ποιο Jeep για γενικη χρηση?

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 135 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/11/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    4532
    manos65 στις #246636

    Jeep πραγματικά,σίγουρα δεν είναι ούτε το Land rover defender,ούτε το Lada niva.
    Είναι μόνο το Wrangler… ;)

    Xώροι+επιδόσεις+οδική συμπ. σε άσφαλτο+χώμα+αργά+ποιότητα κατασκευής+λογική κατανάλωση+μικρά τέλη=navara/ranger/hilux/L200.τέλος. :D

    [font=”Comic Sans MS”]Για οποιον μπορει ετσι?[/font]


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    18/01/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    186
    ManGelasakis στις #196353

    παιδιά έχω διαβάσει όλο το τοπικ και πραγματικά δεν βγάζεις άκρη με αυτά που διαβάζεις.. Θα πω λοιπόν την γνώμη μου επειδή το έψαχνα έναν ολόκληρο χρόνο πέρυσι το θέμα…

    Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε τι ισχύει με την νομοθεσία όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, το diesel και για τα αγροτικά-επαγγελματικά…

    1)Τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται με βάση τους ρύπους μόνο στα καινούργια αυτοκίνητα τα οποία έχουν αγοραστεί (σαν καινούργια εννοείτε) μετά το 2011. Σε όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται με βάση τα κυβικά εκατοστά τους. Οπότε αν αγοράσει μεταχειρισμένο έτους πριν το 2011 τότε τα τέλη κυκλοφορίας θα διαμορφωθούν με βάση τα κυβικά του οπότε δεν συμφέρει να αγοράσει κυβισμού πάνω από 1800 εκτός βέβαια αν το σηκώνει η τσέπη του…

    2)Στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη επιτρέπονται μόνο τα diesel που έχουν έγκριση για ρύπους Euro 5. Δηλαδή σχεδόν μόνο τα καινούργια αυτοκίνητα diesel μιας και τα παλιότερα από 2011 και πριν έχουν σχεδόν όλα έγκριση euro 4. Οπότε αυτοκίνητα diesel 3ετίας και πάνω όπως το cheroke ,wrangler και όλα τα pick up(τυπου Navara, l200, hilux ranger dmax) που είναι μοντέλα πριν το 2011 απαγορεύονται να κυκλοφορούν Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

    3)Τα pick up ταξινομούνται και σαν επιβατικά ιχ αλλά τότε ισχύουν τα τέλη κυκλοφορίας και γενικά η νομοθεσία σαν να είναι ιχ επιβατικά. Δηλαδή αν είναι πριν το 2011 τότε τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τα κυβικά αλλιώς με βάση τους ρύπους που σας πληροφορώ ότι είναι αρκετοί… Για να δηλωθεί σαν αγροτικό θα πρέπει να υπάρχει κάποια έστω και πολύ μικρή αγροτική έκταση στον ιδιοκτήτη και επίσης σαν αγροτικό δεν επιτρέπεται να κυκλοφορεί εκτός από τον νομό στον οποίο βρίσκεται η αγροτική έκταση αλλά αυτό δεν νομίζω να ελέγχεται από κάποιον εκτός και αν σου κάνουν έλεγχο στο λιμάνι ή κάπου εκτός νομού που ίσως το θυμιθούν και το προσέξουν ότι είσαι εκτός νομού και σου δώσουν κλήση για αυτό. Φίλος μου έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα με αγροτικό πάντως χωρίς πρόβλημα. Για επαγγελματικό δεν ξέρω ακριβώς την νομοθεσία αλλά από ότι ξέρω θα πρέπει να έχεις πάντα κάτι στο αυτοκίνητο σου όπως τιμολογιο και δελτίο μεταφοράς του προιόντος το οποίο μεταφέρεις καθώς και το συγκεκριμένο προιόν για να είσαι νομικά εντάξει έστω και αν αυτό το προιόν είναι ακόμη και μία απλή βίδα με το παξιμάδι της… Δεν γνωρίζω όμως τις προυποθέσεις που χρειάζονται για να δηλωθεί σαν επαγγελματικό αυτοκίνητο.

