Απαντήσεις συζητήσεων που έγιναν

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #410278

    την super nova την εχω ριξει αρκετες φορες.. σε χρηση σκοπευτικων μονοβολων.. την εχει φιλος που ριχνει τουλαχιστον 30-50 φυσιγγια καθε,, μα καθε σαββατοκυργικο 2 χρονια τωρα. εντιπωση μου εχει κανει η ευκολiα οπλισης της !!! τα σκοπευτικα που εχει απο την μαμα τα βρισκω μετρια εως παρα πολυ μετρια,,, αλλα επιδεχετε βελτιωση και μπορει να δεχθει μακραν καλητερα για αυτη την σκοπευτικη χρηση. το βαρος ελαφρυ. υποκειμενικο θεμα.. αλλα θα την προτιμουσα βαρητερη για χρηση tactical σκοποβολης η long range. η καννη της ειναι αρκετα καλλη στο βλητικο αποτελεσμα..αλλα εδω η μοσμπερκ ,,κακα τα ψεματα,,, ειναι αρκετα καλητερη. ειναι αρκετα πιο φινετσατη απο την μοζμπερκ αλλα σε καμια περιπτωση αυτο δεν συνεπαγει την καλητερη ποιοτητα πρωτων υλων. σε γενικες γραμμες ειναι δυο αρκετα καλα οπλα ,, το θεμα τιμης ομως ειναι κατι που θα το δεις εσυ,..σαφως υπαρχουν διαφορες μεταξυ μοζμπερκ μπενελι ( περαν της 500 μοζμεπρκ οπου οι τιμες ισσοροπουν αλλα η μοζμερκ ειναι στην πιο λυτη της εκδοση απο πλευρας τακτικαλ ανεσεων..μια εκδοση τακτικαλ του οπλου ομως παρουσιαζει διαφορα στην τιμη σε σχεση με την νοβα ) μικρες η μεγαλες ειναι καθαρα δικη σου η επιλογη.

    http://www.youtube.com/user/markchalaris?feature=mhee

    Tην SuperNova την έχω εδώ και ενάμιση χρόνο, δεν καταλαβαίνει τίποτα. Θέλει απλά το καθιερωμένο καθάρισμα μετά από έξοδο και το λαδάκι της γιά πολύμηνη αποθήκευση. Πριν κανένα δίμηνο-τρίμηνο την άφησα (ουσιαστικά την ξέχασα, λόγω προσωπικού τρεξίματος) στη θήκη της (μια απλή θήκη πολυουρεθάνης των 20€) γιά 10-12 μέρες μετά από χρήση υπό βροχή, δεν έπαθε τίποτα. Την καθάρισα εντατικά βέβαια μετά το δεκαήμερο, αφαίρεσα και την παραμικρή ένδειξη υγρασίας και τη λάδωσα πολύ καλά. Δεν μου παρουσίασε το παραμικρό, ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά, είναι σκυλί.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406699

    Το θέμα το ανοίξαμε πολύ , κάτι που εγω το απολαμβάνω. Μαθαίνουμε και καινούργια πράγματα… Πρέπει να συμφωνήσω με τον Κώστα με αυτά που λεει περί ισλάμ.Λεω πρέπει διότι όταν άρχισα να βλέπω χιλιάδες ισλαμιστές να μπαίνουν στην χωρα μου είπα να ασχοληθώ λίγο μαζί τους και να ψάξω ¨τι θεό πιστεύουν¨. Οσο και αν προσπάθησα να προσαρμοστώ με κάτι διαφορετικό , όσο και αν θέλησα να τους καταλάβω πάντα έπεφτα πάνω σε απίστευτο φανατισμό και σε ατελείωτο μίσος. Οπότε να συμφωνήσω ότι το ισλάμ και γενικότερα οι ισλαμιστές είναι αυτή την στιγμή ότι το πιο επικίνδυνο . Αν πρέπει λοιπόν να δώσουμε καποια θρησκευτική ταυτότητα στους λαούς τότε εχει μεγάλη σημασία να δούμε κάποια στατιστικά στοιχεία. Τα τελευταία 50 χρόνια ένα κατεξοχήν χριστιανικό έθνος προκάλεσε ( με την σύμφωνη γνώμη του λαού ) 100 στρατιωτικές επεμβάσεις ανα την υφήλιο με αποτέλεσμα να έχουμε εκατομύρια νεκρούς.Μέσα σε αυτά τα ¨αμέτρητα¨ εκατομύρια νεκρών υπήρχαν και εκατομύρια γυναίκες , γεροι , παιδιά.Μάλιστα πολλοί λένε ότι αυτά τα 50 χρόνια ξεπεράστηκαν τα 5 εκατομύρια δολοφονημένα παιδιά απο βόμβες και ¨παράπλευρες¨ απώλειες. Αυτό το χριστιανικό έθνος λοιπόν κάθε φορά που ξεκινούσε κάποια εκατόμβη νεκρών επικαλειτο την βοήθεια του θεού. Παραθέτω , περισσότερο για να θυμηθούμε τους πολέμους που προκάλεσε τα τελευταίο 50 χρόνια , αυτό το χριστιανικό έθνος που λέγεται Αμερική. 1. Πόλεμος της Κορέας: 27-6-1950 έως 27-7-1953 2. Κρίση του Σουέζ: Αίγυπτος, 26-6-1956 έως 15-11-1956 3. Επιχείρηση»Blue Bat»: Λίβανος, 15-7-1958 έως 20-10-1958 4. Θάλασσα Ταιβάν: 23-8-1958 έως 1-6-1963 5. Κονγκό:14-7-1960 έως 1-9-1962 6. Επιχείρηση»Ranch Hand»: Νότιο Βιετνάμ, Ιανουάριος 1962 έως Ιανουάριος 1971 7. Κρίση της Κούβας: παγκοσμίως, 24-10-1962 έως 1-6-1963 8. Επιχείρηση»Rolling Thunder»: Νότιο Βιετνάμ, 24-2-1965 έως Οκτώβριος 1966 9. Επιχείρηση»Powerpack»: Δομινικανική Δημοκρατία, 28-4-1965 έως 21-9-1966 10. Επιχείρηση «Arc Light»: Νοτιοανατολική Ασία, 18-6-1965 έως Απρίλιος 1970 11. Πόλεμος των έξι ημερών: Μέση Ανατολή, 13-5-1967έως 10-6-1967 12. Επιχείρηση «Tailwind»: Λάος 1970 13. Επιχείρηση «Ivory Coast/Kingoin»:Βόρειο Βιετνάμ 21-11-1970 14. Επιχείρηση «Endweep»: Βόρειο Βιετνάμ,27-1-1972 έως 27-7-1973 15. Επιχείρηση «Linebacker I»: Βόρειο Βιετνάμ, 10-5-1972 έως 23-10-1972 16.Επιχείριση «Linebacker II»: Βόρειο Βιετνάμ, 18-12-1972 έως 29-12-1972 17. Επιχείριση «Poket Money»: Βόρειο Βιετνάμ, 9-5-1972 έως 23-10-1972 18. Επιχείριση «Freedom Train»: Βόρειο Βιετνάμ, 6-4-1972 έως 10-5-1972 19. Επιχείριση «Nickel Grass»: Μέση Ανατολή, 6-10-1973 έως 17-11-1973 20. Επιχείριση «Eagle Pull»: Καμπότζη,11-4-1975 έως 13-4-1975 21. Επιχείριση «Freeguent Wind»: Νότιο Βιετνάμ, 26-4-1975 έως 30-4-1975 22. Επιχείριση «Mayaguez»: Καμπότζη, 15Μαίου 1975 23. Επιχείριση «Coronet Oak»: Κεντρική και Νότιο Αμερική, 10/1977 έως 17-2-1999 24. Επιχείριση «Eagle Claw/Desert One»: Ιράν, 25-4-1980 25. Νικαράγουα – Ελ Σαλβαντόρ: 1-1-1981 έως 1-2-1992 26. Επιχείριση «Golf of Sidra»: Λιβύη, 18-8-1981 27. US-Multinational-Force: Λίβανος, 25-8-1982 έως 11-12-1987 28. Επιχείριση «Urgent Fury»: Γκρενάδα, 23-10-1982 έως 21-11-1983 29. Επιχείριση «Attain Document»: Λιβύη, 26-1-1986 έως 29-3-1986 30. Επιχείριση «El Dorado Canyon»: Λιβύη, 12-4-1986 έως 17-4-1986 31. Επιχείριση «Blast Furnace»: Βολιβία,Ιούλιος 1986 έως Νοέμβριος 1986 32. Επιχείριση «Ernest Will»: Περσικός Κόλπος, 24-7-1987 έως 2-8-1990 33. Επιχείριση «Golden Pheasant»: Ονδούρα,από τον Μάρτιο 1988 34. Επιχείριση «Praying Mantis»: Περσικός Κόλπος, 17-4-1988 έως 19-4-1988 35. Επιχείριση «Nimrod Dancer»: Παναμάς,Μάιος 1989 έως 20-12-1989 36. Επιχείριση «Wipeout»: Χαβάι, από το1990 37. Επιχείριση «Jast Cause»: Παναμάς,20-12-1989 έως 31-1-1990 38. Επιχείριση «Promote Liberty»: Παναμάς,31-1-1990 39. Επιχείριση «Ghost Zone»: Βολιβία,Μάρτιος 1990 έως 1993 40. Επιχείριση «Sharp Edge»: Λιβερία,Μάιος 1990 έως 8-1-1991 41. Επιχείριση «Desert Shield»: Μέση Ανατολή, 2-8-1990 έως 17-1-1991 42. Επιχείριση «Eastern Exit»: Σομαλία,2-1-1991 έως 11-1-1991 43. Επιχείριση «Coronet Nighthawk»:Κεντρική και Νότια Αμερική, από το 1991 44. Επιχείριση «Support Justice»: Νότιος Αμερική, 1991 -1994 45. Επιχείριση «Desert Strom»: Ιράκ,17-1-1991 έως 28-2-1991 46. Επιχείριση «Desert Calm»: Νοτιοδυτική Ασία, 1-3-1991 έως 1-1-1992 47. Επιχείριση «Desert Falcon»: Σαουδική Αραβία, από 31-3-1991 48. Επιχείριση «Provide Comfort»:Κουρδιστάν, 5-4-1991 έως Δεκέμβριο 1994 49. Επιχείριση «Produktiv Effort/Sea Angel»: Μπακλαντές, Μάιος – Ιούνιος 1991 50. Επιχείριση «Fiery Vigil»: Φιλιππίνες,Ιούνιος 1991 51. Επιχείριση «Provide Comfort II»:Κουρδιστάν, 24-7-1991 έως 31-12-1996 52. Επιχείριση «Victor Squared»: Αιτή,Σεπτέμβριος 1991 53. Επιχείριση «Quick Lift»: Ζαίρ,24-9-1991 έως 7-10-1991 54. Επιχείριση «Desert Farawell»:Νοτιοδυτική Ασία, 1-1-1992 έως 1992 55. Επιχείριση «Silver Anvil»: Σιέρα Λεόνε, 2-5-1992 έως 5-5-1992 56. Επιχείριση «Provide Promise»: Βοσνία,3-7-1992 έως 31-3-1996 57. Επιχείριση «Maritime Montor»:Αδριατική, 16-7-1992 εως 22-11-1992 58. Επιχείριση «Sky Monitor»:Βοσνία-Ερζεγοβίνη, από Οκτώβριο 1992 59. Επιχείριση «Maritime Guard»:Αδριατική, 22-11-1992 έως 15-6-1993 60. Επιχείριση «Desert Strike»: Ιράκ, 13-1-1993, 17-1-1993, 26-6-1993, 3-9-1996 61. Επιχείριση «Deny Flight»: Βοσνία,12-4-1993 έως 20-12-1995 62. Επιχείριση «Sharp Guard»: Αδριατική,15-6-1993 έως Δεκέμβριο 1995 63. Επιχείριση «Steady State»: Νότιος Αμερική, 1994 έως Απρίλιος 1996 64. Επιχείριση «Distant Runner»: Ρουάντα,9-4-1994 έως 15-4-1994 65. Επιχείριση «Able Sentry»: Σερβία -FYROM, από 5-6-1994 66. Επιχείριση «Quiet Resolve»/»Support Hope»: Ρουάντα, 22-7-1994 έως 30-9-1994 67. Επιχείριση «Uphold/Restore Democracy»: Αίτη, 19-9-1994 έως 31-3-1995 68. Επιχείριση «Vigilant Warrior»: Κουβέιτ, Οκτώβριος – Νοέμβριος 1994 69. Επιχείριση «Safe Border»: Περού -Ισημερινός, από το 1995 70. Επιχείριση «United Shield»: Σομαλία,22-1-1995 έως 25-3-1995 71. Επιχείριση «Nomad Vigil»: Αλβανία,1-7-1995 έως 5-11-1996 72. Επιχείριση «Quick Lift»: Κροατία,Ιούλιος 1995 73. Επιχείριση «Determined Effort»: Βοσνία, 7/1995 – 12/1995 74. Επιχείριση «Vigilant Sentine I»: Κουβέιτ, από Αύγουστο 1995 75. Επιχείριση «Deliberate Force»: Σερβική Δημοκρατία, 29-8-1995 έως 21-9-1995 76. Επιχείριση «Joint Edeavor»:Βοσνία-Ερζεγοβίνη, 12/1995 – 12/1996 77. Επιχείριση «Decisive Enhancement»:Αδριατική, 1-12-1995 έως 19-6-1996 78. Επιχείριση «Decisive Edeavor/Decisive Edge»: Βοσνία-Ερζεγοβίνη, 1996 79. Επιχείριση «Nomad Edeavor»: Ουγκαρία,από Μάρτιο 1996 80. Επιχείριση «Assured Response»:Λιβερία, Απρίλιος 1996 – Αύγουστος 1996 81. Επιχείριση «Laser Strike»: Νότιος Αφρική, από 1-4-1996 82. Επιχείριση «Quick Response»:Δημοκρατία Κ. Αφρικής, Μάιος 1996 – Αυγ. 1996 83. Επιχείριση «Desert Focus»: Σαουδική Αραβία, από τον Ιούλιο 1996 84. Επιχείριση «Guardian Assistance»:Ζαίρ/Ρουάντα/Ουγκάντα, 15-11-1996 έως 27-12-1996 85. Επιχείριση «Pacific Haven/Quick Transit»: Ιρακ, 15-9-1996 έως 16-12-1996 86. Επιχείριση «Northern Watch»:Κουρδιστάν, από 31-12-1996 87. Επιχείριση «Guardian Retrieval»:Κογκό, Μάρτιος 1997 – Ιούνιος 1997 88. Επιχείριση «Noble Obelisk»: Σιέρα Λεόνε, Μάιος 1997 – Ιούνιος 1997 89. Επιχείριση «Bevel Edge»: Καμπότζη,Ιούλιος 1997 90. Επιχείριση «Phoenix Scorpion I»: Ιράκ,από Νοέμβριο 1997 91. Επιχείριση «Noble Response»: Κένια,21-1-1998 έως 25-3-1998 92. Επιχείριση «Phoenix Scorpion II»:Ιράκ, από Φεβρουάριο 1998 93. Επιχείριση «Shepherd Venture»:Γουινέα-Μπισάου, 10-6-1998 έως 17-11-1998 94. Επιχείριση «Determined Falcon»:Αλβανία-Κόσυφοπέδιο, 15-6-1998 έως 16-6-1998 95. Επιχείριση «Deliberate Forke»:Βοσνία-Ερζεγοβίνη, από 20-6-1998 96. Επιχείριση «Joint Forge»: από20-6-1998 97. Επιχείριση «Joint Guard»:Βοσνία-Ερζεγοβίνη, από 20-6-1998 98. Επιχείριση «Infinite Reach»: Σουδάν -Αφγανιστάν, 20 έως 30-8-1998 99. Επιχείριση «Determined Force»:Κόσυφοπέδιο, 8-10-1998 έως 23-3-1999 100. Επιχείριση «Eagly Eye»: Κόσυφοπέδιο,16-10-1998 έως 24-3-1999 101. Επιχείριση «Phoenix Scorpion III»:Ιράκ, από Νοέμβριο 1998 102. Επιχείριση «Phoenix Scorpion IV»:Ιράκ, από Δεκέμβριο 1998 103. Επιχείριση «Desert Fox»: Ιράκ,16-12-1998 έως 20-12-1998 104. Επιχείριση «Cobalt Flash»:Κόσυφοπέδιο, από 23-3-1999 105. Επιχείριση «Sustain Hope/Allied Harbour»: Κόσυφοπέδιο, από 5-4-1999 106. Επιχείριση «Shining Hope»:Κόσυφοπέδιο, από 5-4-1999 Βάση για τη δημιουργία του πίνακα των πολέμων των ΗΠΑ που ακολουθεί ήταν η εβδομαδιαία εφημερίδα «Freitag», No 43/19-10-2001.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Διονύση είναι άδικο να φορτώνεις στο Χριστιανισμό τα εγκλήματα της Αμερικής. Χριστιανικό έθνος από πού κι ως πού; Επειδή αναφέρονται αφηρημένα σε μια ανώτερη δύναμη, απρόσωπη, την οποία αποκαλούν “Θεό”; Επειδή ορκίζεται ο πρόεδρός τους σε κάποιον ουδέτερο God και στο $$$ έχουν σαν μότο το In God We Trust; Γιατί να μην Ιουδαϊκό έθνος αφού τα μεγαλύτερα μυαλά τους στις επιστήμες και την εξωτερική πολιτική είναι Εβραίοι;
    Η Αμερική εξ αρχής ιδρύθηκε σαν ένα έθνος Ντεϊστικό και οι θεμελιωτές των ΗΠΑ Φραγκλίνος και Τζέφερσον ήταν ανοιχτά Ντεϊστές. Στο σύνδεσμο της wiki γιά το Ντεϊσμό θα καταλάβεις τι εστί Αμερική

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406279

    Αποστόλης M. wrote:
    Αντικειμενικό θα ήταν το βιβλίο της Ρεπούση ίσως γιά σένα;

    Είπα και εγω….και πολύ άργησες.Πιστεύεις στα σοβαρά ότι τώρα με πρόσβαλες? Κλασσική περίπτωση.Ολοι οι άνθρωποι της εκκλησίας έχουν ένα μένος , μια κακία προς οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη απο την δική τους. Φυσικά θα διαβάσω και την ρεπούση και τον βακαλοπουλο και τον κορδάτο και όλους θα τους διαβάσω και στο τέλος θα βγάλω τα συμπεράσματα μου.Ευτυχώς που το ίδιο με μένα κάνουν και έκαναν και άλλοι και μπορέσαμε και βγήκαμε απο το σκοτάδι του θρησκευτικού φανατισμού. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και άλλοι που αδυνατούν να διαβάσουν οτιδήποτε άλλο εκτός απο αυτό που επιβεβαιώνει αυτό που ήδη γνωρίζουν.Τα αποτελέσματα αυτής της πρακτικής τα βλέπουμε σταδιακά απο πολύ παλιά μέχρι σήμερα με την κατάντια της εκκλησίας. Εχω κάνει και εγω αρκετά ερωτήματα στα οποία δεν έδωσες καμία απάντηση. Νομίζω ότι η συνέχιση της κουβέντας μας είναι μάταιη μιας και ο φανατισμός για μένα είναι άγνωστη έννοια.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Δηλαδή μου τη λες κι από πάνω; Λες εμένα φανατικό όταν εσύ ο ίδιος θεωρείς τη Ρεπούση “ιστορική αυθεντία” και παίρνεις τις προσωπικές σου απόψεις ως θέσφατα; Και από πού συμπέρανες ότι είμαι άνθρωπος της Εκκλησίας; Επειδή δεν συμφωνώ με τις απόψεις σου; 🙄

    Φιλικά Διονύσης. υγ.Εύχομαι να τα πούμε σε κανά κυνήγι η σε κανα τραπέζι..

    Πιες κανένα ποτηράκι και στην υγεία εμάς των….φανατικών

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406272

    Αποστόλης M. wrote:
    Είναι άλλο πράγμα να γουστάρουμε ή όχι τους παπάδες (γιά κάποιο λόγο δικό μας) και άλλο να διαστρέφουμε τα ιστορικά γεγονότα γιά να τις κάνουμε να ταιριάζουν με τις απόψεις μας. Τον απαγχονισμό του Γρηγορίου ακολούθησαν άλλες τέσσερις εκτελέσεις επισκόπων του Οικουμενικού θρόνου. Αν τα είχαν κάνει πλακάκια με την Τουρκιά, γιατί τους απαγχόνισαν;

    Λοιπόν κουβέντα έτσι δεν γίνεται.Σου ζήτησα τις πηγές σου για να καταλάβουμε την αξιοπιστία και την αντικειμενικότητα αυτών που υποστηρίζεις και εσυ μου κάνεις copy paste απο κάποιο θεολογικό βιβλίο η από κάποιο άλλο βιβλίο που είναι φιλικά προσκείμενο στην εκκλησία. Στοιχεία απο κάποιον ανεξάρτητο ιστορικό αναλυτή έχεις? Ποιός διαστρεβλώνει την ιστορία? Υπάρχουν τα γραπτά του αφορισμού και μετά υπάρχουν οι δικαιολογίες της εκκλησίας . Εκτός από το αφορισμό, ο Γρηγόριος Ε’ είχε αποστείλει και δύο ακόμη εγκυκλίους: Μία ανοιχτή για να διαβαστεί στους κληρικούς και μία ακόμη εμπιστευτική προς τους μητροπολίτες, αν αγνοία του Σουλτάνου, την οποία φυσικά κανένας δεν τον υποχρέωσε να συντάξει.
    Αξίζει να σημειωθεί, πως οι «πατέρες» υπέγραψαν τον αφορισμό πάνω στην Αγία Τράπεζα (αναφέρεται άλλωστε και μέσα στο κείμενο), προσδίδοντας έτσι με αυτή την συμβολική κίνηση όλη την «ιερότητα» που απαιτούνταν και αποδεικνύοντας την σημασία που του έδιναν, διαψεύδοντας ταυτοχρόνως τους ισχυρισμούς περί εξαναγκασμού. Με λίγα λόγια.Την στιγμή που το έθνος χρειαζόταν συσπείρωση και τόνωση του ηθικού η εκκλησία διάλεξε να αφορίσει τον αγώνα για να κάνει καλό.Αν θες εσυ να τα πιστέψεις είναι δικαίωμα σου .Εγω δεν τα πιστεύω αυτά τα παραμύθια.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σε μια κρίσιμη στιγμή η μοναδική λύση ήταν ο αφορισμός. Είναι γνωστό της πάσης ότι η εκκλησία αλλοτε μέσω της αποσιώπησης, άλλοτε μέσω της διαστρέβλωσης οι πλαστογράφοι προσπαθούν να «καθάρουν» την Εκκλησία από τα ανομήματά της. Μάταια… Η ιστορική αλήθεια είναι αμείλικτη. υγ1 Ο αφορισμός αφου ήταν για τα μάτια του κόσμου γιατί δεν αποσύρθηκε ποτέ? υγ 2 Αν μου παραθέσεις πάλι στοιχεία απο θεολογικά βιβλία δεν θα σου απαντήσω .Αν θέλεις να μιλήσουμε με ιστορικά ντοκουμέντα έχει καλώς.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Αντικειμενικό θα ήταν το βιβλίο της Ρεπούση ίσως γιά σένα; Τον Απόστολο Βακαλόπουλο τον ξέρεις; Προφανώς και θα κάνω copy paste γιά σοβαρά ιστορικά θέματα και ειδικά γιά την Ιστορία της Επανάστασης από τον Βακαλόπουλο. Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι φληναφήματα. Η Ιστορία δεν γράφεται με υποθέσεις του τύπου “είναι γνωστό της πάσης ότι η εκκλησία αλλοτε μέσω της αποσιώπησης, άλλοτε μέσω της διαστρέβλωσης οι πλαστογράφοι προσπαθούν να «καθάρουν» την Εκκλησία από τα ανομήματά της” αυτές είναι προσωπικές σου απόψεις, απολύτως σεβαστές, Ιστορία όμως δεν είναι. Επαναλαμβάνω το απλό μου ερώτημα: Αν όλα όπως τα λές έγιναν, γιατί τον πρώτο καιρό της επανάστασης εκτελέστηκαν ο Γρηγόριος Ε’, ο πρώην γηραιός Πατριάρχης Κύριλλος ΣΤ’, 4 Επίσκοποι του Πατριαρχείου, 11 Μητροπολιτάδες της Ελλάδας και 4 Μητροπολιτάδες της Κύπρου; (έχω και τα ονόματά τους ένα-ένα αν τα θες στα γράφω να τα ψάξεις). Ποιός είναι ο Ιστορικός λόγος που τις πρώτες μέρες της Επανάστασης απαγχονίστηκαν με συνοπτικές διαδικασίες 21 επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε Ελλάδα, Μικρασία, Πόλη και Κύπρο;

     

     

     

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406246

     

    ?

    Αποστόλης M. wrote:
    Αν και νέος στο φόρουμ δεν μπορώ να μην τραβήξω τα μαλλιά μου απ’τα ανιστόρητα που γράφεις

    Ποιο είναι το ανιστόρητο που γράφω?Υπήρξε η δεν υπήρξε το κείμενο του αφορισμού? Αν υπήρξε που βλέπεις το ανιστόρητο?

    Αποστόλης M. wrote:
    Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρρής (ουδείς αμφισβητεί τα δημοκρατικά φρονήματα και την επιστημοσύνη του) έχει αποδείξει με ΕΓΓΡΑΦΑ

    Παρακαλώ να μας καταθέσεις εσυ τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι οι αφορισμοί έγιναν για τα μάτια του κόσμου.Μην ξεχνάμε ότι εκείνη την εποχή ο αφορισμός ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί σε κάποιον άνθρωπο.Αντε λοιπόν να εξηγήσεις σε απλοικούς και ταλαιπωρημένους ανθρώπους ότι τα κείμενα του αφορισμού που υπογράφηκαν απο πατριάρχες και απο ένα πλήθος συνοδικών αρχιερέων ήταν ουσιαστικά για το καλό του έθνους. Φανταστείτε -για μια στιγμή μονάχα- ποιες θα ήταν οι εξελίξεις αν ο Πατριάρχης ευλογούσε την Επανάσταση και καλούσε όλους τους χριστιανούς και τους μουσουλμάνους υπόδουλους των Οθωμανών (Ρωμιούς, Βούλγαρους, Σέρβους, Ρουμάνους, Ούγγρους, Αλβανούς κλπ) σε γενικό ξεσηκωμό κατά του Σουλτάνου. Ποιες κατακλυσμιαίες αλλαγές θα είχε προκαλέσει η ευλογία του αντι του αφορισμού του. Με ρωτάς γιατί τον απαγχόνισαν. Φυσικά για να τρομοκρατήσουν τους ξεσηκωμένους ραγιάδες. Ποιός οπαδός της ¨πατρώας θρησκείας¨ είναι αυτά που μου λες? Οπαδός την ανοικτής σκέψης είμαι με τις παροπίδες να με εκνευρίζουν απίστευτα. Ο δαυλός και το ιχωρ τι είναι? υγ Περιμενω εναγωνίως να μου παραθέσεις τις πηγές σου που φαντάζομαι να είναι απο αξιόπιστους ιστορικούς αναλυτές και όχι απο την επίσημη εκκλησία.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Θ’αφήσω τον ίδιο τον Υψηλάντη που “αφορίστηκε”από το Γρηγόριο, ν’απαντήσει (σ’επιστολή του στους Σουλιώτες):

    Ὁ Πατριάρχης βιαζόμενος ὑπὸ τῆς Πόρτας, σᾶς στέλνει ἀφοριστικά καὶ ἐξάρχους, παρακινώντας σας νὰ ἐνωθῆτε μὲ τὴν Πόρταν. Ἐσεῖς ὄμως νὰ τὰ θεωρεῖτε αὐτὰ ὡς ἄκυρα, καθότι γίνονται μὲ βίαν καὶ δυναστείαν καὶ ἄνευ τῆς θελήσεως τοῦ Πατριάρχου

    Ο ίδιος ο Πατριάρχης:

    Μὲ προτρέπετε εἰς φυγήν. Τότε μάχαιρα θὰ διέλθει τάς ὁδούς τῆς Κωνσταντινουπόλεως καὶ τῶν λοιπῶν πόλεων εἰς ταῖς χριστιανικαῖς ἐπαρχίαις.

    Ἐσεῖς ἐπιθυμεῖτε ἐγὼ μεταμφιεσμένος νὰ καταφύγω εἰς κάποιον πλοῖον ἤ εἰς κάποιαν οἰκίαν οἰουδήποτε εὐεργετικοῦ ξένου πρεσβευτοῦ καἰ ν’ ἀκούω ἀπὸ ἐκεῖ τάς σφαγάς του ποιμνίου μου; Ποτὲ. Ὄχι. Ἐγὼ διὰ τοῦτο εἶμαι πατριάρχης: Διὰ νὰ σώσω τὸ ἔθνος μου καὶ ὄχι διὰ νὰ χαθεῖ αὐτὸ ἀπὸ τὰ δολοφονικὰ χέρια τῶν γενιτσάρων. Ὁ θάνατός μου ἴσως ἐπιφέρει μεγαλυτέραν ὠφέλειαν παρὰ ἡ ζωὴ μου. Οἱ ξένοι χριστιανοὶ ἡγεμόνες, ἀφ’οὗ ἐκπλαγοῦν ἀπὸ τόν ἄδικον θάνατόν μου, θὰ ἐνδιαφερθοῦν περισσότερον διὰ τὸ γένος τῶν Ρωμιῶν.

    Νᾶ φύγω; Ποτὲ. Δέν θὰ γίνω ἡ χλεύη τῶν ζώντων. Δέν θὰ ἀνεχθῶ, ὥστε εἰς τούς δρόμους τῆς Ὀδησσοῦ ἤ τῆς Κερκύρας διερχόμενος, νὰ μὲ δακτυλοδείχνουν λέγοντες ὅτι εἶμαι ‘ὁ δειλός καὶ φονεύς πατριάρχης τοῦ γένους μας.’

    Ἐάν τὸ ἔθνος μου σωθεῖ καὶ θριαμβεύσει, τότε εἶμαι πεπεισμένος ὅτι θὰ μοῦ ἀποδώσει θυμίαμα ἐπαίνου καὶ τιμῆς διότι ἐξεπλήρωσα τὸ χρέος μου.
    Γνωρίζω τήν τύχην μου, ἡ ὁποῖα μὲ ἀναμένει, ἀλλὰ ἐάν φύγω, σώζω μεν ἐγὼ τήν ζωήν μου, θὰ ἴδω ὅμως νὰ ἐξαγοράζεται αὔτη μὲ τὸ αἷμα ἀπείρων ἀθώων. Ἡ φυγὴ μου θὰ βεβαιώσει ἀκόμη περισσότερο τάς περὶ ἐνοχῆς τοῦ Γένους μας ὑποψίας τοῦ Σουλτάνου, ὁ ὁποῖος θὰ καταπνίξει τὸ γένος μας εἰς τὸ ἴδιο του τὸ αἷμα μὲ γενικάς σφαγάς.

    Ματαίως μοχθεῖτε, μάταιοι οἱ λόγοι σας. Ὁ Πατριάρχης τῶν Χριστιανῶν ἀποθνήσκει χριστιανός καὶ εἶναι ἔτοιμος νὰ ὑποστεῖ τάς βασάνους καὶ τὸ μαρτύριον διὰ τὸ ὄνομα τοῦ Χριστοῦ

     

    Είναι άλλο πράγμα να γουστάρουμε ή όχι τους παπάδες (γιά κάποιο λόγο δικό μας) και άλλο να διαστρέφουμε τα ιστορικά γεγονότα γιά να τις κάνουμε να ταιριάζουν με τις απόψεις μας. Τον απαγχονισμό του Γρηγορίου ακολούθησαν άλλες τέσσερις εκτελέσεις επισκόπων του Οικουμενικού θρόνου. Αν τα είχαν κάνει πλακάκια με την Τουρκιά, γιατί τους απαγχόνισαν;

     

     

     

     

     

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #406159

     

    Είναι κάποια ιστορικά γεγονότα που δεν δέχονται απολύτως καμία αμφισβήτηση διότι πολύ απλά υπάρχουν υπογγεγραμένα κείμενα που μπορεί να τα διαβάσει όποιος θέλει. Μιλάμε λοιπόν για την επανάσταση και για τον ρόλο της εκκλησιας στον αγώνα των Ελλήνων για απελευθέρωση . Ειναι γνωστό ότι η Εκκλησία αφόρισε και καταδίκασε την επανάσταση του 21. Το κατάπτυστο κείμενο ( το οποίο όποιος το διαβάσει θα τραβάει τα μαλιά του ) το συνέταξε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ε” ο οποίος μέσα σε όλα είχε φροντίσει να αφορίσει και τον Κολοκοτρώνη και τον Ρηγα Φεραίο. Οταν λοιπόν η Εκκλησία έχει παίξει και παιζει σημαντικότατο ρόλο ακόμα και στην καθημερινότητά μας , είναι ξεκάθαρο για μένα τουλάχιστον, ότι θέλω να γνωρίζω ιστορικά την συμμετοχή της σε σημαντικότατες φάσεις του Ελληνισμού. Οποιος μπερδευει την πίστη με τον κλήρο και γενικότερα με την Εκκλησία για μένα κάνει μέγα λάθος.

    “Γνώμην δύνανται να έχουν άπαντες, γνώσιν δια να έχουν γνώμην έχουν;

    Αν και νέος στο φόρουμ δεν μπορώ να μην τραβήξω τα μαλλιά μου απ’τα ανιστόρητα που γράφεις. Αν αυτό που λες ισχύει, τότε γιατί απαγχόνισαν τον Πατριάρχη ανήμερα του Πάσχα του 1821 μαζί με τον Μουσουλμάνο Σεϊχουλισλάμη;
    Δεν ξέρω ποιές είναι οι γνώσεις σου επί του θέματος αλλά θα ήθελα τις ιστορικές πηγές σου. Ο συγχωρεμένος Νεοκλής Σαρρής (ουδείς αμφισβητεί τα δημοκρατικά φρονήματα και την επιστημοσύνη του) έχει αποδείξει με ΕΓΓΡΑΦΑ πως ο αφορισμός απ’τον Πατριάρχη Γρηγόριου του Ε’ έγινε γιά τα μάτια του κόσμου και σε συνεννόηση με τον Σεϊχουλισλάμη της Αυτοκρατορίας Χατζή Χαλίλ (που εξέδωσε φετφά) γιά να σωθούν οι Χριστιανικοί πληθυσμοί (Ρωμιοί και Αρμένιοι) της Πόλης και της Ιωνίας (αλλά και οι Κύπριοι αδελφοί μας) που σε κάθε επανάσταση που κάναμε οι Έλληνες της Ελλάδας, πλήρωναν την οργή των Οθωμανών με δεκάδες χιλιάδων σφαγμένα θύματα και ποταμούς αίματος αθώων.
    Δεν ξέρω αν ανήκεις στους λεγόμενους οπαδούς της “πατρώας θρησκείας” αλλά λίγο παραπάνω διάβασμα δεν κάνει κακό και κυρίως όχι μοναδική “ιστορική” πηγή μας ο Δαυλός και το Ιχώρ. Λίγος περισσότερος σεβασμός στο νεομάρτυρα Πατριάρχη του Γένους, δεν βλάφτει.
    Φιλικά πάντα.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #402467

    Μπενελλάκιας μέχρι το κόκκαλο

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/12/2012
    Αρ. μηνυμάτων:
    8
    Αποστόλης M. στις #399284

    Γειά σας, πρώτο μου ποστ, σας παρακολουθώ πολύ καιρό, συγχαρητήρια γιά τις γνώσεις σας και τις πληροφορίες που δίνετε σ’εμάς τους όχι τόσο ψαγμένους.

    Έχω πάρει τη Μ2 66 εκ. κάννη από γνωστό κατάστημα (πολύ γνωστό) σε έκδοση Comfort TL  και θέλω να βγάλω την επέκταση με την οποία ήρθε απ’τη μάνα της και να βάλω το απλό καπάκι της αποθήκης της field (να την αλλάξω σε κυνηγετική από tactical). Το πρόβλημά μου είναι πως ό,τι κι αν προσπάθησα να κάνω, η επέκταση δεν κουνιέται, δεν μπορώ να την ξεβιδώσω. Αν είναι κολλημένη με εποξική (loctite) πώς θα μπορέσω να τη βγάλω;  Αν ρίξω διαλυτικό θα βλαφτεί το blueing του όπλου;

    Περιμένω τα φώτα σας,  καλές γιορτές, χρόνια πολλά

     

     

     

     

     

     

Επισκόπηση 8 δημοσιεύσεων - 1 έως 8 (από 8 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων