ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 110 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:
  • Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #29089

    KALHSPERA SAS.
    AN DEN KANO LA8OS, UPARXOUN EPAGGELMATIES EKPAIDEYTES, EK TON OPOION ALLOI XRHSIMOPOIOUN HPIES ME8ODOUS EKPAIDEYSHS KAI ALLOI, PIO SKLHRES, THN LEGOMENH (AN 8UMAMAI KALA) GERMANIKH.
    ISOS NA TO EXOUME SYZHTHSEI XANA AYTO TO 8EMA, DEN 8UMAMAI, ALLA 8A H8ELA THN GNOMH SAS, STO POIA APO TIS 2 PISTEYETE OTI EINAI PIO APOTELESMATIKH KAI TA ARNHTIKA H 8ETIKA STHN KA8E ME8ODO. KA8OS KAI THN HLIKIA KATA THN OPOIA PREPEI NA EISAX8EI TO KOUTABI MAS STHN KA8E ME8ODO.
    EPISHS 8A H8ELA KAI THN GNOMH TOU FILOU GIANNH!!!
    PERIMENO TIS APANTHSEIS SAS.
    EYXARISTO.


    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #340914

    Κωστή νομίζω ότι η ήπια μέθοδος είναι προτιμότερη αλλά εξαρτάται και από τον χαρακτήρα του σκύλου. Για να σου απαντήσει κάποιος ολοκληρωμένα θα πρέπει να έχει εκπαιδεύσει πολλούς σκύλους. Γενοκά πάντως ένας ευαίσθητος χαρακτήρας κινδυνεύει απο τις γερμανικές μεθόδους ειδικά όταν αυτές δεν εφαρμόζονται από έμπειρους εκπαιδευτές.

    Τι είναι όμως οι έμπειροι εκπαιδευτές? Στην χώρα μας είναι κυρίως άνθρωποι που έκαναν επάγγελμα το χόμπυ τους. Κάποιοι από αυτούς έχοντας την κατάλληλη παιδεία κατάφεραν να ξεχωρίσουν και να αποκτήσουν τις απαιτούμενες γνώσεις. Οι περισσότεροι όμως δεν φρόντισαν γι’ αυτό όσο θα έπρεπε.

    Στα κυνηγόσκυλα ειδικά σχεδόν όλοι ήταν φανατικοί κυνηγοί με δουλειές που τους εξασφάλιζαν αρκετό ελεύθερο χρόνο και με τόπο διαμονής σε μέρη πολύ κοντινά στους κυνηγότοπους. Κάποια στιγμή διαπίστωσαν ότι μπορούν να βγάλουν χρήματα απ’ αυτό και καλά έκαναν. Στο χέρι μας είναι να επιλέξουμε τους καλύτερους.

    Όσον αφορά την βασική εκπαίδευση με αρκετό διάβασμα και δουλειά θα τα καταφέρεις χαλόντας ίσως τον πρώτο σκύλο. Αν όμως δεν φροντίσεις να ψαχτείς θα συνεχίσεις να καταστρέφεις σκυλιά.

    Σχετικά με την κυνηγετική εκπαιδευση, αρχίζω να πιστεύω ότι το ήμερο θήραμα όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα αλλά κάνει και ζημιά ακόμα και αν χρησιμοποιηθεί σωστά. Η γνώμη μου είναι ότι αν ο σκύλος έχει τα προσόντα θα βρεί τον δρόμο του μόνος του αρκεί να μην βιαστούμε. Αυτό που σίγουρα είναι απαραίτητο είναι να μπορούμε να τον κουμαντάρουμε στο βουνό.

    Και σίγουρα τα σκυλιά που μπορούν να έχουν καθημερινές εξόδους θα γίνουν καλύτερα από αυτά που αν και έχουν μεγαλύτερα προσόντα βγαίνουν μόνο μια φορά την εβδομάδα.