    Τώρα με βάση τα παραπάνω έχουμε και λέμε:

    Τα wrangler και cheroke είναι αρκετά ζημιάρικα, έχουν πολύ μεγάλου κυβισμού κινητήρα και εκτός ότι είναι πρωταθλητές στην μεγάλη κατανάλωση έχουν ίσως και τα ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας αν μιλάμε για μοντέλα πριν το 2011 αφού έχουν πολύ μεγάλο κυβισμό. Επίσης αν τα αγοράσεις diesel για μειωμένη κατανάλωση λογικά έχουν έγκριση euro 4 και άρα δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία τους σε Αθήνα Θεσσαλονίκη ενώ σε βενζίνη δες την κατανάλωση. Ακόμη στοιχίζουν και πολύ ακριβά.
    Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει για όλα τα ακριβά suv μεγάλου κυβισμού, που έχουν και μεγάλη κατανάλωση, και ακριβά τέλη κυκλοφορίας, και ακριβά ασφάλιστρα και μεγάλο κόστος αγοράς. Οπότε καταλήγουμε σε κάποιο suv μικρού κυβισμού με σχετικά μικρή κατανάλωση και μικρά τέλη κυκλοφορίας τα οποία όμως υστερούνται είτε σε δυνατότητες εκτός δρόμου είτε σε δυνατότητες εντός δρόμου είτε σε άνεση , πολυτελεια χωρους ασφάλεια δυναμη. Οπότε εδώ ζυγίζεις αυτά που θέλεις περισσότερο κάνεις κάποιες υποχωρίσεις σε κάποιους τομείς και αγοράζεις αυτό που θέλεις και σηκώνει η τσέπη σου.

    Τέλος υπάρχει και η άλλη κατηγορία η οποία είναι αυτή των pickup. Τεράστιους χώρους λόγου καρότσας στα οποία με ένα καπάκι μπορείς να την κλείσεις. Μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες λόγο αργών σχέσεων, διαφορικά είτε μπλοκέ είτε περιορισμένης ολίσθησης που δεν θα σε προδώσουν ποτέ ή στα καινούργια μοντέλα traction control με όλα τα ηλεκτρονικά πλεονεκτήματα. Δυνατότητα απενεργοποίησης τετρακίνησης και κίνησης στους 2 πίσω τροχούς για οικονομία καυσίμου και λιγότερες φθορές. Δυνατότητες κινητήρα απεριόριστες καθώς πλέον έχουν όλα diesel κινητήρα με 160 και πάνω ίππους, με 360Νm και πάνω ροπή και σε συνδιασμό με τις αργές σχέσεις δεν έχειςς ποτέ έλειψη από δύναμη καθώς έχεις και μέχρι 3 τόνους δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα ή όσο περίπου το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς φρένα. Κατανάλωση μπορείς να πετύχεις από 5λ/100χλμ έως και 30λ/100χλμ. Μέση κατανάλωση έχεις από 7,5 έως 13λ/100χλμ( περίπου 9λ/100χλμ μετρημένα στο δικό μου εδώ και 2 χρόνια) τα οποία είναι τόσα και λιγότερα από όσα θα είχες από ένα 1600 βενζίνη Lada Niva το οποίο το έχει συγγενης μου και το έχει ακινητοποιήσει λόγο αυξημένης κατανάλωσης που ξεπερνάει τα 15λ/100χλμ. Οσον αφορά εντός δρόμου και την άνεση είναι πολύ καλύτερη από ένα jimi και ένα niva και λίγο χειρότερη από ένα ακριβό suv και αυτό ωφείλετε στις σούστες στους πίσω τροχούς.Όσον αφορά την ασφάλεια όλα πλέον έχουν τουλάχιστον 2 αερόσακους και esp. Μερικά από αυτά έχουν και 4 αστεράκια Euroncap. Και από αξιοπιστία είναι σκυλιά και πολύ καλύτερα από όλα τα suv και jeep κάτι που μπορείς να επιβεβαιώσεις από παντού ψάχνοντας το.
    Τα μόνα πρόβληματα τους είναι ότι είναι λίγο τσιμπιμένα στην τιμή αγοράς αν μιλάμε για καινούργιο, τα τέλη κυκλοφορίας(εκτός και αν βρεις κάποιον τρόπο να το δηλώσεις αγροτικό το οποίο είναι πολύ εύκολο αν έχεις κάποια έστω και πολύ μικρή αγροτική έκταση στο όνομα σου) και κάποια θεματάκια με την νομοθεσία όσον αφορά τα diesel εκτός και αν βρεις κάποιο καινούργιο μοντέλο το οποίο να είναι euro5 ή αν δεν το κινείς σε Aθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα… Πάντως είναι αρκετοί αυτοί που το έχουν πάρει σαν αγροτικό και το χρησιμοποιούν σαν επιβατικό και απλά ρισκάρουν λίγο κινώντας το εκτός νομού και μέσα στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη… Ακόμη και τα πρόστιμα που ίσως να πάρεις είναι πολύ λιγότερα από αυτά που θα πλήρωνες σε κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο αν είχες ένα ακριβό suv μεγάλου κυβισμού.

    Προσωπικά μιας και μένω Κρήτη και έχω και αγροτική έκταση οπότε δεν έχω πρόβλημα με τα τέλη κυκλοφορίας και τους περιορισμούς στο diesel έπειτα από 1 χρόνο που το έψαχνα επέλεξα pickup και συγκεκριμένα το isuzu dmax 3000 κυβικά diesel και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και πεπεισμένος ότι έκανα την καλύτερη δυνατή αγορά…

    Τα παρακάτω video ίσως σε βοηθήσουν να πάρεις μια απόφαση.
    ISUZU D-Max 1404,8kms with ONE FUEL TANK
    ISUZU D-MaX 3.0 TD hummer HI H2 4×4 off road
    ISUZU D-Max Off Road
    ISUZU 3.0td ATTART OFF ROAD PARK
    Εδώ είναι και το καινούργιο μοντέλο το οποίο δεν έχει κυκλοφορίσει ακόμη Ελλάδα αλλά μόλις κυκλοφορίσει θα είναι το καλύτερο pickup αφού θα έχει επιπλέον ότι δεν έχει το προηγούμενο μοντέλο, δηλαδή esp , traction control και 4 ή 6 αερόσακους με καλύτερη ασφαλεια , επίσης μεγαλύτερη ιπποδύναμη με ακόμη καλύτερη κατανάλωση. Αν το ήξερα θα περίμενα να αγόραζα αυτό…
    Isuzu d-max 4×4 2012

    Επίσης και το αμαρόκ είναι πολύ καλό αν και λιγότερο δοκιμασμένο στον καιρό για αξιοπιστία.
    Test Drive VW Amarok
    Και το l200 με τα καλύτερα ίσως χαρακτηριστικά αλλά είναι ζημιάρικο (το πιο ζημιάρικο είναι το Navara και με τα χειρότερα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου και την χειρότερη κατανάλωση)… Καλές επιλογές επίσης και τα Mazda και Ford χωρίς όμως να έχουν να επιδείξουν κάτι το τρομερά ιδιαίτερο και με αυξημένη κατανάλωση.
    Το hilux είναι ίσως το καλύτερο για τους περισσότερους Έλληνες αλλά εγώ το απόκλεισα για τον συγκεκριμένο και πολύ σοβαρό λόγο για μένα που θα δεις παρακάτω.
    toyta hilux τεστ του ταράνδου

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/12/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1769
    Dimitris Al. στις #196555

    Σχετικά με το D-Max πάντως έχω ακούσει ότι βγάζει σασμάν.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    01/11/2006
    Αρ. μηνυμάτων:
    2348
    stathis στις #393137

    παλικαρια καλησπερα το vitara το 1600 το καινουργιο τι λεει εκτος δρομου?[το κοιταει ενα φιλαρακι]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    23/02/2007
    Αρ. μηνυμάτων:
    3382
    zed στις #393154

    παλικαρια καλησπερα το vitara το 1600 το καινουργιο τι λεει εκτος δρομου?[το κοιταει ενα φιλαρακι]

    391-525

    Το έχει φίλος μου, αισθητικά είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο σε εκτός δρόμου διαδρομές είναι ευχαριστημένος αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς διότι είναι υποκειμενικά ζητήματα. Αλλά καίει πολύ, πάρα πολύ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/10/2011
    Αρ. μηνυμάτων:
    454
    Crellion στις #393175

    Στην κατηγορία φούστη προτιμάτε Qashqai 1600 tdi, Tiguan (AWD to akribo), Mokka 4×4 ή Rav4? (το KIA Sportage το βγάζω γιατί η αντιπροσωπεία το δίνει μόνο 2WD … το μάτι μου…

     

    Λοιπόν????

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    28/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    3431
    ΛΕΩΝ στις #393227

    παλικαρια καλησπερα το vitara το 1600 το καινουργιο τι λεει εκτος δρομου?[το κοιταει ενα φιλαρακι]

    391-525

    Καλησπέρα φίλε μου.Το νεο VITARA 1600 είναι ένα καλό suv,αμα παει σε χωματόδρομο στεγνό μια χαρά είναι.Μην το ζορίσεις σε χωράφια με γρασίδια και λάσπη γιατί δε μπορεί το αμάξι μάτια μου……ΔΕΝ είναι γνήσιο τετρακίνητο όπως τα παλιά.Αν έπαιρνα οικονομικό suv, θα έπαιρνα FIAT PANDA 4×4 diesel.Θα εκπλαγείται που φτάνει αν και suv,αφήνει πολλα επώνυμα suvλακια πίσω του.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    5016
    MICHEL123GR στις #393279

    Μετά απο αρκετά χρόνια τερακίνησης έχω κατασταλάξει στα τετραποτρα αγροτικά που είναι γερές κατασκευές, αντέχουν και δεν τους λείπει τίποτα απο μια κούρσα, τουναντίον,

    σε συνδιασμό με πετρελαιο και καρότσα μόνο κερδισμένος είσαι, συμφωνώ σε πολλά με τον ManGelasakis βέβαια εγω προτιμώ το L200 που είναι το μοναδικό με τρια διαφορικά και που έχει γρήγορη τετρακίνηση τύπου vitara , γρήγορη τετρακινηση με κλειδωμα 50-50, αργο με μπλοκέ και τελευταίο εχει και κάρο…… το εχω 4 χρόνια και ζημιά καμία, απο κατανάλωση κινούμε απο 7,5 λίτρα εως 10,5 λίτρα στα 100 χιλιομετρα με μέσο όρο τα 9,3 λίτρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος είτε εντός ειτε εκτός δρόμου.

    Τα d-max είναι τιμια και αξιόπιστα, τα μαζντα και φορντ ποιο σκληρά και αυτα αξιοπιστα τα τογιότα φυσικά αξιόπιστα και νομίζω οτι έχουν και ποιο καλή κατανάλωση τα ναβαρα αστέρια στην ασφαλτο αλλα με ην ιδέα της λάσπης κολλάνε και απο οτι ακουω τα παλια μοντέλα εβγαζαν αρκετά προβλήματα με υψηλή κατανάλωση.

    Τωρα να σας πω την μαυρη αλήθεια τα μεγάλα τζιπ μερσεντες τσεροκι κλπ εχουν ξεφτιλιστεί τόσο στις τιμές που αμα είμουν απο κανα ορεινό χωριό θα επερνα ενα τετοιο και θα το είχα στο χωριό χωρίς πινακίδες για να κανω τα κυνηγια μου, Oskar64 υπάρχει ακομα εκεινο το μερσεντες το τζιπ με 2500€;

    https://www.youtube.com/watch?v=wsj1SaPwSTQ

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/03/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    276
    giannis222 στις #393280

    Παντως εγω εχω το honda cr-v(το καινουριο) και δε με εχει αφησει πουθενα.Επισης η καλυτερη καταναλωση στην κατηγορια του(ο κατασκευαστης δινει 6,6 αλλα γυρω στο 7,5-8.Και ειναι και πολυ ταξιδιαρικο!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    03/03/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    276
    giannis222 στις #393281

    Εγω το εχω σε βενζινη 🙁 αλλα το βγαλε τωρα και σε πετρελαιο

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    12/09/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    61
    kinigos-volos στις #394213

    Παρτε ένα Daihatsu Terios να σωθειτε!!!!Πάει παντού, ειναι πεντάθυρο, βγαίνει και σε 1.3 και σε 1.5 κυβικά, είναι οικονομικό, με μόνιμη τετρακίνηση που γίνεται 50/50 με ένα κουμπί και μπλοκε διαφορικό στον πίσω άξονα και δεν βγάζει ζημιες………

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/08/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    944
    Stag στις #395554

    μπορει καποιος να δωσει εστω και με πμ πληροφοριες πως μπορουμε να βγαλουμε αγροτικο ? εχω κτημα 12στρ με ελιες κτλ εκτος θεσσαλονικης…προς το παρον εχω ενα vitara του  98 3d,  1,6 βενζινη, καιει κοντα στα 10 λιτρα,  στο βουνο δεν μασαει τιποτα , στην ασφαλτο κουραστικο λογω σκληρων αναρτησεων και με τα λαστιχα Α/Τ goodrich γλιστραει στα νερα ! ( για γκαζι λετε να αντεξει με 200000χλ πανω του?)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/08/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    1164
    tzanampeths στις #395560

    @Stag Απ’ ότι είχαμε συζητήσει μ’ ένα φίλο από Θεσ/νίκη το κτήμα που έχεις αρκεί. Πρέπει να δεις τους πίνακες της εφορίας και να δηλώσεις στη δήλωση του 2013 τεκμαρτό αγροτικό εισόδημα απ’ τις ελιές. Με το εκκαθαριστικό μπορείς να κάνεις την αγορά.

    http://www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&id=73731

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/07/2009
    Αρ. μηνυμάτων:
    1555
    TIRNAVOS26 στις #395571

    @Stag Απ” ότι είχαμε συζητήσει μ” ένα φίλο από Θεσ/νίκη το κτήμα που έχεις αρκεί. Πρέπει να δεις τους πίνακες της εφορίας και να δηλώσεις στη δήλωση του 2013 τεκμαρτό αγροτικό εισόδημα απ” τις ελιές. Με το εκκαθαριστικό μπορείς να κάνεις την αγορά. http://www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&id=73731

    εαν μπορει καποιος να παρει ενα αγροτικο τι κερδος θα εχει?απο οτι γνωριζω περα απο την ασφαλεια και τα τελη που ειναι φτηνα εχουν και πολυ καταναλωση για ντιζελ και απο σερβις ειναι πολυ ακριβα και απο ανταλακτικα δεν μπορεις να βρεις παρα μονο γνησια!!!δεν λεω για τους εγροτες που τα εχουν αναγκη αλλα για μια περιπτωση που μπορει ο ανθρωπος να εχει 5-10 στρεματα!κατα τα αλλα δεν το συζηταω ειδικα τα καινουρια τα τετραθυρα ειναι φανταστικα αυτοκινητα!!!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    11/08/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    1164
    tzanampeths στις #395575

    Θεολόγη,

    Την ερώτησή σου δεν την καταλαβαίνω. Αν δεν πάρεις αγροτικό δλδ, τι να πάρεις; Επιβατηγό SUV;  Αυτό ρωτάς;

    Αν ναι, η απάντηση είναι καλύτερη απόδοση στο χώμα, (άσε που τα καινούργια 4θ είναι σα κούρσες στο δρόμο)  και περισσότεροι χώροι.

    Το αγροτικό έχει το πλεονέκτημα πως κουβαλάς ότι θες νόμιμα, ενώ με επαγγελματικό ή μελισσοκομικό ουσιαστικά είσαι παράνομος αν κουβαλάς κουτιά με σκύλους κλπ. Εγώ έχω ένα RAV4 με 330000 χλμ. Τέλη και ασφάλεια είναι περίπου 1100ε το χρόνο και κατανάλωση ~11 με 11,5 λίτρα στα 100. Πέρα απ’ το οικονομικό το βασικό θέμα που έχω είναι πως δεν έχει χώρους, είναι το κοντό – 3θ.

    Το σκέφτομαι εδώ κι ένα χρόνο το αγροτικό αλλά και 15-20 χιλιάδες για ένα μεταχειρισμένο δεν είναι και λίγα…

     

    ΥΓ. Όσο για την κατανάλωση, ένα d-max 3l που είχα πάρει τεστ το 2006, έκαψα ένα ντεπόζιτο Αθήνα- Λαμία, αλλά, το πήγαινα όσο πήγαινε… χο

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 61 έως 75 (από 135 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων