Δείτε και αυτό…
http://www.pyramydair.com/article/Pellets_vs_Round_Balls_May_2003/3
Και πάνω που σκεφτόμουν να γεμίσω φυσίγγια με σφαιράκια αεροβόλου, άλλαξα γνώμη. Σαν το στρογγυλό το σκάγι…τίποτα .
Νέος Χρήστης; Κάνε Εγγραφή! | Σύνδεση
Posted In: Φυσίγγια – Βλητική
Δείτε και αυτό…
http://www.pyramydair.com/article/Pellets_vs_Round_Balls_May_2003/3
Και πάνω που σκεφτόμουν να γεμίσω φυσίγγια με σφαιράκια αεροβόλου, άλλαξα γνώμη. Σαν το στρογγυλό το σκάγι…τίποτα .
Εύγε στον φίλο μας τον Μιχάλη! Μπράβο σου Μπορείς να μας δώσεις και τους τύπους αλλά και το όνομα του αρθρογράφου; Έχεις δίκιο όπως το γράφεις για την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ, το «τετράγωνο» αναφέρεται στην ταχύτητα, το διορθώνω….. Πλην όμως το «τετράγωνο» που λέω αναφέρεται σε παραμορφωμένα σώματα σε σχέση με την αεροδυναμική τους κατάσταση. Δηλαδή το πόσο επηρεάζεται ο αεροδυναμικός τους συντελεστής (αυτό που γράφεις ως C). Αν το αεροδυναμικό σχήμα ενός σώματος αλλάξει και παρουσιάσει επίπεδη μετωπική επιφάνεια η επιβράδυνση του αυξάνεται με εκθετικό ρυθμό, υπάρχουν σχετικοί βαλλιστικοί τύποι για βλήματα ραβδωτών, αν το βρω πρόχειρο θα σας πω τον συγκεκριμένο τύπο! Επιμένω στην παραμόρφωση γιατί αυτόν θεωρώ ως τον σημαντικότερο παράγοντα επιβράδυνσης! υ.γ.1 φίλε takispapad κάτι λάθος γράφεις……. υ.γ.2 φίλε Duckaholic θα σε ντουφεκίσω με σκάγια # 142 παραμορφωμένα να δεις επιβράδυνση!!!! καλώς μας ξανάρθες Μονοσάνδαλε!!!
Φιλικά Μάριος – Prowler ®
γεια σας! φίλε μάριε αυτό το έχω σε αρχείο word. πωσ μπορώ να το βάλω σαν συνημένο? εγώ έκανα απλά κοπυ-πειστ. αλλιώς στέιλε μου το ιμειλ σου και το ανεβάζεις εσύ.
εμένα μου το είχε στείλει έναςφίλος μαθηματικός κυνηγός .
ενα μεγαλο μπραβο και απο μενα δημοσια φιλε Κωστα , και αν γραφω διαφορα μην με παρεξηγεις , τα γραφω για να σκαω ενα προσωπο …
Σε ευχαριστώ ρε Δημήτρη αλλά το θέμα δεν είναι ποιός θα αποσπάσει τα μπράβο ή οτιδήποτε άλλο. Το θέμα είναι να καταλάβουμε με τα φτωχά μυαλά μας (τουλάχιστον το δικό μου) τι διάολο προσπαθούμε να κάνουμε και που μπορούμε να φτάσουμε με το αλκοολίκη που λέγετε ιδιογόμωση.
Δείτε και αυτό… http://www.pyramydair.com/article/Pellets_vs_Round_Balls_May_2003/3 Και πάνω που σκεφτόμουν να γεμίσω φυσίγγια με σφαιράκια αεροβόλου, άλλαξα γνώμη. Σαν το στρογγυλό το σκάγι…τίποτα
Γιώργο αυτό που λες για στογγυλό σκάι ισχύει μόνο για υποηχητικά βλήματα αεροβόλου όσον αφορά το θέμα βεληνεκές και διάτρηση.
Αν διάβασες τα προηγούμενα ποστ (όχι μόνο τα δικά μου) θα συμπεράνεις ότι τα βλήματα ΒΒ και τα σφαιράκια του αεροβόλου ναι μεν έχουν ίδιο “Α” (μετωπική επιφάνεια 4,5mm) αλλά διαφορετικό σχήμα που αυξάνει στα σφαιράκια τον Cd (ολικό συντελεστή αντίστασης) τα οποία με την μεγαλήτερη οπισθέλκουσα δημιουργούν λόγω στροβίλου το σπηλεώδες κενό στο βαλιστικό ζελέ.
Σε ταχύτητες όμως που πλησιάζουν αλλά και ξεπερνάνε αυτή του ήχου (μιλάμε για ταχύτητες πάνω από 340m/sec) τα αιχμηρά σχήματα προσδίδουν καλύτερη αεροδυναμική πράγμα που πιστεύω πως αν γίνει εφικτό να εφαρμοστεί στα φυσίγγια μας θα πάμε σε άλλα δεδομένα.
Γι’ αυτό και οι ρουλέτες, τα αεροσκάφη και άλλα ιπτάμενα αντικείμενα (που φτάνουν ή ξεπερνάνε κατά πολύ τις ταχύτητες αυτές) έχουν αιχμηρό ρύγχος.
Όσον αφορά το link που έβαλε ο φίλος KIKLADES έκατσα και είδα κάμποσα σχετικά στο you Tube και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η διάταξη των Flechette (όπως τα λέει ο αμερικάνος) δεν είναι στη σειρά αλλά μερικά είναι ανάποδα όπως εδώ ( http://www.youtube.com/watch?v=_Llsn1vPnIw&feature=fvsr ) στο 0:32 αλλά και εδώ (http://www.youtube.com/watch?v=SQOZ9yL4iUI&feature=related) στο 0:99 όπου φένεται η περιστροφική τους και όχι ευθεία πτήση προς το στόχο.
καλησπερα
θα ηθελα να σας ρωτησω ποσοι απο εσας οταν βλεπουν ενα θηραμα να κινειται σε μια σταθερη διευθυνση και τροχια μπορουν στο περιπου να καθορισουν την αποσταση που βρισκεται αυτο σε σχεση με αυτους αλλα και την γωνια που σχηματιζει η ευθεια που ενωνει το ματι του σκοπευτη με το στοχο με την διευθυνση κινησης του στοχου?
Ο σκοπός της παρακάτω δουλειάς είναι το να έχουμε ένα θεωρητικό υπόβαθρο στην κίνηση ενός σκαγιού με δεδομένη την αντίσταση του αέρα. Να υπάρχει μια συγκριτική κατάσταση αρχής και τέλους ώστε να βγουν κάποια ποιοτικά συμπεράσματα σε σχέση με την πραγματικότητα. Το μοντέλο παρακολουθεί την κίνηση ενός μόνο σκαγιού στον αέρα γι αυτό και οι τελικές ταχύτητες έχουν απόκλιση και μια υποεκτίμηση . Στην πραγματικότητα δεν μπορεί να βρει τύπος για τα 300 σκάγια ενώ κινούνται, γιατί μπαίνουν τόσο πολλοί παράγοντες που κάνει αδύνατο κάθε υπολογισμό. Πχ. Αμέσως μετά την έξοδο από την κάνη η αντίσταση του αέρα είναι υπαρκτή στα μπροστινά σκάγια της κατανομής αλλά πολύ μικρότερη σε αυτά που ακολουθούν , Η πυκνότητα του αέρα είναι 1,2 στους 20 βαθμούς , 1,3 στης 0 και μεταβάλλεται ανάλογα το ποσοστό υγρασίας που υπάρχει. Τα σκάγια υπόκειται σε συγκρούσεις μεταξύ τους που μειώνουν την ενέργεια και την ταχύτητα τους , το ειδικό βάρος του μόλυβδου είναι υπολογισμένο με την τιμή του καθαρού μόλυβδου και όχι των αγνώστων κραμάτων που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια .Η δέσμη υπόκειται σε απόκλιση καθ΄υψος λόγω της επιτάχυνσης τής βαρύτητας κλπ κλπ κλπ .Έτσι λοιπόν το μοντέλο αυτό είναι χρήσιμο στην τεκμηρίωση γεγονότων αρχής και τέλους για ένα σκάγι με συμπεράσματα που με κάθε επιφύλαξη λόγω των παραπάνω μπορούν να γενικευτούν στο σύνολο της κατανομής
Θα ακολουθήσουν συγκρίσεις για τα βασικά ζητήματα μιας κατανομή
ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΚΑΓΙΑ
Δυο σκάγια Νο 6 το ένα γρήγορο 420 m/sec και το άλλο αργό 380 m/sec . Αν κινηθούν στο αέρα 0,125 δευτερόλεπτα φτάνουν στον στόχο με 5 m/sec διάφορα τελικής ταχύτητας ΑΛΛΑ το αργό είναι 2 μέτρα πίσω .Το αργό φτάνει μετά από 0,013 του δευτερολέπτου αλλά με 15 m/sec και όχι με 40 που ξεκίνησε ….
ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ
Τρία σκάγια ένα κυβικό , ένα ελλειψοειδές και ένα σφαιρικό ξεκινάνε με την ίδια αρχική ταχύτητα . Βλέποντας τις τιμές προφανώς καταλαβαίνουμε 1 πόσο σημαντική είναι η παραμόρφωση 2. ότι αν είχαμε ελλειψοειδή σκάγια δεν θα είχαμε ανάγκη τα Magnum !!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΚΑΓΙΑ…………
ΧΟΝΤΡΑ – ΨΙΛΑ…………………
ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ…………………..
ΜΟΛΥΒΔΙΝΑ – ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ……………
Πραγματικά σε χαίρομαι που έχεις όρεξη όχι μόνο για υπολογισμούς αλλά που τους μοιράζεσαι και μαζί μας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟ ΦΙΛΟ KIKLADES ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ…ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ…
ΣΧΗΜΑ ΣΚΑΓΙΩΝ
Τρία σκάγια ένα κυβικό , ένα ελλειψοειδές και ένα σφαιρικό ξεκινάνε με την ίδια αρχική ταχύτητα . Βλέποντας τις τιμές προφανώς καταλαβαίνουμε 1 πόσο σημαντική είναι η παραμόρφωση 2. ότι αν είχαμε ελλειψοειδή σκάγια δεν θα είχαμε ανάγκη τα Magnum !!!!!!!!!!!!!!!!
χαρας το κουραγιο σου!!! μπραβο για την υπομονη σου!
μια μικρη ενσταση για τα ελειψοειδη μονο.
ειναι αδυνατον να διατηρησουν αυτη την πτηση αν δεν τους δωθει και ,,σπιν.. απο ραυδωτη καννη.
σε διαταξη σκαγιων σε φυσιγγι απο λειοκανο θα πανε ανεξελεκτα και με χαμηλοτατες ταχυτητες..οπως σχεδον τα σκαγια φακιες..διασπορας.. που εχουν εγκαταλυφθει πλεον.
υπαρχει ενα σχημα σκαγιων..που γυρναει στο κεφαλι μου..και θεχε ενδιαφερον για το πως θα πεταγε,, αυτο ενα ενα στρογγυλο με τρυπα στην μεση.. κατι σαν ντονατ.. γνωμες???
το εχω φαντασθει σε πρωτο βαθμο.. 4-5 δραμια…το ενα πανω στο αλλο σε περιεκτη μεσα.. βαρος συνολου 33γρμ περιπου..6,4 περιπου γρμ ανα δραμι να το πω… πως το ακουτε για κυνηγι αγριοχοιρου??? λεω πολλες φορες να κανω το καλουπι…και ολο το αναβαλω το ξεχναω..ακουω γνωμες… 😥
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.