Mark Sullivan

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 52 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    326
    cougar στις #346843

    leo [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] [/font]δεν κατάλαβα τι εννοείς με το μήνυμά σου… μήπως να με βοηθήσεις;


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    270
    DimitrisC στις #94554
    Λοιπόν για να δούμε την ιστορία που προηγήθηκε αυτού του βίντεο.

     

    Μέχρι πριν μερικά χρόνια, οι πληθυσμού των αφρικανικών ελεφάντων και ιπποπόταμων, είχαν μειωθεί δραματικά παρότι το κυνήγι τους απαγορευόταν.

     

    Ο λόγος είναι η παράνομη Θήρευση τους από τους ιθαγενείς που ζούσαν στις περιοχής διαβίωσης αυτών των ζώων. Το κόστος ενός ζεύγους χαυλιόδοντα, ήταν αρκετό για να θρέψει μία οικογένεια ιθαγενών για ένα ολόκληρο χρόνο. Ήταν λοιπόν φυσικό, οι ιθαγενείς κυνηγοί να στραφούν στη λαθροθηρία για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην. ’λλωστε, ήταν η πολιτισμένη κοινωνία που περιόρισε την χωροκράτεια τους και τη δυνατότητα εξασφάλισης της τροφής τους.

     

    Τα νέα μέσα που είχαν στα χέρια τους οι ιθαγενείς, ήταν τέτοια που τους έκαναν αποτελεσματικότατους λαθροθήρες αλλά και δυσκόλευαν τρομερά τη δουλειά των λιγοστών θηροφυλάκων.

     

    Κάποια στιγμή, ένας Αμερικάνος επιχειρηματίας, πρότεινε σε μία από τις χώρες αυτές, το όνομα της οποίας μου διαφεύγει, ένα νέο τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος. Μετέτρεψαν όλο το προστατευόμενο πάρκο σε ελεγχόμενη κυνηγετική περιοχή. Το κόστος κυνηγετικής εκδρομής περιόριζε τους πιθανούς πελάτες σε ελάχιστους ευκατάστατους ανθρώπους που ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν 50.000 και 80.000 δολάρια για να εξασφαλίσουν το “πολυπόθητο τρόπαιο”.

     

    Οι κανόνες κυνηγίου στην ελεγχόμενη περιοχή είναι πολύ αυστηροί και ο αριθμός των προβλεπόμενων θηραμάτων ανά έτος είναι προκαθορισμένος.

     

    Οι ιθαγενείς, εκπαιδεύτηκαν και διορίσθηκαν ως θηροφύλακες!!!

     

    Τα τεράστια κέρδη από αυτά τα σαφάρι, μοιράστηκαν ανάμεσα στη κυβέρνηση της χώρας, τον ντόπιο πληθυσμό, της ανάγκες εξασφάλισης συνθηκών προστασίας των θηραμάτων και φυσικά την ιδιωτική προτοβουλία.

     

    Σε όσες χώρες της Αφρικής εφαρμόσθηκε αυτό το ιδιότυπο μέτρο, οι πληθυσμοί μεγάλων θηραμάτων αυξήθηκαν ενθαρρυντικά.

     

    Τώρα το ποιος εκμεταλλεύτηκε ποιον στην όλη ιστορία είναι μία πολύπλοκη ερώτηση με ασαφή απάντηση. Το μόνο βέβαιο είναι πως όπως θα έλεγε και ο Σαίξπηρ: “Τέλος καλό, όλα καλά”.

     

    Δημήτρης
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/01/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    211
    Μπρετον στις #94555


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από prowler r στίς 08 Οκτώβριος 2007



    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από Μπρετον στίς 07 Οκτώβριος 2007


    Πολυ θα ηθελα να μην προλαβαινε να την πατησει και να γινοταν επιπεδος, οπως στα καρτουν!


    [/indent]

    Φίλε Μπρετον παρεκτρέπεσαι!!!!! Μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ!!!!

    Υ.Γ. συμφωνώ με τον Νίκο και τον Λευτέρη, ας μην κατακρίνουμε αβίαστα κάποιους άλλους για το διαφορετικό πολιτισμικό κυνηγετικό υπόβαθρό τους, οι βορειοευρωπαίοι μας σνομπάρουν εμάς τους “μεσογειακούς” επειδή κυνηγάμε τσιχλες!!!


    [/indent]Μαριες μην το παιρνεις της μετρητοις. Φυσικα και δεν θα ηθελα να πεθανει ο ανθρωπος. Απλα πολλες φορες μεσα απο την υπερβολη δεινουμε εμφαση σε αυτο που λεμε. Για αυτο αλλωστε ανεφερα τα καρτουν. Για μενα οπως ειπα το θεαμα του πολιτισμενου δυτικου που σκοτωνει τον ιπποποταμο για το τροπαιο ειναι αποκρουστικο. Και δεν πιστευω οτι προκειτε για διαφορετικο πολιτισμικο κυνηγετικο υποβαθρο. Αυτο πιστευω εγω. Δεν απαιτω να πιστευουν και οι υπολοιποι το ιδιο. Παντως δεν απαντησε και κανενας αν θα μπορουσε να κανει ενα τετοιο “κυνηγι”…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    8970
    leo στις #94557

    Παλιότερα είχα μπει δυστυχώς στην διαδικασία να κάνω “τον δικηγόρο του διαβόλου” και να υπερασπίσω όχι πρόσωπα και καταστάσεις αλλά το δικαίωμα κάθε κουλτούρας (εν προκειμένω κυνηγετικής) στην μοναδικότητα, λόγω επηρεασμού από αναρίθμητους τοπικούς παράγοντες που δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε. Καλώς ή κακώς, δεν είμαι διατεθειμένος να ξανακάνω το ίδιο, προσπαθώντας να πείσω μερικούς για κάτι που στο κάτω κάτω δεν με αφορά κιόλας. Αντίθετα, μόνο προστριβές και έχθρες μπορεί να μου αποφέρει.

    Ο Σωκράτης διασκέδαζε αποδεικνύοντας στους συνομιλητές του ότι στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν τίποτα επάνω στο αντικείμενο που οι ίδιοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους ειδήμονες, και ιδίως σε θέματα ηθικής. Όλοι γνωρίζουμε πού κατέληξε.

    Το μόνο που θα ήθελα να αναλογιστείτε, είναι το εξής: Αν κατατάσσουμε μόνοι μας το κυνήγι σε διαφορετικές “βαθμίδες βιαιότητας” και δικαιολογημένης ή όχι πράξης, φανταστείτε πόσο λίγες ελπίδες έχουμε να πείσουμε τους πολέμιους του κυνηγίου στην αντίπερα όχθη, για την ορθότητα των δικών μας πράξεων. Σωστά φανταστήκατε: ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ! Και όπως πολύ σωστά μας θυμίζει ο Δημήτρης, “Τείνουμε να κρίνουμε τους άλλους από τις πράξεις τους και εμάς από τα ιδανικά μας …”

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    326
    cougar στις #346844

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα αρκετά πριν πούμε το «Τέλος καλό, όλα καλά». [/font]Βλέπετε τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΡΔΗ νομιμοποίησαν αυτή την δραστηριότητα η οποία έγινε μόδα. Και φυσικά δεν έχει σκοπό να βοηθήσει την «τοπική κοινωνία» αλλά να διασκεδάσει την «πολιτισμένη κοινωνία». Όσο υπάρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΡΔΗ το «μαγαζάκι» κάποιων έξυπνων θα λειτουργεί όταν θα σταματήσουν να υπάρχουν αυτά (τα τεράστια κέρδη), οι ιθαγενείς θα μείνουν πάλι να λιμοκτονούν και οι πληθυσμοί των μεγάλων θηραμάτων θα μειώνονται.

    Leo[font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”], δεν θεωρώ τις διαφωνίες σαν προστριβές και δεν εχθρεύομαι αυτούς με τους οποίους διαφωνώ, αντίθετα θεωρώ τις διαφωνίες σαν μαθήματα και τις τιμώ πάντα.  [/font] Είναι εύκολο να λέμε δεν ξέρω τι συμβαίνει στην Αφρική και δεν με αφορά αλλά όταν το πούμε μετά δεν μπορούμε εύκολα να λέμε ο κυνηγός είναι ο μοναδικός που ενδιαφέρετε για την φύση.   

    Leo [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]νομίζω ότι  [/font]έκλεισες το θέμα σε όταν είπες: «Αν κατατάσσουμε μόνοι μας το κυνήγι σε διαφορετικές “βαθμίδες βιαιότητας” και δικαιολογημένης ή όχι πράξης, φανταστείτε πόσο λίγες ελπίδες έχουμε να πείσουμε τους πολέμιους του κυνηγίου στην αντίπερα όχθη, για την ορθότητα των δικών μας πράξεων. Σωστά φανταστήκατε: ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ!»  [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ένας πολύ σωστός συλλογισμός!  [/font]Θυσιάζουμε κάποια για να έχουμε κάποια άλλα!

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Και κάτι τελευταίο προσπαθώ οι πράξεις μου να ανταποκρίνονται στα ιδανικά μου, δεν το καταφέρνω πάντα είμαι και εγώ άνθρωπος. [/font]

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] [/font]

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/05/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    225
    giorgosa83 στις #94569

    ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ. ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΑΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΟΥ, ΔΕ ΛΕΩ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΥΦΕΚΙΣΩ, ΑΛΛΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ.

    TO NA ΜΠΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΖΙΠ, ΝΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑ Η ΤΟΝ ΙΠΠΟΠΟΤΑΜΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΙΧΑ “ΑΓΟΡΑΣΕΙ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΟΥΦΕΚΙΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΗΓΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΙΑΣ ΑΝΕΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΛΙΓΗ “ΔΡΑΣΗ” ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΔΕ ΖΕΙ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΗΠΕΙΡΟ. ΕΓΙΝΕ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ “ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΙΑ” ΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΦΕΚΙΕΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ (ΑΡΑ ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΝΗΓΙ).

    ΦΙΛΕ LEO ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ “ΚΥΝΗΓΑ” ΕΤΣΙ ΑΝ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ, ΚΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΕ DimitrisC Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΥΤΑ. ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΓΑΘΗ ΠΡΑΞΗ…

    cougar ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΑΚΑΡΙΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΥΠΕΦΕΡΕ ΖΩΝΤΑΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΜΗ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ… ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ, ΝΑ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΚΟΝΤΙΑ.

    Μπρετον ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΥΝΗΓΙ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΘΗΡΑΜΑ. ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΦΕΚΙΣΩ. ΔΕ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ…

    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ 2 ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ: Τείνουμε να κρίνουμε τους άλλους από τις πράξεις τους και εμάς από τα ιδανικά μας… ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ: Δε σκοτώνω για πλάκα. Κυνηγάω…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    326
    cougar στις #346852

    Giorgosa[font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]83 αναφέρθηκα στο κρέας που τρώω γιατί μου έγινε η κλασσική ερώτηση-καραμέλα του κάθε κυνηγού: «εσύ δεν τρώς κρέας; Δεν το λυπάσαι; κτλ κτλ»,  [/font]κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.  Αυτό που θεωρείς εσύ κυνήγι αυτό θεωρώ και εγώ.  Ξυπνάω το πρώι παίρνω το όπλο μου και το σκυλί μου και αν βρω θήραμα και οι συνθήκες το επιτρέψουν θα γυρίσω με αυτό στο σπίτι.  Αυτό είναι κυνήγι και αυτός που το κάνει είναι κυνηγός.

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Αυτός που ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΙ το θήραμά του 80.000 δολλάρια δεν είναι κυνηγός είναι χασάπης, και επειδή μου αρέσει να φτιάχνω εικόνες όπως λέει και ο [/font]redwired[font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] θα σας φτιάξω μία. [/font]Είναι λοιπόν σαν να πηγαίνω εγώ αύριο στο βοσκό και να του λέω θέλω να μου φυλάξεις εκείνο το θαλασσί προβατάκι με τις πορτοκαλί βούλες, δεν χρειάζετε να το σφάξεις θα το κάνω μόνη μου.  Τι είμαι εγώ την προκειμένη στιγμή αγαπητοί μου φίλοι; Κυνηγός ή χασάπης;

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Μη μπαίνετε στο κόπο να απαντήσετε θα σας πω εγώ: ΝΗΣΤΙΚΗ [/font]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #346854


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από cougar στίς 08 Οκτώβριος 2007


    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Οφείλουμε κατά την προσωπική μου άποψη σεβασμό απέναντι στο ζώο που προσφέρει την ζωή του για μας, γιατί αντίθετα με ότι πιστεύει ο [/font]prowler r [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]δεν έχει ΜΟΝΟ η ανθρώπινη ζωή αξία!!![/font]

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] 

    Από πού συνάγεται ότι προσωπικά ΕΓΩ απαξιώνω την αξία της ζωής των άλλων όντων του πλανήτη μας;;;;;

    Πότε ΕΓΩ αναφέρθηκα με ασέβεια για τα ζώα που δίνουν τη ζωή τους για μας;;;

    Δεν γνωρίζω αν έχεις διαβάσει άλλα μηνύματα μου, στα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναφέρθηκα απαξιωτικά στα ζώα…. Οι ενστάσεις μου αφορούν στην ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ της αξίας της ανθρώπινης ζωής με αυτή των ζώων!!!!!!

    Πως κατέληξες σ’ αυτά τα «συμπεράσματα»;;;

    Δεν γνωρίζω αν ηθελημένα ή άθελα διαστρέβλωσες τις απόψεις μου, ελπίζω άθελα…. πάντως αποτελεί ΠΑΓΙΑ- Γκαιμπελική – τακτική η διαστρέβλωση των θέσεών μας από τους αντικυνηγούς….ελπίζω ειλικρινά να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο με σένα…..

    Εσύ πιστεύεις πως όλες οι ζωές των όντων που κατοικούν στον πλανήτη μας έχουν την ίδια «βαρύτητα»;  [/font]Πως «όλα τα όντα έχουμε τα ίδια δικαιώματα»;

    Εν προκειμένω μου γεννήθηκε μια απορία: θα ήθελες πραγματικά να «ισοπεδωθεί» ο εν λόγω κυνηγός από τον ιπποπόταμο;;;

     

    [/indent]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    270
    DimitrisC στις #346855
    Κατ’ αρχάς δεν νομίζω πως η Κορίνα είναι αντι κυνηγός. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι ένας άνθρωπος που όπως κι εγώ, γνώρισε το κυνήγι και άρχισε να μπαίνει στο νόημα του σε όψιμη ηλικία.

     

    Σε γενικές γραμμές πάντως, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως αυτή η κυνηγετική νοοτροπία που παρουσιάστηκε στο βίντεο, δεν συνάδει με την Ελληνική κυνηγετική κουλτούρα. Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση πως είναι ανήθικη πράξη. Είναι πάντως τουλάχιστον ασυνήθιστο για εμάς. Γι αυτό και μας φαντάζει ανήθικο. Όπως γνωρίζουμε, το ηθικό είναι αυτό που είθισται, που συνηθίζεται να γίνεται δηλαδή. Επειδή εμείς δεν συνηθίζουμε τέτοιου είδους κυνήγια, δεν τα καταλαβαίνουμε.

     

    Πόσο ηθικό για παράδειγμα θα μας φαινόταν να τηγανίσουμε και να φάμε το αγαπημένο μας σκυλάκι;

     

    Στη Κίνα όμως το κάνουν χωρίς ενδοιασμό. Τι είναι οι Κινέζοι δηλαδή; Ανήθικοι; Έτσι απλά μπορούμε να βγάλουμε τέτοια απλά συμπεράσματα;

     

    Τώρα θα μου πείτε: “και να μην έχουμε γνώμη;”. Και βέβαια να έχουμε γνώμη, απλά να μην είναι και τόσο παγιωμένη.

     

    Δημήτρης
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    326
    cougar στις #346856

    Prowler r [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”] [/font]πιστεύω πως όλες οι ζωές των όντων και των φυτών που κατοικούν στον πλανήτη μας έχουν την ίδια «βαρύτητα» στο οικοσύστημα! Εσύ δεν το πιστεύεις αυτό;  Πιστεύω επίσης πως όλα τα όντα έχουμε τα ίδια δικαιώματα με ότι αυτό συνεπάγεται.  Π.χ. η οντότητα της τίγρης της επιτρέπει να σκοτώνει το ελάφι για να τραφεί και η οντότητα του προβάτου του επιτρέπει να φάει το χορτάρι για τραφεί κτλ κτλ.  Η οντότητα του ανθρώπου του «επιτρέπει(;)» να σκοτώνει τον συνάνθρωπο για την γη, την θρησκεία, το χρήμα.

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Ο συγκεκριμένος άνθρωπος κατά την προσωπική μου άποψη δεν είναι κυνηγός είναι χασάπης απλά η οικονομική του κατάσταση του επιτρέπει να μη φοράει άσπρη ρόμπα.[/font]

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif'”]Τώρα για την αξία της ανθρώπινης ζωής δεν θα ήθελα να μιλήσω γιατί θα μπούμε σε μια συζήτηση που για τον καθένα είναι πολύ προσωπική.  [/font]Τι αξία έχει η ζωή ενός ανθρώπου που κατ’ επανάληψη βιάζει παιδάκια και στην συνέχεια τα σκοτώνει και τα θάβει στην αυλή του; Τι αξία έχει η ανθρώπινη ζωή όταν η μάνα «ψήνει» το νεογέννητο παιδί της στο φούρνο μικροκυμάτων; Τι αξία έχει η ανθρώπινη ζωή όταν απαγάγουν παιδιά και τα σκοτώνουν για να πάρουν τα όργανά τους; Για ποια αξία του ανθρώπου μιλάμε;

    Prowler r [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif’; mso-bidi-font-family: ‘Times New Roman’; mso-bidi-theme-font: minor-bidi”]και μένα μου γεννιέται η απορία διαβάζοντας το μήνυμα σου:  [/font]έχει άραγε ο άνθρωπος τόση αξία ώστε να πιστεύει ότι είναι Θεός και του ανήκουν τα πάντα πάνω στην γη;  Έχει ο άνθρωπος τόση αξία ώστε να σκοτώνει και να βασανίζει χωρίς τύψεις άλλες οντότητες αυτής της γης απλά για να κάνει το κέφι του; Και τέλος συμφωνείς με το συγκεκριμένο «κυνήγι-πληρωμένη εκτέλεση»;

    [font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif’; mso-bidi-font-family: ‘Times New Roman’; mso-bidi-theme-font: minor-bidi”]Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ που με κατάλαβες, σέβομαι τις απόψεις όλων σας απλά όπως γίνετε σε όλα τα [/font]forum[font=” ‘Trebuchet MS’,’sans-serif’; mso-bidi-font-family: ‘Times New Roman’; mso-bidi-theme-font: minor-bidi”] αναφέρω και εγώ τις δικές μου.  [/font]Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε, το ότι καμιά φορά «ξεφεύγω» από τα επιτρεπτά όρια έχει να κάνει με το δικό μου πάθος και την δική μου αγάπη για τα ζώα και όχι γιατί θέλω να διαστρεβλώσω ή να απαξιώσω αυτά που λέτε.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    26/11/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    5753
    Prowler ® στις #346858

    Απάντηση ΔΕΝ ΠΗΡΑ σε όσα μου καταμαρτυρείς ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, είναι ευκολο να απαντάς με ερωτήσεις….

    Τι διάλογος να γίνει όταν αποπροσανατολίζεται η συζήτηση;;;;;

    Υ.Γ.1 να θεωρήσω ότι για σένα η αξία της ζωής του κυνηγού ιπποπόταμου είναι το ίδιο και το αυτό με: Τι αξία έχει η ζωή ενός ανθρώπου που κατ’ επανάληψη βιάζει παιδάκια και στην συνέχεια τα σκοτώνει και τα θάβει στην αυλή του; Τι αξία έχει η ανθρώπινη ζωή όταν η μάνα «ψήνει» το νεογέννητο παιδί της στο φούρνο μικροκυμάτων; Τι αξία έχει η ανθρώπινη ζωή όταν απαγάγουν παιδιά και τα σκοτώνουν για να πάρουν τα όργανά τους; Για ποια αξία του ανθρώπου μιλάμε; είναι έστω και στο ελάχιστο συγκρίσιμες οι ζωές αυτών των “ανθρώπων” με αυτή κάποιου που ασκεί ΝΟΜΙΜΑ μια δραστηριότητα, η οποία εν τέλει αποβαίνει προς όφελος του φυσικού περιβάλλοντος;;;

    Υ.Γ.2 γιατί μιλάς απαξιωτικά για τους “χασάπηδες”, γιατί να χρησιμοποιούμε λέξεις όπως “χασάπης” ή ακόμα “γαιδούρι”, “γουρούνι” για να περιγράψουμε πράξεις που είναι – Ή ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ- απάνθρωπες;;; Δεν είναι προσβλητικό για τους “χασάπηδες” ή για τα συμπαθητικά γαιδουράκια;;;

    Υ.Γ. 3 είναι απορίας άξιο από που συνάγεις το: έχει άραγε ο άνθρωπος τόση αξία ώστε να πιστεύει ότι είναι Θεός και του ανήκουν τα πάντα πάνω στην γη;  Έχει ο άνθρωπος τόση αξία ώστε να σκοτώνει και να βασανίζει χωρίς τύψεις άλλες οντότητες αυτής της γης απλά για να κάνει το κέφι του; ειλικρινά αναρωτιέμαι πως σου προέκυψε αυτή η “απορία”…… η οποία παρεπιπτόντως αποτελεί θέση, made in USA, των αντικυνηγών – ζωωλατρών…..

    Υ.Γ. 4 ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ μεταξύ τίγρης, προβάτου και “πολεμοχαρή” ανθρώπου….. Εγώ θα έλεγα πως η “οντότητα” του ανθρώπου του επιτρέπει να δημιουργεί αιώνια καλιτεχνήματα, να προάγει τις επιστήμες, να εξελίσει τον πολιτισμό ΤΟΥ σαν το ΜΟΝΟ ΕΛΛΟΓΟ ΟΝ του πλανήτη αλλά και να βιώνει την φύση παίρνοντας από αυτή αυτά που του αναλογούν ΖΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗ……

    Υ.Γ.5 Δημήτρη αν προσέξεις το μύνημά μου, δεν αναφέρομαι απαξιωτικά στην cougar αντιθέτως εύχομαι: “ελπίζω ειλικρινά να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο με σένα…..” Πλην όμως έχω κάθε δικαίωμα να θεωρώ τον ευατό μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θιγόμενο με την διαστρέβλωση των απόψεών ΜΟΥ!!! το να μου προσάπτονται “ιδέες” τις οποίες μάλιστα αντιστρατεύομαι δεν είναι προσβλητικό;;; κατά τα άλλα (περί ήθους- ηθικής κ.λ.π.) συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Δημήτρη.

    Υ.Γ. 6 καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράσει τις απόψεις του (αυτό είναι Δημοκρατία) όχι όμως να  διαστρεβλώνει τις απόψεις του άλλου (αυτό ΔΕΝ είναι Δημοκρατία είναι κάτι άλλο…..)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/12/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    326
    cougar στις #346860

    Νομίζω ότι απάντησα σε όλα όσα ρώτησες, τώρα αν δεν σου αρέσουν οι απαντήσεις ή ο τρόπος που απαντώ δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Όταν διαβάζουμε μια απάντηση βγάζουμε τα συμπεράσματά μας, όταν λοιπόν διάβασα και εγώ την δική σου απάντηση «Φίλε Μπρετον παρεκτρέπεσαι!!!!! Μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ!!!!»  το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι για σένα μόνο η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ έχει αξία!  Μας διευκρίνισες ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό και δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω!

    Υ.Γ.1 Όπως είπα και πριν είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε αν θα αποβεί η νομιμοποίηση αυτής της δραστηριότητας για το καλό του περιβάλλοντος περίμενε να δούμε τι θα γίνει όταν πάψουν να ενδιαφέρονται πλούσιοι «ανιοπαθείς» να σκοτώσουν προπληρωμένα θηράματα.

    Υ.Γ.2 Δεν απαξιώνω τους χασάπιδες όταν λέω τον εν λόγο κυνηγό χασάπη.  Απλά του προσάπτω την ιδιότητά του, δηλαδή αγοράζω ένα ζωντανό ζώο το σφάζω και το πουλάω.  Κατά τα άλλα όλοι οι χασάπιδες μου είναι πολύ συμπαθείς το ίδιο τα γουρουνάκια και τα γαϊδουράκια.

    Υ.Γ.3 Η ΗΠΑ δεν έχουν καμία σχέση με την “αναγωγή”, αντίθετα έχει ο Hunter.gr όταν λέει: Από την άλλη πλευρά, αρνείσαι το δικαίωμα σε κάποιον άλλο, χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά, να σκοτώσει έναν ιπποπόταμο επειδή έτσι του αρέσει. Και ο leo  όταν λέει: Το μόνο που θα ήθελα να αναλογιστείτε, είναι το εξής: Αν κατατάσσουμε μόνοι μας το κυνήγι σε διαφορετικές “βαθμίδες βιαιότητας” και δικαιολογημένης ή όχι πράξης, φανταστείτε πόσο λίγες ελπίδες έχουμε να πείσουμε τους πολέμιους του κυνηγίου στην αντίπερα όχθη, για την ορθότητα των δικών μας πράξεων. Σωστά φανταστήκατε: ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ!

    Υ.Γ.4 Τον άνθρωπο που δημιουργεί αιώνια καλιτεχνήματα, προάγει τις επιστήμες, και εξελίσει τον πολιτισμό [font=” ‘Verdana’,’sans-serif’; mso-bidi-font-family: ‘Times New Roman’; mso-bidi-theme-font: minor-bidi”]ΤΟΥ[/font]  τον θαυμάζω και εγώ αλλά παίρνει αλήθεια ότι του αναλογεί; Πες το αυτό στα χιλιάδες πουλιά που πέθαναν στην Κορώνεια και στους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που δεν έχουν να πιουν νερό από την μόλυνση που δημιουργούν τα λύματα των εργοστασίων.

    Υ.Γ. 5 & Υ.Γ.6  Δεν είχα σκοπό ούτε να διαστρεβλώσω τα λόγια σου ούτε και να σε προσβάλω αν έτσι σε έκανα να αισθανθείς σου ζητώ συγνώμη.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/09/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2688
    periklis_ath στις #94649

    KLEIDWSTE AYTIN TIN MALAKIA…

    TI TROPAIA KAI PAPARIES…

    KINIGI EINAI AYTO?

    EPAFI ME TIN FISI EINAI AYTO?

    NTROPI

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    31/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1117
    Hunter.Gr στις #94654

    Cougar, για να βγεί νόημα από τη δική μου φράση που επισύναψες, πρέπει να βάλεις και την προηγούμενη φράση, το πρώτο σκέλος της σύγκρισης:

    Από τη μία πλευρά θεωρείς απόλυτα φυσιολογικό να τρώς αστακό. Μόνο και μόνο επειδή σε σένα αρέσει η γεύση του αστακού, ένα ζωντανό θα συλληφθεί, θα τοποθετηθεί στον πάγο χωρίς τροφή για κάποιες μέρες και στη συνέχεια θα μπεί στην κατσαρόλα και θα ψηθεί ΖΩΝΤΑΝΟ για χάρη σου.

    Από την άλλη πλευρά, αρνείσαι το δικαίωμα σε κάποιον άλλο, χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά, να σκοτώσει έναν ιπποπόταμο επειδή έτσι του αρέσει.

    Δε νομίζεις ότι είναι λίγο αντιφατικό; Πάντα με δεδομένο ότι η ζωή στο ζωϊκό βασίλειο (πρέπει να) είναι ίσης “αξίας” ανεξαρτήτως μεγέθους και εμφάνισης.  Εκτός αν δεχτούμε ότι η “αξία” της ζωής στο ζωϊκό βασίλειο πάει ανάλογα με το βάρος ή την εξωτερική εμφάνιση του κάθε είδους…

    Περικλή, διακρίνω μια τάση αυταρχισμού, δηλαδή ότι δεν μας γουστάρει να το καταργήσουμε;  Κάπως έτσι σκέφτονται και οι αντικυνηγοί.
    Ξαναδιάβασε προσεκτικά τα λόγια του Leo:
    Το μόνο που θα ήθελα να αναλογιστείτε, είναι το εξής: Αν κατατάσσουμε μόνοι μας το κυνήγι σε διαφορετικές “βαθμίδες βιαιότητας” και δικαιολογημένης ή όχι πράξης, φανταστείτε πόσο λίγες ελπίδες έχουμε να πείσουμε τους πολέμιους του κυνηγίου στην αντίπερα όχθη, για την ορθότητα των δικών μας πράξεων.

    Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από periklis_ath στίς 09 Οκτώβριος 2007


    KLEIDWSTE AYTIN TIN MALAKIA…
    TI TROPAIA KAI PAPARIES… KINIGI EINAI AYTO?
    EPAFI ME TIN FISI EINAI AYTO? NTROPI


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/12/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1982
    Κυριμλίδης Σταύρος (black_pilum) στις #346865

    Για ηρεμίστε λιγάκι.

    Μας ενοχλεί το γεγονός αυτού του είδους κυνηγίου;

    Για ποιο λόγο άραγε;

    Μήπως επειδή δεν είναι στις οικονομικές μας δυνατότητες;  Η μήπως επειδή δεν έχουμε τα ίδια θηράματα κι εδώ; Για σκεφτείτε το λιγάκι. Μήπως το ίδιο, αν και σε μικρογραφία, δεν γίνετε και σε όλη την Ευρώπη με το κυνήγι του αγριογούρουνου; Δεν λέω πως είναι τι ίδιο, είναι απλά σε μικρογραφία. Μας ενόχλησε ξαφνικά το κυνήγι για το τρόπαιο;  Μα και οι λαγοκυνηγοί, η οι γουρουνοκυνηγοί δεν κρατάνε τρόπαια; Η μήπως η φωτογραφίες μας από ένα πετυχημένο κυνήγι δεν είναι ένα είδος τροπαίου;

    Όχι δεν έχω κάνει τέτοιο κυνήγι, ίσως γιατί δεν έχω την  οικονομική δυνατότητα.

    Όμως θα πρέπει να γνωρίζει κανείς και τους όρους, καθώς επίσης και τους κινδύνους. Δεν είναι έτσι εύκολο όπως φαίνεται στην ταινία.  

    Τα ζώα που σκοτώνονται με αυτόν τον τρόπο είναι μεγάλα σε ηλικία  και δεν προσφέρουν τίποτα στην αγέλη, και ο κυνηγός δεν μπορεί να χτυπήσει δεύτερο ζώο μέσα στην ίδια  περίοδο. Έχει δηλαδή δικαίωμα  να πάει ξανά μετά από έναν

    ,το λιγότερο, χρόνο. Υπάρχει και ο κίνδυνος, και είναι μεγάλος, να αστοχήσει, και να γίνει αυτός το θήραμα.

    Συγνώμη που σας το χαλάω, αλλά το κυνήγι αυτό είναι αρκετά επίπονο και επικίνδυνο.

    Και κάτι ακόμα. Κορίνα  κακώς δεν είδες όλο το βιντεάκι που κατέβασες. Δεν έχει καμία σχέση με κυνήγι. Είναι μάλλον πολιτικό. Θα έβλεπες στην συνέχεια να πυροβολούν το ελικόπτερο, καθώς επίσης και ομαδικούς τάφους.

    Και κάτι ακόμα. Ενοχλεί το κυνήγι με υπερσύχρονα  όπλα, αλλά μας ενοχλεί αν γίνετε και με πρωτόγονα. Μα πως θα κυνηγήσουν οι ιθαγενείς; Αφού μόνο τόξα έχουν; Και πάντα σε μεγάλες ομάδες. Όπως κυνηγούσαν παλιά. Όλο το χωριό.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 16 έως 30 (από 52 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων