ΘΕΜΑΤΑ ΒΛΗΤΙΚΗΣ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,426 έως 1,440 (από 1,737 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Ανενεργός
    Ημ. εγγραφής:
    27/10/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    3347
    ALTAIR_LUSSO στις #389222

    Δείτε και αυτό…

    http://www.pyramydair.com/article/Pellets_vs_Round_Balls_May_2003/3

    Και πάνω που σκεφτόμουν να γεμίσω φυσίγγια με σφαιράκια αεροβόλου, άλλαξα γνώμη. Σαν το στρογγυλό το σκάγι…τίποτα .

     


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/08/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    119
    mixalis77 στις #389240

    Εύγε στον φίλο μας τον Μιχάλη! Μπράβο σου Μπορείς να μας δώσεις και τους τύπους αλλά και το όνομα του αρθρογράφου; Έχεις δίκιο όπως το γράφεις για την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ, το «τετράγωνο» αναφέρεται στην ταχύτητα, το διορθώνω….. Πλην όμως το «τετράγωνο» που λέω αναφέρεται σε παραμορφωμένα σώματα σε σχέση με την αεροδυναμική τους κατάσταση. Δηλαδή το πόσο επηρεάζεται ο αεροδυναμικός τους συντελεστής (αυτό που γράφεις ως C). Αν το αεροδυναμικό σχήμα ενός σώματος αλλάξει και παρουσιάσει επίπεδη μετωπική επιφάνεια η επιβράδυνση του αυξάνεται με εκθετικό ρυθμό, υπάρχουν σχετικοί βαλλιστικοί τύποι για βλήματα ραβδωτών, αν το βρω πρόχειρο θα σας πω τον συγκεκριμένο τύπο! Επιμένω στην παραμόρφωση γιατί αυτόν θεωρώ ως τον σημαντικότερο παράγοντα επιβράδυνσης! υ.γ.1 φίλε takispapad κάτι λάθος γράφεις……. υ.γ.2 φίλε Duckaholic θα σε ντουφεκίσω με σκάγια # 142 παραμορφωμένα να δεις επιβράδυνση!!!! καλώς μας ξανάρθες Μονοσάνδαλε!!!

    Φιλικά Μάριος – Prowler ®

    γεια σας! φίλε μάριε αυτό το έχω σε αρχείο word. πωσ μπορώ να το βάλω σαν συνημένο? εγώ έκανα απλά κοπυ-πειστ. αλλιώς στέιλε μου το ιμειλ σου και το ανεβάζεις εσύ.

    εμένα μου το είχε στείλει έναςφίλος μαθηματικός κυνηγός .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4070
    ksap στις #389242

    ενα μεγαλο μπραβο και απο μενα δημοσια φιλε Κωστα , και αν γραφω διαφορα μην με παρεξηγεις , τα γραφω για να σκαω ενα προσωπο …

    Σε ευχαριστώ ρε Δημήτρη αλλά το θέμα δεν είναι ποιός θα αποσπάσει τα μπράβο ή οτιδήποτε άλλο. Το θέμα είναι να καταλάβουμε με τα φτωχά μυαλά μας (τουλάχιστον το δικό μου) τι διάολο προσπαθούμε να κάνουμε και που μπορούμε να φτάσουμε με το αλκοολίκη που λέγετε ιδιογόμωση.

    Δείτε και αυτό… http://www.pyramydair.com/article/Pellets_vs_Round_Balls_May_2003/3 Και πάνω που σκεφτόμουν να γεμίσω φυσίγγια με σφαιράκια αεροβόλου, άλλαξα γνώμη. Σαν το στρογγυλό το σκάγι…τίποτα

    Γιώργο αυτό που λες για στογγυλό σκάι ισχύει μόνο για υποηχητικά βλήματα αεροβόλου όσον αφορά το θέμα βεληνεκές και διάτρηση.

    Αν διάβασες τα προηγούμενα ποστ (όχι μόνο τα δικά μου) θα συμπεράνεις ότι τα βλήματα ΒΒ και τα σφαιράκια του αεροβόλου ναι μεν έχουν ίδιο “Α” (μετωπική επιφάνεια 4,5mm) αλλά διαφορετικό σχήμα που αυξάνει στα σφαιράκια τον Cd  (ολικό συντελεστή αντίστασης) τα οποία με την μεγαλήτερη οπισθέλκουσα δημιουργούν λόγω στροβίλου το σπηλεώδες κενό στο βαλιστικό ζελέ.

    Σε ταχύτητες όμως που πλησιάζουν αλλά και ξεπερνάνε αυτή του ήχου (μιλάμε για ταχύτητες πάνω από 340m/sec) τα αιχμηρά σχήματα προσδίδουν καλύτερη αεροδυναμική πράγμα που πιστεύω πως αν γίνει εφικτό να εφαρμοστεί στα φυσίγγια μας θα πάμε σε άλλα δεδομένα.
    Γι’ αυτό και οι ρουλέτες, τα αεροσκάφη και άλλα ιπτάμενα αντικείμενα (που φτάνουν ή ξεπερνάνε κατά πολύ τις ταχύτητες αυτές) έχουν αιχμηρό ρύγχος.

    Όσον αφορά το link που έβαλε ο φίλος KIKLADES έκατσα και είδα κάμποσα σχετικά στο you Tube και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η διάταξη των Flechette (όπως τα λέει ο αμερικάνος) δεν είναι στη σειρά αλλά μερικά είναι ανάποδα όπως εδώ ( http://www.youtube.com/watch?v=_Llsn1vPnIw&feature=fvsr ) στο 0:32 αλλά και εδώ (http://www.youtube.com/watch?v=SQOZ9yL4iUI&feature=related) στο 0:99 όπου φένεται η περιστροφική τους και όχι ευθεία πτήση προς το στόχο.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    454
    Crellion στις #389251

    Δεν ξέρω Ksap στο βιντεάκι που παραθέτεις δεν είναι flechettes με ουρίτσα φτεράκια και τα συναφή όπως στο άλλο βίντεο αλλά, νομίζω, απλές πρόκες…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/09/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    765
    PanPap στις #389545

    καλησπερα

    θα ηθελα να σας ρωτησω ποσοι απο εσας οταν βλεπουν ενα θηραμα να κινειται σε μια σταθερη διευθυνση και τροχια μπορουν στο περιπου να καθορισουν την αποσταση που βρισκεται αυτο σε σχεση με αυτους αλλα και την γωνια που σχηματιζει η ευθεια που ενωνει το ματι του σκοπευτη με το στοχο με την διευθυνση κινησης του στοχου?

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #389547

    Ο σκοπός της παρακάτω δουλειάς είναι το να έχουμε ένα θεωρητικό υπόβαθρο στην κίνηση ενός σκαγιού με δεδομένη την αντίσταση του αέρα. Να υπάρχει μια συγκριτική κατάσταση αρχής και τέλους ώστε να βγουν κάποια ποιοτικά συμπεράσματα σε σχέση με την πραγματικότητα. Το μοντέλο παρακολουθεί την κίνηση ενός μόνο σκαγιού στον αέρα γι αυτό και οι τελικές ταχύτητες έχουν απόκλιση και μια υποεκτίμηση . Στην πραγματικότητα δεν μπορεί να βρει τύπος για τα 300 σκάγια ενώ κινούνται, γιατί μπαίνουν τόσο πολλοί παράγοντες που κάνει αδύνατο κάθε υπολογισμό. Πχ. Αμέσως μετά την έξοδο από την κάνη η αντίσταση του αέρα είναι υπαρκτή στα μπροστινά σκάγια της κατανομής αλλά πολύ μικρότερη σε αυτά  που ακολουθούν , Η πυκνότητα του αέρα είναι 1,2 στους 20 βαθμούς , 1,3 στης 0  και μεταβάλλεται ανάλογα το ποσοστό υγρασίας που υπάρχει. Τα σκάγια υπόκειται σε συγκρούσεις μεταξύ τους που μειώνουν την ενέργεια και την ταχύτητα τους , το ειδικό βάρος του μόλυβδου είναι υπολογισμένο με την τιμή του καθαρού μόλυβδου και όχι των αγνώστων κραμάτων που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια .Η δέσμη υπόκειται σε απόκλιση καθ΄υψος λόγω της επιτάχυνσης τής βαρύτητας κλπ κλπ κλπ  .Έτσι λοιπόν το μοντέλο αυτό είναι χρήσιμο στην τεκμηρίωση γεγονότων αρχής και τέλους για ένα σκάγι  με συμπεράσματα που με κάθε επιφύλαξη  λόγω των παραπάνω μπορούν να γενικευτούν στο σύνολο της κατανομής

    Θα ακολουθήσουν συγκρίσεις για  τα  βασικά  ζητήματα μιας  κατανομή

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #389549

    ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΚΑΓΙΑ

     

    Δυο σκάγια   Νο 6  το ένα γρήγορο 420 m/sec και το άλλο αργό 380  m/sec . Αν κινηθούν στο αέρα 0,125 δευτερόλεπτα φτάνουν στον στόχο με  5 m/sec διάφορα τελικής ταχύτητας ΑΛΛΑ το αργό είναι  2 μέτρα πίσω  .Το αργό φτάνει μετά από 0,013 του δευτερολέπτου  αλλά με 15 m/sec και όχι με 40 που ξεκίνησε ….

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #389552

    ΧΟΝΤΡΑ – ΨΙΛΑ

     

    Τρία σκάγια Νο 9 , 7 και 5  φεύγουν με την ίδια αρχική ταχύτητα . Τα χοντρά πάνε πιο μακριά και με μεγαλύτερη ταχύτητα . ( Τα χοντρά «κόβουν» πιο μακριά …)

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #389554

    ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ

     

    Τρία σκάγια ένα κυβικό , ένα ελλειψοειδές και ένα σφαιρικό ξεκινάνε με την ίδια αρχική ταχύτητα . Βλέποντας τις τιμές προφανώς καταλαβαίνουμε  1 πόσο σημαντική είναι η παραμόρφωση  2. ότι αν είχαμε ελλειψοειδή σκάγια δεν θα είχαμε ανάγκη τα Magnum !!!!!!!!!!!!!!!!

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/04/2010
    Αρ. μηνυμάτων:
    236
    KIKLADES στις #389556

    ΜΟΛΥΒΔΙΝΑ – ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ

     

    Δυο σκάγια , ένα μολύβδινο ένα από σίδερο με την ίδια αρχική ταχύτητα

     

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    22/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    4070
    ksap στις #389591

    ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΚΑΓΙΑ…………

    ΧΟΝΤΡΑ – ΨΙΛΑ…………………

    ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ…………………..

    ΜΟΛΥΒΔΙΝΑ – ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ……………

    Πραγματικά σε χαίρομαι που έχεις όρεξη όχι μόνο για υπολογισμούς αλλά που τους μοιράζεσαι και μαζί μας.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    27/07/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1268
    aris_kalamata στις #389598

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟ ΦΙΛΟ KIKLADES ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ…ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/08/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    89
    Vasilis.B στις #389636

    Ενα ευχαριστω και απο εμενα φιλε KIKLADES που μοιραστηκες της σημειωσεις σου μαζι μας!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #389674

    ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ

     

     

    Τρία σκάγια ένα κυβικό , ένα ελλειψοειδές και ένα σφαιρικό ξεκινάνε με την ίδια αρχική ταχύτητα . Βλέποντας τις τιμές προφανώς καταλαβαίνουμε 1 πόσο σημαντική είναι η παραμόρφωση 2. ότι αν είχαμε ελλειψοειδή σκάγια δεν θα είχαμε ανάγκη τα Magnum !!!!!!!!!!!!!!!!

     χαρας το κουραγιο σου!!! μπραβο για την υπομονη σου!

     μια μικρη ενσταση για τα ελειψοειδη μονο.

    ειναι αδυνατον να διατηρησουν αυτη την πτηση αν δεν τους δωθει και ,,σπιν.. απο ραυδωτη καννη.

    σε διαταξη σκαγιων σε φυσιγγι απο λειοκανο θα πανε ανεξελεκτα και με χαμηλοτατες ταχυτητες..οπως σχεδον τα σκαγια φακιες..διασπορας.. που εχουν εγκαταλυφθει πλεον.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2008
    Αρ. μηνυμάτων:
    1645
    mark cal20 στις #389676

    υπαρχει ενα σχημα σκαγιων..που γυρναει στο κεφαλι μου..και θεχε ενδιαφερον για το πως θα πεταγε,, αυτο ενα ενα στρογγυλο με τρυπα στην μεση.. κατι σαν ντονατ.. γνωμες???

    το εχω φαντασθει σε πρωτο βαθμο.. 4-5 δραμια…το ενα πανω στο αλλο σε περιεκτη μεσα.. βαρος συνολου 33γρμ περιπου..6,4 περιπου γρμ ανα δραμι να το πω… πως το ακουτε για κυνηγι αγριοχοιρου??? λεω πολλες φορες να κανω το καλουπι…και ολο το αναβαλω το ξεχναω..ακουω γνωμες… 😥

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1,426 έως 1,440 (από 1,737 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων