ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4X4 , OFF ROAD

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 65 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3431
    ΛΕΩΝ στις #80756

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΧΘΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΤΟ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΑ MACHO.TO NIVA MOY ΤΟ ΗΞΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΠΟΣΟ ΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΝΑ ΣΕΤ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.

      ΣΤΑΥΡΟ,ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ Η ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΕΚΠΛΗΚΤΟΥ ΜΕ ΤΟ MITSUBISHI<<TO ΝΙVA ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ NAVARA EXEI  ΚΟΛΗΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ>>.Α ΡΕ ΣΤΑΥΡΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΙΜΑΝΤΑ ΣΟΥ,ΚΑΛΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ!!!


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    123
    -chris- στις #80757

    navara?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3557
    JIMPAP στις #80775

    ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ….ΑΝ ΚΟΡΝΑΡΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ…..ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ……ΚΑΨΙΜΟ…… ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ!!!!!!

    ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΧΑΝ  ΣΑΛΤΑΡΕΙ……ΚΑΙ ΤΑ 3 ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ ΗΤΑΝ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #80781

    KALHMERA, EGO EXO ENA NISSAN NAVARA 174ps MOLIS 15 MERES, AYTH TH STIGMH, FORAEI TA CONTINENTAL TO CONTITRAC, TO OPOIO LENE OTI EINAI 80% GIA ASFALTO KAI 20% GIA XOMA. ALLA APO THN OPSH, DEIXNOUN PIO AGRIA, SAN 70-30 P.X.

    TORA 8ELO NA BALO 80% GIA MUD KAI 20% ASFALTO GIA TOUS 4 MHNES POU EINAI H MPEKATSA. DHLADH NOEMBRIO-DEKEMBRIO-GENARH KAI FLEBARH. OPOTE PSAXNOMAI.

    PHRA MIA KALH PROSFORA GIA KAPOIA HANKOOK, TO OPOIO MOU EIPAN POS EINAI FOREMENO SE ALLA AYTOKINHTA KAI EXEI KALH SYMPERIFORA KAI STHN ASFALTO (BASIKO) OI DIASTASEIS POU UELO EINAI 255-70-16. GIA TA GOODRICH EXO AKOUSEI EPISHS KALA LOGIA.

    FILIKA,

    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟ!!! Αγορασαμε σχεδόν μαζί το ίδιο αυτοκίνητο.!!!!!! Τα λάστιχα που φορα όντως είναι 80 – 20 (on/off). Ωστόσο εγώ λέω να τα δω πρωτα στην συνολική χρήση του αυτοκινήτου καθώς εγω κανω καθε μέρα και 50 χλμ ασφλατου για να παω στην δουλεια. Οι δε κυνηγότοποί μου περιλαμβανουν και αυτοί αρκετή ασφαλτο. Λέω να τα δω ενα χρονικό διαστημα και μετα να ψαχτώ για ζαντολαστιχα. Σκέφτομαι ότι θα είναι καλύτερα να αλλαζω ρόδες εξολοκλήρου. Είναι ευκολότερο και συντηρείς και τις ζαντες σου. Παντως σε καμμία περίπτωση δεν θα βαλω λαστιχα παραπανω απο 50 – 50 (off/on).

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3557
    JIMPAP στις #80792

    ΝΕΟΠΤΟΛΕΜΕ

    ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΖΑΝΤΕΣ.

    ΕΧΕΙΣ ΦΘΟΡΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΑΓΙΕ,,,ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #80793

    Απο το πρωι που εγραψα το μυνημα ψαχνομαι για λαστιχα στο internet. Κατέληξα να μείνω με αυτα που εχω. Αλλωστε εχω και εναν εργατη κουτσαδόρου ηλεκτρικο τον οποιο εχω επεκτεινει το καλωδιο και εχω βαλει διακόπτη για να τον δουλευω ακόμη και οδηγωντας για τις ασχημες καταστασεις.

    Σε καθε περίπτωση εαν αλλαζα θα αλλαζα 2 φορές τον χρόνο.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    719
    KALTSDIM στις #80835

    ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΖΑΝΤΕΣ.
    ΕΧΕΙΣ ΦΘΟΡΕΣ ΣΕ ΜΠΟΥΛΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΑΓΙΕ,,,ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ

     

    ΔΗΜΗΤΡΗ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ,

    ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ???

    (ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΑΓΗ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ )

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3557
    JIMPAP στις #80847

    FYSIKA ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΗΤΡΗ .ΤΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ 2 ΣΕΤ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΞΑΠΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΖΑΝΤΑΡΙΣΜΕΝΑ!!!! ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ……ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ….

    (ΕΙΧΑ 2 ΣΕΤ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΣΕΤ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3431
    ΛΕΩΝ στις #80852

    ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΚΙ ΕΓΩ 2 ΣΕΤ ΕΧΩ.ΤΑ MACHO ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΕΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ.ΣΩΣΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ.ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΟΝΟ Η ΦΥΛΑΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΓΟ,ΗΛΙΟ,ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    05/08/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1742
    PANOS στις #80866

    Εγώ από Οκτώβρη μέχρι & το Μάρτιο έχω τα χειμερινά(maxxis) & αργότερα βάζω τα σφάλτινα(bridgestone).Tα πλένω & αφού στεγνώξουν τα περνάω με μια αλοιφή που μου έδωσαν &  βαζελίνη & τα έχω στην αποθήκη.

    Παρεπειπτόντως μήπως περισσεύουν σε κάποιο συνάδελφο ζάντες σιδερένειες 15άρες;;

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1528
    BillCentro στις #80867

    Τα Michelin Synchron, τα έχει δοκιμάσει κανείς?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #80875

    Τα Michelin Synchron, τα έχει δοκιμάσει κανείς?

    Τα είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου. Είναι 80/20 (on/off). Καταπληκτικό λαστιχο για SUV. Φυσικά υστερεί σε εκτός δρόμου καταστασεις. Ωστόσο εξαρταται παντα απο την χρήση του αυτοκινήτου. Εχει παντως ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ζωής περπατα καταπληκτικα στην ασφαλτο, και είναι ΑΘΟΡΥΒΟ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3557
    JIMPAP στις #80878

    KAI OTAN MΠΕΙΣ ΣΕ ΛΑΣΠΗ………….ΒΛΑΣΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    942
    Νεοπτόλεμος στις #80881

    Είναι απλο … ΔΕΝ μπαίνεις!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1528
    BillCentro στις #80882

    Γιατί να επιλέξετε Michelin 4×4 Synchrone ?

     
    >>Χαρακτηριστικά

    Στεγνή και βρεγμένη άσφαλτος

    Δρόμος χιονισμένιος

    Χωματόδρομος

    ’μμος

    Πίστα

    Λάσπη, λιβάδι

    Πετρώδη εδάφη

     

     δυνατότητα χρήσης  καλή επίδοση  πολύ καλή επίδοση  ιδανική λύση
     
    >> Πλεονεκτήματα

    Aπόλαυση και ασφάλεια στο δρόμο

    • Κράτημα και φρενάρισμα σε στεγνό δρόμο.

    • Κράτημα και φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο.

     

     

    Επιδόσεις και εκτός δρόμου..

    • Καλοδουλεμένοι ώμοι με κυβίδια εναλλάσσομένου μεγέθους για οδήγηση με κάθε ασφάλεια σε χωματόδρομο, για αντιμετώπιση δύσκολών συνθηκών και εξόδων.

    • Κατά μήκος κανάλια με ανισόπεδο βάθος σκαλίσματος, για αποτελεσματική απομάκρυνση των χαλικιών.

    •  Φύλλο λινού σε 0° για προστασία του πέλματος στις καταπονήσεις

    Αντοχή και διάρκεια ζωής..

    • Μεγάλο βάθος σκαλίσματος (άρα πολλή γόμμα προς χρήση)

    • Νέα μείγματα γόμμας για αργή και ομαλή φθορά.

     

    Ανεση και οικονομία.

    • Σημαντικό κέρδος σε ακουστική άνεση: -1,9dB στα 80 χλμ/ώρα

    • Μειωμένη αντίσταση στην κύλιση κατά 20% και άρα οικονομία καυσίμων κατά 5%

    απο: michelin.gr

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 65 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων