ΘΕΜΑΤΑ ΒΛΗΤΙΚΗΣ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,501 έως 1,515 (από 1,737 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #392785

    DIMAR1039 wrote:
    Καλησπερα σε ολους! Επανερχομαι στο θεμα μας.Συμφωνα λοιπον με την κουβεντα που καναμε βλεπω οτι ακομα και αν δεν υπερεχουν τα γρηγορα σκαγια(420μ/δ)συμαντικα σε διατρηση και τελικη ταχυτητα εστω και ελαφρος υπερεχουν.Αρκει να καταφερουμε να παρουμε μια καλη κατανομη πραγμα που δεν το βλεπω ιδιαιτερα δυσκολο. Το τιμημα ειναι ισως λιγο περισσοτερο λακτισμα και καπως υψηλοτερες πιεσεις.Ολα αυτα ομως σε φυσιολογικες καιρικες συνθηκες.Απο την εμπειρια μου ομως εχω παρατηρησει οτι οσο πεφτει η θερμοκρασια η διαφορα τους μεγαλωνει αισθητα.Διοτι οσο πεφτει η θερμοκρασια πεφτει και η πιεση των φυσιγγιων και ενα γρηγορο φυσιγγι διατηρει ψηλοτερα ποσοστα πιεσης και τελικης ταχυτητας.Οποτε παραμενει αποτελεσματικο σε μεγαλυτερο ευρως δρασης.

    Δημητρη αυτο που ξερουν μερικα ατομα αλλα δεν το γραφουν ειναι οτι οι μεγαλες αρχικες συνοδευονται παντα και απο αλλα πραγματα , το συνολο κανει την διαφορα , δεν ειναι μονο το V0 η το V20 , ειναι και καποιες αλλες τιμες οι οποιες προκαλουν την αισθηση του πολυ γρηγορου φυσιγγιου στον κυνυγο και την ανατιναξη στο πουλι

    Όπως έχω ξαναπεί , εδώ καταπιανόμαστε να καταλάβουμε , σε όποιο βαθμό μπορούμε , ένα εξαιρετικά σύνθετο και δυσεπίλυτο γεγονός  . Την αναλυτική κίνηση των σκαγιών από την έξοδο της κάνης μέχρι την άφιξη τους σε μια συγκριμένη απόσταση. Είναι τόσοι απίστευτα πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν την κίνηση .. που θεωρώ ότι είναι πρακτικά αδύνατον να βρεθεί  η αναλυτική εξίσωση κίνησης για καθένα από τα σκάγια έτσι ώστε να περιγραφεί το σύνολο της κίνησης , οπότε και να έχουμε μια οριστική και σίγουρη  απάντηση για το κάθε ερώτημα που τίθεται . Εδώ καταθέτει ο καθένας της προσωπική του εμπειρία , η οποία  είναι σεβαστή γιατί είναι πραγματική προσωπική παρατήρηση (οπότε και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση), και ουσιαστικά προσπαθούμε να καταλάβουμε ποια από τις 1000 διαφορετικές αιτίες το  επηρέασαν περισσότερο για έχει αυτήν την συμπεριφορά. Πρόσεξε … όχι πόσο το επηρέασε αναλυτικά η κάθε μια  ( το οποίο είναι , όπως προείχα αδύνατον  )… αλλά ποια το επηρέασε περισσότερο για να έχουμε μια εκτίμηση ……Πρόσεξε όχι γνώση ..εκτίμηση

    Όμως σε κάθε παρατήρηση μας.. υπάρχουν πάντα υποκειμενικοί παράγοντες .. οι  οποίοι είναι μη μετρήσιμοι  και χωρίς δυνατότητα  εκτίμησης

    Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ περιγράφοντας την διαδικασία βολής …… Βλέπω τον στόχο και παίρνω την απόφαση να πατήσω την σκανδάλη. Η εντολή θα πάει από το μυαλό μου στον δάκτυλο σε χρόνο έστω 0,2  δευτερόλεπτα. Πατάω την σκανδάλη και τα μηχανικά μέρη του όπλου πυροδοτούν  το φυσίγγι  σε χρόνο έστω 0,2 δευτερόλεπτα. Τα σκάγια φτάνουν στον στόχο σε 0,15 δευτερόλεπτα

    Αρχικά αν προσπαθήσεις να εκτιμήσεις την  χρονική διαφορά από το ήχο έκρηξης του φυσιγγιού μέχρι τον ήχο πρόσκρουσης έχασες  .. δεν γίνεται .. ο ήχος είναι συνεχόμενος και όχι στιγμιαίος … συν το ότι η διακριτική σου ικανότητα δεν είναι τόσο πολύ οξυμμένη για να  διακρίνεις την διαφορά .. συν το ότι η ταχύτητα του  ήχου αλλάζει  με βάση την πυκνότητα της ατμοσφαίρας … συν ..συν ..συν

    Αν προσπαθήσεις να εκτιμήσεις τον χρόνο από την αίσθηση πατήματος της σκανδάλης μέχρι την προσσκορουση στον στόχο ..πάλι έχασες …. Γιατί  πχ η αίσθηση του πατήματος είναι παντελώς διαφορετική σε γυμνό χέρι στους 20 βαθμούς , σε ένα παγωμένο στους 0 και σε ένα χέρι με χοντρό γάντι στους -5

    Αν προσπαθήσεις να εκτιμήσεις τον χρόνο από το σημείο της απόφασης του μυαλού μέχρι το σημείο άφιξης στον στόχο … εκεί το έχασες τελείως … Φαντάσου μόνο  τι διαφορά έχουν τα ανακλαστικά κάποιου που δεν κοιμήθηκε  καλά και είχε πιει 1-2 ποτηράκια το προηγούμενο βράδυ και κάποιον που είναι σε υπερένταση

    Οι πραγματικοί τρόποι εκτίμησης είναι 2 που δεν επιδέχονται ιδιαίτερες αμφισβητήσεις

    Α) Αν στήσεις 5 ταχογράφους στην πορεία του ΙΔΙΟΥ ΟΜΩΣ φυσιγγιού και καταφέρεις  να μετρήσεις τις ταχύτητες του ιδίου φυσιγγιού στην πραγματική του πορεία

    Β) αν καταγράψεις την κίνηση των σκαγιών σε κάμερα υψηλής ταχύτητας  και έχοντας σαν δεδομένο το frames το δευτερόλεπτο της κάμερας να βρεις μια άκρη από εκεί

    Και πάλι ..να ξέρεις ότι κάθε συσκευή μέτρησης έχει μια ανοχή που την δίνει ο κατασκευαστής Έτσι οι τιμές που θα πάρεις θα είναι ένα εύρος τιμών… ΠΧ .. αν ο κατασκευαστής του ταχογράφου δίνει για παράδειγμα  ανοχή μέτρησης 1% και εσύ μετρήσεις 400 μέτρα  το δευτερόλεπτο .. τότε αυτό που ξέρεις ΣΙΓΟΥΡΑ είναι ότι το φυσσιγι σου είναι από 396 μέχρι 404 μετρά το δευτερόλεπτο … ΧΩΡΙΣ  όμως να γνωρίζεις ποια ακριβώς τιμή έχει ανάμεσα σε αυτό το εύρος

    Θα δώσω ένα παράδειγμα σε λίγο πως ένα αντικειμενικό γεγονός παρερμηνεύεται από μια υποκειμενική αίσθηση…………….

     


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #392802

    Συνεχίζοντας το προηγούμενο post θέλω να αναφέρω ένα παράδειγμα .Είχα φτιάξει ένα θεωρητικό μοντέλο για να  εκτιμήσω πως επιδράνε οι διάφοροι παράγοντες στην ταχύτητα .( σε κάποιο προηγούμενο post φαίνονται κάποια αποτελέσματα ). Και για να εξηγούμε για να μην παρεξηγηθώ … αυτό είναι ένα μοντέλο χοντροκομμένο που βλέπω το είδος της επίδρασης και σε ένα ποσοστό κάποια ποσοστιαία διαφορά …. Αν είχα λύσει αυτό το τεράστιο θέμα μόνος μου θα δούλευα στην Winchester  και θα κυνήγαγα αγριόχηνες στο Idaho  και όχι κοκκινοτσίχλες στην Χασιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Όλοι έχουμε την αίσθηση ότι η υγρασία επηρεάζει τα φυσσιγια .. Ας δεχτούμε λοιπόν ότι κατά 99% φταίει το μπαρούτι …..Δεκτό …..Και εγώ γκρινιάζω με την Α1 όταν έχει υγρασία ..δεν μου πολυαρέσει το πώς αντιδράει…Ας δούμε  όμως το υπόλοιπο 1%  Έχουμε 2 κυνηγούς που έχουν 2 φυσίγγια από το ίδιο κουτί και ας δεχτούμε ότι  έχουν όλοι το ίδιο νούμερο και την ιδία παρτίδα της Α1 … Ας πούμε 1,65 Α1 , 32 γρ , Nο 8……….

    Ο ένας είναι στον Εβρο  …. Θερμοκρασία -10 C  υγρασία  70%      υψόμετρο 0 m

    Και ο δεύτερος στο Καρπενήσι καλοκαίρι …. Θερμοκρασία 20 C  υγρασία  30% υψόμετρο 1100 m

    Στο link αυτό

    http://www.denysschen.com/catalogue/density.aspx

    φαίνεται πως αλλάζει η πυκνότητα του αέρα στις διαφορές συνθήκες  Έτσι έχω

    Έβρος 1,336 kg/m3

    Καρπενήσι 1,049 kg/m3

    Από το πρόγραμμα , με την μετατροπή που έκανα με την βοήθεια των δεδομένων του steve  για αρχική ταχύτητα 420 μέτρα το δευτερόλεπτο  …έχω τα παρακάτω αποτελέσματα

    Έβρος ταχύτητα τελική  160 μέτρα το δευτερόλεπτο

    Καρπενήσι ταχύτητα τελική  210 μέτρα το δευτερόλεπτο

    Άρα  οι 2 καταλαβαίνουν τελείως άλλο φυσσιγι … ανεξάρτητα αν αυτό…. το ίδιο πράγμα αποδίδει.

    Για να το χειροτερέψω το θέμα  αν πάμε στο http://www.idiogomosi.com/pages/setup/bar-v1-tc.php ,

    και πάρουμε τις μετρημένες  τιμές για τις πιέσεις ενός Α1 Οι μετρημένες πιέσεις έχουν απόκλιση μέχρι  και 10% και οι αρχικές ταχύτητες μέχρι 3% ….. Δηλαδή ένα με 420 μέτρα το δευτερόλεπτο  μπορεί να γίνει και  408 μέτρα το δευτερόλεπτο

    Τότε θα έχουμε 2 κυνηγούς που ο ένας θα λέει ότι έχει το καλύτερο φυσσιγι και  ο άλλος θα λέει ότι δεν θα το ξαναχρησιμοποιήσει γιατί είναι απαράδεκτο …..

    Και των 2 οι  υποκειμενικές παρατηρήσεις είναι ολόσωστες …. Ο ένα πήρε 20 πουλιά , και  ο δεύτερος  κανένα …… Το αντικειμενικό όμως είναι ότι η πυκνότητα του αέρα έκανε την ζημιά και όχι το φυσσιγι

    Πιο μπερδεμένο  γίνετε το θέμα  αν επιπρόσθετα συμπληρώσεις και το γεγονός , γνωστό σε  όσους έχουν κόψει και  ζυγίσει φυσίγγια εμπορίου …. ότι σε αρκετές περιπτώσεις άλλο γράφει το κουτί  και άλλο είναι γεμισμένο  και τότε χάνεται η μπάλα τελείως ……( Έχω ανοίξει 7άρι πολύ γνωστής εταιρίας , που από 1,65   Νο 7 τα βρήκα 1,50 Νο 8 !!!!!)

     

    Αυτό λοιπόν είπα και παραπάνω …. Μόλις πατήσεις την σκανδάλη αρχίζει η υποκειμενικότητα … και τότε όλοι έχουν δίκιο … και κανένας άδικο …..

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #392807

    Η Ανάλυση …….

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/11/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    2956
    naval στις #392810

    Συνεχίζοντας το προηγούμενο post θέλω να αναφέρω ένα παράδειγμα .Είχα φτιάξει ένα θεωρητικό μοντέλο για να εκτιμήσω πως επιδράνε οι διάφοροι παράγοντες στην ταχύτητα .( σε κάποιο προηγούμενο post φαίνονται κάποια αποτελέσματα ). Και για να εξηγούμε για να μην παρεξηγηθώ … αυτό είναι ένα μοντέλο χοντροκομμένο που βλέπω το είδος της επίδρασης και σε ένα ποσοστό κάποια ποσοστιαία διαφορά …. Αν είχα λύσει αυτό το τεράστιο θέμα μόνος μου θα δούλευα στην Winchester και θα κυνήγαγα αγριόχηνες στο Idaho και όχι κοκκινοτσίχλες στην Χασιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όλοι έχουμε την αίσθηση ότι η υγρασία επηρεάζει τα φυσσιγια .. Ας δεχτούμε λοιπόν ότι κατά 99% φταίει το μπαρούτι …..Δεκτό …..Και εγώ γκρινιάζω με την Α1 όταν έχει υγρασία ..δεν μου πολυαρέσει το πώς αντιδράει…Ας δούμε όμως το υπόλοιπο 1% Έχουμε 2 κυνηγούς που έχουν 2 φυσίγγια από το ίδιο κουτί και ας δεχτούμε ότι έχουν όλοι το ίδιο νούμερο και την ιδία παρτίδα της Α1 … Ας πούμε 1,65 Α1 , 32 γρ , Nο 8………. Ο ένας είναι στον Εβρο …. Θερμοκρασία -10 C υγρασία 70% υψόμετρο 0 m Και ο δεύτερος στο Καρπενήσι καλοκαίρι …. Θερμοκρασία 20 C υγρασία 30% υψόμετρο 1100 m Στο link αυτό http://www.denysschen.com/catalogue/density.aspx φαίνεται πως αλλάζει η πυκνότητα του αέρα στις διαφορές συνθήκες Έτσι έχω Έβρος 1,336 kg/m3 Καρπενήσι 1,049 kg/m3 Από το πρόγραμμα , με την μετατροπή που έκανα με την βοήθεια των δεδομένων του steve για αρχική ταχύτητα 420 μέτρα το δευτερόλεπτο …έχω τα παρακάτω αποτελέσματα Έβρος ταχύτητα τελική 160 μέτρα το δευτερόλεπτο Καρπενήσι ταχύτητα τελική 210 μέτρα το δευτερόλεπτο Άρα οι 2 καταλαβαίνουν τελείως άλλο φυσσιγι … ανεξάρτητα αν αυτό…. το ίδιο πράγμα αποδίδει. Για να το χειροτερέψω το θέμα αν πάμε στο http://www.idiogomosi.com/pages/setup/bar-v1-tc.php , και πάρουμε τις μετρημένες τιμές για τις πιέσεις ενός Α1 Οι μετρημένες πιέσεις έχουν απόκλιση μέχρι και 10% και οι αρχικές ταχύτητες μέχρι 3% ….. Δηλαδή ένα με 420 μέτρα το δευτερόλεπτο μπορεί να γίνει και 408 μέτρα το δευτερόλεπτο Τότε θα έχουμε 2 κυνηγούς που ο ένας θα λέει ότι έχει το καλύτερο φυσσιγι και ο άλλος θα λέει ότι δεν θα το ξαναχρησιμοποιήσει γιατί είναι απαράδεκτο ….. Και των 2 οι υποκειμενικές παρατηρήσεις είναι ολόσωστες …. Ο ένα πήρε 20 πουλιά , και ο δεύτερος κανένα …… Το αντικειμενικό όμως είναι ότι η πυκνότητα του αέρα έκανε την ζημιά και όχι το φυσσιγι Πιο μπερδεμένο γίνετε το θέμα αν επιπρόσθετα συμπληρώσεις και το γεγονός , γνωστό σε όσους έχουν κόψει και ζυγίσει φυσίγγια εμπορίου …. ότι σε αρκετές περιπτώσεις άλλο γράφει το κουτί και άλλο είναι γεμισμένο και τότε χάνεται η μπάλα τελείως ……( Έχω ανοίξει 7άρι πολύ γνωστής εταιρίας , που από 1,65 Νο 7 τα βρήκα 1,50 Νο 8 !!!!!) Αυτό λοιπόν είπα και παραπάνω …. Μόλις πατήσεις την σκανδάλη αρχίζει η υποκειμενικότητα … και τότε όλοι έχουν δίκιο … και κανένας άδικο …..

    Πολύ καλή ανάλυση ……… αποδεικνύεις με νούμερα αυτά που βλέπουμε εμείς εμπειρικά …………… πολύ ωραία παραδείγματα ………………. keep going

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/11/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    247
    duckaholic στις #392857

    Φίλε KIKLADES, σε συγχαίρω για το κέφι και το μεράκι που έχεις με τη βλητική και τον κόπο που κάνεις να παραθέσεις τις αναλύσεις σου. Από τον υπολογιστή πυκνότητας που έβαλες (εννοείται μπήκε στα αγαπημένα), βλέπουμε ότι η πυκνότητα του αέρα επηρεάζεται κυρίως από το υψόμετρο (το είχε επισημάνει ο Κυπρίδημος), δευτερευόντως η θερμοκρασία και τρίτη και καταϊδρωμένη η υγρασία. Η δε τελευταία, όσο υψηλότερα ποσοστά έχει, τόσο πιο αραιή είναι η ατμόσφαιρα, άρα και μικρότερη η ατμοσφαιρική αντίσταση στα σκάγια. Και ερωτώ: Τι είναι αυτό που επηρεάζει τόσο πολύ την τουφεκιά όταν έχει υψηλά ποσοστά υγρασίας στην ατμόσφαιρα; Αν δεν είναι η πυκνότητα του αέρα, τότε ο προφανής ύποπτος είναι η καύση της πυρίτιδας. Σε ένα κλειστό σύστημα όπως το φυσίγγι, παγιδευμένο μέσα σε μία ατσάλινη θαλάμη κλπ κλπ (η κριτική είναι γνωστή).

    Λάβε υπ’ όψη σου ότι έχω θέσει αυτό το ερώτημα σε πολλύς φίλους, σε αρθρογράφους βλητικής, σε επαγγελματίες κατασκευαστές φυσιγγίων κ.ο.κ. Ο κάθε ένας είχε την δική του απάντηση, αλλά καμμία δεν με κάλυψε ποτέ ώστε να πω “αυτό είναι”! Γιατρειές έχω ακούσει πολλές. Την αιτία δεν έχω ακούσει κάποιον να έχει απομονώσει…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/08/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    89
    Vasilis.B στις #392868

    Φιλε KIKLADES συγχαρητηρια και απο εμενα.Προσωπικα σ’ευχαριστω που μοιραζεσαι μαζι μας τις αναλυσεις σου!Παντως το θεμα υγρασια ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο.Βεβαια δεν γινεται να μας τρελανουν καποιοι που ισχυριζονται οτι δεν παιζει κανενα ρολο.Ολοι τρελοι ειμαστε ρε παιδια???Το σιγουρο ειναι πως κατι συμβαινει με την υγρασια..Εγω πιστευω ειναι θεμα καυσης της πυριτιδας,αλλα οπως λεει και ο leo πιο πανω μας απαντουν οτι το φυσιγγι ειναι ενα κλειστο συστημα κτλ.Αυτο που εχω δει προσωπικα ειναι οτι η πυριτιδα που αντεχει στην αυξημενη υγρασια ειναι η gm3…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/03/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    2396
    Δημητρης Benelli στις #392894

    Φιλε KIKLADES συγχαρητηρια και απο εμενα.Προσωπικα σ’ευχαριστω που μοιραζεσαι μαζι μας τις αναλυσεις σου!Παντως το θεμα υγρασια ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο.Βεβαια δεν γινεται να μας τρελανουν καποιοι που ισχυριζονται οτι δεν παιζει κανενα ρολο.Ολοι τρελοι ειμαστε ρε παιδια???Το σιγουρο ειναι πως κατι συμβαινει με την υγρασια..Εγω πιστευω ειναι θεμα καυσης της πυριτιδας,αλλα οπως λεει και ο leo πιο πανω μας απαντουν οτι το φυσιγγι ειναι ενα κλειστο συστημα κτλ.Αυτο που εχω δει προσωπικα ειναι οτι η πυριτιδα που αντεχει στην αυξημενη υγρασια ειναι η gm3…

    τελικα ολα σχετικα και στο μυαλο μας ειναι , πιο παλια την μονη πυριτιδα που δεν δουλευα σε πολυ υγρες μερες ηταν η Gm3 , μετα ομως απο καποια χρονια ενασχολησης με την ιδιογομωση , σταματησα να ασχολουμαι με ποια πυριτιδα εχω στο φυσιγγι μου , αλλα ποια συγκεκριμενη συνταγη εχω στην θαλαμη του οπλου , και κατι τελευταιο , αν τα φυσιγγια μας τα εχουμε προστατευμενα και ζεστα , και οχι εκτεθειμενα στον ατμοσφαιρικο αερα , καμμια διαφορα δεν υπαρχει στην αποδοση

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/03/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    384
    ΙΝΠ στις #392911

    Φιλε KIKLADES συγχαρητηρια και απο εμενα.Προσωπικα σ’ευχαριστω που μοιραζεσαι μαζι μας τις αναλυσεις σου!Παντως το θεμα υγρασια ειναι ενα μεγαλο ερωτηματικο.Βεβαια δεν γινεται να μας τρελανουν καποιοι που ισχυριζονται οτι δεν παιζει κανενα ρολο.Ολοι τρελοι ειμαστε ρε παιδια???Το σιγουρο ειναι πως κατι συμβαινει με την υγρασια..Εγω πιστευω ειναι θεμα καυσης της πυριτιδας,αλλα οπως λεει και ο leo πιο πανω μας απαντουν οτι το φυσιγγι ειναι ενα κλειστο συστημα κτλ.Αυτο που εχω δει προσωπικα ειναι οτι η πυριτιδα που αντεχει στην αυξημενη υγρασια ειναι η gm3…

    Τον παραγοντα <<ανθρωπο>> και τις αντιδρασεις του στις διαφορετικες συνθηκες

    (κλιματολογικες και σωματοψυχολογικες) δεν βλεπω να κουβεντιαζει κανεις.

    Εγω προσωπικα ριχνω το φταιξιμο πρωτα σε μενα και μετα σε φυσιγγι που

    το δουλευω αρκετο διαστημα.

    Επισης εκτος απο μετρησεις  ταχυτητων δεν εχω δει ποτε δοκιμες κατανομων

    σε ακραιες καταστασεις υγρασιας και θερμοκρασιας ωστε να βγαλω ακρη.

    Ουτε εγω εχω κανει.Την μονη σοβαροτατη επιδραση που εχω διαπιστωσει

    στο χαρτονι, ηταν η επιδραση 5 μποφωρ πλαγου αερα σε τσιχλογομωση με

    Ν9 σκαγια οπου η δεσμη στα 32 μετρα εστριψε περιπου 40 εκατοστα ,που

    σημαινει απλα ξεπουπουλιασμα.Γιαννης

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    29/08/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    411
    Menios στις #392942

    Φίλε Kiklades , για άλλη μια φορά  συγχαρητήρια … Χαίρομαι να σε διαβάζω… 😎

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/08/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    89
    Vasilis.B στις #392970

    Φιλε ΙΝΠ σαφως και ολα αυτα που λες παιζουν τον πρωτο ρολο.Αμα δεν ειμαστε πανω στο στοχο……..τι να μας κανει και το ερμο το φυσιγγι.Βεβαια εδω μιλαμε για την υγρασια και το αν πραγματι αλλαζει την καυση της πυριτιδας(ας υποθεσουμε λοιπον οτι εμεις τα κανουμε ολα σωστα).

    Δημητρη,γενικα συμφωνω μαζι σου.Μονο πυριτιδολαγνος δεν ειμαι…αλλα με την μικρη μου εμπειρια κατι μου αρεσει στην gm3 στους υγρους καιρους.Να ειναι ιδεα μου?????Τι να πω..δεν παιρνω και ορκο!

    Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #392980

    Τελικά, όντως μπορεί να έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι η υγρασία δεν επιρρεάζει την τουφεκιά, περισσότερο δίκιο όμως έχουμε και εμείς που λέμε ότι τις ημέρες με μεγάλη υγρασία τραβάμε τα μαλλιά μας με αυτά που βλέπουμε.  Πως γίνεται όμως να έχουμε και οι δύο δίκιο; Υπάρχει μία εξήγηση για μένα.

    Το πούπουλο του πουλιού έχει την ιδιότητα να απορροφά ένα μεγάλο ποσοστό υγρασίας χωρίς να δείχνει βρεγμένο. Εκεί μπορεί να κρύβεται το μυστικό, η υγρασία μπορεί να “θωρακίζει” τα πτηνά.

    Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω ακούσει λαγοκυνηγό να διαμαρτύρεται για αποτυχίες τις ημέρες με υγρασία. Εσείς έχετε ακούσει;

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/11/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    247
    duckaholic στις #392985

    Τελικά, όντως μπορεί να έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι η υγρασία δεν επιρρεάζει την τουφεκιά, περισσότερο δίκιο όμως έχουμε και εμείς που λέμε ότι τις ημέρες με μεγάλη υγρασία τραβάμε τα μαλλιά μας με αυτά που βλέπουμε. Πως γίνεται όμως να έχουμε και οι δύο δίκιο; Υπάρχει μία εξήγηση για μένα.

     

    Το πούπουλο του πουλιού έχει την ιδιότητα να απορροφά ένα μεγάλο ποσοστό υγρασίας χωρίς να δείχνει βρεγμένο. Εκεί μπορεί να κρύβεται το μυστικό, η υγρασία μπορεί να «θωρακίζει» τα πτηνά.

    Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω ακούσει λαγοκυνηγό να διαμαρτύρεται για αποτυχίες τις ημέρες με υγρασία. Εσείς έχετε ακούσει;

     

    http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    Είναι η πιο “τραβηγμένη” εξήγηση που έχω ακούσει, αλλά είναι μία εξήγηση! 😀

    Άλλος;

    Και μην ακούσω ότι μουλιάζει ο σβέρκος μας και δεν σημαδεύουμε σωστά…

    Επίσης γνωρίζουμε όλοι ότι οι διβασικές πυρίτιδες κατά γενική ομολογία τα πηγαίνουν καλύτερα στην υγρασία. Ακόμα και εταιρείες φυσιγγίων κολοσσοί, αναφέρουν στα έντυπά τους και στους ιστοτόπους τους, ότι τα φυσίγγια τους γεμισμένα με διβασική είναι ειδικά για αυξημένη υγρασία. Τι χαρακτηριστικό έχει όμως η διβασική πυρίτιδα που θα μπορούσε να ευθύνεται για την καλύτερη απόδοση σε υγρό καιρό; Ένα γνώρισμά της είναι ότι αναπτύσσει μεγαλύτερη θερμοκρασία, έως και τα διπλάσια calories από μία κλασική μονοβασική.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/10/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    872
    nikws7 στις #392986

    Τελικά, όντως μπορεί να έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι η υγρασία δεν επιρρεάζει την τουφεκιά, περισσότερο δίκιο όμως έχουμε και εμείς που λέμε ότι τις ημέρες με μεγάλη υγρασία τραβάμε τα μαλλιά μας με αυτά που βλέπουμε. Πως γίνεται όμως να έχουμε και οι δύο δίκιο; Υπάρχει μία εξήγηση για μένα. Το πούπουλο του πουλιού έχει την ιδιότητα να απορροφά ένα μεγάλο ποσοστό υγρασίας χωρίς να δείχνει βρεγμένο. Εκεί μπορεί να κρύβεται το μυστικό, η υγρασία μπορεί να «θωρακίζει» τα πτηνά. Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω ακούσει λαγοκυνηγό να διαμαρτύρεται για αποτυχίες τις ημέρες με υγρασία. Εσείς έχετε ακούσει;

    http://www.youtube.com/user/AltairLusso

    φιλε μου εχει περασει απο το μυαλο , γιατι εκει μεσα που ειναι η πυριτιδα στο οπλο και στον καλυκα ειναι καπως προστατευμενη

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #392987

    Φίλε KIKLADES, σε συγχαίρω για το κέφι και το μεράκι που έχεις με τη βλητική και τον κόπο που κάνεις να παραθέσεις τις αναλύσεις σου. Από τον υπολογιστή πυκνότητας που έβαλες (εννοείται μπήκε στα αγαπημένα), βλέπουμε ότι η πυκνότητα του αέρα επηρεάζεται κυρίως από το υψόμετρο (το είχε επισημάνει ο Κυπρίδημος), δευτερευόντως η θερμοκρασία και τρίτη και καταϊδρωμένη η υγρασία. Η δε τελευταία, όσο υψηλότερα ποσοστά έχει, τόσο πιο αραιή είναι η ατμόσφαιρα, άρα και μικρότερη η ατμοσφαιρική αντίσταση στα σκάγια. Και ερωτώ: Τι είναι αυτό που επηρεάζει τόσο πολύ την τουφεκιά όταν έχει υψηλά ποσοστά υγρασίας στην ατμόσφαιρα; Αν δεν είναι η πυκνότητα του αέρα, τότε ο προφανής ύποπτος είναι η καύση της πυρίτιδας. Σε ένα κλειστό σύστημα όπως το φυσίγγι, παγιδευμένο μέσα σε μία ατσάλινη θαλάμη κλπ κλπ (η κριτική είναι γνωστή).

     

    Λάβε υπ” όψη σου ότι έχω θέσει αυτό το ερώτημα σε πολλύς φίλους, σε αρθρογράφους βλητικής, σε επαγγελματίες κατασκευαστές φυσιγγίων κ.ο.κ. Ο κάθε ένας είχε την δική του απάντηση, αλλά καμμία δεν με κάλυψε ποτέ ώστε να πω «αυτό είναι»! Γιατρειές έχω ακούσει πολλές. Την αιτία δεν έχω ακούσει κάποιον να έχει απομονώσει…

    μεσα απο βλητικες δοκιμες που εχω κανει μεσα στο δελτα του εβρου οι αρχικες ταχυτητες του φισιγγιου μου ηταν ιδιες μ αυτες που ειχα στις κυκλαδες οπου ειχα κανει το πρωτο τεστ.. στις κυκλαδες ειχα 20 περιπου βαθμους και υγρασια 60%… στον εβρο η δοκιμη ηταν με περιπου 3 βαθμους και η ατμοσφαιρα γαλα!!! ορατοτητα 40-50μ αρα μηδεν η υγρασια και η διαφορα των 18βαθμων νστην πυριτιδα,

    οσο για την διατρηση..αυτη δεν ξεπερασε τις 10 σεληδες σε μεγιστη τιμη. σαν διαφορα. στις 160 170 σεληδες..σκαγια 6αρια αποσταση 35μ καταλογος κυκλαδων βρεγμενος και στα δυο τεστ.( κυκλαδων και εβρου)

    συμπερασμα κατ εμε δηλ.. τεχνικα δεν υπαρχει σοβαρα μετρησημη διαφορα..οι πυριτιδες ηταν jk6,, jk3

    αλλα θυμηθηκα τωρα  την μεγαλητερη εξηγηση ολων των εποχων τοτε που συζηταγαμε περι υγρασιας και πυριτιδας

    καποιος φιλος εδω.. μεντορας ανωτερου επιπεδου.. ειχε πει..

    Η ΥΓΡΑΣΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ<<< ΜΙΚΡΟΠΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΥΚΑ >>>ΚΑΙ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΥΡΙΤΙΔΑ… 🙄

    ακομα το θυμαμαι οταν καποια κουβεντα παει προς την ///υγρασια/// και με πιανει ενα γελιο….

    παντως παντως..κοσμος παραπονιετε ακομα… και νομιζω η απαντηση ειναι καθαρα ψυχολογικη και οχι καποιο βλητικο μυστηριο.. νομιζω ειναι περισσοτερο προκαταλυψη..παρα βλητικη ανεπαρκεια.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/11/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    247
    duckaholic στις #392989

    duckaholic wrote:
    Φίλε KIKLADES, σε συγχαίρω για το κέφι και το μεράκι που έχεις με τη βλητική και τον κόπο που κάνεις να παραθέσεις τις αναλύσεις σου. Από τον υπολογιστή πυκνότητας που έβαλες (εννοείται μπήκε στα αγαπημένα), βλέπουμε ότι η πυκνότητα του αέρα επηρεάζεται κυρίως από το υψόμετρο (το είχε επισημάνει ο Κυπρίδημος), δευτερευόντως η θερμοκρασία και τρίτη και καταϊδρωμένη η υγρασία. Η δε τελευταία, όσο υψηλότερα ποσοστά έχει, τόσο πιο αραιή είναι η ατμόσφαιρα, άρα και μικρότερη η ατμοσφαιρική αντίσταση στα σκάγια. Και ερωτώ: Τι είναι αυτό που επηρεάζει τόσο πολύ την τουφεκιά όταν έχει υψηλά ποσοστά υγρασίας στην ατμόσφαιρα; Αν δεν είναι η πυκνότητα του αέρα, τότε ο προφανής ύποπτος είναι η καύση της πυρίτιδας. Σε ένα κλειστό σύστημα όπως το φυσίγγι, παγιδευμένο μέσα σε μία ατσάλινη θαλάμη κλπ κλπ (η κριτική είναι γνωστή).

     

    Λάβε υπ” όψη σου ότι έχω θέσει αυτό το ερώτημα σε πολλύς φίλους, σε αρθρογράφους βλητικής, σε επαγγελματίες κατασκευαστές φυσιγγίων κ.ο.κ. Ο κάθε ένας είχε την δική του απάντηση, αλλά καμμία δεν με κάλυψε ποτέ ώστε να πω «αυτό είναι»! Γιατρειές έχω ακούσει πολλές. Την αιτία δεν έχω ακούσει κάποιον να έχει απομονώσει…

    μεσα απο βλητικες δοκιμες που εχω κανει μεσα στο δελτα του εβρου οι αρχικες ταχυτητες του φισιγγιου μου ηταν ιδιες μ αυτες που ειχα στις κυκλαδες οπου ειχα κανει το πρωτο τεστ.. στις κυκλαδες ειχα 20 περιπου βαθμους και υγρασια 60%… στον εβρο η δοκιμη ηταν με περιπου 3 βαθμους και η ατμοσφαιρα γαλα!!! ορατοτητα 40-50μ

    http://www.youtube.com/user/markchalaris?feature=guide

    Άρα αφού δεν επηρεάζονται οι αρχικές ταχύτητες (καύση, παραγόμενο έργο) και δεν υπάρχει αυξημένη ατμοσφαιρική αντίσταση, τότε καταλήγεις ότι τα υψηλά ποσοστά υγρασίας δεν επηρεάζουν την απόδοση του φυσιγγίου. Σωστά;

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,501 έως 1,515 (από 1,737 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων