩΣΕΙ ΟΛΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ GEOLANDER ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΟΡΑΓΑ Κ ΣΤΟ GRAND VITARA.
ΤΟ TERIOS ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΓΙΑ 5ΘΥΡΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΟΧΕΣ ΕΝΟΣ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΥ.ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ 4Χ4 60%-40%.ΤΟ SX ΟΠΩΣ Κ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΥΜΠΙ ΠΟΥ ΚΟΜΠΛΑΡΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ Κ ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ 50%ΜΠΡΟΣΤΑ-50%ΠΙΣΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΓΟ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΧΕΙ LOW ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 1η ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ.ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ.
ΤΟ JIMNY EINAI ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ 4Χ4 50%-50% ΓΡΗΓΟΡΟ+ΑΡΓΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΔΗΛ. Ο ΚΑΘΕ ΤΡΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ.ΕΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΗΣΗ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ(ΕΜΠΟΔΙΟ) Ο ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΕΜΑΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Κ ΚΟΛΛΑΣ.ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ NIVA.
Α εδώ κύριε Βίκτωρα θα διαφωνίσω. Η μόνιμη τετρακίνηση προσφέρει καλύτερη ασφάλεια και οδική συμπεριφορά στον δρόμο. Το μόνο κατά είναι η λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση αν και αυτό με τους κινητήρες τους καινούργιους (VVTi) διορθώθηκε. Από εκεί και ύστερα το Terios σίγουρα δεν έχει τους χώρους ενός δίλιτρου SUV (άλλωστε δεν ανήκει σ’αυτήν την κατηγορία) αλλά σε σχέση με το Jimny έχει δύο χαρακτηριστικά που σ’ εμένα όσο και σε πολλούς άλλους μετράνε πολύ. Ποια; Μα χώρους στο πορτ μπαγκάζ αλλά και πόρτες για τους πίσω επιβαίνοντες. Αυτά τα δύο ήταν τα χαρακτηριστικά που με έκαναν να μην το σκεφτώ καν στην επιλογή του. Τώρα για αξιοπιστία και ποιότητα δεν το συζητάμε καν. Η Daihatsu είναι η εταιρεία που σχεδιάζει και κατασκευάζει κινητήρες και για άλλες εταιρείες (π.χ.Toyota) οπότε η ποιότητα τους είναι γνωστή.
Μου φάινεται οτι θα μπορούσα άνετα να είμαι αντιπρόσωπος της Daihatsu
ΚΩΣΤΑ ΤΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΦΟΡΑΣ ΤΩΡΑ ?ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΨΗΛΩΣΕΙ?Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΝΙ ΕΜΠΡΟΣ Κ ΠΙΣΩ ΣΥΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΣΚΛΗΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ.
[indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από KOSTASGR2000 στίς 31 Mάϊος 2005
Α εδώ κύριε Βίκτωρα θα διαφωνίσω. Η μόνιμη τετρακίνηση προσφέρει καλύτερη ασφάλεια και οδική συμπεριφορά στον δρόμο. Το μόνο κατά είναι η λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση αν και αυτό με τους κινητήρες τους καινούργιους (VVTi) διορθώθηκε.
[/indent]
Φιλε Κωστα, δε νομιζω οτι διαφωνει κανεις με αυτο που λες, ουτε και γω. Ειπα οτι με χαλαει η μονιμη τετρακινηση, λογω αυξημενης, οπως και συ παρατηρησες, καταναλωσης. Απο κει και περα, σιγουρα ειναι ασφαλεστερο ενα τετρακινητο στην ασφαλτο, απο ενα αμαξι, και μαλιστα πισωκινητο οπως το δικο μου. Στο λεω γιατι 3-4 φορες σε ολισθηρο δρομο, μπορει ανετα να σε πεταξει, αν δεν προσεξεις. Αυτο επισης που με χαλαγε, ειναι οτι το αμαξι ειναι SUV και οχι 4Χ4. Στο δικο μου εχω δυνατοτητα εμπλοκης διαφορικων πριν περασω ενα δρομο που θεωρω επικινδυνο, η ακομα και να σταματησω και να μπλοκαρω τα αργα αν ειναι χειροτερο απο το αναμενομενο…
Επισης, επικινδυνο ειναι και το ΑBS σε εκτος δρομου διαδρομες σε χαλικι…
Μετα φιλικης διαθεσης, και καθολου ισχυρογνωμοσυνης (Α ρε Χρηστο, μας κολλησες ) Βικτωρας..
Κάτοχος και χρήστης ενός NIVA 1600 επί 13 χρόνια, από πέρυσι είμαι χωρίς ton krutseff, Τον πουλησα πιστεύοντας ότι θα έρθει το καινούργιο, ακόμα έρχεται, λοιπόν επειδή είμαι σε αναζήτηση καινούργιου οικονομικού 4Χ4 με αρκετούς χώρους έχω ένα πρόβλημα με την στενότητα, Ετσι TERRIOS & JIMNY αποκλείονται δεν χωράω, Το μεν suzuki είναι τουλάχιστον τζίπ το δε Terios δεν είναι για πολλες καταπονήσεις, και εξηγώ, (τα έχω δεί και στην πράξη) σε συνεχόμενη ανηφόρα χωματόδρομο, με 3 ατομα και treyler, 4 σκύλους, δεν πάει, αμά είναι και κακός ο δρόμος τον ζόρι είναι μεγάλο, αν πείς να πάς γρήγορα το καταπονείς πολύ, Αυτό το νόημα έχει το άργο λιγότερη καταπόνηση σε κινητήρα, αναρτήσεις, ψαλίδια κλπ. Με μόνιμη τετρακίνηση θεωρητικά έχει καλύτερη συμπεριφορά σε βρεγμενο επαρχιακό (ασφλατος) δρόμο, και λέω θεωρητικά γιατί είναι πολύ στενό και με πρόβλημα στις κλίσεις και στους πλευρικούς ανέμους, Τελός πάντων είναι ένας συμβιβασμός, και μάλιστα λίγο τσουχτερός για αυτά που προσφέρει.
οσο το ψάχνω τόσο καταλήγω πάλι στο niva και δεν αντέχω να αγοράσω πάλι την ίδια “μούρη”.
Επισης, επικινδυνο ειναι και το ΑBS σε εκτος δρομου διαδρομες σε χαλικι
Και που να δείς σε βρεγμένο άσφαλτο με τρεϋλερ, δεν σταματάς με τίποτα, στα φρένα σηκώνεται το αυτοκίνητο από το τρεϋλερ και το ABS “διαβαζεϊ” ελειψη προσφυσης στον πίσω άξονα, Αμα δεν το έχεις συνηθίσει κιόλας.
Παντελής
ΚΑΙ ΓΩ ΕΧΩ JIMNY ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ.
ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 120-130χλμ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΟΙ.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ ΟΡΟΦΗΣ 430L ΚΑΙ ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΠΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,ΦΩΤΗΣ.
ENAI ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΟΤΙ ΤΑ SUV ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ 4Χ4 ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ 4Χ4 ΤΟ VITARA JLX 5D ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ABS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ …ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ.ΦΟΡΑΕΙ ΣΕΤ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ OLD MAN EMU KAI ΛΑΣΤΙΧΑ BFG 215/75/15AT
ME THN ANARTHSH ΣΗΚΩΘΗΚΕ 3ΕΚ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΟΝΥ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΠΡΙΝ.ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΙΣ 60,000ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΑ JIMNY KAI TERIOS ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΠΑΡΕΑΣ.ΠΡΩΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΠΟΤΕ ΕΝΑ SUV (ΙΣΩΣ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΕΜΠΛΟΚΗΣ)ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΕΓΚΕΦΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥΣ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΕΙΝΕΣ..ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.(ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΚΤΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ 4Χ4 ΣΕ ΠΟΛΛΑ SUV ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΑ.). ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΒΡΙΛΗΣΙΩΝ…
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ Η ΜΟΝΙΜΗ 4ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΤΟ 4Χ4 ΟΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ
ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ
Η συζήτηση ‘Μη ενεργά θέματα κυνηγίου’ δεν δέχεται νέα θέματα και απαντήσεις.