    Σκύλο για κυνήγι δεν φτιάχνεις στην αυλή.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    371
    petrosmousoulis στις #64284

    ΦΙΛΕ ΜΠΕΚΑΤΣΟΦΤΕΡΕ ΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΑ ΤΕΡΙΑΖΕΙ Ο ΗΠΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΥΛΙ Κ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟ.ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΟ “ΚΑΤΩ”ΑΡΚΟΥΝ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ Κ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΙ ΜΕ ΧΑΡΑ.ΠΛΕΟΝ ΜΕ   ΗΠΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕΛΗΜΑ ΕΝΟΣ ΚΥΝΗΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Κ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΟΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ.ΔΕΝ ΘΕΣ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ ΡΟΜΠΟΤ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Κ ΝΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΘΗΡΑΜΑΤΑ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΡΤΑΡΕΙ.ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΚΟΨΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΜΕ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ, ΕΠΙΜΟΝΗ Κ ΥΠΟΜΟΝΗ Κ ΝΑ ΕΠΙΠΛΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΣΕ  ΛΑΘΗ  ΜΕ ΤΡΟΠΟ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΕΛΙΑ Κ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ.ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Κ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ Κ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΔΥΣΤΡΟΠΑ) ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΚΟΥΝ ΗΠΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ,ΜΕ ΚΟΦΤΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ , Κ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.

    ΕΓΩ ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ “ΚΑΤΩ”.ΕΚΕΙ ΧΤΙΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ Κ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΧΩΡΟ Κ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟ-ΚΥΝΗΓΟΤΟΠΟ.ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΗΛΙΚΕΙΑ 4 ΜΗΝΩΝ Κ ΜΕΤΑ.

    ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑΖΕΙ Κ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ Κ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΣΦΙΡΑΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ,ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΠΧ “Κ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ “,ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣΤΟΣΟ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΧΑΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ.ΑΝ ΑΛΛΑΖΩ ΠΟΡΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΤΕΣ ΦΩΝΕΣ Κ ΝΕΥΡΑ!

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #64291

    PAIDIA EGO EXO KATASTALAXEI STH GERMANIKH ME8ODO KAI ANALOGA ME TON XARAKTHRA TOU SKULOU, EPIBALETAI KAI H APARAITHTH “SKLHRADA”. DEN ASXOLH8HKA XTES PROTH FORA ME SKULIA KAI EXO KATAFEREI NA FTIAXO KYNHGOSKULASKULA MONOS MOU. OMOS FTANEI KAPOTE ENA SHMEIO, POU DE MPOREIS GIATI DEN EXEIS TO XRONO NA ASXOLH8EIS OSO KAPOTE, OPOTE EKEI XREIAZETAI  O EKPAIDEYTHS POU OPOS EIPE KAI O KOSTAS, TETOIOI AN8ROPOI EKANAN TO XOBY TOUS DOULEIA.

    HDH EXO ENA SKULI MOU “FTIAGMENO” KAI EXTES PHGA KAI ENA DEYTERO KOUTABI 5 MHNON GIA BASIKH YPAKOH, SE EKPAIDEYTH POU EFARMOZEI THN SKLHRH AYTH ME8ODO. EXEI OMOS APOTELESMA KAI DEN FTIAXNEI SKULIA-ROBOT, AYTOS LEITOURGEI ANALOGA ME TON KA8E XARAKTHRA TOU KA8E SKULOU.

    APLA 8ELO NA AKOUSO KAI TIS DIKES SAS GNOMES.

    FILIKA,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/10/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    1528
    BillCentro στις #64294

    As min jexname pos i ekpedeysi tis vasikis ipakois gia na exei kalo apotelesma, tha prepei o idioktitis sxedon kathimerina na asxolite me ton skilo kai tis entoles tou, opos kai na tou simperiferete analogos…To tonizo ayto giati para poloi idioktites nomizoun pos meta tin ekpedeysi tis vasikis ipakois ta skilia litourgoun mona tous kai kanoun ta panta epidi einai “ekpedeymena”…

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1256
    steel στις #340921

    Τον περασμένο ’πρίλιο πουλήσα ένα σκύλο 20 μηνών ο οποίος ήταν  εκπαιδευμένος  με την κατ΄εσάς  σκληρη “Γερμανική” μέθοδο(οχι κολάρα), ο σκύλος ήταν απόλυτος στην υπακο, ακινησιά στο ξεπέταγμα – πυροβολισμό,  κλπ. Τα εκτελούσε όλα αψογα, Το προβλημα του ήταν ότι δεν είχε ένταση στην έρευνα,  και ο μοναδικός λόγος που τον έδωσα.  Ο φίλος που τον πήρε τώρα πια΄ήμαστε φίλοι.  τον άφησε χαλαρό για να “ανοίξει” ο σκύλος και σε εξόδους με σκυλιά χωρίς ακινησία κλπ.  τον πήγαινε πολλά εκπαιδευτικά και στο κυνήγι,  τηλεφωνόμαστε  και μου παροπονέθηκε  οτι ο σκύλος μάσαγε τα ορτύκια και ενω τα έφερνε χαρούμενος δεν του τα έδινε, δεν έκανε συναίνεση και ακινησία, Τον ρώτησα αν κάθεται για να “δώσει”  και αυτός μου είπε όχι, τότε του λέω όταν έρθει δώσε διαταγή κάτσε “zits”  και άσε ” αουςς” . Την άλλη μερά με παίρνει τηλέφωνο να μου πεί ότι έγινε άλλος σκύλος, όλα τα προβλήματα λύθηκαν μόλις πήρε μια εντολή στο απόρτ. και ξέρετε γιατί γιατί ο σκύλος με την εντολή ξαναμπήκε στην λογική του “ΕΚΤΕΛΩ”. Ούτε εγώ προσωπικά περίμενα τόσο άμεση αντίδραση και ετοιμαζόμουν μόλις γυρίσει από το πολυημερρο κυνήγι του να βρεθούμε και να τον ξαναπροπονήσω για λίγο. Εαν ο σκύλος είχε περάσει οπιαδήποτε “ενδιάμεση” εκπαίδευση θα ήταν στο “φτού” ξανα από την αρχή.  Να πούμε τώρα και για την “ΙΤΑΛΙΚΗ”  μέθοδο,  η οποία έιναι πολύ απλή, συνιστάται στα εξής – ντουφεκιά στον κώλο για να φύγει με γκάζια και κολάρο για να γυρίσει – καθώς και κολάρρο στην φέρμα για την ακινησία”. Δεν χρησιμοποιώ κολλάρο και μπίπερ, εχω δώσει μια υπόσχεση στον εαυτό μου ότι αν δώ ότι χρειαστώ κολλάρο για την εκπαίδευση ή μπίπερ για το κυνήγι θα κόψω το κυνήγι με σκυλιά,  πρώτα και πάνω απ’ όλα όσοι ασχολούνται με το κυνήγι με σκύλο αγαπάνε τα σκυλιά, Αν τωρα το τράβηγμα του αυτιού,  ή το απότομο ξάπλωμα κάτω του σκύλου θεωρείται σκληρότητα, Τότε μάλλον και οι δάσκαλοί μου  στο δημοτικό  ήταν “Γερμαναράδες” που με σήκωναν στον αέρα από το αυτί  για τις σκανδαλιές που έκανα.

    Παντελής

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    15/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1134
    KOSTASGR2000 στις #64296

    Ας μην ξεχνάμε οτι ένας από του ςμεγαλύτερους Έλληνες εκπαιδευτές – κυναγωγούς (κατά την γνώμη μου ) είναι ο κ. Πετρόχειλος. Χρησιμοποιεί την Γερμανική μέθοδο εκπαίδευσης χωρίς κολλάρο και τα αποτελέσματα είναι γνωστά σε όλους μας. 

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    19/05/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    2789
    kostask στις #64302

    Με λίγες γνώσεις που απέκτησα τελευταια και χωρίς εμπειρίες από σκύλους φέρμας, έχω να πω ότι αναλωνόμαστε υπερβολικά  σε πράγματα που αν αφήσουμε τον σκύλακα να έλθει στην κατάλληλη ηλικία θα τα εμπεδόσει καλύτερα και ευκολότερα.

    Τουλάχιστον εγώ αυτό διαπίστωσα. Ναι μεν χρειάζεται να ασχολείσαι και να του κάνεις μια προπαίδευση αλλά όχι σε προχωρειμένα πράγματα, έστω και αν δείχνει ότι μπορεί να τα εκτελέσει.

    Βλέπω τώρα που ο σκύλος μου είναι 14 μηνών ότι εκτελεί χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ότι και αν του πω. Παράδειγμα στις επιστροφές: τώρα ακόμα και αν παίζει με άλλα σκυλιά και απομακρυνθεί ένα σφύριγμα αρκεί για να επανέλθει. Όταν ήταν όμως 8-10 μηνών δεν εκτελούσε πάντα την εντολή ειδικά όταν ήταν ξεμιαλισμένος. 

    Το ίδιο γίνεται και με τις δείξεις (ελεγχόμενες αλλαγές κατεύθυνσης).

    Περισσότερο λοιπόν πρέπει να μας ενδιαφέρουν τα φυσικά προσόντα του σκύλου παρά η προωρη βασική εκπαιδευση.

    Επιμένω πάντως στην αποφυγή χρήσης ήμερου θηράματος πλην ίσως των περιπτώσεων σταθεροποιήσης της φέρμας όταν και εφόσον υπάρχει πρόβλημα. Δεν μπορείς να φτιάξεις σενάρια με άγριο θήραμα.

    Για απλή κυνηγετική εκπαίδευση είναι εντελώς άχρηστο και ζημιογόνο.Το ήμερο θα εντοπισθεί από το κουτάβι από χιλιόμετρα μακριά. Και δεν το βγάζω από το μυαλό μου. Το είδα με τα μάτια μου. Ορτύκια αφημένα 2 ώρες πρίν,  εντόπισε την ύπαρξη τους με το που τον κατέβασα από το αυτοκίνητο και δεν ήταν πάνω από 7,5 μηνών. Τα πουλιά πέταγαν ικανοποιητικά αλλά δεν ένειωθαν απειλή αν ο σκύλος δεν έφτανε στο ένα μέτρο. Οπότε τον άφηναν να τα πλησιάζει τόσο πολύ που το κουτάβι τα έβλεπε με τα μάτια του. Σταμάταγε το ποντάρισμα και μπορούσα να πιω καφέ χωρίς να σπάσει την φέρμα του. Ποιό άγριο ορτύκι θα λειτουργίσει με αυτό τον τρόπο? κανένα. ’ρα κάνουμε ζημιά δίνοντας στο κουτάβι μας ψεύτικες εντυπώσεις.

     

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    24/05/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    270
    DimitrisC στις #64310
    Υπάρχουν δύο διαφορετικά θέματα που πρέπει να αποσαφηνισθούν.

     

    Το πρώτο θέμα αφορά τη λεγόμενη Γερμανική μέθοδο εκπαίδευσης.

    Όλες οι μέθοδοι εκπαίδευσης που προτείνονται από ειδικούς στο χώρο, εάν ακολουθηθούν σωστά θα έχουν καλά αποτελέσματα.

    Η Γερμανική έχει δύο πλεονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι δίνει γρηγορότερα (ίσως) αποτελέσματα.

    Το δεύτερο είναι ότι μπορεί να κάνει φοβικά και άβουλα σκυλιά να ξεχάσουν εντελώς τις αναστολές τους στο κυνήγι.

    Το ένα και μοναδικό μειονέκτημα που έχει, είναι ότι την κατέχουν, (στην Ελλάδα), ελάχιστοι.

    Οι υπόλοιποι, απλά προσπαθούν. Όποιος ισχυρισθεί ότι κατάφερε να εμπεδώσει τη Γερμανική μέθοδο, χωρίς πρώτα να καταστρέψει μερικά σκυλιά, είναι ψεύτης.

     

    Η Γερμανική μέθοδος, μοιάζει λίγο με την Ελληνική γλώσσα. Μαθαίνοντας κάποιος πεντακόσιες με εξακόσιες λέξεις, μπορεί εύκολα να συνεννοηθεί με έναν άλλο Έλληνα. Για να γίνει όμως κάτοχος της Ελληνικής γλώσσας, θα χρειαστεί πολυετείς σπουδές, διάβασμα και μεγάλη προσπάθεια.

     

    Το δεύτερο θέμα έχει να κάνει με το τι ζητάμε από ένα εκπαιδευτή όταν του πηγαίνουμε το κουτάβι μας.

    Εάν αυτό που ζητάμε είναι μία βασική εκπαίδευση και μία στοιχειώδη έρευνα συμπεριλαμβανομένων και του απόρτ, φέρμας και ακινησίας, τότε υπάρχουν πολλοί και καλοί διαθέσιμοι εκπαιδευτές.

     

    Εάν όμως ζητάμε και κάτι παραπάνω, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Αυτό που όλοι μας ελπίζουμε όταν έχουμε στη κατοχή μας ένα κουταβάκι, είναι μία μέρα να ξυπνήσουν μέσα του τα κυνηγετικά ένστικτα και να το κυριέψει το πάθος για το κυνήγι.

     

    Ένας εκπαιδευτής που έχει στο κουμάσι του δέκα δικά του σκυλιά και άλλα δέκα πελατών του, αποκλείεται να ξοδέψει το χρόνο που χρειάζεται για να ολοκληρώσει τη κυνηγετική εκπαίδευση του σκύλακά μας.

     

    Είναι θλιβερό το φαινόμενο, κάποιοι να δίνουν στον εκπαιδευτή τα σκυλιά τους για να τα πάει για εκπαίδευση, (επί πληρωμής), σε πραγματικό κυνήγι, και να βλέπουν τον επαγγελματία να φορτώνει το Βαν του, δεκαπέντε με είκοσι σκυλιά.

     

    Ας πούμε ότι ο επαγγελματίας είναι φιλότιμος και τη πρώτη ημέρα μείνει στους αγρούς ή τα βουνά 10 με 12 ώρες αναλόγως την εποχή και το θήραμα, για να έχει την ευκαιρία να βγάλει όλα τα σκυλιά από λίγο.

    Ας πούμε ότι κάνει το ίδιο και τη δεύτερη και τρίτη ημέρα. Τότε τη τέταρτη ημέρα, θα χρειαστεί είτε νοσοκομείο, είτε αναβολικά και κοκαΐνες για να μη λιποθυμήσει από τη κούραση.

     

    Για να μη μακρηγορώ, νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί και καλοί εκπαιδευτές που μπορούν να μάθουν τα βασικά στο σκυλί μας.

    Εάν θέλουμε όμως και κάτι παραπάνω, θα πρέπει να ψάξουμε πολύ και σε λιγότερο γνωστά μέρη.

     

    Δημήτρης
    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    07/06/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    280
    Λαβερακ στις #64312

    Κατα τη γνωμη μου προτιμοτερο ειναι να εκπαιδευτη ο σκυλος οπως ενα ποδοσφαιριστης.Πρωτα πρεπει να ξεκινησει με ενα χαλαρο τροπο ωστε να εξεικιωθει και να μπορει να το καταφερει καλα.Μετα θα ακολουθησει και η ηπια μεθοδος και αν τα παει καλα και η γερμανικη.

    Το σκυλι καλο ειναι να πηγαινει σε μικρη ηλικια ωστε να μπορει να ειναι καπως αμαθητο να ειναι πιο ευκολο για να μαθει.Η ηλικια πρεπει πιστευεω να ειναι απο 7-10 το πολυ μηνων.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    25/02/2005
    Αρ. μηνυμάτων:
    261
    and73 στις #64313

    Εγω χωρις πολλες γνωσεις σε γερμανικες – ιταλικες και λοιπες μεθοδους εκπαιδευσης, νομιζω οτι η καλυτερη λυση ειναι:

    Οι πολλες εξοδοι στο βουνο και οι πολλες εμπειριες σε θηραματα, τοσο πριν αλλα οσο και κατα την διαρκεια της κυνηγετικης περιοδου.

    Ανδρεας

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    21/02/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    810
    vagelisdr στις #64325

    Μαζί σου Ανδρέα. Τις εμπειρίες που δίνει στο σκυλί το άγριο θήραμα δεν τις αντικαθιστά καμμία εκπαίδευση.

    Όσο για τις ήπιες και μη μεθόδους εκπαίδευσης, αν και τα έχουμε ξανασυζητήσει και στο παρελθόν και με τον φίλο μας τον Kalliston (αλήθεια που χάθηκε αυτός; έχει φύγει για καμμιά εξόρμηση χωρίς να μας το πει;), εγώ έχω κατασταλάξει ότι για μένα καλή είναι η μέθοδος που δεν στερεί τον σκύλο από την προσωπικότητα του και δεν του αφαιρεί την τάση του να αναλάβει πρωτοβουλίες. Συνάμα όμως πρέπει και να καταλαβαίνει ότι δεν θα κάνει μονίμως “τα δικά του” αλλά ότι υπάρχει και αφεντικό.

    Τώρα το αν θα είναι ήπια ή όχι εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως η ψυχοσύνθεση και ο χαρακτήρας του σκύλου, αλλά ακόμα και η φυλή στην οποία ανήκει.

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    02/07/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    1256
    steel στις #64329

    Οι υπόλοιποι, απλά προσπαθούν. Όποιος ισχυρισθεί ότι κατάφερε να εμπεδώσει τη Γερμανική μέθοδο, χωρίς πρώτα να καταστρέψει μερικά σκυλιά, είναι ψεύτης

    Να ξεκαθαρίσω ότι  στον σκύλο για τον οποίο μιλούσα η εκπάιδευση του με αυτόν τον τρόπο ήταν μάλλον εύκολη, Η εκπαίδευση του επόμενου σκύλου που έχω ακόμα στην κατοχή μου, εγκαταλείφθηκε  για το λόγο ότι ο σκύλος δεν ανταποκρινόταν, στην πίεση τα παράτησα και άφησα να εκφραστούν τα γενετικά του στοιχεία, Καθαρά δική μου αδυναμία στην εκπαίδευση, Το αποτέλεσμα  μέχρι τώρα ένας σκύλος ηλικίας  16 μηνών με τον οποίο στο κυνήγι συνενοούμαι, δεν θα χάσει την επάφη μαζί μου , απορτάρει άψογα στο χέρι,  φερμάρει (οχι πάντα) για αρκετό διαστημα ώστε να φτάσω κοντά του(άγριο) ,Αυτό θα στρώσει με τα κυνήγια.  Αλλά δεν είναι ένας υπάκουος σκύλος, θα υπακούσει. δεν είναι ο σκύλος που θα τον πάρω μαζί μου παντού, που θα κάτσω να ποιό ένα καφέ στο αυτοκίνητο και αυτός θα κάτσει δίπλα μου ακίνητος, Εχω χρειαστεί πολύ περισσότερες ώρες ενασχόλησης μαζί του, και θα χρειαστώ ακόμα ποιό πολλές. για να έχω ένα σκύλο που τον βασίζομαι οτι όταν θα δώσω μια εντολή θα ακούσει πραγματικά.Και το μόνο που είχε αποτέλεσμα ήταν 10 μέρες τον Ιούλιο, τον είχα μαζί μου επί  8 ώρες να περπατάει δίπλα μου με το λουρι χωρίς νερό.Αυτό του έσπασε τον “τσαμπουκά” . και άρχισε να υπακούει κάπως, και έφτιαξε το απόρτ. Εκεί έμαθε το κάτσε, όταν είναι μπροστά μου, πρίν το φαί κλπ. Αλλά θεωρώ ότι η μεθοδος της δίψας ήταν πολύ ποιό βάρβαρη  από οποιαδήποτε εκπαίδευση .

    Παντελής

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    13/10/2003
    Αρ. μηνυμάτων:
    785
    MPEKATSOFTEROS στις #64341

    SYMFONO ME TON FILO PANTELH OSON AFORA TO OTI STO SKULI, H ESTO SE KAPOIA SKULIA ME KURIARXO XARAKTHRA TA OPOIA PROSPA8OUN NA MAS EPIBLH8OUN ANTI EMEIS SE AYTA, AXIZEI NA TOUS SPASOUME TON TSAMPOUKA, ALLIOS DEN GINETAI EYXARISTO KYNHGI.

    EXO PROSOPIKO PARADEIGMA ME ENA APO TA 4 SKULIA MOU, ENA SETTER TRICOLOR, TO OPOIO EINAI TROMERO STO KYNHGI (EYREIA EREYNA, KALH MYTH, TELEIO APORT, AKOURASTO, LOGGOMA MEXRI AHDIAS) OMOS EINAI…….. PROSPA8EI NA KURIARXHSEI APENANTI MOU.

    OPOTE, AYTO, XREIAZOTAN APO MIKRO, LIGO SPASIMO TOU TSAMPOUKA TOU PANO STH BASIKH EKPAIDEYSH YPAKOHS. APO EDO XEKINANE KAI EDO TELEIONOUN OLA. SE AYTH TH FASH EKPAIDEYSHS ANAFEROMOUN OTAN ANOIXA TO 8EMA. OTI AFORA THN BASIKH YPAKOH.

    OLA TA ALLA, 8A GINOUN MONA TOUS, EAN KAI EFOSON TO SKULI EINAI OSO PIO SYXNA GINETAI STON KYNHGOTOPO KAI EXEI SYXNES SYNANTHSEIS ME AGRIO 8HRAMA ETSI OSTE NA XYPNAEI, 8A BGEI!!!!

    PROSOPIKA EXO TH DYNATOTHTA NA EIMAI STON KYNHGOTOPO KA8HMERINA GIA TOULAXISTON 2.5 ORES. TO 8HRAMA EINAI AYTO POU 8A FTIAXEI TO SKULI.

    FILIKA,

    Συμμετέχων
    Ημ. εγγραφής:
    04/11/2004
    Αρ. μηνυμάτων:
    371
    petrosmousoulis στις #64342

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΘΗΡΑΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟ ΘΗΡΑΜΑ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΒΙ.ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ.ΑΝ Κ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΞΟΔΕΨΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΟΡΤΥΚΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ,ΜΕ ΟΡΤΥΚΙΑ ΙΤΑΛΙΚΑ (ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΑ Κ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΑ ΧΡΥΣΑ),ΜΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΟΡΤΥΚΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ Ο ΣΚΥΛΟΣ.ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΜΕ ΚΟΝΤΡΟΛ.ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΝΑ ΦΕΡΜΑΡΕΙ 60-70ΜΕΤΡΑ ΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟ 200ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ.ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΙΝΤΕΡ ΝΑ ΦΕΡΜΑΡΕΙ ΘΗΡΑΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ 100Μ .ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΝΤΡΑΧΤΧΑΑΡ.ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΟ ΚΟΥΤΟΥΛΑΓΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΘΗΡΑΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΝΑ ΦΕΡΜΑΡΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Κ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ ΟΣΟ Κ ΝΑ ΕΙΝΑΙ “ΔΑΣΚΑΛΟΣ” ΣΤΟ ΗΜΕΡΟ ΣΤΟ ΑΓΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙ!ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΙ ΣΕ ΗΜΕΡΟ?ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΦΕΡΜΑΡΕΙ?ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΥΝΗΓΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΣΚΥΛΙΑ!ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΡΙΑ ΘΗΡΑΜΑΤΑ ΔΑΣΚΑΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΣ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΑΦΕΡΜΑΡΙΣΤΑ ΧΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ ΣΤΗ ΦΕΡΜΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ!

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ.

    ΤΟ “ΚΑΤΩ”ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ,”ΕΛΑ”,ΣΦΥΡΙΧΤΡΑΚΙ,”ΦΕΡΤΟ”,”ΜΗ”.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΑ!

    ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΟΥΡΙ ,ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ.Ε ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ?ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΙΞΩ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ “ΣΤΟΠ”.ΖΗΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΥΝΗΓΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Κ ΑΠΟ ΚΕΙ Κ ΠΕΡΑ ΝΑ ΠΩ Κ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Επισκόπηση 15 δημοσιεύσεων - 1 έως 15 (από 110 συνολικά)
Απευθείας μετάβαση στη σελίδα:

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.


Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων