Καρτερι μπεκατσας

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 110 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/06/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    150
    panosa στις #338048

    Gia emena o filos Fidel “xtyphse” akrivws ekei pou eprepe!

    Giati pragma milame akrivws? Gia thema koinwnikhs kai kynhgetikhs isws eyaisthhsias? H (diazeytiko) gia to “kinhtro” pou odhgei tous kynhgous sth sygkekrimenh praksh?

    Epeidh pisteyw oti sthn prokeimenh periptwsh to kinhtro den mporei na einai h agaph gia to kynhgi ths mpekatsas, alla to “syndromo ths tsantas”.

    Ki ayto to lew epeidh an agapas to kynhgi ths, den mporw na dianohthw oti yparxei allos tropos na to askhseis apo thn pragmatikh tou morfh, pou den einai allh apo to kynhgi ths se merh “dyskola” kai me skylo fermas.

    Apo th stigmh loipon pou den mporei kapoios na to eksaskhsei kata ayto to tropo, giati na katsei sto karteri? mono gia enan logo, thn karpwsh, kai opws exei pei kai o Kwstas (Kostask) gia na paei meta sto kafeneio kai na deiksei thn “tsanta” tou.

    Fysika tha symfwnhsw me ton Giwrgo (Vardeos) oti “otan eisai eksw apo ton xoro polla tragoudia les”, kai sigoura tha vriskomoun se megalo dilhmma an o paranomos – perissotero gia emena logw twn agrafwn para tou nomikou plaisiou nomwn – tyxaine na htan pateras mou, adelfos mou, klp.

    Skeptomenos omws oti o kathe anhmporos logw synthhkwn kynhgos, mporei na synexisei na eksaskei thn agphmenh tou drasthriothta, periorizontas thn omws sta thhramata kai tropous kynhgiou pou armozoun sthn katastash tou (anaphria, ghrateia, klp.), pisteyw oti sto telos tha exei thetikh epidrash toso sto koinwniko oso kai kyriws sto kynhgetiko synolo.

    Na thymisw mono pros xarh ths endiaferousas syzhthshs, oti to kynhgi ths mpekatsas sto karteri synexizetai toso se Gallia, oso kai se Skandinavia (kai me endiaferontes tropous, pou tha kseshkwnan thyella antidrasewn an ginontan sthn xwra mas). Gia na mhn parekshghthw to anaferw mono par’olo pou egw proswpika diafwnw katheta me thn sygkekrimenh taktikh.

    Zhtw syggnwmh gia to makroskeles kai dysanagnwsto logw Greekglish mhnyma mou.

    Filika

    Panos 


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/09/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    50
    Κ13 στις #48276

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΠΕΚΑΤΣΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΕΡΠΑΤΗΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ . ΤΩΡΑ ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΩΣ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡΙ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ…ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ . ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ…ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΝΕ…! ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΥΝ ΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ… 1 ΣΤΙΣ 10 ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ . ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΞΕΠΟΔΑΡΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ 2-3 ΚΑΙ Ο <<ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ>> ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΤΕΡΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΠΕΡΠΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΓΟΝΤΑΙ 6-7 ΜΠΕΚΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ 5 ΚΑΙ ΕΣΥ 1 … ΠΕΡΙΤΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ . ΤΟ ΩΡΑΙΟ… ΝΑ ΝΤΟΥΦΕΚΑ ΧΑΜΗΛΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ…! ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΝΕ…

    Κ13!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    179
    mariakounadi στις #48340

    “πρεπει να κανω παραπονα και διαδικασιες ωστε ο συλογος να βγαλει νομο ωστε να κυνηγουν μονο οι ντοποι και οχι ξενοι οι ξενοι να πανε στην πολη τους να κυνηγισουν. Επειδη γεμισαν με τσιμεντο τον κοσμο ολο και κατεστρεψαν την πανιδα της περιοχης τους πρεπει να καταστρεψουν και της δικης μου περιοχης ???? Αλλα Ειπαμε Τα Καλα Και Συμφεροντα Οπως Λετε Και Εσεις Πιο Πανω…”

    Αγαπητέ συνάδελφε,

    Κανείς δεν είναι έξω από τον χορό, απλά προσπαθούμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα εμείς οι νεότεροι, γιατί κι εμείς κάνουμε λάθη.”Ουδείς αναμάρτητος”.Όμως επειδή έχω κι εγώ κάνει καρτέρι κάποτε δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι καλά έκανα,γιατί είναι λάθος και μόνο αναγνωρίζοντας τα λάθη μας μπορούμε να πάμε μπροστά και σε ατομικό και σε ομαδικό επίπεδο.Τώρα όσον αφορά τα παραπάνω που λές είναι επιεικώς απαράδεκτα.Εσείς οι ντόπιοι έχετε μια νοοτροπία ότι σας ανήκει το μέρος που έτυχε να γεννηθήτε ή να μεγαλώσετε .Με ποιο δικαίωμα θα κάνεις παράπονα για τους Πατρινούς;δεν σου ανήκει ούτε το βουνό ούτε κανενα άλλο στοιχείο της φύσης.Η φύση δεν ανήκει σε κανέναν απλά μας φιλοξενεί όλους!!!Με βάση αυτή την νοοτροπία τότε κι εμείς οι Αθηναίοι να κάνουμε διαμαρτυρίες για αποκένρωση αφού έχουν έρθει όλοι από την επαρχία(και όχι μόνο) και έχουμε πνιγεί όχι μόνο από το τσιμέντο αλλά και από όλο αυτό τον κόσμο που έχει μαζευτεί στην Αθήνα.Να πάνε όλοι στα χωριά τους τότε κι εμείς να κυνηγάμε στην Αττική μόνο.Είναι ίσως η μοναδική πόλη που έχει συγκεντρωμένο το 50% περίπου της χώρας.Θα ήταν σωστό να θέλουμε να διώξουμε και εμείς όλους τους μη Αθηναίους; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.Τον κόσμο ποιος τον γέμισε τσιμέντο ;ποιος κατέστεψε την πανίδα που λες;Όλοι εμείς οι άνθρωποι έχουμε καταστρέψει τα πάντα και κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών,ούτε κι εσύ που μιλάς σε τρίτο πληθυντικό σαν να είσαι ο τέλειος που δεν έχεις συμβάλλει στην καταστροφή της πανίδας.Εσείς οι ντόπιοι περισσότερο από όλους έχετε ευθύνες για τον τόπο σας κι εσείς κάνετε τις μεγαλύτερες κυνηγετικές παρανομίες !!!Εσείς πρώτοι και χειρότεροι καταστρέφετε τον τόπο σας και δεν σέβεστε την φύση όπως κι εμείς το ίδιο στην πόλη μας.Όταν όλη η Αθήνα είναι βρώμικη θα τα βάλω με τους ξένους ή με τους Αθηναίους ;Αν δεν σέβομαι εγώ τον τόπο μου γιατί να έχω την απαίτηση να το κάνουν οι ξένοι;Σταματήστε λοιπόν αυτό το παραμύθι επιτέλους ότι οι ξένοι που έρχονται για λίγες μέρες  να κυνηγήσουν σας κάνουν ζημιά και πείτε μας ποιος είναι κάθε μέρα στα καρτέρια και πόσα πουλιά βαράει, εσείς ή οι ξένοι; Μήπως νομίζετε ότι έχετε δικαίωμα να παρανομείτε επειδή σας “ανήκει” το μέρος και μετά να τα φορτώνετε σε εμάς , που αφήνουμε τα ωραία μας λεφτά και βοηθάμε πάρα πολύ οικονομικά πολλά χωριά της Ελλάδας που συντηρούναι από αυτούς τους “ξένους”κυνηγούς(αυτοί οι ξένοι όπως τους αποκαλείς είναι ΕΛΛΗΝΕΣ σε περίπτωση που το έχεις ξεχάσει).Αλλά όπως λες κι εσύ  ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΦΕΡΟΝΤΑ είναι το μόνο σημείο που συμφωνούμε.

    Ζητώ συγνώμη από τους άλλους συνάδελφους για την μακρυγορία αλλά με εξοργίζει αυτή η νοοτροπία  γιατί την έχω υποστεί από πολλούς ντόπιους και ήθελα κάποια στιγμή να τους τα πω και πολύ το χάρηκα.Ξελάφρωσα!!!

    Μαρία Η Αθηναία( Η Αθήνα βρίσκεται στην Ελλάδα και η Πάτρα επίσης, για όσους σκοπίμως το ξεχνούν)

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    30/12/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    10
    andreasgr στις #48350

    [Σημείωση] Αρχική αποστολή από leo στίς 16 Νοέμβριος 2004

    Για καθήστε ρε παιδιά, γιατί να θέλει να βαρέσει μπεκάτσες σώνει και καλά; Μην τρελαθούμε κιόλας. Αυτά είναι παράλογα πράγματα, δεν είναι δυνατόν να θέλετε να με πείσετε ότι είναι δικαιολογημένο. Ας πάει για τσίχλες.

    [/]

    σωστο και συμφωνο απολυτα με τον φιλο leo

    ο ενας ειναι παππους ο αλλος ειναι κουτσος ο αλλος δεν εχει σκυλο

    και διαφορα τετοια καλο ειναι να μην τα δικαιολογουμε

    εφοσων ειμαστε σωστοι κυνηγοι …..

    το ζουμι ειναι οτι ειναι ανεπιτρεπτω το 80% τον μπεκατσων να χτυπιουνται ανανδρα στα ποστα ….

    θα επρεπε να ειμασταν καθετοι και αυστηρη στο θεμα του καρτεριου της μπεκατσας και γενικα σε καθε τι μας προσβαλει και εχουμε φτασει σε ενα σημειο να λες καπου ειμαι κυνηγος και να βλεπεις μια αηδια στα προσωπα των αλλων … παντα φιλικα

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/03/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    705
    Vardeos στις #48352

    Για τον φίλο LEO

    Δεν είναι μικροπρέπεια η επισήμανση μίας παρανομίας, ιδίως όταν πρόκειται για μία απαγόρευση που κατά γενική ομολογία είναι σωστή και βάσιμη. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να μας πείσεις ότι η πράξη του γέροντα αυτού δεν είναι κατακριτέα, ίσως επειδή είναι συγγενής σου το βλέπεις διαφορετικά.

    Αγαπητέ φίλε Λεωνίδα

    Είναι λογικό να έχουμε διαφορετικές άποψης και γνώμες. Όπως όμως είδες σε προηγούμενο μήνυμα μου έγραψα (πόσο μικροπρεπής είμαστε) βλέπεις λοιπόν ότι έβαλα και τον ευατό μου μέσα χωρίς να κάνω εξαίρεσης. Αυτό που προφανώς δεν καταλαβαίνεται από το μήνυμα μου είναι ότι δεν είναι δυνατών να έχει πιάσει φωτιά το δάσος και να κοιτάμε να σώσουμε τον θάμνο και θέλω να πω ότι εδώ έχουν γίνει  μεγαλύτερες καταστροφές  και κοιτάμε να σώσουμε το θάμνο που ήδη είναι δίπλα στην φωτιά αντί να σβήσουμε την φωτιά.

     

     

     

     

    Για την mariakounadi

    Αγαπητέ συνάδελφε,

    Κανείς δεν είναι έξω από τον χορό, απλά προσπαθούμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα εμείς οι νεότεροι, γιατί κι εμείς κάνουμε λάθη.”Ουδείς αναμάρτητος”.Όμως επειδή έχω κι εγώ κάνει καρτέρι κάποτε δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι καλά έκανα,γιατί είναι λάθος και μόνο αναγνωρίζοντας τα λάθη μας μπορούμε να πάμε μπροστά και σε ατομικό και σε ομαδικό επίπεδο.Τώρα όσον αφορά τα παραπάνω που λές είναι επιεικώς απαράδεκτα

    Βλέπω Μαρία έκανες ένα όμορφο copy paste ότι σε βόλεψε και έκανες ένα όμορφο κήρυγμα χωρίς μάλλον να διαβάσεις όλο το μήνυμα μου και να πάρεις μονό αυτό που σε ενόχλησε χωρίς καν να δεις το θέμα.

    Το παραπάνω παράδειγμα το έφερα ΑΚΡΙΒΟΣ σαν παράδειγμα διάκρισης μεταξύ ανθρώπων όπως ενόχλησε εσένα το συγκεκριμένο έτσι ενοχλεί και κάποιους όπου έχουν κινητικά προβλήματα να τους απαγορεύετε να κυνηγούν.

    ’λλωστε όπως είπε και ο GUN DOCTOR στην USA είναι διαφορετικά εκεί  όπως γράφει : OI ANAPHROI KAI  OI GERONTES EXOUN PRONOMOIA KATOXHROMENA APO TO NOMO EDO (U.S.A)

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    06/01/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    7
    tsaf στις #48606

      Το φαινόμενο του καρτερίου της Μπεκάτσας τείνει να πάρει εξωφρενικές διαστάσεις και δεν είναι θέμα ντόπιου ή ξένου ,αρτιμελούς ή αναπήρου , πλούσιου ή φτωχού , είναι θέμα παιδείας. Κανένας κατασταλτικός μηχανισμός δεν μας αποτρέπει στο να μην παρανομήσουμε παρά ΄πο τον ίδιο μας τον ευατό. Πρέπει να καταλάβουμε οτι κυνήγι δεν σημαίνει τσάντα και επίδειξη στο καφενείο.Κυνήγι ,και μάλιστα το κυνήγι της βελουδομάτας, σημαίνει πάθος και πόθος για μια και μόνο συνάντηση  με το πολυπόθητο θήραμα που εάν είσαι άξιος θα καταφέρεις να το αποκτήσεις. Κατά την γνώμη μου πρωταγωνιστές στο κυνήγι πρέπει να είναι ο σκύλος μας και το θήραμα και όχι εμείς σαν οπλοφώροι καταχραστές της φύσης.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #338126

    Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανένα, νομίζω ότι η ουσία του θέματος είναι άλλη. Αν το πρόβλημα ήταν οι γέροντες και οι ανάπηροι δεν θα ήταν πρόβλημα, αφού είναι ελάχιστοι.

    Προσωπικά τονίζω ότι ενώ έχω τύχει με παρέα που μετά το απογευματινό καρτέρι της τσίχλας παρέμεινε όπως συνηθίζεται σε όλα τα χωριά μπας και περάσει καμιά μπεκάτσα, δεν συμμετείχα. Όχι γιατί φοβόμουν την θηροφυλακή, δεν την έχω δει άλλωστε ποτέ εκεί πάνω (ούτε δασικό έχω δει), δεν συμμετείχα γιατί απλά δεν θα αισθανόμουν καμία περηφάνια βάζοντας στην τσάντα ένα θήραμα τουφεκισμένο μ’ αυτόν τον τρόπο. Μην βιαστείτε να πειτε “γιατί δεν τους απέτρεψα”. Όποιος κυνηγά σε χωριό ξέρει την καζούρα που τρως όταν αναπτύσεις τέτοιες θεωρείες. Την έχω υποστεί πολλές φορές και κάπου συμβιβάστηκα γιατί οι παλιοί δεν εννοούν να καταλαβουν ότι ο τρόπος που κυνηγούσαν τόσα χρόνια είναι παράνομος. Το βλέπουν σαν κάτι το φυσιολογικό. Γι’ αυτό λέω ότι τώρα που κοντεύουν να συνταξιοδωτηθούν οι γενιές που πρόλαβαν να κυνηγούν νόμιμα την μπεκάτσα στο καρτέρι, πρέπει εμείς οι νεότεροι να δείχνουμε την περιφρόνιση μας στον τρόπο αυτό. Νομίζω το ότι παρέμεινα στον κυνηγότοπο έχοντας βάλει το όπλο μου στην θήκη του, τους έκανε να σκεφτούν κάποια στιγμή ότι δεν έχει αξία αυτό που κάνουν.

    Αν την είχα σηκώσει περπατόντας και ψάχνοντας στα γνωστά σημεία του δάσους δεν θα της χαριζόμουν. Παρόλο που κυνηγώ με σκύλο ακόμα και την τσίχλα στο περπατητό, θεωρώ πολύ μάγκες κάποιους λίγους κυνηγούς που ξεποδαριάζονται στα βουνά και έχοντας πολλές γνώσεις καταφέρνουν να βρούν και να βαρέσουν κάθε σεζόν αρκετούς λαγούς και μπεκάτσες.

    Μην το θέτουμε λοιπόν ότι ο σκύλος και το θήραμα είναι οι μόνοι προταγωνιστές. Να μην πηγαίνουμε με όπλο τότε στο κυνήγι. Αν δίπλα σ’ ενα καλό σκύλο δεν υπάρχει ένας καλός κυνηγός δεν γίνεται τίποτα.

    Κι εγώ τρελαίνομαι να παρακολουθώ τα σκυλιά την ώρα που δουλεύουν αλλά αν ο κυνηγός δεν ξέρει να το κατευθύνει και να το καθοδηγήσει δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    14/01/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    501
    coolis στις #48625

    ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ. ΕΜΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ! ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ,ΤΟ  ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ. 

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΑΠΛΑ ΜΕΝΩ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ, ΕΤΣΙ! ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ, ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡΙ ΤΗΣ ΜΠΕΚΑΤΣΑΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ  ΤΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΚΛΠ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ. ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΓΟΡΕΥΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ!

    ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΗΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΩΝ! ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ  ΞΕΡΟΥΝ!

    ΑΥΤΑ.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2126
    THEOD στις #48627

     

    Καλώς ή κακώς, ούτε συμψηφισμός πταισμάτων κατά το δίκαιο επιτρέπεται, ούτε μεροληπτική εφαρμογή νόμων, ούτε ελαστική εφαρμογή νομοθετικών ρυθμίσεων υπέρ “μειονεκτούντων τάξεων” ή εχόντων φυσικές αδυναμίες ατόμων. Γιατί αυτό να ισχύσει και για το κυνήγι ;; το γιατί “αυτός και όχι εγώ”, άς το διαγράψουμε, άν θέλουμε να εξακολουθήσουμε να κυνηγάμε ελεύθερα…

     Η δικαιοσύνη αποφαίνεται με βάση ελαφρυντικά πχ έντιμος βίος κλπ και στη προκειμένη περίπτωση, ο μη σεβασμός της ρύθμισης για το κυνήγι της μπεκάτσας στο καρτέρι, επιφέρει τα ίδια έννομα (αρνητικά)αποτελέσματα και συνέπειες και για τον κυνηγό που είναι ικανός 100% και για εκείνο που μειονεκτεί, η παραβατικότητα και ο κολασμός της, δεν σχετίζεται με την φυσική δύναμη ή αδυναμία των παραβατών και καλό θα είναι τέτοιου είδους εικασίες που δεν έχουν νομικό ή πραγματιστικό περιεχόμενο να αποφεύγονται γιατί δεν δίνουν λύση ούτε και αποτελούν δικαιολογία. 

     Ο αυτοσεβασμός του κυνηγού και η αγωγή του είναι αναγκαία προϋπόθεση για τον παραπέρα σεβασμό και του θηράματος και της διαδικασίας του κυνηγιού, σαν μιά αρχέγονη και νόμιμη δραστηριότητα, άς μην την φαλκιδεύουμε με εκπτώσεις αξιών, ιδεών, συνειδήσεων… θα αλλοτριωθούμε και θα επιφέρουμε θανάσιμα πλήγματα στην αξιοπρέπεια μας και την κυνηγετική υπευθυνότητα που πρέπει να μας διακρίνει … το κυνήγι της μπεκάτσας στο καρτέρι καμιά σκοπιμότητα δεν εξυπηρετεί αντίθετα λειτουργεί απορρυθμιστικά για το είδος και κατάντησε “μόδα” με αυξανόμενα μιμητικά φαινόμενα και ως γνωστόν πολύ περισσότερο φθείρει η “μόδα”, παρά ο χρόνος ή οι περιβαντολλογικές συνθήκες το θήραμα αυτό.

     Ούτε επίσης την λογική του φίλου που λέει ότι αφού “τσιμεντοποιήθηκε” ο “χ” τόπος, γιατί να καταστρέψεις και τον δικό μου, καταλαβαίνω, γιατί τότε με την ίδια λογική, επειδή η Αθήνα δεν έχει χωράφια για παραγωγή αγροτικών προϊόντων, χώρους για κτηνοτροφία, καθαρή θάλασσα για ψάρεμα κοκ οι Αθηναίοι ή και οι κάτοικοι άλλων μεγάλων αστικών κέντρων θα έπρεπε να καταδικαστούν σε λιμοκτονία …

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1345
    Justinian στις #338131


    [indent]Μνημόνιο: Αρχική αποστολή από kostask στίς 25 Νοέμβριος 2004


    Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω κανένα, νομίζω ότι η ουσία του θέματος είναι άλλη. Αν το πρόβλημα ήταν οι γέροντες και οι ανάπηροι δεν θα ήταν πρόβλημα, αφού είναι ελάχιστοι.

    Προσωπικά τονίζω ότι ενώ έχω τύχει με παρέα που μετά το απογευματινό καρτέρι της τσίχλας παρέμεινε όπως συνηθίζεται σε όλα τα χωριά μπας και περάσει καμιά μπεκάτσα, δεν συμμετείχα. Μην βιαστείτε να πειτε “γιατί δεν τους απέτρεψα”. Όποιος κυνηγά σε χωριό ξέρει την καζούρα που τρως όταν αναπτύσεις τέτοιες θεωρείες. Την έχω υποστεί πολλές φορές και κάπου συμβιβάστηκα γιατί οι παλιοί δεν εννοούν να καταλαβουν ότι ο τρόπος που κυνηγούσαν τόσα χρόνια είναι παράνομος. Το βλέπουν σαν κάτι το φυσιολογικό. Γι’ αυτό λέω ότι τώρα που κοντεύουν να συνταξιοδωτηθούν οι γενιές που πρόλαβαν να κυνηγούν νόμιμα την μπεκάτσα στο καρτέρι, πρέπει εμείς οι νεότεροι να δείχνουμε την περιφρόνιση μας στον τρόπο αυτό. Νομίζω το ότι παρέμεινα στον κυνηγότοπο έχοντας βάλει το όπλο μου στην θήκη του, τους έκανε να σκεφτούν κάποια στιγμή ότι δεν έχει αξία αυτό που κάνουν.

    Κατι αναλογο παλευω να πετυχω και εγω στο χωριο..Το καλο της υποθεσης ειναι οτι απο την νεολαια βρισκω ανταποκριση..

    [/indent]

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2126
    THEOD στις #48671

     

     Το θέμα το τοποθετεί πολύ καλά ο φίλος παραπάνω, άς κάνουμε την υπέρβασή μας και άς αφήσουμε πίσω τα αρνητικά φαινόμενα των “κακών εθίμων ή παραδόσεων” και άς φροντίσουμε οι νέοι κυνηγοί να έχουν μιάν άλλη κυνηγετική παιδεία. Η συμπεριφορά μας προς τους “καρτεριτζήδες” της μπεκάτσας πρέπει να είναι “απαξιωτική” και ενδεικτική, του ότι αυτός ο τρόπος είναι κυνηγετικά “ανήθικος”, στερεί από το θήραμα την δυνατότητα να αμυνθεί και τον κυνηγό την χαρά να την ψάξει και να την σηκώσει με το σκυλί …

     Εξάλλου άν θυμηθούμε και άλλα αρνητικά του παρελθόντος, τους λαγούς τους έπιαναν με συρματοθηλιές, με αυτοσχέδιες παγίδες στα χωριά, τους την “έστηναν” στα περιβόλια το βράδι, τα τρυγόνια τα ντουφεκούσαν “ομαδόν” σε συγκεκριμένα σημεία για να μην ρίχνουν πολλά φυσίγγια που δεν υπήρχαν κιόλας, όπου επί μία βδομάδα έριχναν τροφή και μάλιστα κοντά σε νερό κλπ

     Επομένως πρέπει να διατηρήσουμε ότι “υγιές” προέρχεται από το παρελθόν και να μην είμαστε ελαστικοί και υπαναχωρητικοί στα θέματα αυτά, που στερούν το θήραμα τελικά από όλους μας.

     Επειδή δε κάποιος φίλος ανέφερε και τα “μπίπερ”, θα συμφωνήσω και εγώ, ότι η χρήση τους εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του καθένα μας, που θέλει να νοιώθει πραγματικός “αθλητής κυνηγός” και κύρια κυναγωγός, σε ένα αγώνα αναμέτρησης στα ίσια με την μπεκάτσα, χωρίς “τεχνολογικές παρεμβάσεις”… αυτή είναι η μαγεία του κυνηγιού και τα “μπίπερ” μου θυμίζουν λίγο “προγραμματισμένο ραντεβού”…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    20/09/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    923
    leovar στις #48673

    Φίλοι μου ,

    Πολύ σωστά αναφέρεστε στο σεβασμό και την τήρηση των νόμων .

    Ακόμα , ωραία είναι όλα τα ιδανικά της απόλυτης εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας καθώς  και της ισότιμης αντιμετώπισης των πολιτών .

     

    Θα ήθελα όμως να προσθέσω , ναι στα παραπάνω σε ένα κράτος που δεν αυτοαναιρούνται οι νόμοι του ( πχ. νομιμοποίηση αυθαιρέτων στο δάσος ) .

    Ναί στην προστασία του θηράματος αλλά με τους νόμους πχ  της προστασίας του περιβάλλοντος σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή (οχι αθωώσεις στα δικαστήρια ).

     

    Ομως, όταν βλέπουμε γύρω μας μία κοινωνία αντιφάσεων , με καταστροφές οικοσυστημάτων «τσάμπα και βερεσέ» , σε μία κοινωνία όπου η «οικολογικές ευαισθησίες» αντιβαίνουν στις παραδόσεις του λαού οι παραπάνω αρχές δικαίου μάλλον μένουν ανεφάρμοστες στην πράξη .

    Οταν σε όμορες χώρες , για να μην αναφέρω παγκοσμίως , το κυνήγι στο καρτέρι είναι θεσμός , πώς θα πεισθεί και ο τελευταίος τυχόν «απαίδευτος» οτι δεν πρέπει να κυνηγάει μπεκάτσες το σούρουπο και τις αυγές?

    Οταν πληρώνουμε για δημιουργία Θηροφυλακής και συντηρούμε ένα Ταμείο Θήρας αλλά πρόοδο στη βελτίωση του θηραματικού πλούτου δε βλέπουμε και θηροφύλαξη μόνο στα λόγια υπάρχει , ότι και όπως να κατηγορήσουμε το γέροντα και τον ανάπηρο , δε θα τους πείσουμε για το άδικο μιάς και ολόκληρη η κοινωνία μας δεν είναι πεπεισμένη για το οτιδήποτε .

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2126
    THEOD στις #48678

     

     Σε άλλες χώρες έχουν μπεί μπροστά και άλλες διαδικασίες πχ Γαλλία, δημοψηφίσματα για κρίσιμα κυνηγετικά θέματα, εμείς εδώ συζητάμε για “συμμετοχική δημοκρατία” μόνο στα λόγια… αλλά Λεονάρδε οι νομοθετικές ρυθμίσεις, για το συγκεκριμένο κυνηγοκαρτέρι, είναι ανελαστικές και υποχρεωτικά εφαρμόσιμες, άν αυτό δεν μας αρέσει, έπρεπε η ΚΣΕ, προ υπογραφής της ετήσιας ρυθμιστικής, να είχε εκφράσει επιφυλάξεις νομικές ή διαδικαστικές, να είχε προβάλλει λόγους ισότιμης μεταχείρισης μας με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους κυνηγούς και να μην το είχε δεχθεί για την μπεκάτσα.

     Αφ ής στιγμής υπάρχει κανονιστική υπουργική απόφαση, το κυνήγι αυτό της μπεκάτσας είναι “παράνομο” και κολάσιμο, εξάλου η θεώρησή σου για “μιά άδικη κοινωνία,γεμάτη διακρίσεις ή μεροληπτική μεταχείριση…” έχει αντικειμενική βάση, μην ξεχνάς όμως ότι και υπήρξε και υπάρχει και θα διαιωνίζεται, αυτό όμως δεν είναι αιτία να αυτοκαταργούμε κάθε νόμο, ή ηθικό ενδοιασμό και να λειτουργούμε ενστικτωδώς και με βάση την αγανακτισμένη περί αυτού “κοινή γνώμη” και με την αρχή, γιατί αυτός και όχι και εγώ, εγώ θα σώσω τα πράγματα ;;

     Σε άλλες κυνηγετικά προηγμένες χώρες, ο πέλεκυς της δικαιοσύνης είναι αμείλικτος στους παραβάτες, γιαυτό και το κυνήγι “αντέχει” σαν δραστηριότητα και δεν έχει καταντήσει πεδίο διαρκούς αντιπαράθεσης και επίθεσης , μην ξεχνάτε δε, ότι αυτή η ιστορία της ετήσιας ρυθμιστικής είναι πανευρωπαϊκή πρωτοτυπία….  

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    179
    mariakounadi στις #48724

    Για τον Vardeo:

    Δεν νομίζω ότι κάνουμε διακρίσεις στους ανθρώπους απλά έθεσες ένα θέμα και ο καθένας κατέθεσε την γνώμη του.Κανείς δεν τους απαγορεύει να κυνηγούν και ούτε μπορούμε να “απαγορεύουμε” γιατί δεν φτιάχνουμε εμείς τους νόμους. Εδώ μιλάμε συγκεκριμένα για καρτέρι μπεκάτσας, όχι γενικά για κυνήγι.Εξάλλου οι γέροντες που κάνουν καρτέρι, το έκαναν και στα νειάτα τους όχι τώρα που δεν μπορούν να περπατήσουν, γιατί απλά δεν το θεωρούν ούτε κακό ούτε παράνομο,είναι τρόπος ζωής ίσως για αυτούς στον οποίο εγώ και κάποιοι άλλοι δεν συμφωνούν.Για αυτό το λόγο υπάρχει το forum, για να ανταλλάζουμε απόψεις και ότι μας ενοχλεί , όχι ότι μας βολεύει, να το λέμε.Το πρόβλημα δεν είναι οι γέροντες βέβαια ,αλλά εμείς οι νεότεροι να σεβαστούμε και να προφυλλάξουμε τα θηράματα και το περιβάλλον,που ήδη έχει υποστεί τρομερές καταστροφές και οι συνέπειες σε ζώα και ανθρώπους θα είναι ολέθριες αν δεν το καταλάβουμε εγκαίρως.

    Μαρία

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    09/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1345
    Justinian στις #48760

    Ρε παιδια μηπως εχει παρει η θηροφυλακη γραμμη απο το forum??? Παρα πολυ ελεγχος στα καρτερια τις τελευταιες μερες..Καλα παμε.. Οπως ειπα και σε αλλο topic σημερα ειδα 3 μπεκατσες το απογευμα οι οποιες εμειναν ατουφεκιστες..

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 31 έως 45 (από 110 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων