MIAS KAI 8A ARXISOYN OI PROTES BROXES KAI KATA SYNEPEIA OI XOMATODROMOI 8A GEMISOUN LASPES, APARAITHTO PISTEYO EINAI STA AYTOKINHTA NA EXOUME LASTIXA GIA OFF ROAD XRHSH.
SKEFTOMAI NA BALO STO DIKO MOY 80% OFF ROAD 20% ON ROAD.
8A H8ELA NA PEI KAI O KA8ENAS TI LASTIXA EXEI STO DIKO TOY 4X4.
FILIKA,
ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4X4 , OFF ROAD
-
Παιδιά έχοντας αρκετά χιλιόμετρα με NIVA, τα πρώτα χρόνια έβαζα κάθε χειμώνα τα τρακτερωτα της μάνας του για τις λάσπες, μπορώ να πώ ότι περισότερο καλά ήταν στο χώμα απ΄οτι με την λάσπη. Με την μέχρι τώρα εμπειρία μου πιστεύω ότι ένα καλό Α/Τ 50/50 είναι αρκετό με λίγη γνώση οδήγησης σε τέτοιες συνθήκες να σε βγάλει από ακράιες φαινομενικά καταστάσεις, και ταυτόχρονα να μην ρισκάρεις την ζωή σου σε νορμαλ συνθήκες.
Πιστεύω ότι ελάχιστοι από εμάς (και εμού συμπεριλαμβανομένου) εξαντλούμαι τα όρια στα 4Χ4 και τα λάστιχα Α/Τ.
Στα τόσα χρόνια που οδηγάω σε κυνήγι NIVA και θεωρούμαι και λίγο “τρελλός” έχω κολήσει 4 φορές, η μία πήγαινα για παπιά σε ένα σημείο που έπρεπε να οδηγάω κάθε μέρα επί μία βδομάδα 1,5 ΚΜ μέσα στις ροδιές από ένα τρακτερ 4Χ4, τελικά κόλησα γιατί βρέθηκα στον άερα και στην προσπάθεια να περάσω από πλαγια έμειναν οι διαγώνιες στον άερα.
Οι άλλες 3 ήταν στο ιδιο σημείο μια ανηφόρα με πολύ κλίση ερχόμενος από πολύ κλειστή στροφή. Την 1η κόλησα γιατί δεν την ήξερα και είχα τρευλερ και ασφλατινά την 2η κόλησα προετοιμασμένος πιά με τα τρακτερωτά και χωρίς τρεύλερ πήγα αλλά 35-40 μέτρα αλλά πάλι κόλησα, την 3η φορά την πάτησα στον γυρισμό στον κατήφορο, χαλαρωμένος από ένα πολύ όμορφο κυνήγι (μπεκάτσας) με βροχή, χωρίς να το καταλάβω με πήρε πλευρικά με αποτέλεσμα να με ρίξει κατά το ήμισυ σε νεροφάγωμα καλυμένο με κλαριά με βάθος 1+ μέτρο. Τώρα πιά την ανεβαίνω ευκολα . μετά την θητεία μου με το citroen (ναι την ανέβηκα με αυτό) της πήρα το κόλπο,
Σιγουρα τα λάστιχα βοηθάνε αλλά ας μάθουμε να οδηγάμε πρώτα τα αυτοκίνητα μας και μετά άς αρχίσουμε τις extreme επιλογές.
Προσωπικά από πέρυσι στο NIVA φοράω τα KUMHO vedure A/T Αυτό που μπορώ να πώ με βεβαιότητα είναι ότι καθαρίζουν εξαιρετικά γρήγορα από τις λάσπες. Κατα τα άλλα εκεί που δεν πέρασαν ήταν στην κυριολεξία γύψος και πολύ βαθιά εφτασε την πορτα και βρηκα και από κάτω δεν νομίζω ότι θα ήταν καλύτερα με κάποιο MUD.
Παντελής
ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ NISSAN X-TRAIL KAI ΠΕΡΣΥ ΕΒΑΛΑ ΤΑ BRIDGESTONE DUELER A/T (50/50).
ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΤΕΡΕΝ. ΑΣΦΑΛΤΟ, ΛΑΣΠΗ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΙΟΝΙ, ΧΩΡΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ.
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝΑ 6ΜΗΝΟ ΕΝΑ VITARA ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΛΑΣΤΙΧΑ 50/50 ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΑΞΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΚΑΠΟΥ.ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΜΠΟΡΟ ΓΙΑ ΤΑ COOPER ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΝΕ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ?
KALHMERA, EGO EXO ENA NISSAN NAVARA 174ps MOLIS 15 MERES, AYTH TH STIGMH, FORAEI TA CONTINENTAL TO CONTITRAC, TO OPOIO LENE OTI EINAI 80% GIA ASFALTO KAI 20% GIA XOMA. ALLA APO THN OPSH, DEIXNOUN PIO AGRIA, SAN 70-30 P.X.
TORA 8ELO NA BALO 80% GIA MUD KAI 20% ASFALTO GIA TOUS 4 MHNES POU EINAI H MPEKATSA. DHLADH NOEMBRIO-DEKEMBRIO-GENARH KAI FLEBARH. OPOTE PSAXNOMAI.
PHRA MIA KALH PROSFORA GIA KAPOIA HANKOOK, TO OPOIO MOU EIPAN POS EINAI FOREMENO SE ALLA AYTOKINHTA KAI EXEI KALH SYMPERIFORA KAI STHN ASFALTO (BASIKO) OI DIASTASEIS POU UELO EINAI 255-70-16. GIA TA GOODRICH EXO AKOUSEI EPISHS KALA LOGIA.
FILIKA,
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ!
ΑΘΗΝΑΙΟΙ:Α/Τ 50/50.ΜΑΡΚΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ.ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΑΠΛΟ!ΘΕΛΕΙΣ Π.Χ 600-1000 ΧΛΜ ΑΣΦΑΛΤΟ(ΣΤΡΟΦΕΣ ,ΒΡΟΧΕΣ ΚΤΛ)Κ 50-100 ΧΛΜ ΧΩΜΑ-ΛΑΣΠΗ ΚΤΛ.ΑΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ Κ ΕΝΑ ΤΑΚΟΥΝΙ ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ .ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΥΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.ΤΙ ΕΝΝΟΩ?Π.Χ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΕΝΑ ΣΚΗΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΟ B/F 50/50 A/T ΣΕ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ.ΟΠΩΣ JIMNY,TERIOS KTL.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΟΜΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ GRAND VITARA 5DR 2.0 CC.ΕΚΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ Κ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΑΡΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ 50/50 Α/Τ ΣΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ MAD TERREN.
ΕΠΑΡΧΙΑ:EKEI ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ Α/Τ Κ Μ/Τ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΕΜΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΘΑ ΕΒΑΖΑ Μ/Τ ,ΣΗΚΩΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΤΛ.
ΜΑΡΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΕ JIMNY :YOKOHAMA GEOLANDER,SE GRAND VITARA GEOLANDER ΠΑΛΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΣΕ TERIOS B/F 50/50 .ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ!ΣΕ TERIOS COOPER A/T ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟ JIMNY.ΦΟΡΑΕΙ ΤΑ FEDIMA MUD TERREN.ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΛΑΣΠΗ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΜΩΣ ?ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΨΙΛΟΒΡΟΧΟ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΡΙΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΟΛΟ ΛΑΣΠΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΣΠΙΕ.ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΙΚΟ ΚΟΜΑΤΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΣΗ ΒΓΑΙΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΣΗ Κ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΞΙΑ ΕΧΕΙ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑ 70-80 ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΟ ΠΕΡΝΑΩ Κ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΙΣΗΣ ΜΕ ΕΡΙΞΕ ΜΕΣΑ.Ο ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΣ ΕΠΕΣΕ Κ ΒΡΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΟΠΟΤΕ ΕΜΕΙΝΑ ΑΚΟΥΝΗΤΟΣ.ΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ .ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ JIMNY K ENA PAJERO TOY 92′ ME B/F MUD.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΤΟ JIMNY ΜΕ ΑΡΓΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Κ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΕΣΗ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΜΕΙΝΕ.ΙΣΩΣ ΑΝ ΕΠΕΡΝΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΟΤΙ Η ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΘΑ ΤΟ ΕΡΙΧΝΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΕΡΙΟΣ.ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ Κ ΤΟΥ PAJERO K TOY JIMNY MUD Κ ΤΑ ΔΥΟ ,ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΑΚΟΥΝΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΘΑΡΙΖΕ.Η ΛΑΣΠΗ ΕΙΧΕ ΚΟΛΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ.ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΓΕ ΤΑΚΟΥΝΙ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ M/T?ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ .ΠΕΤΡΑ ,ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΟΥΣ Κ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑΚΟΥΝΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ Κ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΤΡΑΚΤΕΡ 4Χ4.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Κ Ο ΟΔΗΓΟΣ .ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΤΕΡΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ ΛΟΓΩ ΜΗ ΑΡΓΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ(SAMURAI,JIMNY,GRAND VITARA) ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΕΣΗ.ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΩ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΠΡΙΝ .
παιδιά υπάρχει ένα site όπου μπορείτε να δείτε πολλά πράγματα για τα λάστιχα, υπάρχει συγκριτικό τεστ σε διάφορους τομείς εαν το προσέξετε λίγο μπορείτε να βγάλεται αρκετά συμπεράσματα για το τι σας είναι ποιο καλό στο τύπο του εδάφους και στο όχημα σας .
http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/index.jsp
Παντελής
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΣΤΟ GRAND VITARA 5D ΦΟΡΑΩ 235/60/R16 ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝ ΒΑΛΩ ΛΑΣΤΙΧΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 235/70/R16 ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ Η ΘΑ
ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ 215/70/R16..ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ
ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ. TO D 694
ΓΙΑΝΝΗΣ
<FORM name=formX action=/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp>Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.
Empowering your community with rtMedia